Mijn maag draait zich nu om....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:50 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Tering, dat geloof ik graag Nawien.
Ongeveer tien jaar terug waren we in tijdens de vakantie lekker een stad in gegaan om dingen te bekijken en te winkelen. Op een gegeven moment hadden we zin in ijs, dus ik aan zo'n cornetto. Zo'n punt met chocolade en vanille ijs. Afijn, ik peuzel dat ding met smaak op en gooi uiteindelijk het papiertje in de vuilnisbak.
Enkele meters later zie ik dat er nog wat ijs op mijn hand zit en ik lik het eraf....
het was geen ijs, het was vogelpoep!
Gadverdamme!
De mijne ook.quote:
Ohja, echt veeeel smeriger dan even je buik snuiten in je waswaterquote:Op zondag 9 juli 2006 00:26 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ik heb vroeger een keer toen ik in bad zat in het bad gescheten want me moeder haalde me er te laat uit.. toen moest ze met de pleeborstel die drollen er uit vissen haah ik zie ze nu nog rondkolken in het water.
Mijn broer was echter veel smeriger. Toen we een dagje naar de efteling gingen, besloten mijn ouders dat het tijd was voor een lunch. Mijn broer lustte niet altijd alles en stopte het dan bij mijn vader in zijn mond. Je raad het al; mijn vader lette niet op en mijn broer deponeerde een groen snotje in zijn mond. Direct stond ie te kokhalzen!!!
Je moet er maar van houden...quote:
Idd goeie bodem!!quote:Op zondag 9 juli 2006 09:22 schreef Heatseeker het volgende:
Tijdens mijn ontgroening in het leger gekots, althans bijna. Toen het eenmaal omhoog kwam heb ik al mijn kots weer doorgeslikt, en toen weer verder gezopen.
ahh neee! Arm beestje! Hij kijkt erg zieligquote:
volgens mij had je bij een ranzigheidstest een score van 28quote:
hoe kom je ooit aan zo'n ranzig plaatje? en waarom verwijdert een mod zoiets niet? dit vind ik toch wat zieker dan bv tubgirlquote:
En was 100 niet gemiddeld ofzo?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 05:34 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
volgens mij had je bij een ranzigheidstest een score van 28![]()
on topic ik ben een keer in een boerensloot gefietst met de kleur groen![]()
nee 50 was gemiddeld ofzoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En was 100 niet gemiddeld ofzo?
En dat ging over seks, en ik bleef enooooooorm binnen de perken![]()
't Was wel hoger, bij de mannen iigquote:Op dinsdag 11 juli 2006 07:10 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
nee 50 was gemiddeld ofzomijn score was 33 ranzig he
![]()
Neuh.... Ik heb vaak zat mijn eigen kak in de hand gehad. (Not by choice, maar goed)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:46 schreef cohen het volgende:
poepen onder de douche op een camping en dan met mn slipper de poep door het putje proppen. ik denk dat ik wel het record vieste ding heb nu
brr dat is ook ernstig. Ik had vorige week zo'n hotdog gekocht bij een straatverkoperquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:47 schreef longinus het volgende:
Ik heb wel eens een broodje shoarma gehaald bij een irakees.
Ik heb eens bij een shoarmatent spaghetti bolognese gegeten. Laat dat toch maar aan de Italianen over, de saus smaakte naar kots.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 19:01 schreef Noork het volgende:
[..]
brr dat is ook ernstig. Ik had vorige week zo'n hotdog gekocht bij een straatverkoper![]()
poging tot doodslag!! Je kunt overlijden door de methaangassen die vrijkomen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:41 schreef PatjeDoN het volgende:
Ik was high en relatief dronken (fles bailey's, niet van mij maar het doent).
Liepen we door de nieuwbouw en stond naar zo een dixy plee. Ik moest kotsen en ging ik daarin kotsen. Kletterde natuurlijk vreselijk. Wat deed mijn beste vriend? gooide zo die plee om, ik lag daar op de deur en al mijn kots en die blauwe vloeistof stroomde op mij.
En ik lag daar, ging weer kotsen over mezelf.
Nooit zo een straf gehad... 4 maand huisarrest, 1 maand voorwaardelijk computerverbod en een bedtijd van 8uur, de eerste 4 week afwassen en altijd klaar staan voor klusjes![]()
![]()
http://megagadgets.nl/ashhole-p-22.htmlquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:28 schreef b.-.s het volgende:
Was begin dit jaar in Schotland. Het hele weekend eigenlijk dronken geweest.
we hadden geen asbak, dus we gebruikten een flesje bier, met een klein laagje bier, als asbak.
na een paar uur stond deze asbakfles naast mijn echte fles pils... je snapt em al.![]()
ipv een slok uit mijn fles pils, slok uit de asbak.. DON'T TRY THAT AT HOME!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |