Tot ziens.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Alicey het volgende:
Ik gooi straks het gas uit, en ga daarna uit eten. Als ik terug kom zal ik waarschijnlijk niet meer op FOK! komen. Gezien ik morgenochtend vertrek betekent dat dus dat dit voorlopig de laatste post is hier.
Wanneer ik aldaar in de gelegenheid ben zal ik zo nu en dan iets van me laten horen.
Tot ziens allemaal!![]()
Wees trouwens lief voor mijn vervangers!
Dag Aliceyquote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Alicey het volgende:
Ik gooi straks het gas uit, en ga daarna uit eten. Als ik terug kom zal ik waarschijnlijk niet meer op FOK! komen. Gezien ik morgenochtend vertrek betekent dat dus dat dit voorlopig de laatste post is hier.
Wanneer ik aldaar in de gelegenheid ben zal ik zo nu en dan iets van me laten horen.
Tot ziens allemaal!![]()
Hoort die n daarquote:Op maandag 27 februari 2006 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga morgen met voorbedachten rade spijbelen.
Tot ziensquote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Alicey het volgende:
Tot ziens allemaal!![]()
ik heb ook regelmatig geklommen hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, het was ook vrij rustig. Je riep gewoon BLOQUE (blok) als je ging abseilen, dan trok je zekeraar hem extra strak en hield het touw met beide handen achter het achtje vast, en dan kon je gaan hangen en gaan.
Ik kon niet overal bij, maar dat kwam ook door een gebrek aan techniekkennis en ervaring.
heiden is een betere remedie denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het afwezig zijn van Alicey heeft één voordeel: het gaat me nu vast lukken om wat minder te fokken.
quote:
quote:
Kan, ik vind dat het een keertje moet kunnenquote:Wil even wat andere dingen doen en heb idd weinig zin.
Ik sla hoogst zelden een college over.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent, veel absentie komt je studie niet ten goede.
Mwah, denk dat je zonder colleges te volgen prima vakken kunt halen, en dat dat ook nog kan zonder dat je cijfers er minder van wordenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent, veel absentie komt je studie niet ten goede.
In mijn geval zeker ja. Met colleges haal in negens, zonder zou ik wrs zevens halen.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mwah, denk dat je zonder colleges te volgen prima vakken kunt halen, en dat dat ook nog kan zonder dat je cijfers er minder van worden
Uhuh, ik heb onlangs nog een vak gehaald zonder ook maar een college ervoor te volgenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mwah, denk dat je zonder colleges te volgen prima vakken kunt halen, en dat dat ook nog kan zonder dat je cijfers er minder van worden
Denk dat dat ook aan jezelf ligtquote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef Haushofer het volgende:
vooral aan je interesse tot dat vak helaasquote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Denk dat dat ook aan jezelf ligt.
Je moet ook geen vakken volgen die niet interessant zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:08 schreef qu63 het volgende:
vooral aan je interesse tot dat vak helaas
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je moet ook geen vakken volgen die niet interessant zijn.
miss!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Live vanuit Best
schaap is echt goed, ik heb gewoon al internet![]()
Toppie.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Live vanuit Best
Wie gaat er dan ook bedrijfseconomie doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef qu63 het volgende:
onderdeel van bedrijfseconomie was rechten. de rest ging wel, alleen dat klote vak niet
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Live vanuit Best
ik nietquote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook bedrijfseconomie doen.
Nou ja, ik maak wel es aantekeningen, maar da's alleen maar om de berekeningen mee te schrijven; ik kijk ze eigenlijk nooit meer in daarna. Heb veel liever een boek, en dat ik dat dan lekker in mn eigen tijd wat doorlees. Maar ik volg wel colleges, vooral de wiskundecolleges zijn nuttigquote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Denk dat dat ook aan jezelf ligt.
Hmmm, ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Aantekeningen maak ik allen maar als kanttekeningen in boekenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou ja, ik maak wel es aantekeningen, maar da's alleen maar om de berekeningen mee te schrijven; ik kijk ze eigenlijk nooit meer in daarna. Heb veel liever een boek, en dat ik dat dan lekker in mn eigen tijd wat doorlees. Maar ik volg wel colleges, vooral de wiskundecolleges zijn nuttig![]()
cho!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Echo...!
ah, las ik het verkeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |