wist je dat niet??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Is dit de zomerrcliff al dan?
Dat las ik laatst idd ook alquote:Op maandag 13 maart 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
http://onm.bnn.nl/page/karakters/43074/Junior%20Couwenberg
[..].
Ik vond dat ook wel raar ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
De scènewisselingen op de boot in Aruba waren hilarisch... zon aan, zon uit.![]()
Wie zag ik eigenlijk in de preview voor morgen? Dat was volgens mij niet de kop van Frommelmans.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Hoe Chris dat hoofd van Mark op en neerde pareerde![]()
.
Ik vroeg me ook al af of dat gekraai nou echt moest.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
En Julia moet stoppen met roken ofzo, met die stem.
Die stem is supersexy.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vroeg me ook al af of dat gekraai nou echt moest.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Die voeten van Iris, en dan gaat Niels met z'n vieze handen aan z'n telefoon zitten, ik zou de telefoon echt nooit willen lenen.
zo was het idd avond, en zo volop dagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
De scènewisselingen op de boot in Aruba waren hilarisch... zon aan, zon uit.![]()
Het zou een broer van Quintis 'Lassie' Ristie kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wie zag ik eigenlijk in de preview voor morgen? Dat was volgens mij niet de kop van Frommelmans.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wie zag ik eigenlijk in de preview voor morgen? Dat was volgens mij niet de kop van Frommelmans.
Gekraai past wel bij die Judas... arme Chris.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vroeg me ook al af of dat gekraai nou echt moest.![]()
Twee mogelijkheden:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zou een broer van Quintis 'Lassie' Ristie kunnen zijn.
Beeetje late reactie, sorry daarvoor, maar nee, ik ben niet uit 1970. Paar jaartjes later. Maar wél uit de 70'squote:
En vervolgens zat hij met zijn hand in zijn haar!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Die voeten van Iris, en dan gaat Niels met z'n vieze handen aan z'n telefoon zitten, ik zou de telefoon echt nooit willen lenen.
Frommel mag niet uit ONM !quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:00 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik snap het dus niet.. Julia hield Chris vast en in het voorstukje was ze alleen en werd ze rustig gemaakt door iemand die haar probeert te redden... Gaat Chris de serie uit? Nee toch zeker?
Volgens mij is het idd de boot van Wouter.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Hebben ze nou de boot van Wouter en Aafke ook weer van stal gehaald?
Ze was aan het hallucineren geloof ik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Of die van Sid Porter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef DeTolk het volgende:
Volgens mij is het idd de boot van Wouter.
Whehehe dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
julia en chris verdrinken in de branding 20m van het strand..Beetje slecht camerawerk zeg!
Liggen ze soms op het arme Curacao of het rijke Arubaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |