Op de tribune naar een wedstrijd van het Nederlandselftal kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Liever op de tribune, dan helemaal niet
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sneijder ook niet, die kost je alleen geld aan kaartjes voor op de tribune.
Sarpong mag de schoenen van de Guzman nog niet eens poetsenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:21 schreef twi het volgende:
[..]
Precies. Daarom ook Sarpong, beter dan allebei bij elkaar opgeteld
In oranje heb ik Sneijder nog nooit slecht zien spelen, daar moet hofs zich nog maar eens bewijzen. En Hofs pakt veels te snel kaarten dus als ze de 2de ronden al halen moet je hofs al missen omdat hij dan al 3x geel heeft gepakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee je moet een speler mee nemen die het hele jaar niks heeft laten zien.
De DeGuzman hype stamt uit december 2005, die is nu al weer drie maanden voorbij. Bovendien is 'ie Canadees.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sarpong mag de schoenen van de Guzman nog niet eens poetsen m![]()
Maar kan zonder enige moeite een Nederlands Paspoort aan vragenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
De DeGuzman hype stamt uit december 2005, die is nu al weer drie maanden voorbij. Bovendien is 'ie Canadees.
Nog zo iemand die dus nooit het Oranjeshirt zou mogen dragen. Als 'ie echt zou willen, zou 'ie het al lang hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar kan zonder enige moeite een Nederlands Paspoort aan vragen![]()
Als je in Nederland bent geboren speel je voor Nederland, en anders speel je maar voor je eigen landen team.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar kan zonder enige moeite een Nederlands Paspoort aan vragen![]()
Dan vind ik die Surinamers (die er veel minder Nederlands uit zien dan de Guzman en vaak nog slechter Nederlands praten dan hem) ook niet uit mogen komen voor ons land.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je in Nederland bent geboren speel je voor Nederland, en anders speel je maar voor je eigen landen team.
Wat jij vind moet je naar de politie bregen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan vind ik die Surinamers (die er veel minder Nederlands uit zien dan de Guzman en vaak nog slechter Nederlands praten dan hem) ook niet uit mogen komen voor ons land.
Jezus mina, dat je overal een mening over hebt en die wil uiten ok, maar doe asjeblieft niet zo allejezus dom man!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan vind ik die Surinamers (die er veel minder Nederlands uit zien dan de Guzman en vaak nog slechter Nederlands praten dan hem) ook niet uit mogen komen voor ons land.
Dan had nederland maar geen kolonie moeten oprichten in Nederland.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet eens een issue man, het feit dat een Canadees door een omweg Nederlander kan worden is gewoon onzin, net zoals Kalou niet in het NL hoort. Dat jij Hofs beter vindt, mag je vinden, maar reageer dan gewoon normaal als hier mensen vinden dat zij Sneijder juist beter vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als Sneijder goed in vorm is dan kan hij zeker wel het niveau aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:29 schreef kriele het volgende:
Zowel Hofs als Sneijder hebben het niveau oranje/europese top gewoon niet. Me ducht dat dit nu wel duidelijk is.
Sneijder is toch wel wat verder dan Hofs imo, Sneijder kan het europese niveau wel aan vind ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:29 schreef kriele het volgende:
Zowel Hofs als Sneijder hebben het niveau oranje/europese top gewoon niet. Me ducht dat dit nu wel duidelijk is.
quote:Sarpong kampt met blessure aan achillespees
28 februari 2006
Jeffrey Sarpong heeft afgezegd voor het Nederlands elftal onder negentien jaar. De middenvelder van Ajax heeft een blessure aan zijn achillespees en moet het oefenduel tegen Zweden aan zich voorbij laten gaan.
Dit seizoen wist Sarpong, mede door blessureleed bij Wesley Sneijder, zijn debuut te maken in de hoofdmacht van de Amsterdamse club. Het is onduidelijk hoe lang de jonge middenvelder door de kwetsuur uit de roulatie is.
Hij is niet constant genoeg. 1 Goede wedstrijd en daarna zie je hem tijden niet. Hij voldoet fysiek ook niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sneijder is toch wel wat verder dan Hofs imo, Sneijder kan het europese niveau wel aan vind ik![]()
Het ging vooral 4-3-3 op kunstgras d8 ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:17 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
En pas was hij er nog zo blij mee![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:37 schreef kriele het volgende:
[..]
Hij is niet constant genoeg. 1 Goede wedstrijd en daarna zie je hem tijden niet. Hij voldoet fysiek ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |