Een nieuw deel openen
Vorige delen
Serotoninepillen schijnen erg goed te werken tegen jetlag.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het ook mooie tijden. Als alles goed gaat kom ik 's ochtends vroeg (tijd aldaar) aan. Als ik in het vliegtuig nog wat kan slapen misschien ook geen last van jet lag.
Ik weet niet. Ik heb ook slaapmiddelen bij me als slapen niet vanzelf lukt, dus komt vast wel goed.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Serotoninepillen schijnen erg goed te werken tegen jetlag.
Sperciebonen in een curry? Gaat prima met brood hoor. Ook met rijst trouwens.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Brood met sperciebonen?Heb nog wel rijst, lijkt me beter.
Wel huisjes waar je zelf nog een hoop aan moet doen om ze bewoonbaar te maken..quote:Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben er serieus over aan het nadenken om een huisje in R'dam te gaan kopen. Er is veel te krijgen onder de 100.000 euro (mijn maximum).
Niet noodzakelijkerwijs. In de meeste gevallen gaat het om kleine appartementjes.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wel huisjes waar je zelf nog een hoop aan moet doen om ze bewoonbaar te maken..
Volgens mij in de meeste gevallen ook wel onderhoud nodig hoor..quote:Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs. In de meeste gevallen gaat het om kleine appartementjes.
Nou ja, kijk eens op die link. Valt aardig mee volgens mij.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:33 schreef Alicey het volgende:
Volgens mij in de meeste gevallen ook wel onderhoud nodig hoor..
Zitten idd woningen tussen die recentelijk verbouwd zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, kijk eens op die link. Valt aardig mee volgens mij.
Bovendien heb je met appartementen doorgaans te maken met eem VvE die het belangrijkste onderhoud verzorgt.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:36 schreef Alicey het volgende:
Zitten idd woningen tussen die recentelijk verbouwd zijn.
Aan de buitenkant ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bovendien heb je met appartementen doorgaans te maken met eem VvE die het belangrijkste onderhoud verzorgt.
Dat is het kostbaarst. De meeste dingen die binnen moeten gebeuren, kun je zelf doen en/of kun je beetje bij beetje doen.quote:
Dat wel, maar kan zijn at je daar wel tijd voor nodig hebt.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is het kostbaarst. De meeste dingen die binnen moeten gebeuren, kun je zelf doen en/of kun je beetje bij beetje doen.
Dat lijkt me niet bezwaarlijk. En er zijn vast allemaal K&W-fokkers die graag een handje komen helpen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wel, maar kan zijn at je daar wel tijd voor nodig hebt.
je kon er bij!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:25 schreef -Trinity- het volgende:
Goed, ik heb niet bijgelezen, dus: hoe is het hier?
Geklommen, en meteen daarna gewerkt. Klimmen was leuk, ik mocht ondanks mijn gewicht gewoon zekeren (waardoor ik wel soms een beetje over de grond zweefde op mijn tenen). Het is wel erg vermoeiend, maar dat ligt eraan welke route je klimt. Het ging verbazingwekkend goed eigenlijk, ben geen een keer gevallen, en het zekeren ging ook goed. Ik vond het wel eng toen ik de eerste keer abseilend naar beneden moest: je moet je dan laten hangen met je voeten tegen de muur, en ik heb hoogtevrees
. Dus dan hang je daar, afhankelijk van iemand anders
.
Veel spierpijn aan over gehouden. Tijdens het werken deden mijn handen tijdens het remmen echt heel zeer, en ik voel de spierpijn al opkomen.
Eten.
waar ga je heen?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Alicey het volgende:
Ik gooi straks het gas uit, en ga daarna uit eten. Als ik terug kom zal ik waarschijnlijk niet meer op FOK! komen. Gezien ik morgenochtend vertrek betekent dat dus dat dit voorlopig de laatste post is hier.
Wanneer ik aldaar in de gelegenheid ben zal ik zo nu en dan iets van me laten horen.
Tot ziens allemaal!![]()
Wees trouwens lief voor mijn vervangers!
Nee, het was ook vrij rustig. Je riep gewoon BLOQUE (blok) als je ging abseilen, dan trok je zekeraar hem extra strak en hield het touw met beide handen achter het achtje vast, en dan kon je gaan hangen en gaan.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:43 schreef qu63 het volgende:
je kon er bij!
hadden ze daar ook zo'n enorme sirene die je aan kon doen als je boven kwam?
das leuk
Bedoel dat je zo sportief bent dat je ook wel eens gaat klimmen/andere sporten doet waarbij je veel spieren gebruikt of dat je even stijf bent als ik, dat als je een keer intensief sport, je het dagenlang voelt?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:26 schreef Alicey het volgende:
Succes met die spierpijn Trin, kan wel een paar dagen duren!* Alicey is ook zo'n sportief typje
![]()
Eet ze!
Doei doeiquote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Alicey het volgende:
Ik gooi straks het gas uit, en ga daarna uit eten. Als ik terug kom zal ik waarschijnlijk niet meer op FOK! komen. Gezien ik morgenochtend vertrek betekent dat dus dat dit voorlopig de laatste post is hier.
Wanneer ik aldaar in de gelegenheid ben zal ik zo nu en dan iets van me laten horen.
Tot ziens allemaal!![]()
Tot ziens.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Alicey het volgende:
Tot ziens allemaal!![]()
Dag Aliceyquote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Alicey het volgende:
Tot ziens allemaal!![]()
Hoort die n daarquote:Op maandag 27 februari 2006 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga morgen met voorbedachten rade spijbelen.
Tot ziensquote:Op maandag 27 februari 2006 18:56 schreef Alicey het volgende:
Tot ziens allemaal!![]()
ik heb ook regelmatig geklommen hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, het was ook vrij rustig. Je riep gewoon BLOQUE (blok) als je ging abseilen, dan trok je zekeraar hem extra strak en hield het touw met beide handen achter het achtje vast, en dan kon je gaan hangen en gaan.
Ik kon niet overal bij, maar dat kwam ook door een gebrek aan techniekkennis en ervaring.
heiden is een betere remedie denk ikquote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het afwezig zijn van Alicey heeft één voordeel: het gaat me nu vast lukken om wat minder te fokken.
quote:
quote:
Kan, ik vind dat het een keertje moet kunnenquote:Wil even wat andere dingen doen en heb idd weinig zin.
Ik sla hoogst zelden een college over.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent, veel absentie komt je studie niet ten goede.
Mwah, denk dat je zonder colleges te volgen prima vakken kunt halen, en dat dat ook nog kan zonder dat je cijfers er minder van wordenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hoe oud je ook bent, veel absentie komt je studie niet ten goede.
In mijn geval zeker ja. Met colleges haal in negens, zonder zou ik wrs zevens halen.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mwah, denk dat je zonder colleges te volgen prima vakken kunt halen, en dat dat ook nog kan zonder dat je cijfers er minder van worden
Uhuh, ik heb onlangs nog een vak gehaald zonder ook maar een college ervoor te volgenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mwah, denk dat je zonder colleges te volgen prima vakken kunt halen, en dat dat ook nog kan zonder dat je cijfers er minder van worden
Denk dat dat ook aan jezelf ligtquote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef Haushofer het volgende:
vooral aan je interesse tot dat vak helaasquote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Denk dat dat ook aan jezelf ligt.
Je moet ook geen vakken volgen die niet interessant zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:08 schreef qu63 het volgende:
vooral aan je interesse tot dat vak helaas
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je moet ook geen vakken volgen die niet interessant zijn.
miss!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Live vanuit Best
schaap is echt goed, ik heb gewoon al internet![]()
Toppie.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Live vanuit Best
Wie gaat er dan ook bedrijfseconomie doen.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef qu63 het volgende:
onderdeel van bedrijfseconomie was rechten. de rest ging wel, alleen dat klote vak niet
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef miss_sly het volgende:
Live vanuit Best
ik nietquote:Op maandag 27 februari 2006 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook bedrijfseconomie doen.
Nou ja, ik maak wel es aantekeningen, maar da's alleen maar om de berekeningen mee te schrijven; ik kijk ze eigenlijk nooit meer in daarna. Heb veel liever een boek, en dat ik dat dan lekker in mn eigen tijd wat doorlees. Maar ik volg wel colleges, vooral de wiskundecolleges zijn nuttigquote:Op maandag 27 februari 2006 20:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Denk dat dat ook aan jezelf ligt.
Hmmm, ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Aantekeningen maak ik allen maar als kanttekeningen in boekenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou ja, ik maak wel es aantekeningen, maar da's alleen maar om de berekeningen mee te schrijven; ik kijk ze eigenlijk nooit meer in daarna. Heb veel liever een boek, en dat ik dat dan lekker in mn eigen tijd wat doorlees. Maar ik volg wel colleges, vooral de wiskundecolleges zijn nuttig![]()
cho!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Echo...!
ah, las ik het verkeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |