is Verdonk een vrouw?quote:
Het "westerse" huwelijk was in eerste begin ook gedefinieerd als een 'onbreekbaar spirituele band'. Leuke theorie, maar de praktijk is toch wat weerbarstigerquote:
dus hij gaat toch tenonder?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vandaar dat schaap niet zal bekeren tot de islam
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij gelooft in 1 ware liefde voor de rest van je leven?
De islam zal het wel regelenquote:Ow, dat is al aantrekkelijker
Ik denk alleen niet dat schaap wil trouwen
het hoeft van mij geen naam te hebben, maar het idee vind ik goed. zo zie ik het zelf ook het liefst. gewoon "iets" hebben met zn tweeen, wat niemand van je af kan nemenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:15 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het "westerse" huwelijk was in eerste begin ook gedefinieerd als een 'onbreekbaar spirituele band'. Leuke theorie, maar de praktijk is toch wat weerbarstiger
whehehe, ik pas niet eens onder je duimquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:16 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb je zo onder m'n duim watje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanwaar verkeert Triggershot in de overtuiging dat iedereen hier zich gaat bekeren tot de islam? Ik ga zelf nog liever dood eigenlijk.
ik geloof pas iets als ik het zelf meegemaakt hebquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
volgens historische overleveringen wel
Heel mooi, maar in mijn ogen niet helemaal reeel. Ik hoop echter voor je dat je jouw ware liefde tegenkomtquote:
De islam verandert schaap ook zodat hij ineens anders gaat denken over bepaalde zaken? Ik weet niet of ik hem dan nog wil, want ik vind hem leuk zoals hij is.quote:De islam zal het wel regelen
Met een ladder kom ik een heel eind. Of een klimmuurquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:18 schreef qu63 het volgende:
whehehe, ik pas niet eens onder je duim
dan moet je steeds springen enzo [afbeelding]
dude, als je haar wilt uitproberen, be my guest.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof pas iets als ik het zelf meegemaakt heb
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
het hoeft van mij geen naam te hebben, maar het idee vind ik goed. zo zie ik het zelf ook het liefst. gewoon "iets" hebben met zn tweeen, wat niemand van je af kan nemen
dan moet je er eerst nog voor zorgen dat ik steeds naast die ladder of klimmuur blijf staanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Met een ladder kom ik een heel eind. Of een klimmuur.
he, ik wil niks met die Verdonk te maken hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dude, als je haar wilt uitproberen, be my guest.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]Dat vind ik dus wel mooi en ben ik ook voor
Bind ik je vastquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef qu63 het volgende:
dan moet je er eerst nog voor zorgen dat ik steeds naast die ladder of klimmuur blijf staan
Thnx, maar jij gelooft dan ook niet in Lot en Karma?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heel mooi, maar in mijn ogen niet helemaal reeel. Ik hoop echter voor je dat je jouw ware liefde tegenkomt
Absoluut alle grappen even aan kant, islam veranderd iemand met meer dan 70% vandaar ook eigenlijk mijn topic van gister. Mocht hij echt moslim worden of zijn, dan is het maar net hoe hij er mee om gaat en jou ziet.quote:De islam verandert schaap ook zodat hij ineens anders gaat denken over bepaalde zaken? Ik weet niet of ik hem dan nog wil, want ik vind hem leuk zoals hij is.
Geen flauw idee. Je hebt in 't verleden wel vaker bloedserieus dingen beweerd die ik erg vreemd vond, dus dat kan ik niet echt inschatten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:19 schreef Triggershot het volgende:
![]()
in hoeverre denk je dat ik serieus ben als ik zeg dat schaap een moslim gaat worden.![]()
kom maarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Bind ik je vast.
Zeg, het lukt me echt wel hoor. Met of zonder moeite
.
Gaan we het eens over jouw topics hebben dan over serieus gesproken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Je hebt in 't verleden wel vaker bloedserieus dingen beweerd die ik erg vreemd vond, dus dat kan ik niet echt inschatten.Maar blijkbaar denk je dat dus niet echt.
dan kom je er ook helaas nooit achterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
he, ik wil niks met die Verdonk te maken hebben
het lot wel, alleen niet op die manier denk ik.. meer dat alles wat gebeurd een reden heeft waar je of op dat moment, of later achter komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:23 schreef Triggershot het volgende:
Thnx, maar jij gelooft dan ook niet in Lot en Karma?
jammerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dan kom je er ook helaas nooit achter
Niet in een zielmaatje enzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
het lot wel, alleen niet op die manier denk ik.. meer dat alles wat gebeurd een reden heeft waar je of op dat moment, of later achter komt.
Ik open zelden niet-serieuze topics. Of doel je op het 'Allah-aanroepen-als-je-klaarkomt'-topic? Dat was mijn eerste ONZ-achtige topic in maanden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Triggershot het volgende:
Gaan we het eens over jouw topics hebben dan over serieus gesproken.![]()
Holocaust-ontkenning bijvoorbeeld. Maar aangezien dat verboden is, zullen we het daar hier maar niet verder over hebben.quote:wat voor vreemde dingen?![]()
...quote:
Ik ken liv beter dan jij hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:24 schreef Triggershot het volgende:
niet opgelet bij biologie hoe je man/vrouw onderscheid?
Was ook wel meteen eerste topic dat ik van je zag in maanden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik open zelden niet-serieuze topics. Of doel je op het 'Allah-aanroepen-als-je-klaarkomt'-topic? Dat was mijn eerste ONZ-achtige topic in maanden.
ho ho ho!quote:Holocaust-ontkenning bijvoorbeeld. Maar aangezien dat verboden is, zullen we het daar hier maar niet verder over hebben.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:31 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zit nog in de ontkenningsfase.
Dat komt omdat je nooit in SEX komt. Dat is mijn voornaamste postplek, aangezien ik daar mod ben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:29 schreef Triggershot het volgende:
Was ook wel meteen eerste topic dat ik van je zag in maanden.![]()
Ik meen me iets anders te herinneren, maar vooruit.quote:ho ho ho!
Ik heb niet de holocaust ontkend, wel zei ik dat ik er over aan het lezen was en de aantal slachtoffers niet helemaal klopte, maar ik ben nooit onrespectvol geweest jegens de joden of welke 2e wo slachtoffers dan ook.![]()
![]()
Hij stond in ATquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nooit in SEX komt. Dat is mijn voornaamste postplek, aangezien ik daar mod ben.
ik sta open voor een link ter bewijzing.quote:Ik meen me iets anders te herinneren, maar vooruit.![]()
Dat staan alle topics waarin ik op enig moment post natuurlijk.quote:
't Was op MSN en ik doe niet aan het bewaren van chatlogs, dus dat zal niet gaan.quote:ik sta open voor een link ter bewijzing.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |