leuk plaatjequote:
maar t vaart nietquote:
Zet jij die klaar?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef lipje het volgende:
hehe sc 850 een Dingo met wielbasis van 3850 mm
Uw zoekbewerking - dingo aapjes - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op maandag 27 februari 2006 21:17 schreef Fugie het volgende:
optiefen met je verkankerde dingo aapjes
Resultaten 1 - 10 van circa 5.240 voor dingo aapjes (1,62 seconden)quote:Op maandag 27 februari 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - dingo aapjes - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
wat was het?quote:
Deze is een stuk geiler/toffer/mooierquote:Op maandag 27 februari 2006 21:29 schreef Fugie het volgende:
als je dat dan vergelijkt met dat ding wat mukie hier postte
Hier zal wel iets meer geld in zittenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:29 schreef Fugie het volgende:
als je dat dan vergelijkt met dat ding wat mukie hier postte
foto'squote:Op maandag 27 februari 2006 21:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Resultaten 1 - 10 van circa 5.240 voor dingo aapjes (1,62 seconden)
hier zit gewoon een fatsoenlijke bodykit op die erbij pastquote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hier zal wel iets meer geld in zitten![]()
[afbeelding]
Zo'n bak is toch gewoon geil getuned![]()
een Daimlerquote:
Engine & Powertrain:quote:Op maandag 27 februari 2006 21:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
hier zit gewoon een fatsoenlijke bodykit op die erbij pastIs gewoon lang en goed over nagedacht
lekker formaatquote:
quote:
daarom heb ik dus 25 berichten per paginaquote:
Ja precies....qua vorm perfect op standaard velgen na...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik zie regelmatig een 300ZX rijden onderweg sochtends op de A9. Zijn best leuke bakken, leuk te tunen (motorisch) verder hoef je aan de buitenkant meestal alleen de velgen te doen.
niet zeiken man, doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja precies....qua vorm perfect op standaard velgen na...
Maar ik heb geen zin om het autokoop proces weer te doorlopen![]()
je luistertquote:Op maandag 27 februari 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal me er morgen eens in verdiepen, hoe dat financieel zit
staat alleen niks over turbo's, die laatste die ik poste welquote:Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat ding zit wel in de prijsrange waar ik eventueel een auto voor zou willen kopen
![]()
zeker eerst iets verpatsen?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal me er morgen eens in verdiepen, hoe dat financieel zit
als die witte troep maar weglatenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, uiteenlopende wweerberichten voor morgen:
bewolkt en droog
regenbuien
kans op een beetje sneeuw
kans op 50 tot 80 cm sneeuw
Al die 300zxen zijn twinturbo's als het goed is... tenminste vanaf 91 ofozquote:Op maandag 27 februari 2006 21:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
staat alleen niks over turbo's, die laatste die ik poste wel![]()
nee je wilt geen bewolkt met een Canon camera, je wilt zon en veeeeeeeeel zonquote:Op maandag 27 februari 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb morgen bewolkt en droog nodig. Ga VEEL foto's maken.. heb mn statief al ingepakt
ow....quote:Op maandag 27 februari 2006 21:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel 1 waarmee we de weg opmogen he aso!
Daar heb ik nog in de achterbak gelegen, bij gebrek aan achterbaNkquote:
zon = tegenlichtquote:Op maandag 27 februari 2006 21:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee je wilt geen bewolkt met een Canon camera, je wilt zon en veeeeeeeeel zon![]()
![]()
ik ga gewoon door hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kleurverschil voor op de neus?
Ja ik ben een zeikerd
op je Ikea bedquote:Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef Klonk het volgende:
ik ben klaar, net lekker wat gegeten en nu ga ik slapen
bestond internet toen al?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ga gewoon door hoor![]()
ik speur al sinds m'n 14de op auto verkoop sites![]()
Die is wel mooi ja!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:00 schreef BoJo het volgende:
deze rooie met leder op speurders is ook ganz geil![]()
ook mooiquote:Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zon = tegenlicht
ik wil gefilterd licht.
Zon = pola of ND filterquote:Op maandag 27 februari 2006 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zon = tegenlicht
ik wil gefilterd licht.
je gaat niet zeuren over de velgen, hoor je me, niet over de velgen !!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die is wel mooi ja!
Alleen de velgspaken zijn te smal![]()
oh wacht ff, daar zeg je me watquote:
Mja automaat.... en amerikaan.... Amerikanen imports dus hebben andere elektronica dan europese modellen vaakquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:05 schreef BaraCuda het volgende:
Die rode is toch wel erg geil met dat zwarte leer![]()
Weet je wat particulier inhoud?quote:
zal ik hem verkopen voor jequote:Op maandag 27 februari 2006 22:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weet je wat particulier inhoud?
dat ik m'n ovlov ook particulier moet verkopen
Nee dusecht geen zin in
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had die Jeep inderdaad ik in een zucht en een scheet verkocht
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had het middendeel er uit gehaald en er een Lada Logo op geplakt, was je m zo kwijt geweest
wat wil je er minimaal voor hebben?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja voor 2000 euro raak ik hem ook wel kwijt
ja ik stop nu met kijken hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nondeju geile bakken die 300zxen
dubbelzinnigquote:Op maandag 27 februari 2006 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga even peilen of Sandra op bed wil
Kweetni eens meer wat ik er voor betaald hebquote:
Neequote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetni eens meer wat ik er voor betaald heb
8500 ofzo
dat krijg ik er never nooit ni voor terug particulier
I knowquote:Op maandag 27 februari 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee
ze zitten rond de 6k zie ik op mp![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zal mijn verlies op de Jeep maar niet vertellen![]()
zo dat kan je wel stellen, vooral met die benzine prijs/verbruik. En ik was hem helemaal zat, wilde graag wat andersquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]![]()
Ik het verlies op al m'n auto's dan ook maar niet
Op een gegeven moment wil je een auto kwijt en dan zak je nog al snel in prijs
Ik wil veel te snel wat andersquote:Op maandag 27 februari 2006 22:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo dat kan je wel stellen, vooral met die benzine prijs/verbruik. En ik was hem helemaal zat, wilde graag wat anders![]()
verstandig is niet leuk op onze leeftijdquote:Op maandag 27 februari 2006 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil veel te snel wat anders
Verstandig zou zijn om deze T5 gewoon tot de 4 ton te rijden![]()
Truequote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
verstandig is niet leuk op onze leeftijd![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
True
Kut man![]()
Ik ga fijn een film kijken en het vanacht nog eens overdenken
tot morgen![]()
* BoJo noteert "Alfristi voor zijn ballen schoppen op de volgende meet"quote:Op maandag 27 februari 2006 22:41 schreef Alfisti het volgende:
Bojo is een newbie!
![]()
* Alfisti gaat heeeeeeeeeel hard rennen
Da's Zaterdag al.............quote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo noteert "Alfristi voor zijn ballen schoppen op de volgende meet"![]()
Nah, morgen om 7:30 eruitquote:
of een body kitjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:52 schreef Hugster het volgende:
Wel geld reseveren voor een mooi open uitlaatsysteem, voorspoiler en velgen Bara![]()
ik moet oppassen met mijn fietsbandjes onder de 205, daar glij ik al mee als het miezertquote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:28 schreef Klonk het volgende:
ik ga voor straf vandaag een heleboel sneeuwvlokjes hartstikke dood rijden
ik zie geen sneeuw, alleen een beetje prut op de auto's en de wegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:01 schreef Alfisti het volgende:
moguh!![]()
Sneeuw roelt!![]()
AWD en sneeuw roelt helemaal!![]()
ALS er 1 komt met veel vraagtekens om die ALS Dan doe zou ik helemaal niks aan de body doen geloof ik..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:52 schreef Hugster het volgende:
Wel geld reseveren voor een mooi open uitlaatsysteem, voorspoiler en velgen Bara![]()
staat die veulveuau al te koop?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ALS er 1 komt met veel vraagtekens om die ALS Dan doe zou ik helemaal niks aan de body doen geloof ik..
Velgen en uitlaatsysteem zijn wel leuke dingen
Oh en goede morgen
Een site waar staat hoe je ondertitels bij een film moet plakken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:46 schreef BaraCuda het volgende:
Heeft iemand een site waar staat hoe je ondertitels bij een film moet plakken?
zekas niet, en exclusief niet elke sjon rijd erin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
Denk wel dat zo'n nissan 300zx het dichtste bij een "racebak" komt zoals simpele porsches enzo..
bedoel 5.9 sec aan de 100 is geen kattezeik
Thanksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Een site waar staat hoe je ondertitels bij een film moet plakken.
Nee die zijn wel zo slim om een twinturbo te laten staanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
zekas niet, en exclusief niet elke sjon rijd erin.![]()
alleen als ze slecht onderhouden geweest zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee die zijn wel zo slim om een twinturbo te laten staan
Zo'n bak moet je echt veel geld per maand opzij zetten denk ik
Ja dat doe ik nu ook al ja...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen als ze slecht onderhouden geweest zijn
enne je moet netzoals Alfristi na het planken hem even uit laten draaien/afkoelen, ik pleur hem lekker gelijk uit![]()
lijkt me ook wel verstandig ja, uiteraard van te voren op de club sites checken wat de zwakke punten zijn en waar je naar moet kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat doe ik nu ook al ja...
Maar zo'n bak is het wel waard als je een serieuze kandidaat hebt om hem door de ANWB te laten checken...
Ik laat een nissan dealer wel zoekenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
lijkt me ook wel verstandig ja, uiteraard van te voren op de club sites checken wat de zwakke punten zijn en waar je naar moet kijken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik laat een nissan dealer wel zoekendan mogen ze gelijk m'n t5 houden
Baracuda doet een imago changequote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef Mukie het volgende:
lees ik dit goed?
iemand wilt een 300zx kopen?
oequote:
ik ookquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo wil zon,zee,stranden,vrouwen in bikini![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo wil zon,zee,stranden,vrouwen in bikini![]()
jaquote:
linkje?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef Hugster het volgende:
10k rpm blazende AE86 hachiroku's en Mazda RX7 en RX8's![]()
![]()
![]()
waar heb jij het over?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:19 schreef Hugster het volgende:
10k rpm blazende AE86 hachiroku's en Mazda RX7 en RX8's![]()
![]()
![]()
over Best Motoringquote:
Nog een duw ik de rugquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef Mukie het volgende:
lees ik dit goed?
iemand wilt een 300zx kopen?
Wrom niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef BoJo het volgende:
we betalen overigens niet mee aan de kosten![]()
ik betaal je wel een benzinetank als ik die ook leeg mag rijdenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wrom niet?
Lijkt me wel leuk eigenlijk![]()
ja zullen we allemaal een gezamelijke PTA SC pot maken en maandelijks allemaal daar een bijdrage doen. Dan een soort van constructie dat we allemaal aan de beurt komen voor hetzelfde bedrag waar dan tuning/onderhoud etc. van betaald wordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wrom niet?
Lijkt me wel leuk eigenlijk![]()
heb gelezen dat die tank vrij snel leeg isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik betaal je wel een benzinetank als ik die ook leeg mag rijden
Maar dan heb je ook wel watquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:32 schreef BazzoS het volgende:
één torrentfile: 49 gb aan best motoringZoveel ruimte heb ik niet meer
http://video.google.com/videoplay?docid=-1245308954089582321&q=300zxquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
Ik krijg geen ondertitels onder die film hoor
4 programma's heb je nodig om dat te doen en er gaat 1 ding mis waardoor heel de tifuszooi fout gaat
Dan maar het geluid harder met dat maffe amerikaanse cowboy accent
ik heb hem gezien jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef PeuRac het volgende:
300ZX isBara, voordat ik de 155 kocht heb ik nog naar een 200SX gekeken
@BoJo, dat was weer een edit ja
die 2 zijn niet te vergelijken man, en nee een ZW bestaat niet neequote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef PeuRac het volgende:
gewoon in het engels kijken mieperdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef BaraCuda het volgende:
Ik krijg geen ondertitels onder die film hoor
4 programma's heb je nodig om dat te doen en er gaat 1 ding mis waardoor heel de tifuszooi fout gaat
Dan maar het geluid harder met dat maffe amerikaanse cowboy accent
Ik moet misschien minder snel gaan typen, dat hoef ik al die fouten niet te edittenquote:
Klein beetje te vergelijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
die 2 zijn niet te vergelijken man, en nee een ZW bestaat niet nee
ja moet uiteraard wel van voor tot achter RVS uitlaatsysteem opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-1245308954089582321&q=300zx
Met alleen een ander uitlaatsysteem klinkt hij al zeer puikend!
Standaard is wat te lafjes hoor![]()
typfouten oke, maar soms zie ik ook ineens hele zinnen erbij en andere zinnen compleet veranderd waardoor de replies erna nergens meer opslaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet misschien minder snel gaan typen, dat hoef ik al die fouten niet te editten
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja moet uiteraard wel van voor tot achter RVS uitlaatsysteem op
alleen dan wil ik van die M3 uitlaatjes.... met dunne rand en 6cm doorsnee ofzo..
Niet van die lelijke dikke randen en pot van 10cm
Heb jij ook zo'n tifus hekel aan die rage van nu?quote:
My thoughts exactly, 2x zo'n big ass Skyline pot eronder dat staat gewoon niet op dat ding. Wel de pijpen, niet het eindstukquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja moet uiteraard wel van voor tot achter RVS uitlaatsysteem op
alleen dan wil ik van die M3 uitlaatjes.... met dunne rand en 6cm doorsnee ofzo..
Niet van die lelijke dikke randen en pot van 10cm
Die hebben maar heel weinig eindstukken, en die hangen ze overal onder. Dit ziet er idd niet uitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:43 schreef BoJo het volgende:
hmm die van www.uitlaten.com vind ik lelijk![]()
[afbeelding]
naja je kan ze op maat laten maken helemaal zoals je het zelf wilt hebben daar volgens mijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die hebben maar heel weinig eindstukken, en die hangen ze overal onder. Dit ziet er idd niet uit
Ik bedenkt als ik de post herlees vaak iets wat ik erbij wou zeggen en/of vergeten wasquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
typfouten oke, maar soms zie ik ook ineens hele zinnen erbij en andere zinnen compleet veranderd waardoor de replies erna nergens meer opslaan.![]()
Ja, maar dan kan je kiezen uit de eindstukken die ze hebben liggen, als dat er niet zoveel zijn heb je nog niet zoveel keus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja je kan ze op maat laten maken helemaal zoals je het zelf wilt hebben daar volgens mij![]()
Als je betaald maken ze echt wel een eindstuk wat jij mooi vind maarja duur geintje waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je kiezen uit de eindstukken die ze hebben liggen, als dat er niet zoveel zijn heb je nog niet zoveel keus.
ik post dat gewoon in een nieuw berichtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedenkt als ik de post herlees vaak iets wat ik erbij wou zeggen en/of vergeten was
Ja ik vond deze ook al aan de dikke kantquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nog dunner RVS is nog mooier, niet zo'n dubbele met ronde rand zoals deze
Da's alleen de rest van het buizenwerkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja je kan ze op maat laten maken helemaal zoals je het zelf wilt hebben daar volgens mij![]()
nee ze kunnen ook de eindstukken op maat voor je maken. Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je kiezen uit de eindstukken die ze hebben liggen, als dat er niet zoveel zijn heb je nog niet zoveel keus.
nee ook de einddempers, je moet alleen dan een tijdje wachtenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Da's alleen de rest van het buizenwerk
gewoon 4x dit eronderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik vond deze ook al aan de dikke kant
ff kijken of ik nog foto heb van m'n golfje
Zoals ik al zei jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nog dunner RVS is nog mooier, niet zo'n dubbele met ronde rand zoals deze
o, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ook de einddempers, je moet alleen dan een tijdje wachten![]()
Ja dat is zo duur dat je zelfs bij 20 stuks nog bijna 400 euro betaald voor alleen een demper, terwijl ze em alleen maar hoeven te kopiërenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ze kunnen ook de eindstukken op maat voor je maken. Dat bedoel ik.
M'n buurmeisje had een donkerrode, ruilt ze em in voor een Golf 3 cabrioquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Blitse car manNu nog uitlaat foto
Stom wijf, die zien er ni uitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
M'n buurmeisje had een donkerrode, ruilt ze em in voor een Golf 3 cabrio![]()
Vond ik ook, want ze had wit leer, honingraat-velgen, enz, echt een mooie autoquote:
Is wel orgineel en creatief.quote:
mja die type 1's gaan helaas toch roesten op een gegeven momentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vond ik ook, want ze had wit leer, honingraat-velgen, enz, echt een mooie autonu heeft ze stoffen bekleding, donkerblauwe auto en geen LM-velgen
![]()
* Alfisti fapt!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:04 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
ook niet verkeerd om s'ochtends in de garage aan te treffen
De auto was al compleet overgespoten, met extra anti roest lagen, zonder dat hij ooit geroest had of geplamuurd was. Die auto is voor 1900 euro verkocht ofso, ding was véél meer waardquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
mja die type 1's gaan helaas toch roesten op een gegeven moment
Weet je wat dat kost aan banden, remmen en koppelingenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:04 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
ook niet verkeerd om s'ochtends in de garage aan te treffen
Kennis van me heeft zo'n ding evo 7 dan wel...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je wat dat kost aan banden, remmen en koppelingen![]()
geef eens de kleenex doorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster doet gezellig even mee!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je zo'n bak kan rijden dan maken die bandjes ook niet meer uit
awd fapperquote:
FWDquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
awd fapperHet gaat je al lang niet meer om de alfa he
![]()
nog even en we treffen je aan in een volvo awd![]()
quote:
editten in de tijd dat ik lees en op "quote" drukquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]tot de zomervakantie zal dat zeker zo blijven
misschien dat ik tegen die tijd weer zin heb in een 300zx
Nee ook fwdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
FWD![]()
850 T5-R station in die mooie gele kleur( heb alleen geen idee of dat trouwens ook AWD is )
max. vermogen 184 kW (250 pk )quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ook fwder blijkt wel een 850 awd te zijn maar ik heb hem nog nooit gezien
Dan zal het toch de V70 R awd worden voor jou
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:26 schreef Alfisti het volgende:
[..]
max. vermogen 184 kW (250 pk )
topsnelheid 245 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,3 s
Kan ik mee leven......... zodra ik 65 ben
voor een supersprint of ragazzon demper betaal je ook rond de 400 euro. En die van Madeno 522 euroquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat is zo duur dat je zelfs bij 20 stuks nog bijna 400 euro betaald voor alleen een demper, terwijl ze em alleen maar hoeven te kopiëren
850 AWD?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:27 schreef PeuRac het volgende:
850 T-5 AWD zie ik vaak hier in de stad, donker groen en zwarte R velgen er onder.
een Enzo kost ook 9 ton terwjl ze er ook zo 400 kunnen kopieeren.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor een supersprint of ragazzon demper betaal je ook rond de 400 euro. En die van Madeno 522 euro![]()
![]()
XC is alleen van de V70 toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
850 AWD?Volgens mij is de enige 850 AWD de cross-country uitvoering ( dat ding wat dringend verlaagt moet worden zeg maar
)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
een Enzo kost ook 9 ton terwjl ze er ook zo 400 kunnen kopieeren.....
Ook echt een fijne vergelijking, 400 euro voor een uitlaat die ze kunnen namaken van het origneel vind ik fuckking veel geld. Heel wat anders als wanneer de ontwikkelings kosten er nog bij in zitten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
een Enzo kost ook 9 ton terwjl ze er ook zo 400 kunnen kopieeren.....
Het geluid van het origeneel is trouwens welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook echt een fijne vergelijking, 400 euro voor een uitlaat die ze kunnen namaken van het origneel vind ik fuckking veel geld. Heel wat anders als wanneer de ontwikkelings kosten er nog bij in zitten.
geen idee wat er gebeurde, nam een slok en ineens tranen en geprik in m'n neusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet zo gulzig opslokken die handel dan
tranen in je neus?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
geen idee wat er gebeurde, nam een slok en ineens tranen en geprik in m'n neus![]()
kijk dan naar de 240, want de 200 vind ikzelf de lelijkste uit de seriequote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:34 schreef PeuRac het volgende:
en hoe dat zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:37 schreef ThaFreak het volgende:
300zx kopen is erg dom tenzij je een grote zak geld hebt voor eventuele reparaties![]()
Daar liep ik ook op vast jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:37 schreef ThaFreak het volgende:
300zx kopen is erg dom tenzij je een grote zak geld hebt voor eventuele reparaties![]()
200 is de goedkoopste van de serie met een fatsoenlijke motor, aandrijving en prestatie'squote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
kijk dan naar de 240, want de 200 vind ikzelf de lelijkste uit de serie
blijft een lelijke bak met niet veel hoofdruimte.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
200 is de goedkoopste van de serie met een fatsoenlijke motor, aandrijving en prestatie's
auto's kennen veeel problemen rond deze leeftijd en onderhoud is erg erg duur!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
en hoe dat zo?
Gewoon onderhoud niet meerekenen he![]()
Ik mot er natuurlijk qua pk's wel op vooruit gaan hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
200 is de goedkoopste van de serie met een fatsoenlijke motor, aandrijving en prestatie's
Dat lijkt me ook wel lekker, ik zou best een cabrio willen hebben, alleen zijn die vaak duurder en minder sportiefquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
blijft een lelijke bak met niet veel hoofdruimte.
Ook de enige zonder targa dak.
Das voor mij een pre
Wel een auto waar je zelf wat aan kunt doen ipv een blok wat je niet eens kunt aanraken zonder experts erbijquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
auto's kennen veeel problemen rond deze leeftijd en onderhoud is erg erg duur!
en weinig specialisten behalve dta dan !
Jij zit dan ook in een andere prijsklassequote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik mot er natuurlijk qua pk's wel op vooruit gaan he
Het enige wat nagemaakt is is het eindstukje........ voor de rest hebben we aangegeven wat we willen en heeft EPS dat verder uitgezocht. ik vind de prijs nog best meevallen voor een stuk handwerk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook echt een fijne vergelijking, 400 euro voor een uitlaat die ze kunnen namaken van het origneel vind ik fuckking veel geld. Heel wat anders als wanneer de ontwikkelings kosten er nog bij in zitten.
Ik hoef geen cabrio meer zeker niet met stoffen dak.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel lekker, ik zou best een cabrio willen hebben, alleen zijn die vaak duurder en minder sportief
ik heb die nissan nu gekocht omdat ik per se een cabrio-like auto wilde.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel lekker, ik zou best een cabrio willen hebben, alleen zijn die vaak duurder en minder sportief
daarom targaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoef geen cabrio meer zeker niet met stoffen dak.
echt onzin in nederland
Als ik het topic lees dan begrijp ik daaruit dat EPS een kopie maakt van de orginele Madeno demper? En niet zoals jij zegt dat ze een demper op maat maken. Als ze inderdaad een compleet nieuwe demper ontwerpen intern dan is 385 euro inderdaad netjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het enige wat nagemaakt is is het eindstukje........ voor de rest hebben we aangegeven wat we willen en heeft EPS dat verder uitgezocht. ik vind de prijs nog best meevallen voor een stuk handwerk.
die auto's van tegenwoordig valt best wel wat zelf aan sleutelen hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wel een auto waar je zelf wat aan kunt doen ipv een blok wat je niet eens kunt aanraken zonder experts erbij
Das wat ik zo zonde vind van de auto's van tegenwoordig, een compact blok waar je zelf niets meer mee kunt
een kopie kan niet omdat er simpelweg niemand is die zijn madeno demper open laat slopen........ Er is aangegeven: dit willen we en maak het maa: zelfde klankkleur en zelfde design.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het topic lees dan begrijp ik daaruit dat EPS een kopie maakt van de orginele Madeno demper? En niet zoals jij zegt dat ze een demper op maat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |