Wat is er mis met een fysiek sterke stormram die in zijn invalbeurten al 2 doelpunten heeft gemaakt en een penalty heeft geregeld?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:04 schreef vloedgolf3007 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar dat ze Grot contractverlenging aanbienden begrijp ik dus niks van. Laat die gozer weer in de Hoofdklasse bij de Treffers gaan voetballen.
Mr. Grot heeft zelfs al 3 doelpunten gemaakt. Maar ik ben ook geen fan van onze bad ass nigger hoor. Wel lullig, want hij is wel fan van mij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:21 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Wat is er mis met een fysiek sterke stormram die in zijn invalbeurten al 2 doelpunten heeft gemaakt en een penalty heeft geregeld?
Daaruit maak ik op dat hij een laag contract heeft gekregen, maar dat hij dan wel de zekerheid heeft op een langduring contract...??quote:NEC wil ook het contract met Guiliano Grot openbreken. Het woord is nu aan de aanvaller
Grot ziet mij als vriend, heeft hij ooit in de krant verteld.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Mr. Grot heeft zelfs al 3 doelpunten gemaakt. Maar ik ben ook geen fan van onze bad ass nigger hoor. Wel lullig, want hij is wel fan van mij.
Geloof niet wat je in de krant leest.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:01 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Grot ziet mij als vriend, heeft hij ooit in de krant verteld.![]()
Hij heeft idd een gouden tand, maar die is niet eredivisiewaardig. Nee, hij is idd sterk en snel. En als ie eenmaal de bal onder controle heeft, kan hij er best wat mee (schijnt). Dat onder controle krijgen lukt hem alleen vrijwel nooit. Zijn balaanname is echt bedroevend slecht. En dan nog is zijn techniek gewoon onder de maat.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft wel een coole gouden tand toch? Bij De Treffers moet het sensationeel zijn geweest, wat hij deed.
Wij zijn ook gezegend met zo'n wandelende gedrocht. Er werd gezegd dat die onopvallend aanwezig zou zijn en maar een bepaald gedeelte van het veld zou betreden. Inmiddels loopt het al het hele veld heen en weer, hebben we het in knuffelformaat en zijn er ubervette t-shirts van het. Want dat is leuk voor de kids........quote:Op woensdag 12 april 2006 12:28 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ze willen een mascotte nemen, die lekker blij over het veld mag huppelen met een of ander debiel pak aan.
Ik kots op die gasten en al helemaal op Jacco Swart, wat een mongool, bah!
Functionele techniek dan, want trucen kan hij als de beste. Met Boutahar samen denk ik dé baltovenaar van NEC.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Hij heeft idd een gouden tand, maar die is niet eredivisiewaardig. Nee, hij is idd sterk en snel. En als ie eenmaal de bal onder controle heeft, kan hij er best wat mee (schijnt). Dat onder controle krijgen lukt hem alleen vrijwel nooit. Zijn balaanname is echt bedroevend slecht. En dan nog is zijn techniek gewoon onder de maat.
En Tininho danquote:Op woensdag 12 april 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Functionele techniek dan, want trucen kan hij als de beste. Met Boutahar samen denk ik dé baltovenaar van NEC.
Jij komt dus duidelijk nooit bij NEC.....quote:Op woensdag 12 april 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Functionele techniek dan, want trucen kan hij als de beste. Met Boutahar samen denk ik dé baltovenaar van NEC.
Dat zal 't inderdaad wel worden, helaas. Zullen interessante wedstrijden worden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |