Ja, erg lastig, ik had het gelezen...quote:
Thanksquote:Gefeli Miss
Ik zit alweer aan de telefooncentrale....maa reen paar uurtjes gelukkigquote:Werken
Volgens mij heb ik zo ruzie met haarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:14 schreef miss_sly het volgende:
Ja, erg lastig, ik had het gelezen...
je brengt het ook wel lekker subtielquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zo ruzie met haar
Sorry maar ik kan slecht tegen ego-moekes.![]()
idd, maar ik zie nooit zo vaak sneeuw in Nederlandquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Vieze nattigheid
Ik wil droog, zonnetje, blauwe lucht, lekkere temperatuur!
heb het wel gehad met de winter....
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vreselijke nachtmerries gehad.
*voorzichtig knuft*quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:09 schreef qu63 het volgende:
*voorzichtig knuft*
ontwikkelingshulp nodig?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En de fucking stadsverwarming doet het niet.
jij eet ook nooit normaal hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nah, doet het alweer gelukkig.
Ik ga caramelappeltjes maken als ontbijt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben helemaal enthousiast over verhuizen naar R'dam, er staan echt véél leuke huisjes op Funda.
Vind je dat niet leuk dan?quote:
Rotterdam zit vol met allochtonen.quote:Wel eerst toestemming vragen aan tante Rita he
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk dan?
het hoeven er niet nóg meer te wordenquote:Rotterdam zit vol met allochtonen.
Ik mag van qu niet naar de Randstad verhuizen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:04 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is er Lupa ?
goedemorgen allen overigens
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Van mij mag je best naar Rotterdam verhuizen, snap alleen niet dat als jenaar de Randstad gaat, je kiest voor Rotterdam
Maar er is wel wat leuks te huren en je woont er altijd leuker en beter dan in Rotterdamquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]In Amsterdam kun je écht geen woning kopen onder de 100.000 euro.
dan moet je schaap lief aankijken, want ik zit op mijn werkquote:
Is het toeval of bedoel je iets met deze link in dezelfde post als waarin je ons begroet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sly en schaapje
Improvisatiegerechten voor armoedzaaiers
Echt niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:08 schreef miss_sly het volgende:
Maar er is wel wat leuks te huren en je woont er altijd leuker en beter dan in Rotterdam
Nee, hoor, ik doe aan postbesparing.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is het toeval of bedoel je iets met deze link in dezelfde post als waarin je ons begroet?
huren is betalen voor woonruimtequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Echt niet.En huren is geld weggooien.
schaap? *knipperknipperknipper*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
dan moet je schaap lief aankijken, want ik zit op mijn werk
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
qu, je bent onweerstaanbaarzo even douchen en daarna ga ik het even regelen
En als je verktrekt ben je al je geld gewoon kwijt. Vind ik echt zonde. Bovendien wil ik dingen kunnen doen als een nieuwe keuken plaatsen e.d.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:10 schreef het_fokschaap het volgende:
huren is betalen voor woonruimte
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Ik vind het helemaal fantastisch, heel professioneel uitgewerkt, goed verzonnen, creatief, alles erop en eraan: top!"
Commentaar van mijn docent. Ik word er bijna verlegen van.
Lupaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik blijk goed te zijn in het bedenken van slogans.Onvermoede talenten. Mijn docent is heel enthousiast.
en vorige week wilde je nog je appartement verkopen, je studieschuld afbetalen en ergens iets gaan huren...je verandert wel snel van gedachtenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En als je verktrekt ben je al je geld gewoon kwijt. Vind ik echt zonde. Bovendien wil ik dingen kunnen doen als een nieuwe keuken plaatsen e.d.
Voor geen goudquote:
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:15 schreef miss_sly het volgende:
en vorige week wilde je nog je appartement verkopen, je studieschuld afbetalen en ergens iets gaan huren...je verandert wel snel van gedachten
subtiel doe ik alleen bij mensen die ik graag mag.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:21 schreef miss_sly het volgende:
je brengt het ook wel lekker subtiel
Ik ben het wel met je eens, overigens.
dat is toch lief van jequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
subtiel doe ik alleen bij mensen die ik graag mag.
Hierrrrr ben ik liefje! Ik ben nu thuis. Ik zit vanavond bij Rianne, maar het is geen probleem als je belt oid. Zij moest ook ff bijkletsen, en ik kan best twee dingen tegelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 21:56 schreef livEliveD het volgende:
Trinity waar zit je?
*knuffelt*quote:
Ja vind ik ookquote:
Hej dit wist ik alquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef -Trinity- het volgende:
Hierrrrr ben ik liefje! Ik ben nu thuis. Ik zit vanavond bij Rianne, maar het is geen probleem als je belt oid. Zij moest ook ff bijkletsen, en ik kan best twee dingen tegelijk.
Je bent bij deze vast uitgenodigd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:39 schreef -Trinity- het volgende:
*knuffelt*
Je komt dan wel dichterbij te wonen als je in Rotterdam gaat wonen. Kan ik ook een keer meegenieten van jouw culinaire uitspattingen als ik in de buurt ben.
*bitchslaps*. Jij....quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je bent bij deze vast uitgenodigd.
Dat is ook de enige reden zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef -Trinity- het volgende:
Maar toch...![]()
. *kan nooit lang boos blijven op mensen die 1.5 keer zo lang zijn*
Heb ik al veel gedronken vandaag, maar ik ging gewoon te laat slapen. 4 uurtjes onderbroken nachtrust is toch ietwat weinig, zelfs voor mijquote:
ga dan ook eerder naar bed slapenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb ik al veel gedronken vandaag, maar ik ging gewoon te laat slapen. 4 uurtjes onderbroken nachtrust is toch ietwat weinig, zelfs voor mij
Eerder naar bed EN eerder slapenquote:
kan ook jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Eerder naar bed EN eerder slapen
Laat opstaan is heerlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:28 schreef Triggershot het volgende:
Laat opstaan heeft zijn Charmes
Vanavond nieuwe poging om beide te doenquote:
moet je gaan werken dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Laat opstaan is heerlijk
Maar als ik moet werken, gaat dat niet
Yeps, ik moet toch eten en mijn hypotheek betalen enzoquote:
vrouwen en werkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Yeps, ik moet toch eten en mijn hypotheek betalen enzo
Wat is daar mis mee?quote:
Ik heb geen man, dus ik zal zelf moeten werkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je laat je vrouw toch niet werken.![]()
Dus na het trouwen stop je met werken?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb geen man, dus ik zal zelf moeten werken
Dat zou kunnen, ware het niet dat ik niet ga trouwenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus na het trouwen stop je met werken?![]()
oh jij bent er zo een.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ware het niet dat ik niet ga trouwen
gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vanavond nieuwe poging om beide te doen
en wat voor een is dat?quote:
Die kans acht ik vrij grootquote:
En is dat verkeerd in jouw ogen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iemand die overweeg niet te trouwen.
Ik geloof niet dat je een neutrale afweging kan maken omdat je niet weet hoe het is om getrouwd te zijn danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En is dat verkeerd in jouw ogen?
Jij en Schaap zijn geen item?quote:Besides, om te trouwen moet je met tweeen zijn
Maar is in jouw ogen getrouwd zijn beter?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je een neutrale afweging kan maken omdat je niet weet hoe het is om getrouwd te zijn dan![]()
(en met "je" bedoelde ik in het algemeen)
Wij zijn heel erg een itemquote:Jij en Schaap zijn geen item?![]()
dat waren toch kloonsquote:
Daar komt het in principe wel op neer jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar is in jouw ogen getrouwd zijn beter?
Maak je maar niet ongerust, Schaap gaat binnenkort al bekeren tot de islam, dan krijg je wel een aanzoekquote:Wij zijn heel erg een item![]()
maar wij zien vooralsnog trouwen niet als een optie, sterker nog, we gaan LAT-en
Dan eindigt-ie als shoarma, zeker?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:07 schreef Triggershot het volgende:
Maak je maar niet ongerust, Schaap gaat binnenkort al bekeren tot de islam, dan krijg je wel een aanzoek
En kun je ook uitleggen waarom?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar komt het in principe wel op neer ja
Dan moet ik zeker ook in burka of iig een hoofddoek ofzoquote:Maak je maar niet ongerust, Schaap gaat binnenkort al bekeren tot de islam, dan krijg je wel een aanzoek
quote:
Niet een Westers beeld van huwelijk hoor. Eerder een "nikah" een spiritueel onbreekbaar band.quote:
Schaap mag trouwen met niet-moslima's jij hoeft je niet te bekeren.quote:Dan moet ik zeker ook in burka of iig een hoofddoek ofzo
Ik ben d'r ook zo éénquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor. En daarnaast: werkende vrouwen
en vrouwen met autoriteit
.
Survival of the fittest.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ik vind 't zielig voor schaap
Ja nou Verdonk& Ayaan nouquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ben ik ook hoor. En daarnaast: werkende vrouwen
en vrouwen met autoriteit
.
daar ben ik wel weer voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef Triggershot het volgende:
Niet een Westers beeld van huwelijk hoor. Eerder een "nikah" een spiritueel onbreekbaar band.![]()
Jij gelooft in 1 ware liefde voor de rest van je leven?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet een Westers beeld van huwelijk hoor. Eerder een "nikah" een spiritueel onbreekbaar band.![]()
Ow, dat is al aantrekkelijkerquote:Schaap mag trouwen met niet-moslima's jij hoeft je niet te bekeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |