abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:37:23 #201
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_35578862
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:35 schreef yosander het volgende:
Heb je een hond kat of wat dan ook?
Zoja; zou het leuk vinden als het daarop werd getest?
Nee natuurlijk maar het is geen bescherm dier dus......
Ikzelf heb geen huisdieren, ik heb een grafhekel aan beesten in huis . Helaas hebben we thuis een goudvis, maar daar hoef ik niet voor te zorgen, dus erg lastig is hij niet voor mij.
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_35578917
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:32 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik doelde er eerder op dat konijnen geen zeldzame, beschermde dieren zijn hoor, en dat als er WEL op beschermde dieren getest werd ik er heel anders over zou denken !

Dus als zoiets gebeurt bij een bijv. varken is het niet erg? Want het is geen beschermde diersoort.
ijs_beer fan!
pi_35578922
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:37 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Ikzelf heb geen huisdieren, ik heb een grafhekel aan beesten in huis . Helaas hebben we thuis een goudvis, maar daar hoef ik niet voor te zorgen, dus erg lastig is hij niet voor mij.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_35578929
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef Met-Yvana het volgende:
Wat mij erg opvalt is dat het hier vooral over het lijden van die konijntjes gaat, maar wat wil je dan? Ongetest je gezicht ondersmeren? Voor het zelfde geld krijg je dan uitslag of een lelijke rode geirriteerde huid ! Ik heb dan persoonlijk liever dat ze het eerst op een konijn/rat testen ! Jullie niet ?
Bij jouw gezicht niet nee!
pi_35578986
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:41:24 #206
142291 Met-Yvana
pi_35578993
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:39 schreef NanKing het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dus als zoiets gebeurt bij een bijv. varken is het niet erg? Want het is geen beschermde diersoort.
Waarom zou dat erg zijn? Ze worden toch al massaal afgemaakt in de bio-industrie voor vlees, en wou je zeggen dat die krappe hokjes GEEN marteling zijn? 1tje voor je EIGEN ,,smeerveiligheid" kan er dan ook wel bij vind ik.
pi_35579019
Ik wil niet veel zeggen maar ik zit liever in een krap hokje dan dat er chemicalieën op mij worden getest!
pi_35579063
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:41 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Waarom zou dat erg zijn? Ze worden toch al massaal afgemaakt in de bio-industrie voor vlees, en wou je zeggen dat die krappe hokjes GEEN marteling zijn? 1tje voor je EIGEN ,,smeerveiligheid" kan er dan ook wel bij vind ik.
Dus in een krap hokje zitten je hele leven daarna met 1 kogel door je hoofd geschoten worden is evident aan; in een martelwerktuig hangen en levend open gesneden worden?
ijs_beer fan!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:44:49 #209
142291 Met-Yvana
pi_35579095
Denk vooral niet dat ik het ,,leuk" vind dat die dieren ,,gemarteld" worden, maar denk nou na ! Ze doen het toch voor JOUW veiligheid? Ik denk niet dat wetenschappers zonder doel denken ,, Ha laten we die dieren nu maar eens zo gaan pijnigen" !
pi_35579116
quote:
En kijk is bij alternatieven!
pi_35579154
Speciaal voor jou Met-Yvana, met wat voor doel/nut is dit gedaan?
quote:
Two eminent researchers working in America conducted a series of experiments designed to make baby monkeys depressed. To begin with they created a cloth, surrogate mother which could be triggered to blow out high pressure compressed air. When the baby monkey went to give its fake mum a hug the researcher would press a button and try to blast the baby monkey away. However, this did not work and the baby monkey merely clung on tighter. The researchers then built a surrogate monster mother that was designed to rock so violently that the baby's 'head and teeth would rattle'. Again, the baby monkey just clung on tightly. The third monster had a wire frame built into its body. The frame was designed to throw the baby away from it. This worked to a certain extent in that it did successfully separate the baby from its fake mother but the baby monkey just picked itself up and went back to its fake mother immediately afterwards. In a final attempt to alienate, terrify and thus depress the baby monkey the researchers built a 'porcupine' mother from which, at the press of a remote switch, sharp brass spikes would leap out. Once again the experiment was a failure for although the baby monkey was upset by the spikes it simply waited until the spikes had been withdrawn before returning to its mother.
The same researchers also created a 'well of despair' for monkeys. They built a vertical chamber with stainless steel sides and a rounded bottom and put young monkeys in it for weeks at a time. On this occasion the two researchers were successful. The monkeys eventually sat huddled at the bottom of the chamber looking depressed.
ijs_beer fan!
pi_35579166
quote:
Bij bijvoorbeeld konijnen wordt een vloeistof (vaak gaat het om cosmetische toepassingen als oogschaduw en mascara e.d.), bij de dieren in de ogen gedruppeld
En wie zei er hier dat er niets in de ogen van dieren wordt gedaan??
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:49:28 #213
142291 Met-Yvana
pi_35579251
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:46 schreef NanKing het volgende:
Speciaal voor jou Met-Yvana, met wat voor doel/nut is dit gedaan?
[..]

Ik ben niet niet de wetenschapper in kwestie, maar ik denk het gedrag bestuderen van dieren die depressief zijn en verbanden leggen naar de mens ofzo? Waarom ga je uit van het slechte, misschien is dit onderzoek wel heel nuttig voor de wetenschap, hoe kun jij weten dat dit NIET zo is ?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:51:50 #215
142291 Met-Yvana
pi_35579317
Het zou nog shockerender zijn als het mensen waren op die plaatjes/videos , vind je niet ?
pi_35579328
Daar hebben we het hier niet over!
pi_35579338
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:49 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Ik ben niet niet de wetenschapper in kwestie, maar ik denk het gedrag bestuderen van dieren die depressief zijn en verbanden leggen naar de mens ofzo? Waarom ga je uit van het slechte, misschien is dit onderzoek wel heel nuttig voor de wetenschap, hoe kun jij weten dat dit NIET zo is ?
Apen zijn nog steeds geen mensen, dus waar een aap depressief van wordt hoeft niet voor de mens zo te zijn.
Daarbij komt ook nog eens dat hoe effectief dit voor de mens ook zou zijn, dit gewoon dierenmishandeling ten top is. Als jij of ik zoiets zou doen zouden we achter slot en grendel komen en ons hele leven TBS genieten. Een wetenschappen is niet heilig hoor. Het zijn ook gewoon mensen met bizarre interesses.
ijs_beer fan!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:53:30 #218
142291 Met-Yvana
pi_35579364
Nee maar ik vind het erg ,,goedkoop" om zulk soort plaatjes te laten zien om zo mensen voor je te winnen, laat ook dan plaatjes zien van mensen met verschrikkelijke huidaandoeningen door onveilige make-up !
pi_35579367
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:51 schreef Met-Yvana het volgende:
Het zou nog shockerender zijn als het mensen waren op die plaatjes/videos , vind je niet ?
Nee, dat vind ik niet schokkender. Ik voel me niet zo boven de natuur staan.
ijs_beer fan!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:54:04 #220
142291 Met-Yvana
pi_35579387
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet schokkender. Ik voel me niet zo boven de natuur staan.
Dat is dan anders bij mij
pi_35579403
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee maar ik vind het erg ,,goedkoop" om zulk soort plaatjes te laten zien om zo mensen voor je te winnen, laat ook dan plaatjes zien van mensen met verschrikkelijke huidaandoeningen door onveilige make-up !
Moet je het maar niet kopen, het alleen maar luxe duhh.
pi_35579406
Daarbij komt ook nog dat ik het schokkender vindt als jij een dier mishandelt, en je, je daarom superieur voelt.
ijs_beer fan!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:54:30 #223
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_35579413
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef Met-Yvana het volgende:
Denk vooral niet dat ik het ,,leuk" vind dat die dieren ,,gemarteld" worden, maar denk nou na ! Ze doen het toch voor JOUW veiligheid? Ik denk niet dat wetenschappers zonder doel denken ,, Ha laten we die dieren nu maar eens zo gaan pijnigen" !
Dat jij al zo maatschappelijk bent gebrainwashed dat jij die spullen "moet" hebben mogen dieren er wel pijn onder lijden, lekker ben je, ontwetende bitch.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_35579442
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:54 schreef yosander het volgende:

[..]

Moet je het maar niet kopen, het alleen maar luxe duhh.
Je moet het nou niet recht proberen te lullen om mensen er bij te betrekken we hebben het hier over dieren. Anders open je maar een andere discussie over huidproblemen bij mensen.
ijs_beer fan!
pi_35579474
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:55 schreef NanKing het volgende:

[..]

Je moet het nou niet recht proberen te lullen om mensen er bij te betrekken we hebben het hier over dieren. Anders open je maar een andere discussie over huidproblemen bij mensen.
Ik trek er geen mensen bij, leer lezen!!
Ik bedoel ermee dat je make-up niet nodig hebt!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:57:42 #226
142291 Met-Yvana
pi_35579505
Sinds wanneer mag je geen luxe-producten kopen dan? Oh en kijk anders eens naar het merkje in je shirt, grote kans dat je shirt door kinderhandjes in een arm land gemaakt is, zelfs kleding wordt met ,,leed" vervaardigt, dus waarom zozeurderig doen om die paar dieren?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:01:12 #227
117776 OFfSprngr
pi_35579623
quote:
Ik had net honger, ik laat nog ff m'n eten staan.
De mens is het ergste beest van alle, terwijl wij het makkelijkste er iets aan zouden kunnen, maar ja.. dr zijn ook mensen als TS die niets belangrijk vinden op hunzelf na, ik kots op dat soort mensen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:02:25 #228
117776 OFfSprngr
pi_35579661
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:57 schreef Met-Yvana het volgende:
Sinds wanneer mag je geen luxe-producten kopen dan? Oh en kijk anders eens naar het merkje in je shirt, grote kans dat je shirt door kinderhandjes in een arm land gemaakt is, zelfs kleding wordt met ,,leed" vervaardigt, dus waarom zozeurderig doen om die paar dieren?
Een reden waarom ik merkloze kleding koop, veelal in fabrieken vervaardigt.
.
.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:03:32 #229
117776 OFfSprngr
pi_35579687
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:53 schreef Met-Yvana het volgende:
Eigen keuze, je gebruikt dat middel, andere dieren hebben er niet om gevraagt
.
.
pi_35579714
Ja, dan laat ik het staan.
Ik gebruik ook vrijwel geen make-up poedertjes en troep dus dat scheelt alweer.

Daarnaast ben ik tegen dierproeven ja, dus als ik het zou gebruiken zou ik het laten staan.
pi_35580095
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:56 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik trek er geen mensen bij, leer lezen!!
Ik bedoel ermee dat je make-up niet nodig hebt!
Ik quote de verkeerde . excuses
ijs_beer fan!
pi_35580193
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef Met-Yvana het volgende:
Ze doen het voor jouw make-up. Niet voor jouw veiligheid.
pi_35580253
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:57 schreef Met-Yvana het volgende:
1. Koop zoveel luxe in je leven als je zelf wil.
2. Kinderarbeid zuigt ook de pan uit idd.
pi_35581133
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:16 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik quote de verkeerde . excuses
Geeft niet hoor
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 19:12:43 #235
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35582125
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:35 schreef NanKing het volgende:

[..]

quote van mijzelf eerder in dit topic
[..]

Ik keur het trouwens niet goed dat er proeven gedaan worden bij dieren, ik leg me erbij neer.
Natuurlijk zou ik als ik ziek ben ook geholpen willen worden, ik ben me er van bewust dat de medicijnen die ik dan krijg hoogstwaarschijnlijk zijn getest op dieren. Dat ik toch die medicijnen aan zal nemen, wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
Als ik de keus zou hebben om een medicijn waar van de kans op herstel niet zeker is maar het is niet op dieren getest dan zou ik daar voor kiezen.
Er zijn zoveel dingen in de wereld waar ik het niet mee eens ben, maar ik leef nou eenmaal niet op een eilandje.
Mijn grens ligt bij alles wat ik persoonlijk onnodig vind. Cosmetica vind ik persoonlijk onnodig dus dat is al een stukje van mijn grens.
[..]

Dit is wel een mooi stukje waar mijn grenzen al ver ver bereikt zijn.
lijstje met expirimenten

er staat dus niet waarvoor die expirimenten gedaan zijn .. peroxidase in hersen spuiten heeft weinig doel. tenzij er een hypothese is om iets aan te tonen. Je haalt de expirimenten compleet uit de context en dan lijkt alles heel cru. Maar er zijn voorafgaande expirimenten en de expirimenten hebben een doel. Dit is een sbs6 manier van naar de zaken kijken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 19:20:35 #236
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35582424
Als je goed naar de relevantie van de onderzoeken kijkt moet per geval uitgezocht worden of je er echt wat aan hebt. Ipv alles maar verbieden
pi_35582448
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

lijstje met expirimenten

er staat dus niet waarvoor die expirimenten gedaan zijn .. peroxidase in hersen spuiten heeft weinig doel. tenzij er een hypothese is om iets aan te tonen. Je haalt de expirimenten compleet uit de context en dan lijkt alles heel cru. Maar er zijn voorafgaande expirimenten en de expirimenten hebben een doel. Dit is een sbs6 manier van naar de zaken kijken.
Wat maakt het uit wanneer het "een doel" heeft?

Misschien is voor jou de wetenschap van make-up wel heilig, maar dat konijn zal dat geen ene hol interesseren.
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 19:27:18 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35582705
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:21 schreef MrBean het volgende:

[..]

Misschien is voor jou de wetenschap van make-up wel heilig, maar dat konijn zal dat geen ene hol interesseren.
Hehe zoals ik al zei .. bij make-up zullen dingen 1 x keer uitvoerig getest moeten worden en dan weet men wat er gebruikt kan worden. Het is een gewoon een geval van een goed duurzaam expiriment opzetten en je bent klaar voor 30 jaar of meer ...

Ik ben niet pro doelloos dieren pijnigen. Ik ben voor het testen voordat er mensen dood aan gaan.
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 19:28:20 #239
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35582748
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:21 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af of jij liever hebt dat jou shampoo vroeger niet getest was alvorens op het op de markt gebracht werd .. ?
pi_35582807
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hehe zoals ik al zei .. bij make-up zullen dingen 1 x keer uitvoerig getest moeten worden en dan weet men wat er gebruikt kan worden. Het is een gewoon een geval van een goed duurzaam expiriment opzetten en je bent klaar voor 30 jaar of meer ...
Dan maar geen nieuwe cosmetica.
quote:
Ik ben niet pro doelloos dieren pijnigen. Ik ben voor het testen voordat er mensen dood aan gaan.
Dood aan makeup!?!
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 19:32:52 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35582929
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:29 schreef MrBean het volgende:

[..]

Dood aan makeup?
haha dat is een radicaal standpunt

en ja dood aan make-up. Als er niet ooit uitgevonden was dat bepaalde detergenten carcinogeen waren hadden er een boel mensen kanker gekregen van make-up ja !
pi_35582934
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af of jij liever hebt dat jou shampoo vroeger niet getest was alvorens op het op de markt gebracht werd .. ?
Ja.

Zo'n primaire levensbehoefte is shampoo nou ook weer niet hoor.

Maar ja, nu we shampoo hebben, maak ik er ook gebruik van. Ik wil gewoon geen nieuwere vormen van shampoo, of ze moeten diervriendelijk kunnen testen.

Maar ik denk dat we het nooit eens worden.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:33:31 #243
142291 Met-Yvana
pi_35582950
Eigenlijk zullen al die ,,ik ben teguh dierproevuh het is zielug" mensen eens een smerig vlekkengezicht moeten krijgen door het gebruik van ongeteste cosmetica! Kijken hoe ze er dan tegenover staan!
pi_35582987
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef Met-Yvana het volgende:
Eigenlijk zullen al die ,,ik ben teguh dierproevuh het is zielug" mensen eens een smerig vlekkengezicht moeten krijgen door het gebruik van ongeteste cosmetica!
Hoezo? Ik wil die cosmetica niet.

Eigenlijk zou JIJ die cosmetica op je eigen gezicht moeten testen. Jij wil het toch zo graag dragen?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:34:58 #245
142291 Met-Yvana
pi_35583012
ik wil GETESTE cosmetica dragen ja !
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 19:36:22 #246
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35583063
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ja.

Zo'n primaire levensbehoefte is shampoo nou ook weer niet hoor.

Maar ja, nu we shampoo hebben, maak ik er ook gebruik van. Ik wil gewoon geen nieuwere vormen van shampoo, of ze moeten diervriendelijk kunnen testen.
nieuwe vormen van shampoo zijn precies hetzelfde (kijk maar eens op shapoo's) allemaaalzeepjes plus wat zoutjes om ze in oplossing te krijgen en een parfum .. en evnt wat niet schadelijke eiwitjes of vitaminen.. dat hoeft niet meer getest te worden en doen ze ook niet

ook niet met make-up

pas als ze radicale nieuwe dingen verzinnen dan testen ze het chemical peel. agressieve anti rimpel zooi. En ja daar heb ik geen behoefte aan.. maar ik vind het verstandig dat het wel getest is voor het op de markt gebracht is.
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 19:37:04 #247
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35583084
En dan nog gaan mensen gifstoffen in hunzelf spuiten botox hoeft geeneens getest te worden dat is al bekend dat dat een gif is
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:37:58 #248
142291 Met-Yvana
pi_35583120
maar het trekt je gezicht dan wel weer lekker strak !
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 19:48:09 #249
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35583525
maarja ik vind het wel grappig ik word hier gezien als een gruwlijk persoon en dat is nou precies waar ik het aan het begin van dit topic over had. Je moet alles in zn context zien. Het blind zeggen dat je tegen dierproeven bent is nogal kortzichtig. Zeg dan tegen welke dierproeven je bent. Gelukkig gaan hier in nederland alle proeven met dier door een commissie die er zorg voor dragen dat er iig niet nutteloos veel dieren in een expiriment gebruikt worden. Maar ook niet zo dat er geen bruikbare resultaten uit het expiriment komen.
Tis een beetje een geval van denk goed na waarvoor je het doe en doe het met mate. Natuurlijk wordt er veel aan op alternatieve wijzen gedaan maar soms heb je een echte muis nodig om dingen in vivo te bevestigen.
Al met al kan je zeggen dat ik voor een goed gereguleerd proefdier systeem ben met genoeg supervisie van onafhankelijke partijen. Die werken op grond van goed uitgewerkte ethische criteria.
pi_35583631
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Met-Yvana het volgende:
ik wil GETESTE cosmetica dragen ja !
Dat is het allemaal maar dan hoeft het nog niet op dieren zijn getest!
pi_35583698
quote:
Eigenlijk zullen al die ,,ik ben teguh dierproevuh het is zielug" mensen eens een smerig vlekkengezicht moeten krijgen door het gebruik van ongeteste cosmetica! Kijken hoe ze er dan tegenover staan!
Wat ben jij toch zielig zeg er zijn goede alternatieven, dus het hoeft niet op dieren uitgetest te worden!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 28 februari 2006 @ 19:52:41 #252
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_35583720
IDD LAAT DE DIERTJES MET RUST VERDULLE !
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_35583807
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef paultjuhhh het volgende:
IDD LAAT DE DIERTJES MET RUST VERDULLE !
Wat hij zegt!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:55:19 #254
142291 Met-Yvana
pi_35583823
Bosbeetle heeft al goed verteld dat sommige dingen WEL op dieren getest moeten worden
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:55:48 #255
117776 OFfSprngr
pi_35583842
quote:
Hypocriet kutwijf, ik hoef geen cosmetica, jij zo gruwelijk lelijk bent dat je honderde verschillende lagen plamuur nodig hebt om je enigzinds lelijke kutkop recht te trekken is niet mijn schuld en moeten dieren hier onder lijden?
Laten ze die shit maar eens op jouw verrotte kuthoofd testen, dan piep je wel anders gruwelijk kotswijf.
.
.
pi_35583971
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Hypocriet kutwijf, ik hoef geen cosmetica, jij zo gruwelijk lelijk bent dat je honderde verschillende lagen plamuur nodig hebt om je enigzinds lelijke kutkop recht te trekken is niet mijn schuld en moeten dieren hier onder lijden?
Laten ze die shit maar eens op jouw verrotte kuthoofd testen, dan piep je wel anders gruwelijk kotswijf.
zo je hoeft haar niet te beledigen hoor je kan wel zeggen wat je vindt maar dan hoef je niet te schelden!
Love all my friends!
pi_35584017
Maar wat mij nog steeds niet helemaal duidelijk is dat: waarom de TS het niets uit maakt!?!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:03:11 #258
142291 Met-Yvana
pi_35584136
Omdat de TS zich evenweinig aantrekt van puberale ,,punkers" ( ja ik bekijk fotoboekjes ) als van een paar stuks ongedierte?
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 20:03:24 #259
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35584142
! men vergeet een beetje dat het makkelijk praten is in de huidige maatschappij. We waren nooit zo ver gekomen als er geen dierproeven waren geweest. Maar dat is weer voornamelijk toegespitst op medicijnen en wetenschap niet op make-up
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 20:04:17 #260
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35584173
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
Omdat de TS zich evenweinig aantrekt van puberale ,,punkers" ( ja ik bekijk fotoboekjes ) als van een paar stuks ongedierte?
'metaal-mannen' dan ga je die ook negeren
pi_35584258
Met-Yvana, wat een ontzettend lomp en dom openingsbericht. Ooit wel eens nagedacht over bepaalde ethische kwesties?

Niet vreemd dat je werkeloos bent, als je niet verder kunt denken dan je eigen woonkamer.

dinsdag 28 februari 2006 @ 20:08:04 #262
142291 Met-Yvana
pi_35584311
Ik ben vrijwillig werkeloos
pi_35584368
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef Met-Yvana het volgende:
hahaha
Love all my friends!
pi_35584379
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Ah, nu stijg je in aanzien!
pi_35584433
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:09 schreef A_J_ het volgende:

[..]

Ah, nu stijg je in aanzien!
ik vond het wel grappig
Love all my friends!
pi_35584435
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:03 schreef Met-Yvana het volgende:
Sorry maar dat vind ik weer ook zo'n domme reden als de OP.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:12:50 #267
142291 Met-Yvana
pi_35584523
Och kom op je gaat je toch niet iets aantrekken van iets wat zo'n ,,mens" tegen je zegt?
pi_35584524
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

lijstje met expirimenten

Bij deze proeven maakt het me niet uit waar het voor is, al is het een manier om vrede te vinden.
Bij mij is het niet zo 'het doel heiligt de middelen' .
Er is totaal geen rede voor een aantal van deze proeven, vooral niet als je kijkt wat voor alternatieven er tegenwordig zijn.
ijs_beer fan!
pi_35584576
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef yosander het volgende:

[..]

Sorry maar dat vind ik weer ook zo'n domme reden als de OP.
Ach, laten we ons verder niet druk maken over dit puberende 17-jarige kindje. Ze weet nog niet beter. Rebelleren voelt fijn op die leeftijd, wat moet je anders doen tenslotte?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:15:29 #270
142291 Met-Yvana
pi_35584635
Ach aangezien het aantal berichtjes in dit topic is het wel een goed onderwerp heur
pi_35584673
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Ach aangezien het aantal berichtjes in dit topic is het wel een goedonderwerp heur
Nee dat is het juist NIET!!
pi_35584677
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef A_J_ het volgende:

[..]

Ach, laten we ons verder niet druk maken over dit puberende 17-jarige kindje. Ze weet nog niet beter. Rebelleren voelt fijn op die leeftijd, wat moet je anders doen tenslotte?
Ze is een kloon.
pi_35584696
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Ach aangezien het aantal berichtjes in dit topic is het wel een goed onderwerp heur
Zeker, het aantal berichten hier op fok! forum bepaalt de kwaliteit van het onderwerp!
pi_35584702
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Met-Yvana het volgende:
Och kom op je gaat je toch niet iets aantrekken van iets wat zo'n ,,mens" tegen je zegt?
Nou jij blijkbaar wel!!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:17:48 #275
142291 Met-Yvana
pi_35584744
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef A_J_ het volgende:

[..]

Zeker, het aantal berichten hier op fok! forum bepaalt de kwaliteit van het onderwerp!
Oh sorry, ik sprak natuurlijk tegen een dagelijkse bezoeker met wel 10 posts...die weet er alles vanaf
pi_35584763
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Oh sorry, ik sprak natuurlijk tegen een dagelijkse bezoeker met wel 10 posts...die weet er alles vanaf
Wat zegt het aantal posts over de hoeveelheid die je leest?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:19:54 #277
142291 Met-Yvana
pi_35584828
Kijk IK kan er niks aan doen dat ik succesvolle topics open, maar jij verziekt hem nu een beetje met je ,,buiten het onderwerp praatje" , geef je mening, of houd hem voor je , zo simpel is het
pi_35584848
Ontopic maar weer.
pi_35584960
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef Met-Yvana het volgende:
Kijk IK kan er niks aan doen dat ik succesvolle topics open, maar jij verziekt hem nu een beetje met je ,,buiten het onderwerp praatje" , geef je mening, of houd hem voor je , zo simpel is het
Alright, heel veel succes met je succesvolle topic. Ik hoop dat je er trots op bent. Ik hoop ook voor je dat je ooit in je leven in staat zult zijn om wat dieper na te kunnen denken dan je nu doet. Gezien de platheid en oppervlakkigheid van je bericht heb ik inderdaad niet eens zin om de discussie met je aan te gaan omdat ik niet de illusie heb dat je er iets van zult begrijpen nu.

Adios!
pi_35585001
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:17 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

En ik sprak tegen iemand die net één dag lid is! (niet dat ik iets tegen dat soort users heb maar wle als ze kapsones krijgen)
Oke, wie kopt 'm er in?!?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:26:59 #281
142291 Met-Yvana
pi_35585106
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:23 schreef A_J_ het volgende:

[..]

Alright, heel veel succes met je succesvolle topic. Ik hoop dat je er trots op bent. Ik hoop ook voor je dat je ooit in je leven in staat zult zijn om wat dieper na te kunnen denken dan je nu doet. Gezien de platheid en oppervlakkigheid van je bericht heb ik inderdaad niet eens zin om de discussie met je aan te gaan omdat ik niet de illusie heb dat je er iets van zult begrijpen nu.

Adios!
Je kan het gewoon niet aan
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:30:41 #282
117776 OFfSprngr
pi_35585257
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:26 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Je kan het gewoon niet aan
Relkloon, ik vermoed een pauper als Tonks.
.
.
  Moderator dinsdag 28 februari 2006 @ 20:33:13 #283
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_35585337
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef NanKing het volgende:

[..]

Bij deze proeven maakt het me niet uit waar het voor is, al is het een manier om vrede te vinden.
Bij mij is het niet zo 'het doel heiligt de middelen' .
Er is totaal geen rede voor een aantal van deze proeven, vooral niet als je kijkt wat voor alternatieven er tegenwordig zijn.
Hoe weet je dat zo zeker als je niet weet waarvoor de proeven zijn. Meeste van deze dingen zijn gedrag studies die je gewoon neit op een alternatieve manier kunt doen. Maar ik kan er weinig over zeggen omdat de details er niet bij staan !
pi_35585338
Het is wel mooi geweest met dit topic.

Slotje.

Nieuwe poging in WFL: Dierproeven , hoe wat waar wanneer waarom waarom niet ?

[ Bericht 57% gewijzigd door Mylene op 28-02-2006 21:39:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')