quote:nou nou dido wat een mooie site! krijg je toch nog alle aandacht. je weet dat ik op het eindfeest iets tegen jou heb gezegd en dat meen ik nog steeds. normaal neem ik nooit de tijd om iets te schrijven en dat verdien je ook niet,maar bij deze wilde ik en ook namens ruud kwijt dat wij jouw foto in de fhm echt heel erg lelijk vinden,je lijkt wel een vent.
met vriendelijke groeten Bridget Maasland en Ruud.
ps. Je kan dit berichtje wissen,maar vraag maar aan dido wat ik op het eindfeest tegen haar heb gezegd,dan weet ze dat ik het ben!"
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:14 schreef Zhenar het volgende:
Weet je, volgens mij is niksan best behoorlijk ultra tof![]()
![]()
quote:
quote:
Dit is geschreven door Bridget (echt, ook door d'r bevestigd en IP was van haarquote:Op maandag 27 februari 2006 18:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]Link!
![]()
Dat Bridget en Ruud gewoon een hetze tegen Dido beginnen, hoe tof![]()
zo fake.....quote:
Ze is het dus echt, aldusquote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
zo fake.....![]()
maar toch ben ik weer even extra trots op mijn Award...dé Bridget is natuurlijk
Hoe dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:16 schreef BVO het volgende:
(echt, ook door d'r bevestigd en IP was van haar).
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:56 schreef deMachinist het volgende:
bridget was heel beledegend, over die foto en ze zei iets heel doms op de BB afterparty over Dido en dat ze daar nog steeds achter stond....ook had ze uit naam van Ruud iets beledigends geschreven...Terwijl Ruud Dido wel ziet zitten volgens mij... misschien is dat wel het probleem. Bridget zei ook tegen mij helemaal uit haar bol over Dido van...wat mot je nou met haar ...en dat soort suffe dingen... echt een raar wijf, zou je niet zeggen als je haar zo ziet presenteren...vond haar eerst ook gewoon tof....tot die avond... berichtje kwam van haar computer...we hebben het IP adres gechecked...ik ga erweer vandoor...laterzzz
ja, daar heb je dus meteen de kern, want Roel is het óók nietquote:
Nee, Roel moet je geloven.quote:
Uhuh, is bevestigd. Staat ook gewoon op hun eigen sites.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:19 schreef Zhenar het volgende:
Hoe weet iedereen nou dat die BB lui echt zijn? Zeggen de mods dat? Voor hetzelfde geld roepen die op 1 april opeens: WHAAHAA sukkels, ÉÉN APRIL!!!!11!!11!!ROFLMAO" enzo
![]()
Ah, weet niet, maar dat Bridget nogal uit heeft gehaald naar Dido op dat eindfeest was al bekendquote:Op maandag 27 februari 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, Roel moet je geloven.???
En hoe kan hij haar IP nou checken... True, hij kan het IP-adres van die gastenboekpost wel bekijken, maar dan weet hij toch nog niet dat het van háár komt?
En het sneue is dat ze volgens mij écht denken dat ze heel wat zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh, is bevestigd. Staat ook gewoon op hun eigen sites.
Die lui vinden zich nog zó belangrijk dat ze zich hier gaan registreren om de held uit te hangen.
Uhuh.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het sneue is dat ze volgens mij écht denken dat ze heel wat zijn.!!!
Iedereen is ze al lang vergeten, maar nee, ze proberen nog ff popi-jopi te doen op Fok!
Het zijn geen Ruud en Bart ofzo.![]()
Zelfs van die winnaar hoor je niks meer.
Precies! Dat wilde ik horen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, weet niet, maar dat Bridget nogal uit heeft gehaald naar Dido op dat eindfeest was al bekend.
Het allersneuste is dat ze weten dat Fok! de enige "plek" in Nederland is waar ze enige aanbidding kunnen scorenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En het sneue is dat ze volgens mij écht denken dat ze heel wat zijn.!!!
moeten missen!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:13 schreef deMachinist het volgende:
En bizar vieze onderbroek oftewel BVO, Ik vind jou een bizar dom kinderachtig inhoudsloos kutwijf met je suffe idols avatar... en ik weet zeker dat je onwijze hol heb waar niemand aan wil zitten... Als er nog meer kandidaten zijn met inhoudsvolle argumenten waarom ik suf ben....welkom hoor! maar pak het dan niet zo dom aan als BVO hierboven...hehe... Of zo inhoudsloos als Flappie..."vind je gewoon een watje"... Als je dat in me gezicht zegt scoor je heel misschien punten Jappie (of gewoon een beuk).. Maarja iedereen weet dat Jappies en indoos nooit samengaan he... (Jappen indoos oorlog... voor de BVO-ers onder ons...hehe..)... maar goed, voor de rest gezellig hier en met de rest vermaak ik me ook wel...
Ga weer...laterzzz
Hij lacht om zijn eigen grappen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:29 schreef BVO het volgende:
Maar adan zouden we kwaliteitsstukjes als
[..]
moeten missen!.
"kutwijf"quote:Op maandag 27 februari 2006 18:29 schreef BVO het volgende:
Maar adan zouden we kwaliteitsstukjes als
[..]
moeten missen!.
Zullen we boefje en politie doen?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"kutwijf"![]()
Sorry, maar dat lijkt me echt het werk van een kloon.
Ik bedoel: hoe weet Roel wat een "avatar" is??? Dat is incrowd speak (soort van)![]()
Niet huilen Beevje.quote:
Mijn politieman is er nietquote:Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we boefje en politie doen?
...![]()
![]()
![]()
!11!11!!!!11!11! IK MAAKTE EEN GRAPJE!!!1!11!!!!!
![]()
ddDdDd
:FDDD
!11!!!!!111!!!!
!1!!!!!!
Knap, lekker, geil, brede borstkas?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:46 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik zag net trouwens de bedrijfleider.... als er iemand niet op Dizer lijkt is hij het
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:46 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik zag net trouwens de bedrijfleider.... als er iemand niet op Dizer lijkt is hij het
Hij was oerhollandsquote:Op maandag 27 februari 2006 19:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]Maar toch wel een ietsie pietsie beetje!
![]()
![]()
amenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef Zhenar het volgende:
BB had gewoon meteen dichtgemoeten, niks geen HBB forum... dan hadden ze het in SHO moeten proberen en daar hadden Duiveltja en Cc korte metten met ze gemaakt![]()
![]()
![]()
Dat kan ook ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Svensational het volgende:
[Dizer]
Mmmmmm:
[afbeelding]
[/Dizer]
dat is geen sonyquote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Svensational het volgende:
[Dizer]
Mmmmmm:
[afbeelding]
[/Dizer]
Ik heb mezelf al helemaal onder gespoten, zó lekker dit geurtje.quote:
Airelle toch.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al helemaal onder gespoten
dit klinkt best ranzigquote:Op maandag 27 februari 2006 19:19 schreef Airelle het volgende:
Ik heb mezelf al helemaal onder gespoten
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is geen sony
en die treksmiley is stom, je bent toch geen 12![]()
ik was aan het ouwehoeren terwijl ik nog even op invoeren moest klikkenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:22 schreef BVO het volgende:
Spuit 11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |