Dat heb ik dus ook een keer gedaan, een kip geslacht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef kyraaa het volgende:
voor levensmiddelentechnologie op de laatste mavo generatie kippen geslacht.
het was grote vakantie en we konden ze niet kwijt en dr kwam een barbeque aan.
1 en 1 is twee... wie er niet aan mee deed kreeg een onvoldoende voor dat vak.
ik heb me maar aan geboden en er 6 gedaan, dit omdat er 1 leerling flauwviel en er een stel meisjes kotsend wegliepen...
beetje psycho, maar de leraar hielp mee dus.... boeie
ik werd heel erg naar toen ik dat bloed over me heen voelde stromen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:10 schreef MrSASO het volgende:
Dat heb ik dus ook een keer gedaan, een kip geslacht.
Voeten op de vleugels en dan met een mes z`n keel doorsnijden.
Ik vond het behoorlijk smerig om te doen vooral met al dat bloed wat op mijn handen zat.
Ik heb de kip nog proberen te eten maar hij smaakte niet echt lekker meer omdat ik heel de tijd dat beest nog voor me zag spartelen in mijn verbeelding.
Inderdaad dat warme gevoel van dat bloed en het schokken van die kip is gewoon vreselijk.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:00 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik werd heel erg naar toen ik dat bloed over me heen voelde stromen...
helemaal warm nog...nachtmerries gehad waarin mn onderbewuste : moordenaar schreeuwde
kippen slachten moet je niet zelf doen, dat moet je laten doen!
mn vader vond hem lekkerquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:02 schreef MrSASO het volgende:
Inderdaad dat warme gevoel van dat bloed en het schokken van die kip is gewoon vreselijk.
Nachtmerrie`s heb ik niet gehad, alleen kon ik de kip zelf echt niet eten.
Wat moet je anders doen met een pannekoek?quote:
een pannenkoek voor je gezicht hangen ranzig?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:46 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
hoe kom je ooit aan zo'n ranzig plaatje? en waarom verwijdert een mod zoiets niet? dit vind ik toch wat zieker dan bv tubgirl
tell!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:27 schreef ondeugend het volgende:
Dat had met een heel erg ziek iemand te maken.. geen details maar ranzig was het.
het was eerst een plaatje van een vent die een of ander dier probeerde te neuken...quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:08 schreef Smots het volgende:
[..]
een pannenkoek voor je gezicht hangen ranzig?
Omdat die treurige juichsmiley te groot is voor 1 regelquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:43 schreef Nawien het volgende:
-Mag ik me handen wassen?![]()
*Waarom dan![]()
-Ja ik ben in de poep gevallen![]()
*![]()
WTF, waarom zit er een ENTER in mijn kleine dialoog?![]()
Hah ja eigenlijk had je wel gelijkquote:Op zondag 9 juli 2006 00:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja, echt veeeel smeriger dan even je buik snuiten in je waswater
Oh, dat is niet smerig maar best lekker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:11 schreef TwyLight het volgende:
toen ik 7 ofzo was achter een boom lopen kakken omdat ik het niet kon houden[afbeelding]
Lolquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh, dat is niet smerig maar best lekker.
Seksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:53 schreef Smots het volgende:
Goed ik vroeg me dus af wat het smerigste was dat een fokker/ster wel eens gedaan heeft in een lamme bui of tijdens een avond stappen met zijn/haar vriendinnen/vrienden.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |