Die plaatsjes zijn zelfs te vinden met de zoekfunctie van het programmaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Even om je te helpen. Westerdiepsterdallen ligt tussen Annerveenschekanaal, Wildervank en Veendam.
Nooitgedacht ligt in de buurt van Rolde (ten zuiden ergens)
Bikbergen ligt tussen Naarden en Huizen
Ook Westerdiepsterdallen jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zelfs Westerdiepsterdallen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Westerdiepsterdallen
[afbeelding]
[afbeelding]
Op de laatste foto, daar aan het eind van de zandpad, die 2 boerderijen
Daar heb ik toendertijd, samen met mijn vriendin, de FOK!stok verstoptquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook Westerdiepsterdallen ja
Damn, wat een gehucht
Ik kom er nu pas achter... dus mijn naam staat er niet opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef Renesite het volgende:
nu nog de foto's
Dopje kwam ik ook erggg laat achter!
wie gaat het A4tje vereeuwigen door m in te scannen en online te gooien?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:40 schreef P8 het volgende:
ik ben er net nog maar even langsgereden, was toch in de buurt, en heb mijn naam er nog maar bij opgezet.
a4tje is nu vol trouwens
Ga hem halen dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
Beetje veel gelul in dit topic op het moment. Ipv dat we foto's krijgen van een nieuw plaatsnaambord
Zolang dat ding in Groningen ligt ga ik hem niet halen, beetje te ver fietsen voor mijquote:
Je hebt hem er toch net neergelegd... laat iemand anders hem nu maar verplaatsen...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:05 schreef P8 het volgende:
als hij er morgenavond nog ligt, neem ik em overmmorgen mee richting utrecht (vinkhuizen)
Dan ook niet miepenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zolang dat ding in Groningen ligt ga ik hem niet halen, beetje te ver fietsen voor mij
of wat kleiner schrijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef Bloody_Hell het volgende:
Er kan makkelijk nog een a4-tje in. Kan die ouwe ook blijven zitten. Of je gaat op de achterkant verder natuurlijk...
Je laatste kans om hem nog een keer aan te raken voordat ie weg isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef nikky het volgende:
Die stok ligt nu echt zo'n 700 meter van mijn huis af
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef nikky het volgende:
Er zitten best wel wat mensen uit Roden hier.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:26 schreef Mark_Boelen het volgende:
Hey nikky, eindelijk is een mederodenaar hiero
[..]
je woont op/in Oostindie??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:23 schreef nikky het volgende:
Vanuit de lucht gezienquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:27 schreef nikky het volgende:
[..]
Er zitten best wel wat mensen uit Roden hier..
Die stok ligt vlakbij de Terheilsterweg waar ik vlak aan woon.
Het was best moeilijk om het papiertje eruit te krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:21 schreef Bloody_Hell het volgende:
Er kan makkelijk nog een a4-tje in. Kan die ouwe ook blijven zitten. Of je gaat op de achterkant verder natuurlijk...
Zonder dat plastic word het A4 tje zeiknat als het een keer regentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:41 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Het was best moeilijk om het papiertje eruit te krijgenik denk dus dat nog een a4-tje niet gaat passen
![]()
met al dat plastic wat er omheen zat![]()
Toen ik de Stok in Den Bosch ophaalde was het papiertje doorweekt, je kon het er nauwelijks uithalen anders scheurde het door midden. En de stop zat er goed opquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:51 schreef Bloody_Hell het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee, die stop sluit best goed af. Ik zou zeggen test het eens met een leeg a4-tje?
Ik heb dus een papiertje eruit gehaald (met plastic er omheen) dat zeiknat was en vervangen moest worden...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:51 schreef Bloody_Hell het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee, die stop sluit best goed af. Ik zou zeggen test het eens met een leeg a4-tje?
Natuurlijk trekt vocht door hout heen, en een al doorweekt papiertje in een plastic zakje doen werkt ook niet hè..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toen ik de Stok in Den Bosch ophaalde was het papiertje doorweekt, je kon het er nauwelijks uithalen anders scheurde het door midden. En de stop zat er goed opDaarom heeft bolletje_25 er plastic omheen gedaan
![]()
Volgens mij trekt het water door het hout heen
hij had een nieuw papiertje gemaaktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Natuurlijk trekt vocht door hout heen, en een al doorweekt papiertje in een plastic zakje doen werkt ook niet hè..
Ze heeft 'm al verplaatst he.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:56 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Alstie 700 meter van mijn huis af lag had ik hem allang gepakt
Sterktequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nikky en Ik zijn onderweg naar de stok
Kostte nog best wat moeite om dat ding er weer terug op te krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Toen ik de Stok in Den Bosch ophaalde was het papiertje doorweekt, je kon het er nauwelijks uithalen anders scheurde het door midden. En de stop zat er goed opDaarom heeft bolletje_25 er plastic omheen gedaan
![]()
Volgens mij trekt het water door het hout heen
succesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nikky en Ik zijn onderweg naar de stok
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef -tK- het volgende:
[..]
succes![]()
ben alleen bang dat je te laat bent![]()
nopequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef Mark_Boelen het volgende:
Jij hebt hem opgehaald zeker?
[..]
pics volgen soonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:39 schreef -tK- het volgende:
Als ie er straks nog ligt pakt mn kameraad em mee die er toch langs rijd
Beetje voorzichtig op de smalle wegen van foxwolde hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:43 schreef Mark_Boelen het volgende:
oke , hoop dat het een beetje in de buurt is, kunnen we weer gezellig scheuren in jouw mooie auto nikky![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |