Allemaal grote muil, maar als het er op aan komt durven ze niets en blijken ze allemaal loze bluf te zijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Blasphiem het volgende:
Ja Ja, dan wordt er weer iets georganiseerd en iedereen haakt af. Van de heel veel aanmeldingen stonden er behoorlijk weinig laatst bij de GoGo (die nu dicht is).
Wat jij zegt, als ik er nog eentje mag aanraden, hij is prijzig maar erg mooi: Fun4Two!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:32 schreef Sakura het volgende:
[..]
Allemaal grote muil, maar als het er op aan komt durven ze niets en blijken ze allemaal loze bluf te zijn.
Hoe typerend
is GoGo dicht?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:20 schreef Blasphiem het volgende:
Ja Ja, dan wordt er weer iets georganiseerd en iedereen haakt af. Van de heel veel aanmeldingen stonden er behoorlijk weinig laatst bij de GoGo (die nu dicht is).
quote:
quote:Lieve mensen,
Om bedrijfseconomische redenen hebben wij tot onze grote spijt met ingang van maandag 3 juli 2006 alle bedrijfsactiviteiten moeten beeindigen.
Het is nog niet duidelijk hoe de toekomst eruit zal zien, maar mochten er nieuwe activiteiten zijn dan zullen jullie zeker hierover worden geinformeerd. Meer kunnen we op dit moment helaas niet toezeggen.
Hartelijk dank voor de fijne jaren die we met jullie hebben beleefd in de club.
We zullen jullie allemaal missen!
Met een lach en een traan nemen we afscheid en natuurlijk zullen we ook in de toekomst van ons laten horen, daar kun je wel op rekenen.
Veel liefs van ons vieren en veel geluk in goede gezondheid,
Hendrien & Hans
Eddy & Angelique
Get a life.... sex stopt niet als je 25 bent....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:17 schreef fr0x het volgende:
Een parenclub voor mensen tussen de 18 en 25 !
Ik hou niet van een rimpelkut
Uhm, topicje gemergd toevalligquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:19 schreef NanKing het volgende:
Even ruimen, mensen blijf eens ontopic.
Ja, dat kloptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Uhm, topicje gemergd toevallig
Anyway, ben benieuwd of er nog een keer een parenclub-meeting komt. De vorige was imho erg gezellig en (vrijwel) incidentloos
Nou, er lopen nu een paar discussies door elkaar..... sex met oudere vrouwen (of mannen) en wat te verwachten van een parenclub. Over dat laatste zijn hier mensen met meer ervaring dan ik, dus dat laat ik graag aan hen over. Of je leest dit gemergde topic nog een keer helemaal.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef fr0x het volgende:
Ik zeg je eerlijk ik ben nooit bij een parenclub geweest, maar wat ik moet geloven is dat het meerendeel toch echt boven de 25 is, en ik snap dat seks niet op je 25e stopt, maar ik ben 19 en heb geen behoefte aan ouwe vrouwtjes en hitsige ventjes. Of denk je dat ik een hele verkeerde kijk op de situatie heb? Vertel me jou ervaring dan ?
*mompelt iets over signature*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:40 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Nou, er lopen nu een paar discussies door elkaar..... sex met oudere vrouwen (of mannen) en wat te verwachten van een parenclub. Over dat laatste zijn hier mensen met meer ervaring dan ik, dus dat laat ik graag aan hen over. Of je leest dit gemergde topic nog een keer helemaal.
Leeftijd en sex blijft lastig. Zeker als je 19 bent, maar ik kan me jou standpunt wel indenken. Volgens mij was ik toen op die leeftijd niet anders. Maar neem van mij aan dat een vrouw van 25/30/35 er nog prima uit kan zien, geen rimpels heeft waar jij ze verwacht en jou waarschijnlijk nog wel wat kan leren waar je het weekend daarop die juffrouw van 18 de hemel mee inneukt!
Nou, lijkt me een logische beslissing, zeker in een pc moet de hygiëne natuurlijk wel uitstekend zijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:49 schreef frapogalogliko het volgende:
-knip-
Ik ben dan nog nooit naar de Fata geweest,quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:03 schreef timeloop het volgende:
Klopt helemaal ja. Ik zeg niet dat de Fun slecht is, helemaal niet. Maar ik persoonlijk
vind de Fata wat relaxter, de mensen daar zijn iets normaler en gezelliger. Je legt er
ook veel makkelijker contact met anderen. In de Fun moet je echt mensen kennen of
er met meerdere mensen heen gaan.
Al verschillende clubs gehad maar de Fata blijft voor ons op numero unoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef EnniroC het volgende:
[..]
Ik ben dan nog nooit naar de Fata geweest,
maar dat je echt mensen moet kennen daar etc,
heb ik nog nooit iets van gemerkt,vind iedereen erg open en spontaan..
De entree is alleen wat te hoog.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:28 schreef McReal het volgende:
[..]
Al verschillende clubs gehad maar de Fata blijft voor ons op numero uno
waarom zit de entree daar dan niet op de begane grondquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De entree is alleen wat te hoog.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
waarom zit de entree daar dan niet op de begane grond
niemand ??????????quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:40 schreef 24Roel het volgende:
Is iemand van hier wel eens naar deze club geweest ? want ik wil ook nog graag eens een keer heen maar mijn vrouw twijfelt als ze durft of niet
Wel gaan we regelmatig naar de kamasutra beurs toe , en dat vindt ze wel erg leuk, maar ook naar een naaktstrand gaan is ze niet te preuts (verlegen) voor.
nou heb ik al een paar keer gezegt dat ik wel eens naar een pc wil, maar ze durft aan 1 kant niet, maar dat komt nog wel daar ben ik niet bang voor![]()
wel wil ik meteen naar een leuke pc toe want als we een verkeerde club treffen, ja dan is het gebeurdt natuurlijk, dus vandaar mijn vraag is iemand van hier, hier wel eens geweest.
http://www.monique-erotic.com/pages/index2.html
Smaken en opinies kunnen nu eenmaal verschillenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef EnniroC het volgende:
[..]
Ik ben dan nog nooit naar de Fata geweest,
maar dat je echt mensen moet kennen daar etc,
heb ik nog nooit iets van gemerkt,vind iedereen erg open en spontaan..
De funquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:05 schreef timeloop het volgende:
Als je voor de eerste keer gaat dan doe verstandig en pak de Fata of de Fun.\
idd dat hebben wij ook al verschillende keren gehoord, ze hebben je daar het liefste zo slank en strak mogelijk, en anders liever niet hebben wij begrepen, dus dat is niks voor onsquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De funDat heeft alleen zin als je op Brad Pitt en Jennifer Anniston lijkt.
Of naar de Showboat. Als paar hoef je alleen 30 euro te betalen aan drank, eten is gratis en op zaterdag valt er genoeg te bekijken zonder dat je wat hoeft te doen. En de single mannen daar, ach, iedereen kan duidelijk NEE zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:51 schreef McReal het volgende:
24roel ---> als je de eerste keer gaat , ga dan naar de fata dan heb je zeker een topavond
kan me op zich niet zo veel schelen als het nou 30 of 100 euro kost(de eerste keer)quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of naar de Showboat. Als paar hoef je alleen 30 euro te betalen aan drank, eten is gratis en op zaterdag valt er genoeg te bekijken zonder dat je wat hoeft te doen. En de single mannen daar, ach, iedereen kan duidelijk NEE zeggen.
Showboat. Betaalbaar voor elke portemonnee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:53 schreef crosby het volgende:
Maar stel he, dat we een keer weer wat zouden organiseren, bijvoorbeeld in het midden van het land, om de simpele reden dat het in het midden ligt. Wat zou dan een goede club zijn?
Hmm volgens mij niet echt het midden van het land lijkt me, of ik heb de fout boot te pakkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Showboat. Betaalbaar voor elke portemonnee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |