Ook goed.quote:
Welja.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:13 schreef Litso het volgende:
Jij gaat, cerror komt. Doet 'ie toch iets verkeerd
Niet teveel, want ik moet nog naar een verjaardag rijden die avond.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 27 februari 2006 23:15 schreef Litso het volgende:
Warcraft werkt. Ik ben pleite.
Same here. Van dat rijden dan, niet die verjaardag.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet teveel, want ik moet nog naar een verjaardag rijden die avond..
Ow.. Moeten we even chatten??quote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef rompompom het volgende:
Verzin *hier* een leuke ondertitel voor rompompom!
Het gaat om m'n ondertitel, niet om m'n sig. Die zit na vijf minuten met jou MSN'en volquote:Op maandag 27 februari 2006 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ow.. Moeten we even chatten??
Wat is er mis met degene die je nu hebt?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef rompompom het volgende:
Dat heeft Dago goed geregeld.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Same here. Van dat rijden dan, niet die verjaardag.
Ik vind 'm briljant, bedankt!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:24 schreef JDude het volgende:
"Goedenavond."
Wederom, that is.
Meer komt er ook niet uit vandaag geloof ik
Ik wilde 'm sluiten.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:21 schreef rompompom het volgende:
Een fan. Wow.quote:
Wellicht pakken we de trein...quote:
Nee, ik heb wel andere dingen waar ik over wil dromen vandaag!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slaap lekker!
En droom fijn over een pallet rode dildo's.
Nóg niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:36 schreef Misstique het volgende:
En nu is iedereen weg?
Gna, gna, gna!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:38 schreef Misstique het volgende:
Mooi, ik ben als enige vrouw nog aanwezig hier.
Truste Pingu.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:40 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ga slapen, morgen weer vroeg op![]()
Oh wacht, het was een wigger in het donker.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:50 schreef xrrwr het volgende:
Kijk, een neger.
Trusten!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:56 schreef Misstique het volgende:
Slapen!
Het is stil.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik weer.
of die van bob marley, om in m'n sfeer te blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:31 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Het is stil.
Net sinatra's grafkist.
Pluto, hoe gaat het met de voetbaldinges?quote:
Ja stapje voor stapje beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pluto, hoe gaat het met de voetbaldinges?
Heb je al pics?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:52 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Ja stapje voor stapje beter![]()
Maar dat gaat nog heel veel tijd kosten,
5 maanden of zo
En we zijn pas 3 weken bezig dus nog niet veel over te zeggen![]()
Ja we hebben nog niksquote:
Welkom.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:46 schreef InsertCredit het volgende:
Geen zak te doen op Fok! vanaaf.
Biertje dan maar.
En dat terwijl ik net weer wat leven in de brouwerij kom brengenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:18 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
het is té rustig 13.ikgazoslapen
nog niet, of je moet heel snel iets leuks zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:28 schreef Janetje het volgende:
Iedereen slaapt?
"iets leuks"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
nog niet, of je moet heel snel iets leuks zeggen
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:32 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
nog niet, of je moet heel snel iets leuks zeggen
ik wist dat dit ging gebeurenquote:
tofquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ey, ik kom net uit de pub.. damn ik ben moe..
![]()
[..]
![]()
Ik moet morgen werken.quote:
Je kwam binnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Jazeker..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kwam binnen
Met wie ben je geweest? Hoe was je eerste werkdag? Heb je al nieuw onderdak?
handen tot vuisten maken, door de neus inademen, uitademen door de mond, rustig maar, de reacties komen nogquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:39 schreef rompompom het volgende:
*F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5
Dat lijkt me echt te droog om te horen in het buitenlandquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker..
Met mijn kamergenoten, een Australisch meisje, een Canadese, een Franse en een jongen die we in het hotel vonden die tof was. Staan we daar in een Ierse pub, met live Ierse muziek, hoor ik achter me een dude ' Ja, spelen' zeggen..![]()
Dus ik raak zo aan de praat met die Nederlanders.. blijken ze in Maastricht te wonen en aan de uni te studeren die op zo'n 10 minuten van mijn school ligt.
It's a small world..
Nee, geen nieuw onderdak..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt te droog om te horen in het buitenland
Dat is belachelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jazeker..
Met mijn kamergenoten, een Australisch meisje, een Canadese, een Franse en een jongen die we in het hotel vonden die tof was. Staan we daar in een Ierse pub, met live Ierse muziek, hoor ik achter me een dude ' Ja, spelen' zeggen..![]()
Dus ik raak zo aan de praat met die Nederlanders.. blijken ze in Maastricht te wonen en aan de uni te studeren die op zo'n 10 minuten van mijn school ligt.
It's a small world..
Nee, geen nieuw onderdak..
Goeie repliekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:42 schreef Janetje het volgende:
[..]Joh..
Ik draaide me zo om met de opmerking ' Goh, ik kom die kutnederlanders ook echt overal tegen he' .
Superrelaxte mensen.. Ik mag mijn eigen werktijden bepalen.. ze drinken belachelijke hoeveelheden koffie.. Ik kreeg vanmiddag de opdracht te relaxen, mailtjes te versturen en gewoon wat rustig aan te doen. Okidokie..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is belachelijk
Zonde van dat onderdak. Maar hoe was je werk? Leuke mensen?
Nederlanders zijn echt net Chinezen, ze zitten godver over de hele wereldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Joh..
Ik draaide me zo om met de opmerking ' Goh, ik kom die kutnederlanders ook echt overal tegen he' .
Damn, dat klinkt zwaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Superrelaxte mensen.. Ik mag mijn eigen werktijden bepalen.. ze drinken belachelijke hoeveelheden koffie.. Ik kreeg vanmiddag de opdracht te relaxen, mailtjes te versturen en gewoon wat rustig aan te doen. Okidokie..
Jazeker en niet echtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt zwaar
Kunnen ze je nog vooruit helpen qua kamer?
Klötequote:
Whehe, ik heb momenteel een beetje dezelfde taken als J.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:46 schreef Litso het volgende:
Ik ben blij dat ik een baan heb waar ik constant heen en weer ren en pas om 7 uur 's ochtends in bed lig.
Ik ben verantwoordelijk voor de complete mailing van Dublin en Noord-Ierland...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Klöte
[..]
Whehe, ik heb momenteel een beetje dezelfde taken als J.
Alleen wel wat meer verantwoordelijkheid, op één of andere manier.
quote:
Slaap lekker meissie, tot gauw hopelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:49 schreef Janetje het volgende:
Ik ga slapen. ik ben kapot.
Hier nog een vaatje HJ onder de perfect draftquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:56 schreef Litso het volgende:
Ik heb zin om te zuipen.
En ik zit net aan mijn laatste biertje
Hertog Jan. Dat drink ik nu dus ook. 23 lege flesjes en eentje in mijn hand die ook steeds leger raaktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier nog een vaatje HJ onder de perfect draft
Als J. dan online is.quote:
om mensen geld af te trochelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sufferd!
Irritant dat ze niet op MSN kan. Waar ben je dan godver een internetcafé voor?
trochelenquote:
True.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:17 schreef Litso het volgende:
[..]
trochelen
Dat klinkt als iet heel vies achterin je keel, net nadat je thee hebt gedronken.
JAM player? Leg uit?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:26 schreef xrrwr het volgende:
[..]
True.
Ik ben trouwens erg blij, want er is een nieuwe versie van JAM-player uit plus een site met een snd collectie.
http://creamhq.de/jam.phpquote:
Ah zo. Nu even nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:32 schreef xrrwr het volgende:
[..]
http://creamhq.de/jam.php
En als je die hebt gedownload download je het volgende: http://sndh.atari.org/files/sndh20lf.zip
snd is toch het enige formaat wat jij ook bouwt en dat winamp niet aankan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:32 schreef xrrwr het volgende:
[..]
En als je die hebt gedownload download je het volgende: http://sndh.atari.org/files/sndh20lf.zip
Precies, Atari alom.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
snd is toch het enige formaat wat jij ook bouwt en dat winamp niet aankan?
of je neemt STsoundquote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:32 schreef xrrwr het volgende:
[..]
JAM player is tig maal beter.quote:
Bar weinig!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 04:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je daarna niets meer van hem vernomen??![]()
quote:De laatste poster van het oude topic opent de volgende, om dubbele topics te voorkomen. Dus voor de duidelijkheid: dit geldt voor degene die de 300ste post heeft, en niet voor eventuele mods die doorposten na het slotje.
Goed punt. Maar aangezien Dago hier ook nog wel eens komt, moet er ook FA bij worden vermeld denk ikquote:
Misschien gewoon 'crew' van maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed punt. Maar aangezien Dago hier ook nog wel eens komt, moet er ook FA bij worden vermeld denk ik
Goed idee, dat pas ik wel even aan!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien gewoon 'crew' van maken?
Zo, gefikst.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed idee, dat pas ik wel even aan!
Whehe. Tof.quote:
Ja. Kutweer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:43 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Het sneeuwt
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:43 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Het sneeuwt
Waar zit je nou weer?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht?
√ Check!Comfortable 20 graden Celsius?
√ Check!Korte broek?
√ Check!
Wrijf het er maar in. Ik ga emigreren, ik ben het weer en de korte lontjes meer dan zatquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:50 schreef rompompom het volgende:
[..]Strakblauwe lucht?
√ Check!Comfortable 20 graden Celsius?
√ Check!Korte broek?
√ Check!
*Jaloers...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Qatar, als gewoonlijk zo'n beetje
Dat is dan weer minderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wordt dat erger als ik vertel dat er tweeënveertig mannen aan boord zijn en nul vrouwen?
Ik nu dus ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:59 schreef Pheno het volgende:
Ik drink geen alcohol meer
Hehe, sneeuw!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik nu dus ook niet
Maar goed, komende zondag staat mijn terugreis gepland. Ik ben nu reeds angstig voor de temperatuurschok
Jij hierquote:
Nog ff wachten denkquote:
Trustequote:Op maandag 27 februari 2006 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel andere dingen waar ik over wil dromen vandaag!
Hey jacksonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:34 schreef jackson het volgende:
Et viel mee.... een ruime 10min
Hoi Mt
Dat telt niet....quote:
Zodat je de rest van de dag kan fok!kenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey jackson![]()
Moest eerst ff mn mailtjes doornemen![]()
En sinds kort ook tijdens mn werk operationeelquote:
Klinkt ideaal. Ik durf het hier nog niet te installerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
En sinds kort ook tijdens mn werk operationeel![]()
Nope, ik moet vandaag testen doen voor overgang naar een nieuw softwarepakket, kheb gelukkig net kunnen regelen dat het vanaf mn eigen werkplek kan, maar ben er wel redelijk druk mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Zodat je de rest van de dag kan fok!ken![]()
Succes ermee vandaag... de overgang naar een nieuw software pakket begeleid ik tijdens mijn stage. Is niet altijd tofquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, ik moet vandaag testen doen voor overgang naar een nieuw softwarepakket, kheb gelukkig net kunnen regelen dat het vanaf mn eigen werkplek kan, maar ben er wel redelijk druk mee.
Ben nog maar net begonnen en heb de eerste fouten al ontdektquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Succes ermee vandaag... de overgang naar een nieuw software pakket begeleid ik tijdens mijn stage. Is niet altijd tof![]()
Jij anders ookquote:
Ik was 1 dag bezig toen had ik de eerste fout al opgelost. Het kan niet zijn dat jou nieuwe systeem minder goed is dan dit wat ik hier voor me hebquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ben nog maar net begonnen en heb de eerste fouten al ontdekt![]()
Jah... da's waar. Doch... ik kom hier vakerquote:
Ooit moet je toch beginnenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... da's waar. Doch... ik kom hier vaker
Zo is het! Ik zeg tof dat je hier ook komt kijken.quote:
Eens 14.gifquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo is het! Ik zeg tof dat je hier ook komt kijken.![]()
Frituurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef jackson het volgende:
Pilsje maar doen dan of wat frituur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |