ja-ha...gangbansters moeten wel gebookmarked wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heb ik alleen in m'n bookmarks thuis...![]()
als jij diequote:
erbij zet, is dat voor mij een reden om niet te gaan kijken
Het valt op de OP na wel mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
als jij die [afbeelding] erbij zet, is dat voor mij een reden om niet te gaan kijken
De layout, wat doe je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
als jij die [afbeelding] erbij zet, is dat voor mij een reden om niet te gaan kijken
Dus dat is uitgevoerd?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Al is het wel een leuk idee voor een Fok! meet.
Min of meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:07 schreef Polen het volgende:
Uit het Dutch Gangbang topic.
[..]
Dus dat is uitgevoerd?
Volgens mij is ze een kloon..kan niet anders..fotoboek stelt nix voor en een gezond iemand van 19 zit niet aan een gangbang te denken (met vriendinnen tussen de 20 en de 50 jaar)quote:
He gadverdammequote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Min of meer.
Parenclubmeeting: De laatste kans om mee te gaan!!!
quote:
"HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA".quote:blink145 zei :
heeee, heb je zin in een gangbang met mij?
met m'n formaat ben ik goed voor 10 negers.
Alleenstaande mannen zijn niet toegestaan, lees ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Min of meer.
Kloptquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:11 schreef Polen het volgende:
[..]
Alleenstaande mannen zijn niet toegestaan, lees ik.
Wat doe jij in sex trouwensquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Min of meer.
Kloptquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:13 schreef Polen het volgende:
[..]
Dit ging specifiek om die vuige meet.
quote:
quote:. Maar de cabin die op slot kon was in gebruik, maar ja in het heets van de strijd gingen we dan meer in een cabin die ook buiten was maar niet op slot kon. En we waren net lekker bezig of we hadden al een 2 koppig publiek. Geen stel maar 2 kerels. Nu heb ik niet zo veel tegen kijkers zolang het daar maar bij blijft, maar op een gegeven moment dacht ik wat voel ik toch bij mijn zak. Probeert 1 van de heren zijn vingers er bij te proppen. Geen vriendelijk woord, geen streling om te proberen. Nee deze meneer ging gelijk voor goud.
Deze link was ooit al eens hier geplaatst en ik was zo vriendelijk om Polen er even op te wijzen.quote:
Ik wilde niet eens verder lezen na die link, maar nee, jij moet weer TMI gevenquote:
Niet overtuigendquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Deze link was ooit al eens hier geplaatst en ik was zo vriendelijk om Polen er even op te wijzen.![]()
ywquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde niet eens verder lezen na die link, maar nee, jij moet weer TMI geven
Toevallig ook door jou?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Deze link was ooit al eens hier geplaatst....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |