quote:Oud-doelman en voormalig international Hans van Breukelen vertelde gisteravond in het programma Studio Voetbal bij de NOS dat Ajax-doelman Maarten Stekelenburg 'nog wat steken laat vallen'.
De capaciteiten van de eerste keeper van Ajax vindt Van Breukelen wel goed. 'Hij heeft genoeg talenten om goed te worden. Alleen dit seizoen heeft Stekelenburg het wel moeilijk bij Ajax, hij laat hier en daar wat steken vallen', aldus Van Breukelen.
'Dat komt natuurlijk ook door de instabiele defensie van Ajax. Elke week speelt hij weer met andere spelers voor zich', zegt Van Breukelen. Analist Hugo Borst denkt dat Stekelenburg nog niet goed genoeg is om mee te gaan als derde doelman naar Duitsland.
Volgens mij word er toch altijd naar de kwaliteiten van een speler gekeken. De Steek zal dan echt niet mee gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:51 schreef DeTolk het volgende:
De Steek moet mee naar Duitsland
Mits hij wat zekerder wordt, op dit moment is hij niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:51 schreef DeTolk het volgende:
De Steek moet mee naar Duitsland
Liever Stekelenburg dan een kreupele bejaarde. Nu Kuijt nog eruit voor Huntelaar en Sarpong in plaats van Hofs en de selectie is af.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgens mij word er toch altijd naar de kwaliteiten van een speler gekeken. De Steek zal dan echt niet mee gaan.
wat heeft Sarpong nou weer laten zien?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Liever Stekelenburg dan een kreupele bejaarde. Nu Kuijt nog eruit voor Huntelaar en Sarpong in plaats van Hofs en de selectie is af.
Hofs zit er toch alleen maar even bij omdat Sneijder en van der Vaart nog niet fit genoeg waren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Liever Stekelenburg dan een kreupele bejaarde. Nu Kuijt nog eruit voor Huntelaar en Sarpong in plaats van Hofs en de selectie is af.
Niks, maar Hofs is een kutfeyenoorderquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat heeft Sarpong nou weer laten zien?vind het een leuke speler hoor maar hoort nog absoluut niet in Oranje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Niks, maar Hofs is een kutfeyenoorder
quote:Jeffrey Sarpong zal vanavond niet met Oranje onder-19 in actie komen. De 17-jarige speler heeft last van zijn achillespees en heeft zich afgemeld in Zeist. Over de ernst van de blessure is nog niets bekend.
Het Nederlands elftal voor spelers tot en met 18 jaar speelt vanavond een oefenduel tegen de leeftijdsgenoten van Zweden, meldt de website van Koninklijke Nederlandse Voetbalbond.
Mooi meegenomen tochquote:Ricky van den Bergh mist Ajax - Sparta
Ricky van den Bergh moet de wedstrijd Ajax - Sparta van komende zondag aan zich voorbij laten gaan. De Spartaan is voor een duel geschorst.
De topschutter van Sparta scoorde dit seizoen vijf maal, maar sinds de korte winterstop wist Van den Bergh het doel niet meer te vinden. Afgelopen weekeinde won hij met de Rotterdammers met 3-1 van Willem II.
Dat over Sarpong maakt je alleen nog maar ongeloofwaardigerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:19 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Van der Vaart ok, maar Sneijder heeft de laatste tijd totaal niks laten zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:22 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Hofs zit er toch alleen maar even bij omdat Sneijder en van der Vaart nog niet fit genoeg waren.
Wat denk je zelf nou?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Van der Vaart ok, maar Sneijder heeft de laatste tijd totaal niks laten zien.
Stand-in? Voor wat? Voor een Sneijder die standaard op de bank zit bij het N elftal?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Wat denk je zelf nou?
Als Sneijder fit is gaat hij op zeker mee hoor....... Hofs is een leuke stand-in.
Voor een Sneijder die al heeft laten zien ook in Oranje te kunnen presteren jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Stand-in? Voor wat? Voor een Sneijder die standaard op de bank zit bij het N elftal?
Hij was geblesseerdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Van der Vaart ok, maar Sneijder heeft de laatste tijd totaal niks laten zien.
Ik heb het over het hele seizoen. Wat heeft hij nou tegen Feyenoord laten zien? Hij werd totaal de wedstrijd uitgespeeld door een speler van 18 jaar (de Guzman).quote:
Wat dan? 1 leuke wedstrijd tegen Schotland. Voor de rest heb ik nog niks van hem gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:50 schreef Nashje het volgende:
Hofs is nog een te groot risico voor Van Basten. Sneijder kent ie al en Sneijder heeft al het een en ander bewezen.
Das iig al 1 wedstrijd meer dan Nicky..........quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat dan? 1 leuke wedstrijd tegen Schotland. Voor de rest heb ik nog niks van hem gezien.
1 'leuke' wedstrijd tegen Schotland? Als Sneijder niet had gespeeld waren we niet op het EK geweest man.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat dan? 1 leuke wedstrijd tegen Schotland. Voor de rest heb ik nog niks van hem gezien.
Het woord beste is sowieso niet van toepassing op een Ajax speler dit seizoen.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Goh en ik maar denken dat Sneijder dit seizoen onze beste man is
En de Guzman was onzichtbaar tegen Groningen, wat is je punt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het over het hele seizoen. Wat heeft hij nou tegen Feyenoord laten zien? Hij werd totaal de wedstrijd uitgespeeld door een speler van 18 jaar (de Guzman).
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Sneijder heeft over het hele seizoen laten zien dat hij goed genoeg is voor het Nederlands elftal.
Dan worden ze pas leeggekocht na het seizoenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
als Ajax de 95 generatie bij elkaar had kunnen houden, waren ze de 5 jaar erna ook gewoon kampioen geworden ja. als Fnoord Cl haalt, worden ze leeggekocht, dat is nu eenmaal het lot van een Nederlandse ploeg....
Rutte gaat Hiddink niet in z'n 1e seizoen als hoofdtrainer al evenaren. PSV zal best meedoen om de titel, maar nog een seizoen op deze manier verder lijkt me heel knap voor PSV.quote:Dit seizoen hebben jullie denk ik de grootste kans op de titiel. Die hebben jullie wsl net verspeeld. PSV zal net zo negatief blijven spelen alas dit seizoen en zal dus nog steeds meedoen om de titiel. ajax zal idd moeten bouwen, maar we mogen toch wel verwachten dat ze er kwalitatief op vooruit gaan.
Kunnen we hem niet iets hoger zetten, anders kan hij niet over de boarding heen kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Is de wedstrijd in de arena? Want dan kan Hofs achter het doel zitten
Ja, als je dat niet ziet moet je je ajax bril eens af zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee Hofs doet het beter dan Sneijder
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet ziet moet je je ajax bril eens af zetten.
Gast, hij is en paar wedstrijden goed. Net trug van een blessure, dus dan moet je meteen maar mee naar Duitsland en als je dat niet ziet moet je je Feijenoord bril maar eens af zetten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja, als je dat niet ziet moet je je ajax bril eens af zetten.
Een leuk feitje is dat Hofs en Sneijder allebei 1.70 meter zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet iets hoger zetten, anders kan hij niet over de boarding heen kijken
Nee je moet een speler mee nemen die het hele jaar niks heeft laten zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:16 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gast, hij is en paar wedstrijden goed. Net trug van een blessure, dus dan moet je meteen maar mee naar Duitsland en als je dat niet ziet moet je je Feijenoord bril maar eens af zetten.![]()
Maar Sneijder hoeft niet achter het doel plaats te nemenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een leuk feitje is dat Hofs en Sneijder allebei 1.70 meter zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |