Ook goed.quote:
Welja.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:13 schreef Litso het volgende:
Jij gaat, cerror komt. Doet 'ie toch iets verkeerd
Niet teveel, want ik moet nog naar een verjaardag rijden die avond.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 27 februari 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
Warcraft werkt. Ik ben pleite.
Same here. Van dat rijden dan, niet die verjaardag.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet teveel, want ik moet nog naar een verjaardag rijden die avond..
Ow.. Moeten we even chatten??quote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef rompompom het volgende:
Verzin *hier* een leuke ondertitel voor rompompom!
Het gaat om m'n ondertitel, niet om m'n sig. Die zit na vijf minuten met jou MSN'en volquote:Op maandag 27 februari 2006 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ow.. Moeten we even chatten??
Wat is er mis met degene die je nu hebt?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef rompompom het volgende:
Dat heeft Dago goed geregeld.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here. Van dat rijden dan, niet die verjaardag.
Ik vind 'm briljant, bedankt!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:24 schreef JDude het volgende:
"Goedenavond."
Wederom, that is.
Meer komt er ook niet uit vandaag geloof ik
Ik wilde 'm sluiten.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef rompompom het volgende:
Een fan. Wow.quote:
Wellicht pakken we de trein...quote:
Nee, ik heb wel andere dingen waar ik over wil dromen vandaag!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slaap lekker!
En droom fijn over een pallet rode dildo's.
Nóg niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:36 schreef Misstique het volgende:
En nu is iedereen weg?
Gna, gna, gna!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:38 schreef Misstique het volgende:
Mooi, ik ben als enige vrouw nog aanwezig hier.
Truste Pingu.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen weer vroeg op![]()
Oh wacht, het was een wigger in het donker.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:50 schreef xrrwr het volgende:
Kijk, een neger.
Trusten!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
Slapen!
Het is stil.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik weer.
of die van bob marley, om in m'n sfeer te blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Het is stil.
Net sinatra's grafkist.
Pluto, hoe gaat het met de voetbaldinges?quote:
Ja stapje voor stapje beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pluto, hoe gaat het met de voetbaldinges?
Heb je al pics?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja stapje voor stapje beter![]()
Maar dat gaat nog heel veel tijd kosten,
5 maanden of zo
En we zijn pas 3 weken bezig dus nog niet veel over te zeggen![]()
Ja we hebben nog niksquote:
Welkom.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef InsertCredit het volgende:
Geen zak te doen op Fok! vanaaf.
Biertje dan maar.
En dat terwijl ik net weer wat leven in de brouwerij kom brengenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
het is té rustig 13.ikgazoslapen
nog niet, of je moet heel snel iets leuks zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:28 schreef Janetje het volgende:
Iedereen slaapt?
"iets leuks"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
nog niet, of je moet heel snel iets leuks zeggen
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
nog niet, of je moet heel snel iets leuks zeggen
ik wist dat dit ging gebeurenquote:
tofquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey, ik kom net uit de pub.. damn ik ben moe..
![]()
[..]
![]()
Ik moet morgen werken.quote:
Je kwam binnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Jazeker..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kwam binnen
Met wie ben je geweest? Hoe was je eerste werkdag? Heb je al nieuw onderdak?
handen tot vuisten maken, door de neus inademen, uitademen door de mond, rustig maar, de reacties komen nogquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:39 schreef rompompom het volgende:
*F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5
Dat lijkt me echt te droog om te horen in het buitenlandquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker..
Met mijn kamergenoten, een Australisch meisje, een Canadese, een Franse en een jongen die we in het hotel vonden die tof was. Staan we daar in een Ierse pub, met live Ierse muziek, hoor ik achter me een dude ' Ja, spelen' zeggen..![]()
Dus ik raak zo aan de praat met die Nederlanders.. blijken ze in Maastricht te wonen en aan de uni te studeren die op zo'n 10 minuten van mijn school ligt.
It's a small world..
Nee, geen nieuw onderdak..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt te droog om te horen in het buitenland
Dat is belachelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker..
Met mijn kamergenoten, een Australisch meisje, een Canadese, een Franse en een jongen die we in het hotel vonden die tof was. Staan we daar in een Ierse pub, met live Ierse muziek, hoor ik achter me een dude ' Ja, spelen' zeggen..![]()
Dus ik raak zo aan de praat met die Nederlanders.. blijken ze in Maastricht te wonen en aan de uni te studeren die op zo'n 10 minuten van mijn school ligt.
It's a small world..
Nee, geen nieuw onderdak..
Goeie repliekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:42 schreef Janetje het volgende:
[..]Joh..
Ik draaide me zo om met de opmerking ' Goh, ik kom die kutnederlanders ook echt overal tegen he' .
Superrelaxte mensen.. Ik mag mijn eigen werktijden bepalen.. ze drinken belachelijke hoeveelheden koffie.. Ik kreeg vanmiddag de opdracht te relaxen, mailtjes te versturen en gewoon wat rustig aan te doen. Okidokie..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is belachelijk
Zonde van dat onderdak. Maar hoe was je werk? Leuke mensen?
Nederlanders zijn echt net Chinezen, ze zitten godver over de hele wereldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Joh..
Ik draaide me zo om met de opmerking ' Goh, ik kom die kutnederlanders ook echt overal tegen he' .
Damn, dat klinkt zwaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Superrelaxte mensen.. Ik mag mijn eigen werktijden bepalen.. ze drinken belachelijke hoeveelheden koffie.. Ik kreeg vanmiddag de opdracht te relaxen, mailtjes te versturen en gewoon wat rustig aan te doen. Okidokie..
Jazeker en niet echtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt zwaar
Kunnen ze je nog vooruit helpen qua kamer?
Klötequote:
Whehe, ik heb momenteel een beetje dezelfde taken als J.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:46 schreef Litso het volgende:
Ik ben blij dat ik een baan heb waar ik constant heen en weer ren en pas om 7 uur 's ochtends in bed lig.
Ik ben verantwoordelijk voor de complete mailing van Dublin en Noord-Ierland...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klöte
[..]
Whehe, ik heb momenteel een beetje dezelfde taken als J.
Alleen wel wat meer verantwoordelijkheid, op één of andere manier.
quote:
Slaap lekker meissie, tot gauw hopelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:49 schreef Janetje het volgende:
Ik ga slapen. ik ben kapot.
Hier nog een vaatje HJ onder de perfect draftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:56 schreef Litso het volgende:
Ik heb zin om te zuipen.
En ik zit net aan mijn laatste biertje
Hertog Jan. Dat drink ik nu dus ook. 23 lege flesjes en eentje in mijn hand die ook steeds leger raaktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier nog een vaatje HJ onder de perfect draft
Als J. dan online is.quote:
om mensen geld af te trochelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sufferd!
Irritant dat ze niet op MSN kan. Waar ben je dan godver een internetcafé voor?
trochelenquote:
True.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:17 schreef Litso het volgende:
[..]
trochelen
Dat klinkt als iet heel vies achterin je keel, net nadat je thee hebt gedronken.
JAM player? Leg uit?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:26 schreef xrrwr het volgende:
[..]
True.
Ik ben trouwens erg blij, want er is een nieuwe versie van JAM-player uit plus een site met een snd collectie.
http://creamhq.de/jam.phpquote:
Ah zo. Nu even nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:32 schreef xrrwr het volgende:
[..]
http://creamhq.de/jam.php
En als je die hebt gedownload download je het volgende: http://sndh.atari.org/files/sndh20lf.zip
snd is toch het enige formaat wat jij ook bouwt en dat winamp niet aankan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:32 schreef xrrwr het volgende:
[..]
En als je die hebt gedownload download je het volgende: http://sndh.atari.org/files/sndh20lf.zip
Precies, Atari alom.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
snd is toch het enige formaat wat jij ook bouwt en dat winamp niet aankan?
of je neemt STsoundquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:32 schreef xrrwr het volgende:
[..]
JAM player is tig maal beter.quote:
Bar weinig!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je daarna niets meer van hem vernomen??![]()
quote:De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventuele mods die doorposten na het slotje.
Goed punt. Maar aangezien Dago hier ook nog wel eens komt, moet er ook FA bij worden vermeld denk ikquote:
Misschien gewoon 'crew' van maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed punt. Maar aangezien Dago hier ook nog wel eens komt, moet er ook FA bij worden vermeld denk ik
Goed idee, dat pas ik wel even aan!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien gewoon 'crew' van maken?
Zo, gefikst.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed idee, dat pas ik wel even aan!
Whehe. Tof.quote:
Ja. Kutweer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:43 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Het sneeuwt
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:43 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Het sneeuwt
Waar zit je nou weer?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht?
√ Check!Comfortable 20 graden Celsius?
√ Check!Korte broek?
√ Check!
Wrijf het er maar in. Ik ga emigreren, ik ben het weer en de korte lontjes meer dan zatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:50 schreef rompompom het volgende:
[..]Strakblauwe lucht?
√ Check!Comfortable 20 graden Celsius?
√ Check!Korte broek?
√ Check!
*Jaloers...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Qatar, als gewoonlijk zo'n beetje
Dat is dan weer minderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wordt dat erger als ik vertel dat er tweeënveertig mannen aan boord zijn en nul vrouwen?
Ik nu dus ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:59 schreef Pheno het volgende:
Ik drink geen alcohol meer
Hehe, sneeuw!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik nu dus ook niet
Maar goed, komende zondag staat mijn terugreis gepland. Ik ben nu reeds angstig voor de temperatuurschok
Jij hierquote:
Nog ff wachten denkquote:
Trustequote:Op maandag 27 februari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel andere dingen waar ik over wil dromen vandaag!
Hey jacksonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:34 schreef jackson het volgende:
Et viel mee.... een ruime 10min
Hoi Mt
Dat telt niet....quote:
Zodat je de rest van de dag kan fok!kenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey jackson![]()
Moest eerst ff mn mailtjes doornemen![]()
En sinds kort ook tijdens mn werk operationeelquote:
Klinkt ideaal. Ik durf het hier nog niet te installerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
En sinds kort ook tijdens mn werk operationeel![]()
Nope, ik moet vandaag testen doen voor overgang naar een nieuw softwarepakket, kheb gelukkig net kunnen regelen dat het vanaf mn eigen werkplek kan, maar ben er wel redelijk druk mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Zodat je de rest van de dag kan fok!ken![]()
Succes ermee vandaag... de overgang naar een nieuw software pakket begeleid ik tijdens mijn stage. Is niet altijd tofquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, ik moet vandaag testen doen voor overgang naar een nieuw softwarepakket, kheb gelukkig net kunnen regelen dat het vanaf mn eigen werkplek kan, maar ben er wel redelijk druk mee.
Ben nog maar net begonnen en heb de eerste fouten al ontdektquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Succes ermee vandaag... de overgang naar een nieuw software pakket begeleid ik tijdens mijn stage. Is niet altijd tof![]()
Jij anders ookquote:
Ik was 1 dag bezig toen had ik de eerste fout al opgelost. Het kan niet zijn dat jou nieuwe systeem minder goed is dan dit wat ik hier voor me hebquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben nog maar net begonnen en heb de eerste fouten al ontdekt![]()
Jah... da's waar. Doch... ik kom hier vakerquote:
Ooit moet je toch beginnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... da's waar. Doch... ik kom hier vaker
Zo is het! Ik zeg tof dat je hier ook komt kijken.quote:
Eens 14.gifquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is het! Ik zeg tof dat je hier ook komt kijken.![]()
Frituurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
Pilsje maar doen dan of wat frituur?
Nix van aantrekken. Doe ik ook nooitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
FrituurMensen kijken me raar aan als ik om 9 uur aan een loempia zit
Daarvoor is het marktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Nix van aantrekken. Doe ik ook nooit
Truste rppquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:59 schreef rompompom het volgende:
Word out, bro's & sista's.
Eten, slapen en dergelijke
have fun en zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:59 schreef rompompom het volgende:
neeeeeequote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:59 schreef rompompom het volgende:
luv you long timequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan niet joh!
Dat eten heb ik wel gedaan trouwens
Afgezien van gezeik op t werk, goedquote:
Geen muziek hier, wel een radio, maar ik boycot ***zendersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:04 schreef jackson het volgende:
Bah werk....
Gelukkig nog puikende muziek hier
Hier ook radio... maar slamFM trek ik prima moet ik zeggen. Normaal heb ik ook een hekel aan radio. In mijn auto echt altijd (mp3) cd's opstaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen muziek hier, wel een radio, maar ik boycot ***zenders
minidisc all the wayquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Hier ook radio... maar slamFM trek ik prima moet ik zeggen. Normaal heb ik ook een hekel aan radio. In mijn auto echt altijd (mp3) cd's opstaan
1000 euro kost dat meen ik exclusief vliegreisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:22 schreef Misstique het volgende:
Kan iemand mijn fucking zeiksnol van een kutcollega afschieten?![]()
Ja die heb ik ook nog. Jammer dat het zo snel na de CD kwam anders was het misschien wat meer door gebroken dan minidisc verhaalquote:
Dat heb ik er graag voor over.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
1000 euro kost dat meen ik exclusief vliegreis
goedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Afgezien van gezeik op t werk, goed![]()
En u?
Wat zei je ?!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:25 schreef mcDavid het volgende:
wor ik zojuist uit bed gehaald door een mannetje van "monumentenwacht" die zometeen ff mijn kamer wil "bekijken" [afbeelding]
Dan komt er zo'n pool ff dat klusje klaren voor jequote:
vliegreis naar?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
1000 euro kost dat meen ik exclusief vliegreis
Meestal schijnen die gasten uit Polen te komen enzo heh. Dat is met die liqiudaties ook hehquote:
Puikend. Hoe eerder hoe beter.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan komt er zo'n pool ff dat klusje klaren voor je
ik zei "is goed"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat zei je ?!
Half 5 eerder kan ik niet.... klootzak!
Ik blijf doorzetten. Minidisc in de auto ingebouwd, in de stereo en nog steeds mijn oude vertrouwde portable (met opnamemogelijkheid, helmaal 14.gif in die tijd).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog. Jammer dat het zo snel na de CD kwam anders was het misschien wat meer door gebroken dan minidisc verhaal
Wie je precies daarvoor moet bellen weet ik alleen nietquote:
Dan sla je een keer met de knuppel tegen dat douche gordijn en zeg je.... weg hierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zei "is goed"
heb maar ff snel een broek en een trui aangeschoten... kan ook wel gaan douchen, maar dan zul je zien, willen ze ook de badkamer bekijken net als ik onder de douchse sta
Ja hodver!! Ik heb niks aan deze halve informatie!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie je precies daarvoor moet bellen weet ik alleen niet
Jah.. de techniek is redelijk tof maar het opnemen is gewoon 1:1 en duurt dus lang helaas. Ik heb minidisc altijd wel tof gevondenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf doorzetten. Minidisc in de auto ingebouwd, in de stereo en nog steeds mijn oude vertrouwde portable (met opnamemogelijkheid, helmaal 14.gif in die tijd).
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja hodver!! Ik heb niks aan deze halve informatie!![]()
welk douchegordijn?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan sla je een keer met de knuppel tegen dat douche gordijn en zeg je.... weg hier
Pis je naar em toe ofzoquote:
ik wacht wel ffquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Pis je naar em toe ofzo
Verzin wat
Maar dat kan ook natuurlijkquote:
Die heb ik niet nodig, de tuin doe ik later! Eerst de badkamerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:13 schreef Chowi het volgende:
Schop.
Ik ken het niet.... klink puikendquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef mcDavid het volgende:
quickpar is tof trouwens...
gewoon ff 5% van een film die "verdwenen" zijn terugtoveren
Creatief met woordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik niet nodig, de tuin doe ik later! Eerst de badkamer
het is echt mega-vaag... als je een film download van een nieuwsserver, krijg je er meestal Par-bestanden bij... en als je dan een stukje van die film mist, doordat er iets fout gegaan is met downloaden ofzo, kun je dat met die par-bestanden terugtoveren!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ken het niet.... klink puikend![]()
Zegt me vaag iets.... ik download niet van nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is echt mega-vaag... als je een film download van een nieuwsserver, krijg je er meestal Par-bestanden bij... en als je dan een stukje van die film mist, doordat er iets fout gegaan is met downloaden ofzo, kun je dat met die par-bestanden terugtoveren!
hoe het werkt mag joost weten...
altijdquote:
Hoi. Ik ken jou nog niet, ben je nieuw hier of ben je een kloon?quote:
ik ben nieuwquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoi. Ik ken jou nog niet, ben je nieuw hier of ben je een kloon?
Niet op Fok blijkbaar.quote:
Dat niet met die hoeveelheid postsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet op Fok blijkbaar..
Anyway, welkom in BeF.
Sort off. Komt nu iedereen die daar zit ook naar BeF omdat het subject ook tieten bevat?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat niet met die hoeveelheid posts
Bekend met de [singles reeks]?
nee, die reeks is al een tijdje gebannedquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sort off. Komt nu iedereen die daar zit ook naar BeF omdat het subject ook tieten bevat?
Om een idiote reden vind ik nog steeds.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, die reeks is al een tijdje gebanned
vertel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Om een idiote reden vind ik nog steeds.
We postten GC SC er volledig uitquote:
Er was al een reeks in GC, namelijk GCSC en ze wilden het beperken tot 1 reeks, [singles] is toen geschrapt, terwijl daar nog wel eens interessante discussies ontstonden, itt GCSC waar het voornamelijk ging om postkrikken en elke post niet meer dan 3 woorden bevattequote:
en de lieden uit [singles] kwamen niet op het idee om de GCSC gewoon te kapen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er was al een reeks in GC, namelijk GCSC en ze wilden het beperken tot 1 reeks, [singles] is toen geschrapt, terwijl daar nog wel eens interessante discussies ontstonden, itt GCSC waar het voornamelijk ging om postkrikken en elke post niet meer dan 3 woorden bevatte![]()
De GCSC lieden probeerden dat hier, lukte ze niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en de lieden uit [singles] kwamen niet op het idee om de GCSC gewoon te kapen?
probeerdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De GCSC lieden probeerde dat hier, lukte ze niet..
We hebben een poging tot integratie gedaan, maar dat stuitte op zoveel weerstand van de oud-gedienden dat we naar andere SC's zijn uitgeweken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en de lieden uit [singles] kwamen niet op het idee om de GCSC gewoon te kapen?
Huh?quote:
Dat is braaf, GCSC-lieden moesten we hier echt wegjagen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
We hebben een poging tot integratie gedaan, maar dat stuitte op zoveel weerstand van de oud-gedienden dat we naar andere SC's zijn uitgeweken.
Dat valt ook wel mee, er moesten hooguit een aantal modjes aan te pas komen om ze te wijzen op de regels van BeF, met name met betrekking tot het postopkrikgedrag en de zwaaiposts van die figuren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is braaf, GCSC-lieden moesten we hier echt wegjagen..
Ik wilde het alleen wat spannender maken hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, er moesten hooguit een aantal modjes aan te pas komen om ze te wijzen op de regels van BeF, met name met betrekking tot het postopkrikgedrag en de zwaaiposts van die figuren.
Let niet op mij, mijn posts worden ineens heel erg zakelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde het alleen wat spannender maken hoor.
Je was aan het werken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Let niet op mij, mijn posts worden ineens heel erg zakelijk.
*knop omzet
Mails aan het schrijven ja.quote:
*proestquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef Misstique het volgende:
Het heet tegenwoordig "De Lounge".
Veel posts hebben is zo 2003 op fok!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
*proest
Ik heb alleen meegekregen dat ze moesten sluiten. De dagtopposters gingen meteen huilen geloof ik.
Klopt, het werd gesloten na een rel. Eén van de de mods had middels een kloon geprobeerd door te dringen bij de posters aldaar dat het op de manier waarop het er aan toe ging in GCSC niet meer kon. Was leuk leesvoerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
*proest
Ik heb alleen meegekregen dat ze moesten sluiten. De dagtopposters gingen meteen huilen geloof ik.
Jij bent behoorlijk "into"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, het werd gesloten na een rel. Eén van de de mods had middels een kloon geprobeerd door te dringen bij de posters aldaar dat het op de manier waarop het er aan toe ging in GCSC niet meer kon. Was leuk leesvoer![]()
Daarna volgden uiteraard heftige discussies in FB, maar is ze beloofd dat het na 1 maand in heroverweging zou worden genomen. Dat heeft geresulteerd in het ontstaan van "De Lounge". Eigenlijk gewoon GCSC part II.
Ik lurk gewoon veelquote:
Ze heeft het niet van mij!quote:
Snelposten en (mist aanwezigheid van Flash) crew afzeiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:10 schreef NJ het volgende:
Het valt me ook op in die GCSC reeks dat niemand PI's gebruikt. Sterker nog, er wordt nauwelijks gequote. Alles gaat via die quickreply om het maar zo snel mogelijk te kunnen neerzetten.
De grootste postgeilaards bevinden zich dan ook in dat topic, elke "quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:10 schreef NJ het volgende:
Het valt me ook op in die GCSC reeks dat niemand PI's gebruikt. Sterker nog, er wordt nauwelijks gequote. Alles gaat via die quickreply om het maar zo snel mogelijk te kunnen neerzetten.
Ach... en anders was et ook niet erg geweest tochquote:
Dat is aardig ruk ja. Hier is nog wel interactie opzichquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:10 schreef NJ het volgende:
Oooowwwww.... hoe verleidelijk.... maar ik zal em níet inkoppenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... en anders was et ook niet erg geweest toch. Paar jaar terug wist ik ook wel van die dingetjes. Tegenwoordig eigenlijk helemaal niet meer
Wat een kutreeks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Snelposten en (mist aanwezigheid van Flash) crew afzeiken.
Whehehe. Ik moest er ook aan denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oooowwwww.... hoe verleidelijk.... maar ik zal em níet inkoppen![]()
Ik wist dat hij eraan zat te komenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oooowwwww.... hoe verleidelijk.... maar ik zal em níet inkoppen![]()
Het klopt welquote:
Moet je verder nog ietsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:20 schreef xrrwr het volgende:
Ik moet inderdaad dat deze reeks wel meevalt qua bullshit&bagger.
Juist. Enkel bijzonder intelligente bijdragen van enorm interessante users.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:20 schreef xrrwr het volgende:
Ik moet inderdaad dat deze reeks wel meevalt qua bullshit&bagger.
Je kan ook overdrijven Mt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Enkel bijzonder intelligente bijdragen van enorm interessante users.
En een hoop c:rew.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik overdrijf nooitquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef mcDavid het volgende:
quickpar is tof trouwens...
gewoon ff 5% van een film die "verdwenen" zijn terugtoveren
Blauw is tof 14.gifquote:
Amen ?!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Op je auto jaquote:
In mn auto ookquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Godverdomme en meer gevloek.
Sterk!quote:
Rustig maar!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Tisserquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Oh. Nouja.quote:
Onbegrip.quote:
Bomenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Onbegrip.. Mensen.
. School.
. Winter.
. Sletten.
.
Aaaawwww...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Onbegrip.. Mensen.
. School.
. Winter.
. Sletten.
.
Bomen zijn tof. Ik heb in het bos gelopen en het regende en hagelde maar dat vond ik niet erg.quote:
Dan had ik je geredquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef Chowi het volgende:
Had ik die trein met al die Olympische paupers gisteren tóch maar gekopt.![]()
![]()
.
De bomen trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bomen zijn tof. Ik heb in het bos gelopen en het regende en hagelde maar dat vond ik niet erg.
Dan was het al te laat.quote:
Dat bedoel ik maar weerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bomen zijn tof. Ik heb in het bos gelopen en het regende en hagelde maar dat vond ik niet erg.
Heul nietquote:
O.quote:
Ik moet op vakantie.quote:
Bier en bomen aaien ?!quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:40 schreef Misstique het volgende:
En dan had ik je geschaakt naar een land ver weg van hier![]()
quote:
Wie nietquote:
Iedereen wíl, ik moet.quote:
Welk land?quote:
Maakt niet uit, als het er maar lente-achtig is.quote:
Tof!quote:
Half 1quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef Litso het volgende:
Zo, ik ben vandaag weer eens op een degelijk tijdstip opgestaan.
Half drie.quote:
quote:
Dat zet je toch aan het denken hè?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:44 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb één van mijn vakanties ook geregeld
Die andere vakantie is onschuldig, Dago gaat samen met mij naar Tahiti.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Dat zet je toch aan het denken hè?
Ik verwacht niet dat er idioten zijn die opstaan en meteen op fok! gaan postenquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Dat zet je toch aan het denken hè?
_moder8er_ ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er idioten zijn die opstaan en meteen op fok! gaan posten
Oh, jawel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Niks, zomaar.quote:
Bijna goed, ik ga met m'n beste vriend naar Kaapstad.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Die andere vakantie is onschuldig, Dago gaat samen met mij naar Tahiti.
Ik zet 's ochtends altijd m'n pc aan om m'n mail te checken en dan kijk ik gelijk ff op Fok of de nachtbagger al gesloten is. En zo niet dan ruim ik dat even op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Tsja... ik moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:48 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zet 's ochtends altijd m'n pc aan om m'n mail te checken en dan kijk ik gelijk ff op Fok of de nachtbagger al gesloten is. En zo niet dan ruim ik dat even op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |