abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:10:15 #201
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40015686
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef kyraaa het volgende:
voor levensmiddelentechnologie op de laatste mavo generatie kippen geslacht.
het was grote vakantie en we konden ze niet kwijt en dr kwam een barbeque aan.
1 en 1 is twee... wie er niet aan mee deed kreeg een onvoldoende voor dat vak.
ik heb me maar aan geboden en er 6 gedaan, dit omdat er 1 leerling flauwviel en er een stel meisjes kotsend wegliepen...

beetje psycho, maar de leraar hielp mee dus.... boeie
Dat heb ik dus ook een keer gedaan, een kip geslacht.
Voeten op de vleugels en dan met een mes z`n keel doorsnijden.
Ik vond het behoorlijk smerig om te doen vooral met al dat bloed wat op mijn handen zat.
Ik heb de kip nog proberen te eten maar hij smaakte niet echt lekker meer omdat ik heel de tijd dat beest nog voor me zag spartelen in mijn verbeelding.
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:43:39 #202
138855 Nawien
Dat ben ik !
pi_40017002
Ik kan me nog een jeugdtrauma herinneren. Vreemd genoeg heeft deze ook al met stront te maken .

Ik zat op de basisschool nog, denk groep 4. En ik was buiten aan het spelen. Het was zomer en we speelden tikkertje. Op een gegeven moment glij ik zo uit. Ik vond het zelf niet zo boeiend en speelde verder. Toen zag ik een soort van bruin spoor liggen. Me arm was ook een beetje vochtig en me broek vies. Ik was godverdomme door de stront uitgegleden en er zelfs nog ingevallen ook ! En weet je wat het helemaal erg maakte? Het was geen normale hondendrol, nee het was een soort van diaree ofzo. Best vloebaar enzo maar weer niet als water. Zeg maar als half ontdooid ijs. En het smerige was dat er ook van die groene stukjes inzaten. Leek net op peterselie
Ik zal die blik van de juffrouw Lenie (zo heette ze) ook nooit vergeten toen ik vroeg van:

-Mag ik me handen wassen?
*Waarom dan
-Ja ik ben in de poep gevallen
*

WTF, waarom zit er een ENTER in mijn kleine dialoog?

[ Bericht 3% gewijzigd door Nawien op 20-07-2006 16:49:36 ]
Still Pimpin' .. Ahaaight
pi_40022439
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef MrSASO het volgende:
Dat heb ik dus ook een keer gedaan, een kip geslacht.
Voeten op de vleugels en dan met een mes z`n keel doorsnijden.
Ik vond het behoorlijk smerig om te doen vooral met al dat bloed wat op mijn handen zat.
Ik heb de kip nog proberen te eten maar hij smaakte niet echt lekker meer omdat ik heel de tijd dat beest nog voor me zag spartelen in mijn verbeelding.
ik werd heel erg naar toen ik dat bloed over me heen voelde stromen...
helemaal warm nog... nachtmerries gehad waarin mn onderbewuste : moordenaar schreeuwde kippen slachten moet je niet zelf doen, dat moet je laten doen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:02:46 #204
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40022515
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef kyraaa het volgende:

[..]

ik werd heel erg naar toen ik dat bloed over me heen voelde stromen...
helemaal warm nog... nachtmerries gehad waarin mn onderbewuste : moordenaar schreeuwde kippen slachten moet je niet zelf doen, dat moet je laten doen!
Inderdaad dat warme gevoel van dat bloed en het schokken van die kip is gewoon vreselijk.
Nachtmerrie`s heb ik niet gehad, alleen kon ik de kip zelf echt niet eten.
pi_40022550
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 20:02 schreef MrSASO het volgende:
Inderdaad dat warme gevoel van dat bloed en het schokken van die kip is gewoon vreselijk.
Nachtmerrie`s heb ik niet gehad, alleen kon ik de kip zelf echt niet eten.
mn vader vond hem lekker
ik kon hem ook niet wegkrijgen... moest overgeven, had hem zelf als lief klein kuikentje opgevoed.
arme tok maar wel goed rapport cijfer gekregen!
  donderdag 20 juli 2006 @ 20:37:53 #206
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_40023404
Ik heb een keer over iemand heen gezeken die rustig televisie zat te kijken en niet door had dat ik stiekem achter de persoon in kwestie op een stoel was gaan staan. Het leek wel een waterval in de woonkamer.

Nee, ik hou niet van plassex ben gewoon een irritant kut joch.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:07:01 #207
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_40197207
quote:
Op zondag 9 juli 2006 02:08 schreef Stekelbees het volgende:
[afbeelding]

Wat moet je anders doen met een pannekoek?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 26 juli 2006 @ 12:08:08 #208
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_40197245
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 05:46 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:

[..]

hoe kom je ooit aan zo'n ranzig plaatje? en waarom verwijdert een mod zoiets niet? dit vind ik toch wat zieker dan bv tubgirl
een pannenkoek voor je gezicht hangen ranzig?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_40224379
bij mensen een handoek van de waslijn afgehaalt
met een paar vrienden erop gepoept
dubbelvouwen beetje uitveveegt met de andere kant van de handoek
toen de handhoek terug opgehangen en in me slaapzak gewacht tot de mensen thuis kwamen (het was toen 03:54)
  donderdag 27 juli 2006 @ 01:27:52 #210
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_40224479
Dat had met een heel erg ziek iemand te maken.. geen details maar ranzig was het.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_40224647
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 01:27 schreef ondeugend het volgende:
Dat had met een heel erg ziek iemand te maken.. geen details maar ranzig was het.
tell!!
pi_40224742
In een aangeschoten bui met vrienden in een speeltuin over kinderspeelgoed dat er stond heengepist.

Echt een zielige actie, arme kiddo's
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40225517
geboren worden ^^
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 27 juli 2006 @ 02:32:47 #214
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40225767
Een autoraam dat openstond had ik in gezeken bij toeval zag ik: hey hij staat open, kwas al redelijk aangeschoten, daarna ging iemand anders die bij ons was er ook nog in zeiken immer toll
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_40225887
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef Smots het volgende:

[..]

een pannenkoek voor je gezicht hangen ranzig?
het was eerst een plaatje van een vent die een of ander dier probeerde te neuken...
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_40265098
M'n kat die aan kwam lopen met een heel jong vogeltje.. Beestje uit de bek gehaald en omdat ie het toch niet meer zou redden besloten om z'n lijden te verkorten.

Ik heb toen geen betere manier kunnen verzinnen dan het arme beestje z'n nek door te snijden met een mes.. Het beeld van een happend snaveltje staat nog steeds op m''n netvlies helaas.. :-(
  vrijdag 28 juli 2006 @ 12:22:33 #217
150341 Mr_Ban
Ban for the money
pi_40266808
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 16:43 schreef Nawien het volgende:

-Mag ik me handen wassen?
*Waarom dan
-Ja ik ben in de poep gevallen
*

WTF, waarom zit er een ENTER in mijn kleine dialoog?
Omdat die treurige juichsmiley te groot is voor 1 regel
Ik wou dat ik hier niks getypt had...
pi_41109151
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:41 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ohja, echt veeeel smeriger dan even je buik snuiten in je waswater
Hah ja eigenlijk had je wel gelijk Maar ja zo'n bulk is ook niet altijd smaakvol.
pi_41109300
toen ik 7 ofzo was achter een boom lopen kakken omdat ik het niet kon houden
pi_41109542
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef TwyLight het volgende:
toen ik 7 ofzo was achter een boom lopen kakken omdat ik het niet kon houden [afbeelding]
Oh, dat is niet smerig maar best lekker.
pi_41111652
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Oh, dat is niet smerig maar best lekker.
Lol .
pi_41116025
Een appelkoek met mieren gegeten. Ik had hem half op en zag toen allemaal mieren erin kruipen. Ik heb ook een keer een beschimmelde eierkoek gegeten.
En toen ik dronken was in een leeg glas gekotst, toen die vol was een nieuwe gepakt enz, dat zag er best vadsig uit .
  donderdag 24 augustus 2006 @ 00:57:25 #223
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_41116138
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:53 schreef Smots het volgende:
Goed ik vroeg me dus af wat het smerigste was dat een fokker/ster wel eens gedaan heeft in een lamme bui of tijdens een avond stappen met zijn/haar vriendinnen/vrienden.
[..]
Seks

edit:
Met koninginnedag onder een tafel gekotst in een cafeetje. Vervolgens kon ik in bed het pissen niet ophouden tot ik bij de wc was... Verdere details ga ik niet op in

[ Bericht 24% gewijzigd door WurM op 24-08-2006 01:05:24 ]
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_41278518
Ik was een keer ziek en lag misselijk in mijn bed. En ja hoor, ik voelde het aankomen.. Ik rennen naar de plee en kotsen, maar ja ik was ook aan de diarree en nu kan je lichaam niet alle twee inhouden. Dus ja ik scheet me broek dun en nat vol terwijl ik aan t kotsen was in de plee op mn knien.. Ik kan je vertellen dat dat niet prettig voelt, ik voelde me net een klein kind. Mijn hele onderbroek en pyamabroek zat onder de stront, ik was die kots allang weer vergeten.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:05:40 #225
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_41278715
Ik weet ook nog van lang geleden dat ik eens moest kotsen toen ik in bed lag. Daarna naar beneden gerend (zodat mn ouders t konden opruimen ), maar voordat ik de huiskamer binnen kon komen ging de hond voor me staan en moest ik nog een keer kotsen.
Vervolgens loopt de hond (met alle prut op zn rug) naar het midden van de huiskamer en gaat zich daar uitgebreid uitschudden...

Ik hoefde mn ouders niet uit te leggen wat ik beneden deed

Edit:
Laatste verhaal:
Tijdens een lange nacht in Amersfoort (we hadden de trein gemist), hoorde ik wat geritsel in de bladeren boven me. Niet lang daarna voelde ik een nogal dikke drup op mijn hoofd en schouder...
Vogelpoep

[ Bericht 12% gewijzigd door WurM op 29-08-2006 01:17:09 ]
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_41284541
Ik heb weleens voor 10 euro overdag in de sneltrein in zo'n prullenbak lopen schijten...Was natuurlijk lastig dus ik morste wat, papier uit de plee gehaald dat natuurlijk gewoon op de grond dumpen....
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
pi_41290647
Maarjah, die prullenbak was schoner dan de plee
Hondenpis en kattenstront
Vind men beide op de grond
Vogelschijt dat is berucht
Want dat komt vallend uit de lucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties