kleintje, als het niet de opzet is waarom begin je er dan eigenlijk over?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef vroem_nl het volgende:
Er zullen dan ook andere mensen aanwezig zijn, dus zeer sexy plaatjse schieten is dan letterlijk gewaagd
Rondom het water is het over het algemeen met lekker weer drukker dan in het bos eromheen. Dus daar kan je meer sexy & gewaagd schieten.
Maar goed, sexy & gewaagd is niet de opzet van de shoot.
Met dank aan Kleintje voor de OP.
Nee, ik bedoel dat het niet per se sexy & gewaagd moet zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:55 schreef lostminds het volgende:
[..]
kleintje, als het niet de opzet is waarom begin je er dan eigenlijk over?
zat je nog met je gedachten ergens anders ofzo?![]()
Het tegenovergestelde ook?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het niet per se sexy & gewaagd moet zijn.
Dat het ook met kleding aan mag.
* Informatie toegevoegd uit een eerder gesloten topic.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:44 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk dat ik wel even langskom met een camera!
Misschien handig om de exacte locatie te vertellen, al denk ik dat ik wel een idee heb..
Scheelt al, al bedoelde ik echt specifieker, dan kan ik als ik in de buurt ben eens eventjes rondkijken daarquote:Op maandag 27 februari 2006 22:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Informatie toegevoegd uit een eerder gesloten topic.
Rielekst!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef pussydeluxe het volgende:
*is benieuwd en komt misschien als model van Veldmuis![]()
Niet dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:49 schreef pussydeluxe het volgende:
*is benieuwd en komt misschien als model van Veldmuis![]()
Iedereen is bezig met het overleven van sneeuw, en jij klaagt dat ze niet aan badpakken denken!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:12 schreef Kleintje het volgende:
Jammer dat er maar zo weinig modellen interesse hebben...
heb momenteel meer last van een winter depressie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:26 schreef vroem_nl het volgende:
Hopelijk dat de sneeuw bij wat meer mensen de zomerkriebels kan laten beginnen
wat een reactie... net alsof er nu geen fotografen meer mogen komen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:34 schreef vroem_nl het volgende:
Fotografen genoeg lijk het wel - nu de modellen nog...
maar met -2 buiten is het nog moeilijk aan zomer te denken
In heel Chaam?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef vroem_nl het volgende:
Chaam, een klein onder Gilze (en dat ligt dan weer tussen Breda en Tilburg)
Dus jij gaat poseren?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:33 schreef liefie_ het volgende:
whoei vlak bij!
wat scary... een kudde fok mensen vlak bij
euh... of niet?quote:
Zo lillek bende nie hoor!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
euh... of niet?
het zou misdadig zijn om nog meer fotos van mij de wereld in te sturen haha
omdat ik zo slim ben om de mooie fotos er op te knallen en de fotos met onderkin/vetrol/hangtieten meteen te vernietigenquote:
Kom nou gewoon maar langs!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
omdat ik zo slim ben om de mooie fotos er op te knallen en de fotos met onderkin/vetrol/hangtieten meteen te vernietigen
maar ik vind het wel heel leuk voor jullie hoor zo'n foto gebeuren! en knap... ik heb echt altijd een vinger voor de lens als ik een foto maak haha
Ik ga me toch afvragen wat hier nou als regel en wat als uitzondering beschouwd wordtquote:Op maandag 27 februari 2006 20:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat het niet per se sexy & gewaagd moet zijn.
Dat het ook met kleding aan mag.
Dat doen wij ook hoor... 90% van de foto's die ik maak zijn niet geschikt voor publicatie vanwege storende elementenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef liefie_ het volgende:
omdat ik zo slim ben om de mooie fotos er op te knallen en de fotos met onderkin/vetrol/hangtieten meteen te vernietigen
Dus het is niet de bedoeling om mensen van het mannelijk geslacht te fotograferen?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef vroem_nl het volgende:
Je hoeft geen model te zijn, van iedereen kan een mooi plaatje worden gemaakt. En je hoeft ook niet per se in je bikini of badpak. Al wil je als eskimo in het water gaan staan... het levert dan in ieder geval een originele foto op!
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:49 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Dus het is niet de bedoeling om mensen van het mannelijk geslacht te fotograferen?
Jeetje, dan lijkt het net een verkapte-date-afspraak-topic![]()
HIj meldt alleen maar dat je niet in bikini of badpak hoeft, niet dat je als man niet mee mag doen. Een bikini of badpak verplichten, DAT zou pas een verkapte date afspraak zijn!quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:49 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Dus het is niet de bedoeling om mensen van het mannelijk geslacht te fotograferen?
Oh nee ik had er dus moeten neerzetten dat badpak/bikini/zwembroek niet verplicht zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:49 schreef Skorpija het volgende:
[..]
En ook al geen goeie fotograaf erbij!quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:21 schreef vroem_nl het volgende:
Om iedereen te laten zien dat ik GEEN goed model ben:
[afbeelding]
lekkere scherpte diepte heb je dan,quote:Op donderdag 29 juni 2006 00:29 schreef M3CABRIO het volgende:
Gaat die meeting nog door?
Het is namelijk vlak bij mij in de buurt en ik wil mijn f 1.0 lens eens overdag testen ipv in de disco.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |