quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Zodat terroristen niet meer het gevoel hebben dat ze hier ongestoord hun gang kunnen gaan.
Want dat hebben ze nu wel? Ik kan me iets herinneren van ene Hofstadgroep die opgepakt is...kijk, dat zou best eens kunnen helpen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Zodat terroristen niet meer het gevoel hebben dat ze hier ongestoord hun gang kunnen gaan.
Ik zeg toch helemaal niet dat ik de dreiging niet erken!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:54 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ik begrijp jou niet goed hoor. Om de paar dagen horen we wel één of andere terroristische organisatie of hoogplaatste imam verklaren hoe alle ongelovigen moeten sterven. Hoe alle westerlingen moeten sterven. Jihad hier, jihad daar. En het blijft niet bij praten; ze hebben met vliegtuigen de twin towers neergehaald, en ook in spanje en engeland drastische aanslagen gepleegd. Maar toch erken jij die dreiging niet? Je zou beter je regering dankbaar zijn als ze proberen verdere terreur te voorkomen.
Sorry. Ik twijfelde nog tussen hier en POL, maar mijn frustratie was groter dan mijn wil een echt goede OP te schrijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:56 schreef MidnightRambler het volgende:
Nu begint de Klaagbaak bijna serieus te worden.![]()
Statistisch gezien is de kans om te sterven aan een ingegroeide teennagel nog groter.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:59 schreef Henno het volgende:
Al die terrorismestress is ook niet goed voor je, denk dat je daar statistisch gezien eerder aan doodgaat dan aan 1 of andere moslim met explosieven in z'n rugtas.
Dat geldt ook voor terrorisme.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Statistisch gezien is de kans om te sterven aan een ingegroeide teennagel nog groter.![]()
Kan je stoppen met over-focussen op het letten op rugzakken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:59 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik zeg toch helemaal niet dat ik de dreiging niet erken!!!
Ik zeg dat dit niks oplost, sterker nog, dat dit het alleen maar erger maakt. De regering mag van mij best terrorisme bestrijden, lijkt me wel noodzakelijk. Maar schuif het niet af op de burgers, net alsof een treinreiziger even een aanslag gaat voorkomen.
Dat bedoel ik, klaplul.quote:
Je reageerde op een post over stress, klaplul.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, laten we anders lekker naïef gaan doen en denken dat we onkwetsbaar zijn.
Dat dachten ze in Madrid en Londen ook.
Nee want daar gaat de campagne over.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:03 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Kan je stoppen met over-focussen op het letten op rugzakken?![]()
Wat stel ik voor? Dat de AIVD en al die andere toffe organisaties die we in NL hebben het gevaar in de gaten houden. Zoals nu gebeurt dus. En dat de regering de bevolking gerust stelt en wijst op de cijfers (1 dode hier sinds 9-11), dat de regering zegt dat ze doet wat ze kan, dat totale veiligheid een illusie is en dat we moeten leren om samen naast elkaar te leven, zodat de voedingsbodem (achterstelling, haat van jongeren richting dit land etc etc) wegvalt.quote:Wat stel jij dan voor? Je moet niet té concreet zijn, maar welke maatregelen zou jij wel nuttig vinden?
Nee, ik reageerde op de tas met explosieven. Ik denk dat ik dat zelf wel beter weet, al was het alleen al omdat je het sociaal inzicht van een appelklokhuis hebt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je reageerde op een post over stress, klaplul.
Ach kom op zeg. Met buttons lopen en dit soort angst zaaien is "het volk" bewuster maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Dit soort campagne draait erom je bevolking bewuster te maken. Zodat terroristen niet meer het gevoel hebben dat ze hier ongestoord hun gang kunnen gaan.
Je moeder!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde op de tas met explosieven. Ik denk dat ik dat zelf wel beter weet, al was het alleen al omdat je het sociaal inzicht van een appelklokhuis hebt.
Het spreekt voor zich, en als je twijfelt, doe dan niet zomaar een aanname.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je moeder!
En ik moet ruiken op welk stukje van een post jij precies reageert?
En als jij mij een foutje ziet maken, noem me dan niet meteen een klaplulquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het spreekt voor zich, en als je twijfelt, doe dan niet zomaar een aanname.![]()
Weet je wat ook idioot en verontrustend is?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Mensen die zeggen dat ze een halte eerder uitstappen omdat mede reizigers er "eng" zouden uitzien... dát krijg je.
En dat is idioot, en verontrustend
Ik ergerde me aan je zwart-witvisie, maar goed punt verder.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
En als jij mij een foutje ziet maken, noem me dan niet meteen een klaplul
Je bent het met me eens, wat wil je dat ik zeg lieffie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:12 schreef Bluezz het volgende:
Hey ruziemakers, ga es op mijn posts in
Klopt maar daar bang voor zijn en er het hele land een vesting tegen willen maken is nog idioter.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Weet je wat ook idioot en verontrustend is?
Een luchthaven die ontploft.
Ik vind bang zijn voor een ontploffende luchtaven minder idoot dan een ontploffende luchthaven hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt maar daar bang voor zijn en er het hele land een vesting tegen willen maken is nog idioter.
"The only thing we have to fear is fear itself. " Niet helemaal toepasselijk, maar toch relevant in dit topic. Reactie op je post: een luchthaven blaas je niet op met een rugtas en ten tweede: zo worden aanslagen heden ten dage niet gepleegd. De campagne is dus nutteloos. Omdat 1 het niets oplost, 2 angst zaait en 3 polarisatie katalyseert. Weggegooid geld dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:14 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Weet je wat ook idioot en verontrustend is?
Een luchthaven die ontploft.
Alsof jij hinder ondervindt van de genomen maatregelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:15 schreef du_ke het volgende:
Klopt maar daar bang voor zijn en er het hele land een vesting tegen willen maken is nog idioter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |