Daar is niks mis mee, maar hier werd gezegd dat je alleen als je naar de Fun of de Fata gaat een geslaagde avond zult hebben, en dat is pertinent onjuist dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef timeloop het volgende:
Het klopt wat Sylvana zegt, het komt grotendeels overeen met mijn ervaringen.
Alleen, wat is er mis met een leuk avondje uit in een erotische sfeer?
niet in de Fata en de Fun dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:44 schreef timeloop het volgende:
En nog even over drugs: Dat komt overal voor, zowel bij uitgaan als in een parenclub,
het mag officieel nergens maar het valt gewoon niet te controleren als iemand stiekem
in de kleedkamer een pilletje slikt. Ik heb in ieder geval geen ervaring met handtastelijkheden
of het 'nee' niet willen horen in een club, volgens mij houdt iedereen zich daaraan.
Bij Monique mogen op zaterdagavond ook alleen paren naar binnen. Op Vrijdagavond mogen er ook singles naar binnen, maar dan is het een stuk minder druk ( niet zo gek natuurlijk, ook al wordt alles goed in de gaten gehouden)quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:49 schreef timeloop het volgende:
Tuurlijk niet, zoals ik al aangeef, het ligt aan je behoeftes, maar ik denk wel dat het als
beginner verstandig is om een 'bekende' club te proberen en zeker een club waar alleenstaande
mannen geen toegang hebben.
En 'bekend' staat dan synomiem voor goede recenties...
Ik ga eens een rondje bellen voor een date,
ben nu toch nieuwsgierig geworden naar die club van Monique
Ik kom nou al 1,5 jaar bij Monique en heb daar nog nooit slechte ervaringen meegemaakt. Ik hoorde trouwens ook dat bij die andere clubs er 2 keer in de maand politie moet komen (gemiddeld) en bij Monique is dat in 7 jaar!!! nog nooit voorgekomen. En dat komt niet omdat zij het zelf oplossen met uitsmijters ( die hebben ze niet eens) maar het komt gewoon niet voor daar dat er problemen ontstaanquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:52 schreef timeloop het volgende:
Dan heb je (helaas) andere ervaringen dan ik. Maar heb je niet overal wel eikels rondlopen???
19 jaar, en al 1.5 jaar pc bezoeker ????quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:55 schreef Sylvana het volgende:
Haha nee, ik ben gewoon een vaste bezoekster die erg tevreden is
En een avondje bij Monique kost ook nog eens een stuk minder dan bij die andere clubs, terwijl alles inclusief is![]()
jajaquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:59 schreef timeloop het volgende:
Ok, overtuigd, ik zwaai wel als ik je tegenkom daar
Kan toch? het is je eigen keuze lijkt me, en als je je gewoon volwassen gedraagt, waarom niet? (ja ok ze is dan nog minderjarig, maar ja moet je net maar mee zitten)quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef theepot het volgende:
[..]
19 jaar, en al 1.5 jaar pc bezoeker ????
[..]
jaja
ja, ik ben in januari vorig jaar 18 geworden, en sinds april ben ik toen naar Moniques feestjes gegaan, dus dat is nou bijna 1,5 jaarquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef theepot het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet? Ken genoeg jonge mensen die zeer ruimdenkend zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:30 schreef theepot het volgende:
[..]
[..]
Op vrijdagavond mogen er ook singles komen, vind ik zelf niet zo erg, maar de meeste paren gaan liever alleen op zaterdag, als er dus alleen paren mogen komen ( Op zaterdag zijn er zo'n 100-120 paren)quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:34 schreef crosby het volgende:
Kan inderdaad ook nog, heb je gelijk in (ben uit de zelfde bouw maand en jaar)
Ja inderdaad, slapen is voldoende, en hoe zit het met die actie dat je vrijdag en zaterdag kunt gaan ? is dat wat? of zijn er bepaalde avonden die je afraad?
Mij maakt het niet echt uit, er lopen ook wel jongere mensen, maar leeftijd maakt mij op zich niet uitquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef crosby het volgende:
gellukig wel zeg, nee maar zondergein, lijkt me als "jongere" ook niet alles als je alleen maar 30+ ers zite lopen (niet dat ik wat tegen 30+ers heb, maar toch)
Pas op hé! 30+ kunnen ook nog jong uitzien en jong van geest zijnquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:37 schreef crosby het volgende:
gellukig wel zeg, nee maar zondergein, lijkt me als "jongere" ook niet alles als je alleen maar 30+ ers zite lopen (niet dat ik wat tegen 30+ers heb, maar toch)
Ja dat weet ik, ok 30+ers gaan ook wel, maar vind de voorstelling zo raar als ik types zoals mijn moeder er tegen kom (ergens eind 40 ofzo) is niet zo erg, maar eerder raar.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:38 schreef timeloop het volgende:
[..]
Pas op hé! 30+ kunnen ook nog jong uitzien en jong van geest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |