Die wilde ik er nog bij zetten manquote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[afbeelding]
Inhoudelijk nogal eens irrelevant, maar wel charismatisch man in mijn ogen![]()
scheef:{quote:Op maandag 27 februari 2006 23:57 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Lilian Marijnissen![]()
![]()
[afbeelding]
jij wilt van mensen weten wat zij charismatische politici vinden, maar je laat ze niet vrij in hun keuze???quote:Op maandag 27 februari 2006 23:31 schreef Coldplaya het volgende:
[afbeelding]
Ed van der Sande (VVD)
[afbeelding]
Harry van Bommel (SP)
[afbeelding]
Martijn van Dam (PvdA)
[afbeelding]
Rita Verdonk
Clichegevalletjes als Wouter Bos en Geert Wilders graag weglaten. Vooral de eerste.
Waar 'een draadje los zitten' een heel groot understatement is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:18 schreef Lyrebird het volgende:
Nederlandse politici hebben bijna per definitie geen charisma en dat is dan ook het grote probleem van de politiek. Ik wil een kleine uitzondering maken voor Jan Maorijnissen, maar die heeft helaas ergens een draadje los zitten.
Dat moet je een beetje in perspectief zien. Bepaalde users hier op Fok hebben nu eenmaal een rood waas voor hun ogen bij alles wat linkser is dan, zeg, Wilders. Of dat nou goeie politici zijn of niet, het feit dat ze linkser zijn dan, zeg, M. Smit, maakt ze al verdacht en onacceptabel. Niet op letten, gaat wel weer over met wat goede medicatie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:51 schreef GWX het volgende:
Jan Marijnissen: draadje los? Ik heb 'm slechts één keer gezien, daar niet van, maar hij kwam totaal niet "wicked" op me over
Dat men Bos charismatisch vind snap ik helemaal niks van, bij hem heb ik altijd het idee "wat wil dat broekie mij nu weer wijsmaken", beetje hetzelfde probleem als bij Nijpels al had die imo wel inhoud. Den Uyl had bijvoorbeeld wel charisma.quote:
Dat kan. Dat had ik ook met Fortuyn, hoewel ik wel begreep dat zijn uitstraling veel mensen wist te trekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat men Bos charismatisch vind snap ik helemaal niks van, bij hem heb ik altijd het idee "wat wil dat broekie mij nu weer wijsmaken", beetje hetzelfde probleem als bij Nijpels al had die imo wel inhoud.
Dat is wel een heel nabij verleden, maar ga je gang zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:09 schreef Rocketdive het volgende:
Zou je Fortuyn niet in dat rijtje zetten
Hij is het wel. Die Bos.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat men Bos charismatisch vind snap ik helemaal niks van, bij hem heb ik altijd het idee "wat wil dat broekie mij nu weer wijsmaken", beetje hetzelfde probleem als bij Nijpels al had die imo wel inhoud. Den Uyl had bijvoorbeeld wel charisma.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef GWX het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar niet dat je "zo door Jan Marijnissen heen kunt prikken". Wat je ook van zijn (en mijn) standpunten vind, het is niet zo dat hij iets verkondigt waar hij niet achter staat.
Dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:56 schreef GWX het volgende:
Ik verzoek je vriendelijk doch dringend om voortaan je klep dicht te houden, Nappie.
De meeste politici/partijen verkondigen standpunten waar ze zelf achter staanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef GWX het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar niet dat je "zo door Jan Marijnissen heen kunt prikken". Wat je ook van zijn (en mijn) standpunten vind, het is niet zo dat hij iets verkondigt waar hij niet achter staat.
Zo ga je met je tegenstanders omquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:56 schreef GWX het volgende:
Ik verzoek je vriendelijk doch dringend om voortaan je klep dicht te houden, Nappie.
Oerinstinct is voor een oermens...dus toch van Marijnissen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:23 schreef GWX het volgende:
Nee. Oerinstinct.
Heb je buitenhof gemist zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef RijstNatie het volgende:
Wouter Bos, als die man in debat gaat met die nerds van vvd dan wint hij altijd !!
Jozef Luns!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef rosmalen het volgende:Biesheuvel en Luns die hadden het ook ....dat waren de echte politici, tegenwoordig zijn het ambtenaren en veel te veel linkse rakkers....zie Kok en Rosemuller en de Waal....links lullen rechts vullen
Gevaarlijke, sluwe man.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:25 schreef Urquhart het volgende:
Ik zou niet op hem stemmen, maar Marco Pastors, vind ik wel charismatisch overkomen.
lokale politiekquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef rosmalen het volgende:
fortuin kun je niet mee rekenen , die heeft nooit in de politiek gezeten...
Is dit een grap want ik ga er vanuit dat je het zelf ook wel weet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Jozef Luns!
1
2
3
'k wis helegaor nie dat íe in 't leger heb gezete!
En terechtquote:Op zondag 5 maart 2006 01:50 schreef Pony-Lover het volgende:
Luns had een tering hekel aan de Gaulle.
Maar de Gaulle was een vreselijk ijdele, arrogante, zelfzuchtige man.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:02 schreef Pony-Lover het volgende:
Ach de Gaulle was wel een van de toffere politici van de vorige eeuw, Luns trouwens ook.
Wouter Bos heeft voor mij een beetje een 'gluiperige uitstraling'. Jan komt heel oprecht en naturel over.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:10 schreef SeLang het volgende:
Ik zie dat Bos en Marijnessen hier veel genoemd worden.
Maar hebben die nu charisma?? Ik vind wel dat ze op TV goed en helder overkomen maar dat is niet hetzelfde als charisma. Bij charisma denk ik aan mensen die je van nature als leider accepteert doordat ze een 'leidersuitstraling' hebben. Dat zie ik helemaal niet bij die twee.
Bos heeft vooral z'n leeftijd tegen denk ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wouter Bos heeft voor mij een beetje een 'gluiperige uitstraling'. Jan komt heel oprecht en naturel over.
Mee eens, maar dat is toch niet hetzelfde als 'charisma' ?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wouter Bos heeft voor mij een beetje een 'gluiperige uitstraling'. Jan komt heel oprecht en naturel over.
Dat helpt zeker mee met de aantrekkingskracht van iemand...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat is toch niet hetzelfde als 'charisma' ?
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:54 schreef Chet het volgende:
[afbeelding]
Hans van Baalen. Een jongen van de vlakte.
Je bent de eerste die het opmerkt! Puntje erbij!quote:Op zondag 5 maart 2006 01:50 schreef Pony-Lover het volgende:
Is dit een grap want ik ga er vanuit dat je het zelf ook wel weet?![]()
Op die foto's staat Luns niet
de eerste is de Gaulle
de tweede weet ik niet (waarschijnlijk een hele ouw de Gaulle)
de derde is ook de Gaulle
De franse president de Gaulle en Luns lijken wel erg op elkaar, en ze zijn elkaar in de europeese politiek ook vaak genoeg tegen gekomen. Luns had een tering hekel aan de Gaulle.
![]()
Van der Vlies, bevindelijk gereformeerden hebben doorgaans geen hoge pet op van de 'charismatischen', dus of 'tie in dit topic thuishoort?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:55 schreef Sickie het volgende:
[afbeelding]
"Branden zullen jullie, allemaal!"
Tis een leuk mens inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Minister Peijs is nog niet genoemd. Wat een vreselijk leuke vrouw, iemand die niet voldoet aan het cliché dat een vrouw in de politiek een halve man moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |