abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2006 @ 23:43:20 #251
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41276158
kamasutrabeurs, dat heeft niks met een parenclub te maken, een kansloos iets dat kamasutra
pi_41277051
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:16 schreef SunChaser het volgende:
Monique's parenclub zit in Wieringerwerf toch? Volgens mij is dat helemaal niks.
Dat is juist wel super! Echt mooie locatie, alles goed geregeld, leuke mensen, niet duur, ik vind het echt een prima parenclub Alleen ik zou als ik jou was op de zaterdagvond gaan, dan mogen er alleen stellen naar binnen, op vrijdagavond mogen er ook singles naar binnen.
pi_41284431
aha dan moeten we daar maar eens een keer gaan kijken, de vrouw wil namelijk wel graag eens heen maar durft de stap nog niet te zetten, kamasutrabeurs durft ze weer wel.
En daar gaan wij dan ook altijd wel heen, de ene keer idd leuker als de andere keer, wij zijn ook wel eens geweest dat we zeiden er is weinig aan.

Ach en de kamasutrabeurs kansloos, de 1 vindt het heel leuk de ander vindt er niets aan, maar daarom is het niet een kansloos iets, niet iedereen vindt bv een parenclub leuk.
Maar dan ga je toch ook niet meteen roepen dat een parenclub kansloos is de showboat is ook de 1 enthousiast over en de ander vindt het helemaal niets
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:56:48 #254
691 luciano
ondertitelloos
pi_41382501
Zomaar ff een paar kreten tussendoor na het hele en vorige topic te hebben gelezen .

Fun4two is hot / leuk / misschien prijzig , maar je hebt het wel over klasse voedsel / alle drank / disco op de begane grond / sauna / bubbelbad / ontzettend veel verschillende ruimtes / GEEN SINGLE MANNEN ... / en NEE IS NEE als je ergens niet van gediend bent ... ga je toch door , dan sta je buiten voordat je met je ogen hebt kunnen knipperen ( en zo hoort het ook ... NEE IS NEE

Ga eens een gezellig avondje uit als stelletje ....... drankje / hapje / saunatje / relaxje . ben je meer kwijt dan deze all-in prijs voor fun4two.

En nee , ik werk er niet , heb geen aandelen , ik ben slechts 1 van de gelukkigen die er ooit met een vriendin is geweest , en helaas , mijn latere vriendinnen heb ik nooit zover kunnen krijgen .

En ik ben echt niet moeders mooiste zeg ik altijd zelf , figuur gaat wel , maar 1 blind oog dat loenst , men zou mij er voor kunnen weigeren ? Valt wel mee ........ hoe zouden jullie het zelf vinden als je een knap stel bent en daar rondloopt , en diverse tokkies ziet rondlopen , of een HILDE UIT BB6 .....

Niet alles wordt geweigerd , maar er zijn grenzen helaas , alleen is dat moeilijk aan te geven , das een individueel kwestietje denk ik .

En aangezien fun4two niet net als GoGo wil eindigen , denk ik dat ze het prima doen al die jaren , gezien de WERELDWIJDE belangstelling en media aandacht voor deze club .

Ik wou dat ik weer een vriendin vond die mee wilde , dus , liefhebbers ............. mail me maar voor een fotootje , want ik heb alleen giga grote pics in mijn fotobestanden op mijn schijf , en het verkleinen gaat tot nu toe klöte , geen enkel goed EENVOUDIG resize proggy beschikbaar hier .

Ik zal binnenkort wel ff een link plaatsen ( mag dat trouwens , gezien de soms wazige FOK_policy gebeurtenissen het laatste jaar ..... ) naar een yahoo photo album .

Groetjes , een ROODHAARFAN ( zie profiel ) , oppassen dus ERODOME
pi_41387317
Wie is er eens bij Le-Baron A7 geweest in Waterhuizen, Groningen? Hoor en overwegend negatieve verhalen over, maar het is wel dichtbij.....We zitten nog erg te twijfelen waar we de eerste keer heen zullen gaan......
Maybe there's some truth to the illusion....
  vrijdag 1 september 2006 @ 11:21:48 #256
691 luciano
ondertitelloos
pi_41390586
Zou je de eerste keer niet gewoon kiezen voor iets waarvan je 99% zekerheid hebt dat het goed is , zoals bijv fun4two . nl .
Ga gewoon eens op de sites van alle clubs kijken . Kijk eens naar de media aandacht die alle clubs krijgen . Google eens een beetje . You never get a 2nd chance to get a 1st impression.
pi_41390690
Eensch met Luciano. De beste 2 clubs zijn de Fun en de Fata. Ga niet lopen zoeken naar
iets anders de eerste keer maar ga naar een van die clubs. Geloof me, het is het stukje rijden waard
pi_41393070
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:25 schreef timeloop het volgende:
Eensch met Luciano. De beste 2 clubs zijn de Fun en de Fata. Ga niet lopen zoeken naar
iets anders de eerste keer maar ga naar een van die clubs. Geloof me, het is het stukje rijden waard
En dat is nou net het probleem. De verhalen over een club als Fun4Two zijn wisselend, dus zo fantastisch hoeft het dus niet te zijn.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_41393105
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:25 schreef timeloop het volgende:
En ik vind die in Wieringerwerf van Monique ook fantastisch, alleen dies wat minder bekend, maar zeker net zo goed
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:17:29 #260
124948 Averon
One of the good guys
pi_41393249
Moet je trouwens wel eerst een partner scoren he.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_41393475
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 14:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En ik vind die in Wieringerwerf van Monique ook fantastisch, alleen dies wat minder bekend, maar zeker net zo goed
pi_41393567
Openminded zijn jullie wel
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 1 september 2006 @ 14:33:33 #263
124948 Averon
One of the good guys
pi_41393644
Tuurlijk, openminded mensen hebben veel meer plezier
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_41397951
Wij hikken een beetje tegen de dresscode aan. Het idee dat je om een bepaald tijdstip je in lingerie moet hullen, hmm....het zal wel goed gaan, maar toch....
Hoe was dat voor jullie?
Maybe there's some truth to the illusion....
pi_41400360
ik weet zeker dat je je op een gegeven moment meer opgelaten voelt als je daar fully dressed aan de bar zit, terwijl de rest al lekker luchtig er bij loopt! Ik dacht ook effe 'oei' vantevoren, maar ik had er totaal geen probleem mee, juist omdat iedereen het ook doet. Je hoeft heus niet als eerste om te gaan kleden, gewoon even de kat uit de boom kijken, en op een gegeven moment ga je je bijna als vanzelf omkleden. Als je nooit anders gedaan hebt. Geen probleem!
pi_41404271
Jullie hoeven je nergens druk om te maken.
Tuurlijk zul je zenuwen en spanning voelen op het moment dat je naar binnen gaat
en op het moment van de dresscode.
Daar hadden mijn date en ik ook enorm veel last van de eerste keer.

Maar die zenuwen zijn heel erg snel verdwenen....
omdat je vanzelf merkt dat je niet aangestaard wordt
omdat er relaxte mensen komen
omdat je gewoon kunt doen wat voor jullie goed voelt
omdat er geen verplichtingen zijn
omdat er geen verwachtingen zijn
omdat je gewoon een leuke avond gaat beleven in een erotische sfeer

Pik een leuke club uit die hier genoemd wordt en ga lekker genieten!
  vrijdag 1 september 2006 @ 20:53:05 #267
148185 crosby
living my own life
pi_41405276
wat is vaak de leeftijdsgrens minimale-leefttijd bij clubs? is dat gewoon 18 of licht het bij bepaalde clubs hoger?
(En ja dat is een beetje van belang, anders moeten we nog even wachten) lijkt me zo raar als 20-er tussen allemaal 40-ers te lopen (ik weet niet of het zo is, maar even als voorstelling)
pi_41406558
ik geloof 22 ofzo, maar ik denk dat de gemiddelde leeftijd zo 30-33 is. Bij de Fun althans. Misschien bij andere clubs wat hoger.
Maar ik sprak laatst een meisje van 18 met haar vriendje van 24 die ook regelmatig naar de Fun gingen, dus... (hoe ze binnenkwam weet ik niet..)
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:24:29 #269
691 luciano
ondertitelloos
pi_41409987
ff off-topic voor ROBINA .......jij bent toch niet de Robina die ik ook heb gekend he ?
Als ik namen noem als Rob / Peter (Peet) / Astrid / Daan / Philip / de Fabel ....... does it ring a bell ??
  zaterdag 2 september 2006 @ 01:34:09 #270
141711 krullul
altijd krom...
pi_41414034
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 20:53 schreef crosby het volgende:
wat is vaak de leeftijdsgrens minimale-leefttijd bij clubs? is dat gewoon 18 of licht het bij bepaalde clubs hoger?
(En ja dat is een beetje van belang, anders moeten we nog even wachten) lijkt me zo raar als 20-er tussen allemaal 40-ers te lopen (ik weet niet of het zo is, maar even als voorstelling)
Ik zou niet weten waarom het hoger zou zijn. Nooit gehoord/gezien ook dat er überhaupt een grens is, maar die is er vast, en dan op achttien jaar, of misschien zestien.

Sowieso zullen er weinig minderjarigen heengaan zolang de PNVD niet aan de macht komt.
Stijf is voor mietjes.
  zaterdag 2 september 2006 @ 08:10:31 #271
148185 crosby
living my own life
pi_41416841
ik bedoelde wel meerderjaarig maar inderdaad meer de leefttijdgrens van 21 / 22 jaar.
pi_41416847
Parenclubs zijn voor je neukertjes
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41418585
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:24 schreef luciano het volgende:
ff off-topic voor ROBINA .......jij bent toch niet de Robina die ik ook heb gekend he ?
Als ik namen noem als Rob / Peter (Peet) / Astrid / Daan / Philip / de Fabel ....... does it ring a bell ??
namen klinken allemaal bekend, maar niet in combinatie met elkaar...
'de Fabel' kan ik niet plaatsen, zal wel een kroeg zijn ofzo?

Conclusie: ik denk niet dat ik de Robina ben die jij kent!
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:11:05 #274
157147 theepot
at your service
pi_41421065
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:51 schreef erodome het volgende:

Als jij dit soort dingen doet en je maakt het openbaar dan zitten daar consequentie's consequenties

[ Bericht 59% gewijzigd door theepot op 02-09-2006 13:24:03 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:19:23 #275
157147 theepot
at your service
pi_41421274
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:12 schreef 1ofthefew het volgende:

vervolgens google je op PC, PC-gangers of op links en fotoboeken van users hier en het blijft ordinair
Ik vond deze link: Parenclubs: ervaringen, vragen etcetera...
pi_41421751
Ik heb het er gister nog even met Monique uit Wieringerwerf over gehad. Fata en Funfor2 zijn veel meer in de media te zien, staan elke week wel in een krant, er worden opnames gemaakt voor tv en dergelijke en dat doen zij niet, vanwege de privacy van de bezoekers

Ook trekken de Fun en de Fata andere soort bezoekers aan. Bij de Fun en de Fata komen de meeste bezoekers gewoon voor een gezellig avondje erotisch stappen. Veel dansen, zwemmen, in het bubbelbad/sauna zitten en aan het eind van de avond heeft misschien 30/40% daadwerkelijk sex gehad.

Bij Monique komen mensen echt voor de sex. natuurlijk, je kunt in het stoombad of in de sauna, en er is een dansvloer, maar aan het eind van de avond heeft 95% van de bezoekers sex gehad, en dat is toch in eerste instantie de bedoeling van een parenclub...

Dus de Fata en de Fun zijn meer bekender qua naam, maar bij Monique komen er meer stellen dan in de Fata bijvoorbeeld. En het is er gewoon hartstikke netjes en gezellig en goed georganiseerd, alleen het trekt dus een ander publiek aan. Geen mensen die alleen maar willen dansen, zwemmen, zien en gezien worden, maar mensen die echt van sex houden. Ook worden er geen ( naja, misschien af en toe iemand er tussen) drugs gebruikt, dit ook in tegenstelling tot de Fata en de Fun, waar dit wel regelmatig voorkomt... En dan gebeurt het dus dat mannen het zonder condoom willen doen of aan je zitten als je het niet wilt, want ja, je komt toch voor de sex? zeggen zij dan...
pi_41421850
Het klopt wat Sylvana zegt, het komt grotendeels overeen met mijn ervaringen.

Alleen, wat is er mis met een leuk avondje uit in een erotische sfeer?
Ik heb niet elke keer de behoefte aan sex als ik in een parenclub ben.
Het gaat mij ook om de (leuke) mensen, de erotische sfeer, niet lastig gevallen
worden zoals in een normale kroeg, etc.
Leermoment: zorg eerst dat je je behoeftes in duidelijk hebt en stem daar de club op af.

Nog een tip: De Organza, is een discotheek waar je (als stel) ook naar boven kunt.
Zit een beetje tussen normaal uitgaan en een parenclub in.

En nog even over drugs: Dat komt overal voor, zowel bij uitgaan als in een parenclub,
het mag officieel nergens maar het valt gewoon niet te controleren als iemand stiekem
in de kleedkamer een pilletje slikt. Ik heb in ieder geval geen ervaring met handtastelijkheden
of het 'nee' niet willen horen in een club, volgens mij houdt iedereen zich daaraan.
pi_41421891
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef timeloop het volgende:
Het klopt wat Sylvana zegt, het komt grotendeels overeen met mijn ervaringen.
Alleen, wat is er mis met een leuk avondje uit in een erotische sfeer?
Daar is niks mis mee, maar hier werd gezegd dat je alleen als je naar de Fun of de Fata gaat een geslaagde avond zult hebben, en dat is pertinent onjuist dus
pi_41421984
Tuurlijk niet, zoals ik al aangeef, het ligt aan je behoeftes, maar ik denk wel dat het als
beginner verstandig is om een 'bekende' club te proberen en zeker een club waar alleenstaande
mannen geen toegang hebben.
En 'bekend' staat dan synomiem voor goede recenties...

Ik ga eens een rondje bellen voor een date,
ben nu toch nieuwsgierig geworden naar die club van Monique
pi_41421996
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef timeloop het volgende:

En nog even over drugs: Dat komt overal voor, zowel bij uitgaan als in een parenclub,
het mag officieel nergens maar het valt gewoon niet te controleren als iemand stiekem
in de kleedkamer een pilletje slikt. Ik heb in ieder geval geen ervaring met handtastelijkheden
of het 'nee' niet willen horen in een club, volgens mij houdt iedereen zich daaraan.
niet in de Fata en de Fun dus
pi_41422044
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef timeloop het volgende:
Tuurlijk niet, zoals ik al aangeef, het ligt aan je behoeftes, maar ik denk wel dat het als
beginner verstandig is om een 'bekende' club te proberen en zeker een club waar alleenstaande
mannen geen toegang hebben.
En 'bekend' staat dan synomiem voor goede recenties...

Ik ga eens een rondje bellen voor een date,
ben nu toch nieuwsgierig geworden naar die club van Monique
Bij Monique mogen op zaterdagavond ook alleen paren naar binnen. Op Vrijdagavond mogen er ook singles naar binnen, maar dan is het een stuk minder druk ( niet zo gek natuurlijk, ook al wordt alles goed in de gaten gehouden)
pi_41422048
Dan heb je (helaas) andere ervaringen dan ik. Maar heb je niet overal wel eikels rondlopen???

/offtopic....of toch niet
Website van die club?
pi_41422098
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef timeloop het volgende:
Dan heb je (helaas) andere ervaringen dan ik. Maar heb je niet overal wel eikels rondlopen???
Ik kom nou al 1,5 jaar bij Monique en heb daar nog nooit slechte ervaringen meegemaakt. Ik hoorde trouwens ook dat bij die andere clubs er 2 keer in de maand politie moet komen (gemiddeld) en bij Monique is dat in 7 jaar!!! nog nooit voorgekomen. En dat komt niet omdat zij het zelf oplossen met uitsmijters ( die hebben ze niet eens) maar het komt gewoon niet voor daar dat er problemen ontstaan

webiste: http://www.monique-erotic.com/
pi_41422120
Ik word steeds nieuwsgieriger
Je hebt toch geen aandelen of zo hé
pi_41422142
Haha nee, ik ben gewoon een vaste bezoekster die erg tevreden is

En een avondje bij Monique kost ook nog eens een stuk minder dan bij die andere clubs, terwijl alles inclusief is

[ Bericht 9% gewijzigd door _Hestia_ op 02-09-2006 14:03:00 ]
pi_41422239
Ok, overtuigd, ik zwaai wel als ik je tegenkom daar
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:30:35 #287
157147 theepot
at your service
pi_41423073
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef Sylvana het volgende:
Haha nee, ik ben gewoon een vaste bezoekster die erg tevreden is

En een avondje bij Monique kost ook nog eens een stuk minder dan bij die andere clubs, terwijl alles inclusief is
19 jaar, en al 1.5 jaar pc bezoeker ????
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:59 schreef timeloop het volgende:
Ok, overtuigd, ik zwaai wel als ik je tegenkom daar
jaja
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:31:22 #288
148185 crosby
living my own life
pi_41423092
de site van monique geeft veel informatie. Maar ik begrijp van jou sylvana dat er niet echt een leefttijd grens bij hun? (even gekeken naar jou leeftijd ) ja oke nog steeds de grens van boven de 18 en zo. Ik las op hun site ook dat je vrij goedkoop in de buurt kan over nachten, iemand daar ervaring mee?
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:33:23 #289
148185 crosby
living my own life
pi_41423143
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef theepot het volgende:

[..]

[..]

jaja
Kan toch? het is je eigen keuze lijkt me, en als je je gewoon volwassen gedraagt, waarom niet? (ja ok ze is dan nog minderjarig, maar ja moet je net maar mee zitten)

Edit: ging even wat fout, had een edit , moeten zijn van mijn vorige bericht
pi_41423146
quote:

[..]

[..]
ja, ik ben in januari vorig jaar 18 geworden, en sinds april ben ik toen naar Moniques feestjes gegaan, dus dat is nou bijna 1,5 jaar Maar je moet dus minimaal 18 zijn als je mee wilt doen, maar dat was ik dus gewoon

Overnachten kun je idd in de buurt, ik heb zelf ervaring in de Vooroever, dat is 45 euro per nacht en een prima hotel ( niets bijzonders, maar je slaapt er toch alleen maar)
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:34:41 #291
148185 crosby
living my own life
pi_41423168
Kan inderdaad ook nog, heb je gelijk in (ben uit de zelfde bouw maand en jaar)

Ja inderdaad, slapen is voldoende, en hoe zit het met die actie dat je vrijdag en zaterdag kunt gaan ? is dat wat? of zijn er bepaalde avonden die je afraad?
pi_41423205
quote:

[..]

[..]
Waarom niet? Ken genoeg jonge mensen die zeer ruimdenkend zijn.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:36:10 #293
157147 theepot
at your service
pi_41423210
Ik geloof er niks van.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:37:01 #294
148185 crosby
living my own life
pi_41423233
gellukig wel zeg, nee maar zondergein, lijkt me als "jongere" ook niet alles als je alleen maar 30+ ers zite lopen (niet dat ik wat tegen 30+ers heb, maar toch)
pi_41423234
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:34 schreef crosby het volgende:
Kan inderdaad ook nog, heb je gelijk in (ben uit de zelfde bouw maand en jaar)

Ja inderdaad, slapen is voldoende, en hoe zit het met die actie dat je vrijdag en zaterdag kunt gaan ? is dat wat? of zijn er bepaalde avonden die je afraad?
Op vrijdagavond mogen er ook singles komen, vind ik zelf niet zo erg, maar de meeste paren gaan liever alleen op zaterdag, als er dus alleen paren mogen komen ( Op zaterdag zijn er zo'n 100-120 paren)
pi_41423257
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef crosby het volgende:
gellukig wel zeg, nee maar zondergein, lijkt me als "jongere" ook niet alles als je alleen maar 30+ ers zite lopen (niet dat ik wat tegen 30+ers heb, maar toch)
Mij maakt het niet echt uit, er lopen ook wel jongere mensen, maar leeftijd maakt mij op zich niet uit
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:38:07 #297
148185 crosby
living my own life
pi_41423266
gezellig druk ja, ziet er allemaal goed uit, toch maar eens mijn vriendin meesleuren er heen, is wel een stukje rijden, maar moet maar een keertje

Hmm ja ik weet niet echt wat ik er van moet verwachten, heb er wel al veel overgelezen, maar daar blijft het ook bij,
pi_41423272
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef crosby het volgende:
Pas op hé! 30+ kunnen ook nog jong uitzien en jong van geest zijn
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:39:52 #299
148185 crosby
living my own life
pi_41423318
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:38 schreef timeloop het volgende:

[..]

Pas op hé! 30+ kunnen ook nog jong uitzien en jong van geest zijn
Ja dat weet ik, ok 30+ers gaan ook wel, maar vind de voorstelling zo raar als ik types zoals mijn moeder er tegen kom (ergens eind 40 ofzo) is niet zo erg, maar eerder raar.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:41:29 #300
157147 theepot
at your service
pi_41423350
Kan je je moeder neuken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')