Wat is er nou weer mis met m'n PI?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stom met je stomme PI!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, gewoon alles!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met m'n PI? [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Whehe, babette ookquote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon alles!
Ach, jij en die andere homo rennen gillend achter die halve homo aan, giechelend en lachend, terwijl ik veel eerder was!
Zit je me nou gewoon in een homo hokje te stoppen? Wat ben je toch weer lekker ruimdenkend. Not!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon alles!
Ach, jij en die andere homo rennen gillend achter die halve homo aan, giechelend en lachend, terwijl ik veel eerder was!
Ja, als man vind ik haar aan de lelijke kant.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:27 schreef LeBeau het volgende:
Yolanthe is lekker.
Voor een vrouw dan.
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, als man vind ik haar aan de lelijke kant..
Whaha.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehehquote:
Die opmerking vind ik een erg hoog Bupatih gehalte hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd op Bupatihquote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die opmerking vind ik een erg hoog Bupatih gehalte hebben.![]()
Daarom lachen er ook een paar mensen om.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, in tegenstelling tot de opmerkingen met een hoog Sven gehalte. Vandaar.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom lachen er ook een paar mensen om.
Homo!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben ook verliefd op Bupatih!
Djeez, rot eens op met jequote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind het geil hoe je reageert op m'n ge-quote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Djeez, rot eens op met je's en [afbeelding]'s.
Je wilt me gewoon of niet?
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind het geil hoe je reageert op m'n ge-[afbeelding].![]()
wat: ik ook???quote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef Svensational het volgende:
Whehe, babette ook![]()
![]()
!!!!!!!!!!1111!!!!!!!undostres!!!1!!!1!@@ROFLPWND!@!!!!
Dat jij ook reageerde op Zhenars loodjes-opmerking in plaats van op de mijne.quote:
Al houd ik me natuurlijk wel een beetje in, ik wil niet eindigen als dat bureau.quote:
woeeeeeeeeeee big deal..... ik zou zeggen: ga lekker in een hoekje zitten huilen ofzoquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Dat jij ook reageerde op Zhenars loodjes-opmerking in plaats van op de mijne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |