quote:
Test.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je meent het?![]()
Nieuwe versie of zo?![]()
Kan dat ook in IE?quote:
FF.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kan dat ook in IE?
Of moet ik dan toch op FireFox overschakelen![]()
![]()
Enige nadeel: het moet in FFquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kan dat ook in IE?
Of moet ik dan toch op FireFox overschakelen![]()
![]()
Nou, OKEE DAN!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Enige nadeel: het moet in FF
Maar dat is ook verbeterd sinds ik het de laatste keer gebruikte
Eerst had je bijvoorbeeld bij een F5 dat je aan de bovenkant van de pagina kwam, in plaats van op de plaats waar je stond, en nu is dat dus niet meer!
En meer van dat soort kleine irritatiedingetjes, maar goed, al met al is de quick-quote toch wel een reden om FF te gebruiken![]()
Bij mij nog wel. Ik vind het erg kut!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef MissBliss het volgende:
Eerst had je bijvoorbeeld bij een F5 dat je aan de bovenkant van de pagina kwam, in plaats van op de plaats waar je stond, en nu is dat dus niet meer!
Denk... DENK...DENK aan de quick-quote en quick-PIquote:
De allernieuwste.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bij mij nog wel. Ik vind het erg kut!! Welke versie heb je?
Zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De allernieuwste.
Oh en 'copy image location' is ook erg handig
Watr raar, hier dus nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Maar ik gebruik ook de nieuwste versie en hij gaat nog steeds naar boven.![]()
quote:
Hmmm, als ik nu naar het midden scroll en dan F5, gaat ie helemaal naar beneden en blijft dus niet op het punt waar ik was. Maar goed, ik F5 meestal aan het eind van de paginaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef Paltos het volgende:
Hmm. Ik moet enige nuance aanbrengen.
Als ik helemaal naar beneden gescrold heb, en dan F5 druk, dan blijft ie mooi beneden.
Maar als ik ergens in het midden zin heb om te F5'en, gaat ie weer helemaal naar boven.
Bij jou?![]()
Nee, eigenlijk: "Buk all ya gays"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bedoel je niet "Phuck all ya gays"???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Maar ik gebruik ook de nieuwste versie en hij gaat nog steeds naar boven.![]()
Hier wel!quote:
Zoiets doet 'ie hier nu ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmm, als ik nu naar het midden scroll en dan F5, gaat ie helemaal naar beneden en blijft dus niet op het punt waar ik was. Maar goed, ik F5 meestal aan het eind van de pagina
Ik kreeg hem ook al niet gekopieerd. Maar handig is hij wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:31 schreef Zhenar het volgende:
Wel een tof icoontje [img]chrome://foktools/skin/foksilver/images/quickquote.png[/img]
edit: als jullie hem zouden kunnen zien tenminste![]()
Ach, het is niet verboden om stiekum op "Reageer" te klikken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ook al niet gekopieerd. Maar handig is hij wel.
Alleen nog even de smileycodes kennen.![]()
Shh! Niet zo luid.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, het is niet verboden om stiekum op "Reageer" te klikken.![]()
Ja maar wat heeft het dan nog voor nut om te quicken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, het is niet verboden om stiekum op "Reageer" te klikken.![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft het dan nog voor nut om te quicken?![]()
En stiekem vergeet ik nog vaak dat ik nu gewoon sneller kan reageren.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft het dan nog voor nut om te quicken?![]()
En stiekem vergeet ik nog vaak dat ik nu gewoon sneller kan reageren en gewoon naar het invoerscherm ga.![]()
Doe eens foto's in jullie fobo, rekels!quote:
Kijk maar op msn, daar heb je een prachtige zwartwit slechtzienbare foto van me.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Doe eens foto's in jullie fobo, rekels!![]()
Die stonden erin. Maar ik werd zo vaak uitgescholden dat ik ze wel moest verwijderen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Doe eens foto's in jullie fobo, rekels!![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Kijk maar op msn, daar heb je een prachtige zwartwit slechtzienbare foto van me.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Die stonden erin. Maar ik werd zo vaak uitgescholden dat ik ze wel moest verwijderen.!
Of ik werd zo vaak gestalkt door mooie meisjes, dat ik ze wel moest verwijderen.!
En oja, kijk maar op msn, daar heb je een prachtige zwartwit slechtzienbare foto van me.![]()
Jij hebt toch ook alleen een foto geplaatst van Kees van Flodder?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]Ik
veracht
jullie
beiden
intens!
![]()
Giechel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook alleen een foto geplaats van Kees van Flodder?!
Niet echt overtuigend, hm?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:55 schreef Paltos het volgende:
Ik heb overigens een foto. Het was alleen nogal donker!!on1!1!!1one!
!
Tof!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Wacht maar op een IDO-meet foto, daar sta ik vast op.
Kon je je erectie nog onderdrukken toen ik je 'stramme balzak' noemde?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, die eerste regel was van mij ja.
Kan Sven dat ooit?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kon je je erectie nog onderdrukken toen ik je 'stramme balzak' noemde?
Hij wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kon je je erectie nog onderdrukken toen ik je 'stramme balzak' noemde?
Ik kliktequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Boh gek! Dat heeft er ntlk hendig sjiek niets mee te maken.![]()
Heetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |