abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40976883
Ja Ja, dan wordt er weer iets georganiseerd en iedereen haakt af. Van de heel veel aanmeldingen stonden er behoorlijk weinig laatst bij de GoGo (die nu dicht is).
Een mooie kloon verdient geen hoon!
pi_40977317
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Blasphiem het volgende:
Ja Ja, dan wordt er weer iets georganiseerd en iedereen haakt af. Van de heel veel aanmeldingen stonden er behoorlijk weinig laatst bij de GoGo (die nu dicht is).
Allemaal grote muil, maar als het er op aan komt durven ze niets en blijken ze allemaal loze bluf te zijn.

Hoe typerend
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_40980565
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef Sakura het volgende:

[..]

Allemaal grote muil, maar als het er op aan komt durven ze niets en blijken ze allemaal loze bluf te zijn.

Hoe typerend
Wat jij zegt, als ik er nog eentje mag aanraden, hij is prijzig maar erg mooi: Fun4Two!!!
Hoop er eind dit jaar heen te gaan!!
Maybe there's some truth to the illusion....
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:14:09 #204
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_40980988
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Blasphiem het volgende:
is GoGo dicht?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_40982660
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:14 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

is GoGo dicht?
quote:
Lieve mensen,

Om bedrijfseconomische redenen hebben wij tot onze grote spijt met ingang van maandag 3 juli 2006 alle bedrijfsactiviteiten moeten beeindigen.

Het is nog niet duidelijk hoe de toekomst eruit zal zien, maar mochten er nieuwe activiteiten zijn dan zullen jullie zeker hierover worden geinformeerd. Meer kunnen we op dit moment helaas niet toezeggen.
Hartelijk dank voor de fijne jaren die we met jullie hebben beleefd in de club.
We zullen jullie allemaal missen!
Met een lach en een traan nemen we afscheid en natuurlijk zullen we ook in de toekomst van ons laten horen, daar kun je wel op rekenen.
Veel liefs van ons vieren en veel geluk in goede gezondheid,

Hendrien & Hans
Eddy & Angelique
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_41052762
Gogo staat te koop, dus als je nog eens voor jezelf wilt beginnen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 07:46:36 #208
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41084487
Jammer dat de GoGo dicht is. Vond het wel een leuke club toen we daar in februari waren
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_41087986
Fun4two roeleert!!!
Lijkt me ook geweldig om daar een keertje in te gaan.
-
pi_41088193
Een parenclub voor mensen tussen de 18 en 25 !

Ik hou niet van een rimpelkut
peace, nd suck a !@$%
pi_41088637
Ik wil ook wel eens een keertje heen maar moet ik eerst mijn vriendin overhalen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:40:41 #212
153230 mars7427
Live Life to the Max
pi_41088806
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:17 schreef fr0x het volgende:
Een parenclub voor mensen tussen de 18 en 25 !

Ik hou niet van een rimpelkut
Get a life.... sex stopt niet als je 25 bent....
En ik hoop voor jou dat als jij 30 bent de meiden van 25 er ook niet zo over denken!
pi_41093519
Ik zeg je eerlijk ik ben nooit bij een parenclub geweest, maar wat ik moet geloven is dat het meerendeel toch echt boven de 25 is, en ik snap dat seks niet op je 25e stopt, maar ik ben 19 en heb geen behoefte aan ouwe vrouwtjes en hitsige ventjes. Of denk je dat ik een hele verkeerde kijk op de situatie heb? Vertel me jou ervaring dan ?
peace, nd suck a !@$%
pi_41095707
Even ruimen, mensen blijf eens ontopic .

[ Bericht 34% gewijzigd door NanKing op 23-08-2006 15:33:38 ]
ijs_beer fan!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:28:49 #215
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_41097851
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:19 schreef NanKing het volgende:
Even ruimen, mensen blijf eens ontopic .
Uhm, topicje gemergd toevallig

Anyway, ben benieuwd of er nog een keer een parenclub-meeting komt. De vorige was imho erg gezellig en (vrijwel) incidentloos
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_41097933
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Uhm, topicje gemergd toevallig

Anyway, ben benieuwd of er nog een keer een parenclub-meeting komt. De vorige was imho erg gezellig en (vrijwel) incidentloos
Ja, dat klopt .
Had het misschien even moeten vermelden.
Bij dezen dan.
ijs_beer fan!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:40:16 #217
153230 mars7427
Live Life to the Max
pi_41098221
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef fr0x het volgende:
Ik zeg je eerlijk ik ben nooit bij een parenclub geweest, maar wat ik moet geloven is dat het meerendeel toch echt boven de 25 is, en ik snap dat seks niet op je 25e stopt, maar ik ben 19 en heb geen behoefte aan ouwe vrouwtjes en hitsige ventjes. Of denk je dat ik een hele verkeerde kijk op de situatie heb? Vertel me jou ervaring dan ?
Nou, er lopen nu een paar discussies door elkaar..... sex met oudere vrouwen (of mannen) en wat te verwachten van een parenclub. Over dat laatste zijn hier mensen met meer ervaring dan ik, dus dat laat ik graag aan hen over. Of je leest dit gemergde topic nog een keer helemaal.

Leeftijd en sex blijft lastig. Zeker als je 19 bent, maar ik kan me jou standpunt wel indenken. Volgens mij was ik toen op die leeftijd niet anders. Maar neem van mij aan dat een vrouw van 25/30/35 er nog prima uit kan zien, geen rimpels heeft waar jij ze verwacht en jou waarschijnlijk nog wel wat kan leren waar je het weekend daarop die juffrouw van 18 de hemel mee inneukt!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:52:47 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_41120927
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 16:40 schreef mars7427 het volgende:

[..]

Nou, er lopen nu een paar discussies door elkaar..... sex met oudere vrouwen (of mannen) en wat te verwachten van een parenclub. Over dat laatste zijn hier mensen met meer ervaring dan ik, dus dat laat ik graag aan hen over. Of je leest dit gemergde topic nog een keer helemaal.

Leeftijd en sex blijft lastig. Zeker als je 19 bent, maar ik kan me jou standpunt wel indenken. Volgens mij was ik toen op die leeftijd niet anders. Maar neem van mij aan dat een vrouw van 25/30/35 er nog prima uit kan zien, geen rimpels heeft waar jij ze verwacht en jou waarschijnlijk nog wel wat kan leren waar je het weekend daarop die juffrouw van 18 de hemel mee inneukt!
*mompelt iets over signature*

Fun4Two schijnt best oké te zijn, qua faciliteiten en ook qua bezoekers.
Er was nog zo'n club, iets met Fata Morgana ofzo waar een paar mensen hier ook heen waren gegaan. Kom zogauw even niet op de exacte naam helaas.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_41122100
Haha, je hebt de naam precies goed, de Fata Morgana dus.
Leuke club, heel wat relaxter dan de Fun. Niet zo'n hoog Barbie en Ken gehalte.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 10:53:47 #220
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_41122406
had ik het toch goed

Maar is de Fata dan mee voor de "gewone" personen en in F42 wordt er meer gelet op hoe je er uitziet? Dat je er gewoon niet inkomt met je bierbuik en je blubberbillen?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_41122703
Klopt helemaal ja. Ik zeg niet dat de Fun slecht is, helemaal niet. Maar ik persoonlijk
vind de Fata wat relaxter, de mensen daar zijn iets normaler en gezelliger. Je legt er
ook veel makkelijker contact met anderen. In de Fun moet je echt mensen kennen of
er met meerdere mensen heen gaan.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:38:15 #222
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_41123660
Ah bedankt, goed om te weten. Nu weet ik niet waar ik voor zou kiezen, mocht ik er eens heengaan. Heb nl. ook wel goede verhalen over de Fun gehoord.
pi_41123731
Ga gewoon naar ze allebei
pi_41131747
nou bij club Mistique moet je echt oppassen wat je draagt. Op een travonight had ik een nogal leuk extravagant pakje aan en een aantal mannen zagen hier de kans om geljik aan je tieten te komen. Bewaking hier op aangesproken. Vond trouwens dat ze weinig langsliepen om de boel in de gaten te houden. Voor mij nooit meer club Mistique.

Bij andere parenclubs heb je dat toch wel. Wat ik fijn vind aan een pc is dat mannen over het algemeen vrij respectvol zijn. Ik hou van uitdagen,maar als ze iets willen en ik zeg nee of ik geef een gebaar,dan stoppen ze. Behalve bij club Mistique dan!! Maar de andere clubs waar ik ben geweest loopt veel bewaking rond en als iemand zich na 2x misdraagt,word ie eruit gegegooid.

Wat ik wel jammer vind van de FUN als je er niet goed uitziet,dan schrijft FUN je een brief dat je niet bij de doelgroep hoor. Vind dat erg raar. Heb het zelf niet meegemaakt,maar wel van iemand gehoord die dat had bij de FUN.

Gogo is gestop om de volgende reden:

12 APRIL 2006 - LELYSTAD - Parenclub Gogonuts in Lelystad krijgt een dwangsom opgelegd door de provincie. Ondanks een waarschuwing is het zwemwater nog steeds niet schoon.
Zolang Gogonuts de zaakjes niet op orde heeft, betaalt de parenclub 9000 euro per dag aan de provincie. Overigens kan het bedrijf nog bezwaar maken tegen dit besluit.

Twee maanden geleden maakte de provincie bekend dat het zwembad niet veilig is en het water niet schoon. Ook zou Gogonuts niet berekend zijn op een legionellabesmetting.

Aan de veiligheid is inmiddels gewerkt, zegt gedeputeerde Laura Bouwmeester. Concreet: een ‘gevaarlijke’ opening onderin het bubbelbad is verdwenen. Aan de hygiëne valt nog één en ander te verbeteren, blijkt uit nieuw onderzoek..
pi_41131831
Wij gaan morgen naar de Fantasy Beach waarschijnlijk, of iemand hier moet nog een hele leuke tip hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:58:14 #226
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_41132036
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef frapogalogliko het volgende:
-knip-
Nou, lijkt me een logische beslissing, zeker in een pc moet de hygiëne natuurlijk wel uitstekend zijn.

Misschien een wat rare vraag, maar wat voor schoeisel wordt daar nou gedragen? En dan vooral door heren?
pi_41133373
Je doet gewoon lekker aan waar je jezelf prettig in voelt. Voor de een is dat niets (blote voeten), voor de ander leuke slippers en voor weer anderen zijn dat gewone schoenen. Hetzelfde geldt voor kleding, doe (zeker de eerste keer) iets aan waar je je prettig in voelt.
pi_41181595
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 11:03 schreef timeloop het volgende:
Klopt helemaal ja. Ik zeg niet dat de Fun slecht is, helemaal niet. Maar ik persoonlijk
vind de Fata wat relaxter, de mensen daar zijn iets normaler en gezelliger. Je legt er
ook veel makkelijker contact met anderen. In de Fun moet je echt mensen kennen of
er met meerdere mensen heen gaan.
Ik ben dan nog nooit naar de Fata geweest,
maar dat je echt mensen moet kennen daar etc,
heb ik nog nooit iets van gemerkt,vind iedereen erg open en spontaan..
pi_41186102
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef EnniroC het volgende:

[..]

Al verschillende clubs gehad maar de Fata blijft voor ons op numero uno
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_41189687
Is iemand van hier wel eens naar deze club geweest ? want ik wil ook nog graag eens een keer heen maar mijn vrouw twijfelt als ze durft of niet

Wel gaan we regelmatig naar de kamasutra beurs toe , en dat vindt ze wel erg leuk, maar ook naar een naaktstrand gaan is ze niet te preuts (verlegen) voor.

nou heb ik al een paar keer gezegt dat ik wel eens naar een pc wil, maar ze durft aan 1 kant niet, maar dat komt nog wel daar ben ik niet bang voor

wel wil ik meteen naar een leuke pc toe want als we een verkeerde club treffen, ja dan is het gebeurdt natuurlijk, dus vandaar mijn vraag is iemand van hier, hier wel eens geweest.

http://www.monique-erotic.com/pages/index2.html
  Redactie Frontpage zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:42:22 #231
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41189703
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 01:28 schreef McReal het volgende:

[..]

Al verschillende clubs gehad maar de Fata blijft voor ons op numero uno
De entree is alleen wat te hoog.
pi_41189802
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:42 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De entree is alleen wat te hoog.
waarom zit de entree daar dan niet op de begane grond
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  Redactie Frontpage zaterdag 26 augustus 2006 @ 09:56:07 #233
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41189810
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:55 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

waarom zit de entree daar dan niet op de begane grond
pi_41217413
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 09:40 schreef 24Roel het volgende:
Is iemand van hier wel eens naar deze club geweest ? want ik wil ook nog graag eens een keer heen maar mijn vrouw twijfelt als ze durft of niet

Wel gaan we regelmatig naar de kamasutra beurs toe , en dat vindt ze wel erg leuk, maar ook naar een naaktstrand gaan is ze niet te preuts (verlegen) voor.

nou heb ik al een paar keer gezegt dat ik wel eens naar een pc wil, maar ze durft aan 1 kant niet, maar dat komt nog wel daar ben ik niet bang voor

wel wil ik meteen naar een leuke pc toe want als we een verkeerde club treffen, ja dan is het gebeurdt natuurlijk, dus vandaar mijn vraag is iemand van hier, hier wel eens geweest.

http://www.monique-erotic.com/pages/index2.html
niemand ??????????
pi_41219004
Als je voor de eerste keer gaat dan doe verstandig en pak de Fata of de Fun. Daar wordt je goed ontvangen en rondgeleid, heb je een leuke avond met (als je wilt) een tikkeltje meer. Kies zeker niet voor een club waar alleenstaande mannen ook toegang hebben. En voor de single heren hier, gooi net als mij eens een balletje op bij een vriendin, mijn ervaring is dat veel dames toch erg nieuwsgierig zijn naar een parenclub dus een date is zo geregeld.
pi_41219040
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef EnniroC het volgende:

[..]

Smaken en opinies kunnen nu eenmaal verschillen
Ik zeg niet dat het zo is, het is alleen mijn ervaring.
  Redactie Frontpage zondag 27 augustus 2006 @ 12:14:19 #237
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41219198
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:05 schreef timeloop het volgende:
Als je voor de eerste keer gaat dan doe verstandig en pak de Fata of de Fun.\
De fun Dat heeft alleen zin als je op Brad Pitt en Jennifer Anniston lijkt.
pi_41221344
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef SunChaser het volgende:

[..]

De fun Dat heeft alleen zin als je op Brad Pitt en Jennifer Anniston lijkt.
idd dat hebben wij ook al verschillende keren gehoord, ze hebben je daar het liefste zo slank en strak mogelijk, en anders liever niet hebben wij begrepen, dus dat is niks voor ons

[ Bericht 1% gewijzigd door 24Roel op 27-08-2006 18:08:57 ]
pi_41221750
24roel ---> als je de eerste keer gaat , ga dan naar de fata dan heb je zeker een topavond
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  Redactie Frontpage zondag 27 augustus 2006 @ 13:57:33 #240
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41221907
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:51 schreef McReal het volgende:
24roel ---> als je de eerste keer gaat , ga dan naar de fata dan heb je zeker een topavond
Of naar de Showboat. Als paar hoef je alleen 30 euro te betalen aan drank, eten is gratis en op zaterdag valt er genoeg te bekijken zonder dat je wat hoeft te doen. En de single mannen daar, ach, iedereen kan duidelijk NEE zeggen.
pi_41222412
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:57 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Of naar de Showboat. Als paar hoef je alleen 30 euro te betalen aan drank, eten is gratis en op zaterdag valt er genoeg te bekijken zonder dat je wat hoeft te doen. En de single mannen daar, ach, iedereen kan duidelijk NEE zeggen.
kan me op zich niet zo veel schelen als het nou 30 of 100 euro kost(de eerste keer)
maar omdat het de 1e keer is leek ons dit (mij) dit wel wat vandaar dat ik ook vroeg als iemand hier ook weet als het wat is of niet. http://www.monique-erotic.com/pages/index2.html

fata morgana ik zal de site ff gaan bekijken
  Redactie Frontpage zondag 27 augustus 2006 @ 14:16:14 #242
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41222451
Monique's parenclub zit in Wieringerwerf toch? Volgens mij is dat helemaal niks.
pi_41222574
fun4two is zeker weten een aanrader, ben er nu een paar keer geweest en ook bij andere maar de fun blijft toch favoriet
PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM
PM me maar!!!!!!!!!!!!!!!! met dank aan Roonaan
pi_41234938
Gister contact gelegd met een stel wat naar Le-Baron A7 gaat en afgesproken eens met hun mee te gaan. Zij zijn ook wel eens in de fun geweest en het beeld dat het daar wel erg gemaakt en perfect is/moet zijn hebben zij bevestigd gezien. Nou, eerst dit maar eens en kan altijd eens in de fun gaan kijken, het is alleen nogal een endje rijden voor ons
Maybe there's some truth to the illusion....
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:53:51 #245
148185 crosby
living my own life
pi_41237129
Maar stel he, dat we een keer weer wat zouden organiseren, bijvoorbeeld in het midden van het land, om de simpele reden dat het in het midden ligt. Wat zou dan een goede club zijn?
  Redactie Frontpage zondag 27 augustus 2006 @ 22:13:50 #246
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41237933
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:53 schreef crosby het volgende:
Maar stel he, dat we een keer weer wat zouden organiseren, bijvoorbeeld in het midden van het land, om de simpele reden dat het in het midden ligt. Wat zou dan een goede club zijn?
Showboat. Betaalbaar voor elke portemonnee.
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:43:59 #247
148185 crosby
living my own life
pi_41239012
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Showboat. Betaalbaar voor elke portemonnee.
Hmm volgens mij niet echt het midden van het land lijkt me, of ik heb de fout boot te pakken
  Redactie Frontpage zondag 27 augustus 2006 @ 22:46:12 #248
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41239101
Er zit geen parenclub in t midden van t land volgens mij.
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:49:43 #249
148185 crosby
living my own life
pi_41239242
zelfs niet bij utrecht in de buurt? zou jammer zijn, anders word het echt een pokke eind rijde
pi_41275939
zeker wel in Utrecht is er 22- 24 september kamasutrabeurs daar zit een swingers cafe bij in, wel op zaterdag avond gaan en niet op zaterdag middag of op zondag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')