Ik verwachtte aan het begin van de zin dat je een hoop koeiestront wakker zou worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:58 schreef kastanova het volgende:
Stronken in een weiland in slaap vallen, flink woelen en er op een gegeven moment achterkomen dat je in je eigen kots ligt te rollen.
Zat er ook asbak-inhoud bij?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Verliezen met kaartje blazen en daarna een liter 'restjes' opdrinken.
Dat is dus gewoon een emmer met een mengsel van bier, rode en witte wijn, water, rum, whisky enz.
\o/ ja.quote:
Nee dat dan weer net niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:32 schreef BigBadPete het volgende:
Heb eens in een dronken bui mn 60-jarige buurvrouw anaal uitgewoond
omg wat een kansloos paardquote:
Inderdaad! Waarom als er smerigste wordt genoemd meteen iedereen over overmatig drankgebruik begint enz?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:04 schreef MrBean het volgende:
verkapt pats-hier-met-je-drankverbruik-op-jouw-VMBO-school-topic.
Het breekt elkaar niet af, maar het alcohol breekt de thc af.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef TrenTs het volgende:
En "stronken" kan natuurlijk niet he knulletjes, aangezien de THC en alcohol elkaar afbreken. Leuk verzonnen, maar je bent dan gewoon muf, niet stronken.
Ik heb gelezen dat het ook andersom is, maar dan nog maakt het niks uit. Zelf nog nooit last gehad van misselijkheid, het is inderdaad gewoon onboeiend.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Het breekt elkaar niet af, maar het alcohol breekt de thc af.
Toch kan je wel degelijk stronken worden, het is alleen niet echt een heel boeiend effect.
Misselijk worden komt dan vaak voor.
Jaaaaaaajaaaaaaaa....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Me door een travestiet in mijn muil laten pissen
niet echt natuurlijk, het gaat om het shockeffect
Heb je geen vrienden waarmee je je cola kunt opdrinken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:38 schreef dikkedoelie het volgende:
ik heb weleens cola met mieren gedronken maar dat viel eigenlijk nog wel mee
quote:
Ik heb kortgeleden nog mieren en hun eitjes gegeten, vers uit een boom, en dat viel ook best mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:38 schreef dikkedoelie het volgende:
ik heb weleens cola met mieren gedronken maar dat viel eigenlijk nog wel mee
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:28 schreef Woldo het volgende:
Ik heb een keer gedroomd dat ik moest pissen, dus ik pissen, werd ik de volgende dag wakker had ik me hele kamer onder gepist.![]()
Dit natuurlijk als gevolg van teveel alcohol.
Gedroomd? Of had je er gewoon zin in?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:28 schreef Woldo het volgende:
Ik heb een keer gedroomd dat ik moest pissen, dus ik pissen, werd ik de volgende dag wakker had ik me hele kamer onder gepist.![]()
Dit natuurlijk als gevolg van teveel alcohol.
Oh, was jij dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Me door een travestiet in mijn muil laten pissen
niet echt natuurlijk, het gaat om het shockeffect
Ik moest pissen, alleen droomde ik dat ik naar de wc ging, maar in werkelijkheid lag ik gewoon nog in me bed. Me bed was trouwens niet nat maar de rest van de vloer wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gedroomd? Of had je er gewoon zin in?
Ja, dat was ikquote:
Hoe slik je per ongeluk boxerkwijl in dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:20 schreef bonke het volgende:
per ongeluk kwijl van een boxer ( hond weet je wel) ingeslikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |