abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41421751
Ik heb het er gister nog even met Monique uit Wieringerwerf over gehad. Fata en Funfor2 zijn veel meer in de media te zien, staan elke week wel in een krant, er worden opnames gemaakt voor tv en dergelijke en dat doen zij niet, vanwege de privacy van de bezoekers

Ook trekken de Fun en de Fata andere soort bezoekers aan. Bij de Fun en de Fata komen de meeste bezoekers gewoon voor een gezellig avondje erotisch stappen. Veel dansen, zwemmen, in het bubbelbad/sauna zitten en aan het eind van de avond heeft misschien 30/40% daadwerkelijk sex gehad.

Bij Monique komen mensen echt voor de sex. natuurlijk, je kunt in het stoombad of in de sauna, en er is een dansvloer, maar aan het eind van de avond heeft 95% van de bezoekers sex gehad, en dat is toch in eerste instantie de bedoeling van een parenclub...

Dus de Fata en de Fun zijn meer bekender qua naam, maar bij Monique komen er meer stellen dan in de Fata bijvoorbeeld. En het is er gewoon hartstikke netjes en gezellig en goed georganiseerd, alleen het trekt dus een ander publiek aan. Geen mensen die alleen maar willen dansen, zwemmen, zien en gezien worden, maar mensen die echt van sex houden. Ook worden er geen ( naja, misschien af en toe iemand er tussen) drugs gebruikt, dit ook in tegenstelling tot de Fata en de Fun, waar dit wel regelmatig voorkomt... En dan gebeurt het dus dat mannen het zonder condoom willen doen of aan je zitten als je het niet wilt, want ja, je komt toch voor de sex? zeggen zij dan...
pi_41421850
Het klopt wat Sylvana zegt, het komt grotendeels overeen met mijn ervaringen.

Alleen, wat is er mis met een leuk avondje uit in een erotische sfeer?
Ik heb niet elke keer de behoefte aan sex als ik in een parenclub ben.
Het gaat mij ook om de (leuke) mensen, de erotische sfeer, niet lastig gevallen
worden zoals in een normale kroeg, etc.
Leermoment: zorg eerst dat je je behoeftes in duidelijk hebt en stem daar de club op af.

Nog een tip: De Organza, is een discotheek waar je (als stel) ook naar boven kunt.
Zit een beetje tussen normaal uitgaan en een parenclub in.

En nog even over drugs: Dat komt overal voor, zowel bij uitgaan als in een parenclub,
het mag officieel nergens maar het valt gewoon niet te controleren als iemand stiekem
in de kleedkamer een pilletje slikt. Ik heb in ieder geval geen ervaring met handtastelijkheden
of het 'nee' niet willen horen in een club, volgens mij houdt iedereen zich daaraan.
pi_41421891
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef timeloop het volgende:
Het klopt wat Sylvana zegt, het komt grotendeels overeen met mijn ervaringen.
Alleen, wat is er mis met een leuk avondje uit in een erotische sfeer?
Daar is niks mis mee, maar hier werd gezegd dat je alleen als je naar de Fun of de Fata gaat een geslaagde avond zult hebben, en dat is pertinent onjuist dus
pi_41421984
Tuurlijk niet, zoals ik al aangeef, het ligt aan je behoeftes, maar ik denk wel dat het als
beginner verstandig is om een 'bekende' club te proberen en zeker een club waar alleenstaande
mannen geen toegang hebben.
En 'bekend' staat dan synomiem voor goede recenties...

Ik ga eens een rondje bellen voor een date,
ben nu toch nieuwsgierig geworden naar die club van Monique
pi_41421996
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef timeloop het volgende:

En nog even over drugs: Dat komt overal voor, zowel bij uitgaan als in een parenclub,
het mag officieel nergens maar het valt gewoon niet te controleren als iemand stiekem
in de kleedkamer een pilletje slikt. Ik heb in ieder geval geen ervaring met handtastelijkheden
of het 'nee' niet willen horen in een club, volgens mij houdt iedereen zich daaraan.
niet in de Fata en de Fun dus
pi_41422044
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef timeloop het volgende:
Tuurlijk niet, zoals ik al aangeef, het ligt aan je behoeftes, maar ik denk wel dat het als
beginner verstandig is om een 'bekende' club te proberen en zeker een club waar alleenstaande
mannen geen toegang hebben.
En 'bekend' staat dan synomiem voor goede recenties...

Ik ga eens een rondje bellen voor een date,
ben nu toch nieuwsgierig geworden naar die club van Monique
Bij Monique mogen op zaterdagavond ook alleen paren naar binnen. Op Vrijdagavond mogen er ook singles naar binnen, maar dan is het een stuk minder druk ( niet zo gek natuurlijk, ook al wordt alles goed in de gaten gehouden)
pi_41422048
Dan heb je (helaas) andere ervaringen dan ik. Maar heb je niet overal wel eikels rondlopen???

/offtopic....of toch niet
Website van die club?
pi_41422098
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef timeloop het volgende:
Dan heb je (helaas) andere ervaringen dan ik. Maar heb je niet overal wel eikels rondlopen???
Ik kom nou al 1,5 jaar bij Monique en heb daar nog nooit slechte ervaringen meegemaakt. Ik hoorde trouwens ook dat bij die andere clubs er 2 keer in de maand politie moet komen (gemiddeld) en bij Monique is dat in 7 jaar!!! nog nooit voorgekomen. En dat komt niet omdat zij het zelf oplossen met uitsmijters ( die hebben ze niet eens) maar het komt gewoon niet voor daar dat er problemen ontstaan

webiste: http://www.monique-erotic.com/
pi_41422120
Ik word steeds nieuwsgieriger
Je hebt toch geen aandelen of zo hé
pi_41422142
Haha nee, ik ben gewoon een vaste bezoekster die erg tevreden is

En een avondje bij Monique kost ook nog eens een stuk minder dan bij die andere clubs, terwijl alles inclusief is

[ Bericht 9% gewijzigd door _Hestia_ op 02-09-2006 14:03:00 ]
pi_41422239
Ok, overtuigd, ik zwaai wel als ik je tegenkom daar
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:30:35 #287
157147 theepot
at your service
pi_41423073
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef Sylvana het volgende:
Haha nee, ik ben gewoon een vaste bezoekster die erg tevreden is

En een avondje bij Monique kost ook nog eens een stuk minder dan bij die andere clubs, terwijl alles inclusief is
19 jaar, en al 1.5 jaar pc bezoeker ????
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 13:59 schreef timeloop het volgende:
Ok, overtuigd, ik zwaai wel als ik je tegenkom daar
jaja
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:31:22 #288
148185 crosby
living my own life
pi_41423092
de site van monique geeft veel informatie. Maar ik begrijp van jou sylvana dat er niet echt een leefttijd grens bij hun? (even gekeken naar jou leeftijd ) ja oke nog steeds de grens van boven de 18 en zo. Ik las op hun site ook dat je vrij goedkoop in de buurt kan over nachten, iemand daar ervaring mee?
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:33:23 #289
148185 crosby
living my own life
pi_41423143
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef theepot het volgende:

[..]

[..]

jaja
Kan toch? het is je eigen keuze lijkt me, en als je je gewoon volwassen gedraagt, waarom niet? (ja ok ze is dan nog minderjarig, maar ja moet je net maar mee zitten)

Edit: ging even wat fout, had een edit , moeten zijn van mijn vorige bericht
pi_41423146
quote:

[..]

[..]
ja, ik ben in januari vorig jaar 18 geworden, en sinds april ben ik toen naar Moniques feestjes gegaan, dus dat is nou bijna 1,5 jaar Maar je moet dus minimaal 18 zijn als je mee wilt doen, maar dat was ik dus gewoon

Overnachten kun je idd in de buurt, ik heb zelf ervaring in de Vooroever, dat is 45 euro per nacht en een prima hotel ( niets bijzonders, maar je slaapt er toch alleen maar)
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:34:41 #291
148185 crosby
living my own life
pi_41423168
Kan inderdaad ook nog, heb je gelijk in (ben uit de zelfde bouw maand en jaar)

Ja inderdaad, slapen is voldoende, en hoe zit het met die actie dat je vrijdag en zaterdag kunt gaan ? is dat wat? of zijn er bepaalde avonden die je afraad?
pi_41423205
quote:

[..]

[..]
Waarom niet? Ken genoeg jonge mensen die zeer ruimdenkend zijn.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:36:10 #293
157147 theepot
at your service
pi_41423210
Ik geloof er niks van.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:37:01 #294
148185 crosby
living my own life
pi_41423233
gellukig wel zeg, nee maar zondergein, lijkt me als "jongere" ook niet alles als je alleen maar 30+ ers zite lopen (niet dat ik wat tegen 30+ers heb, maar toch)
pi_41423234
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:34 schreef crosby het volgende:
Kan inderdaad ook nog, heb je gelijk in (ben uit de zelfde bouw maand en jaar)

Ja inderdaad, slapen is voldoende, en hoe zit het met die actie dat je vrijdag en zaterdag kunt gaan ? is dat wat? of zijn er bepaalde avonden die je afraad?
Op vrijdagavond mogen er ook singles komen, vind ik zelf niet zo erg, maar de meeste paren gaan liever alleen op zaterdag, als er dus alleen paren mogen komen ( Op zaterdag zijn er zo'n 100-120 paren)
pi_41423257
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef crosby het volgende:
gellukig wel zeg, nee maar zondergein, lijkt me als "jongere" ook niet alles als je alleen maar 30+ ers zite lopen (niet dat ik wat tegen 30+ers heb, maar toch)
Mij maakt het niet echt uit, er lopen ook wel jongere mensen, maar leeftijd maakt mij op zich niet uit
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:38:07 #297
148185 crosby
living my own life
pi_41423266
gezellig druk ja, ziet er allemaal goed uit, toch maar eens mijn vriendin meesleuren er heen, is wel een stukje rijden, maar moet maar een keertje

Hmm ja ik weet niet echt wat ik er van moet verwachten, heb er wel al veel overgelezen, maar daar blijft het ook bij,
pi_41423272
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef crosby het volgende:
Pas op hé! 30+ kunnen ook nog jong uitzien en jong van geest zijn
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:39:52 #299
148185 crosby
living my own life
pi_41423318
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:38 schreef timeloop het volgende:

[..]

Pas op hé! 30+ kunnen ook nog jong uitzien en jong van geest zijn
Ja dat weet ik, ok 30+ers gaan ook wel, maar vind de voorstelling zo raar als ik types zoals mijn moeder er tegen kom (ergens eind 40 ofzo) is niet zo erg, maar eerder raar.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:41:29 #300
157147 theepot
at your service
pi_41423350
Kan je je moeder neuken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')