Doe datquote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Ey...people... ik zie er vandaag uit om op te schieten.
Zou eigenlijk een pic moeten kunnen maken om hier neer te zetten ter definitieve genezing van hen die halstarig blijven geloven in mijn fotoboek.
Noem je er wel een op. Kan me voorstellen dat die zelfs op haar minste dag nog een stuk is.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe dat! Touwens iedereen heeft zijn topdagen en mindere dagen, lekkere meiden zoals Shakira zullen heus wel eens belabberd uitzien als ze ziekjes voelen of zo...
Ja... maar fokken is nu wel het laatste waar ze aan denken, lijkt me. Hebben wel wat beters om naar te kijken. Helemaal wennen met 3 jongens nu.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik mis Mirage inderdaad![]()
En ook oversight![]()
Ik begin haar echt te missen![]()
Ik zie er ook vaak zo brak uit, niet normaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Ey...people... ik zie er vandaag uit om op te schieten.
Zou eigenlijk een pic moeten kunnen maken om hier neer te zetten ter definitieve genezing van hen die halstarig blijven geloven in mijn fotoboek.
Gekkie... Dikke onzin, niemand ziet er altijd toppie uit. Ik heb dagen dat ik eruit zie als brad pitt en dagen dat een lijk beter uitziet als ik...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Noem je er wel een op. Kan me voorstellen dat die zelfs op haar minste dag nog een stuk is.
Maar het kan niet. Webcam werkt niet op mijn comp. Beschrijving... haartjes hangen wat slapjes en heb een neus zo rood dat ik eigenlijk gewoon gelijk de carnaval ermee in kan. Mijn huid wil lente en zon dus die is vlekkerig en de lachrimpeltjes beginnen op de Grand Canyon te lijken.
Dat was toen een goed geslaagde sessie ja. Heb dat om de zoveel jaar gedaan bij een semi-prof die me ooit vroeg toen ik 18 was. Daarna om de zoveel jaar weer es. Maar nu ben ik moe van dat. Heb er geen zin meer in de laatste jaren. Ook wel eens voor anderen geposeerd maar dat leverde nooit zulke leuke op als bij deze fotograaf. Ook wel voor schilderclubjes gezeten. Maar dat was klote. Paar uur stilzitten. Was vermoeiender dan een dag hard werken.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zie er ook vaak zo brak uit, niet normaal.
Soms lijk ik 2 uiterlijken te hebben, uiterlekenUiterlijken
Ik kan er zo brak uitzien, dan lijk ik een totaal andere persoon dan wanneer ik er gezond uitzie.
Soms maak ik wel eens een foto die ik wil plaatsen op fok, maar dan zie ik er zo brak uit. Dat ik het gewoon niet durf te plaatsen. In de zomer gaat het iets beter.
Je fotoboek is trouwens super
En sexyIk had stiekem gekeken vanmiddag
Maar heb niets geschreven, waarom ik niets geschreven had weet ik niet, er kwam niets in me op. Heeft wel wat hoe je die foto gemaakt hebt
nou ja.... uiteindelijk gaat het erom hoe je jezelf ziet en dat kan ook van dag tot dag verschillen. Op sommige dagen kijk ik in de spiegel en denk ik : okay dan..... dat gaat goed vandaagquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gekkie... Dikke onzin, niemand ziet er altijd toppie uit. Ik heb dagen dat ik eruit zie als brad pitt en dagen dat een lijk beter uitziet als ik...
Wanneer is die fotosessie nou ook al weer?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben altijd even lekker .....niet lekker dus
3 weekjesquote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wanneer is die fotosessie nou ook al weer?![]()
met uiterlijk kom je wel erg verquote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Mij draait het niet om het uiterlijk. Het draait me om het innerlijk. Het draait me om de innerlijke krachten. Ik zie zo of mensen innerlijke krachten hebben.
Ik ben trouwens mijn computer aan het opschonen nuDoet goed
Toch gaat het om de uitstraling. De ogen ook veel. De ogen zijn de spiegel van de ziel.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
met uiterlijk kom je wel erg ver
Zie je wel. Gewoon een driftkikker.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hallo allemaal
![]()
Goed nieuws: we zijn met Isabella naar de dokter geweest en wat blijkt? Niets aan de hand!![]()
![]()
haar hartje is in orde evenals de longetjes....
Dat driftig zijn hoort bij de leeftijd (ze is nu ruim 9,5 mnd), ze heeft veel temperament en sommige kindertjes hebben dat nu eenmaal wanneer ze zich erg druk maken (bij pijn, boosheid, frustratie, en zin doordrijven) dat ze 'achterblijven' en blauw/paars aanlopen en even 'weg' zijn.
We zijn zoooo blij!![]()
We moeten het desondanks wel in de gaten blijven houden, maar ja, normaal![]()
De dokter was weer 1 van de velen die de bevestiging gaf dat ze zo snel met dingen is, zowel fysiek als mentaal. Haar tandjes komen te snel door![]()
En ze wijst sinds gisteren![]()
Nogmaals, ik ben zo heel erg dankbaar dat we een gezond kindje mogen hebben![]()
Hopelijk wordt de tweede net zo gezond
FF m'n blijheid uiten! Bedankt iedereen voor het meeleven![]()
![]()
![]()
Hoe is het met Mirage trouwens?????
Het staat nu een beetje op een laag pitje vanwege dat ik me zo beroerd voel in de zwangerschap, maar ik doe normaal ook een beetje modellenwerk erbij. In lingerie (wel klassevol) en ik werk momenteel mee aan een project van TU Delft. Ik word in cashmere truien (dat dure warme spul ja, kriebelt niet i.t.s.t. angora) gefotografeerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Niet als het uitstraling en karakter mist hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet als het uitstraling en karakter mist hoor
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het staat nu een beetje op een laag pitje vanwege dat ik me zo beroerd voel in de zwangerschap, maar ik doe normaal ook een beetje modellenwerk erbij. In lingerie (wel klassevol) en ik werk momenteel mee aan een project van TU Delft. Ik word in cashmere truien (dat dure warme spul ja, kriebelt niet i.t.s.t. angora) gefotografeerd.
Normaal wordt cashmere (of kasjmier) gedragen in de betere, hogere kringen. Veelal wat oudere personen. Maar met dit project is het de bedoeling dat het aan een breder, jonger publiek wordt gepresenteerd. En dat representeer ik dan![]()
Als het echt wat wordt kom ik in een boekje of advertentie te staan
En ik krijg er in elk geval geld voor, 50 euro per uur (mocht ik zelf aangeven)
Ook heb ik hier een stuk of 14 van die truien liggen, die mijn eigendom zijn. Mooi toch?
Een mooie meid zijn kan anders best een handicap zijn hoor. Dan merk je ook dat mensen je aalleen maar daarom benaderen en niet om wie je bent.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true.... maar als je uitstraling en karakter mist en ook nog eens oerlelijk bent kom je nergens
Gewoon gelukquote:Op maandag 27 februari 2006 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk, da´s nou het betere werk. Ik kreeg er niks voor. Ja, de foto´s. Of nou ja... als schildersmodel kreeg ik wel betaald hoor
Thanxquote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Fijn Barb
Dat alles goed is dus
Zo hoort dat ook
Ik wel omdat het gewoonleuk samenwerken was. Samen ideeen uitwerken.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik krijg er wel bi ¤¤¤¤¤ vooranders had ik het ook echt niet gedaan
En dat is maar goed ook. Ik ben een slanke den. Maar die meisjes op de catwalk zijn echt broodmager. Zooooolelijk. En het geeft een verkeerd beeld.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Gewoon gelukalhoewel, voor die lingerie en fashionfoto's ontving ik ook wel een lekker centje
En dat terwijl ik verre van anorexia ben![]()
mensen willen tegenwoordig geen bonenstaken meer zien(met alle respect voor de slanke dennen onder ons, maar je begrijpt dat ik doel op mannequins ed)
misschien issie wel slim maar wil toch niet met hem ruikenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een mooie meid zijn kan anders best een handicap zijn hoor. Dan merk je ook dat mensen je aalleen maar daarom benaderen en niet om wie je bent.
En als je al het bovenstaande mist is er nog maar een hoop..... heeeel intelligent zijn.
Ik blijf mijn hart volgenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ThanxDroompje. Wat zijn de ontwikkelingen in je topic (ff beknopt
) ben je al wijzer geworden? wat zijn je plans?
't Is best goed toeven in Nergens.....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true.... maar als je uitstraling en karakter mist en ook nog eens oerlelijk bent kom je nergens
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef gaai het volgende:
[..]
't Is best goed toeven in Nergens.....![]()
Ik zou het best willen bewijzen middels een fotoboek, maar ik mis óók nog's de intelligentie om er 1 aan te maken....dus tel uit je winst!
Je hoeft alleen maar de instructies op te volgen en je fotoboek is een feitquote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik zou het best willen bewijzen middels een fotoboek, maar ik mis óók nog's de intelligentie om er 1 aan te maken....dus tel uit je winst!
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef gaai het volgende:
Ff kijken of ik een foto kan invoegen dan hier......
[afbeelding]
Wow gelukt!
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef gaai het volgende:
[afbeelding]
Wow gelukt!
zwart van buiten wit van binnenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef gaai het volgende:
Gut, thnx all.....![]()
Ik ben antilliaanse van geboorte, maar eigenlijk gewoon een 'bounty'( geadopteerd )
En dan allemaal ìnderdaad`s in je fotoboek lezen.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef gaai het volgende:
[..]
nou... heb ze enger gezien hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef gaai het volgende:
[afbeelding]
Wow gelukt!
Moe'je nie willuh.....quote:Op maandag 27 februari 2006 20:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan allemaal ìnderdaad`s in je fotoboek lezen.![]()
Ik ben flieft op gaai nu. sorrie nok, het was leuk voor zolang het duurde...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou... heb ze enger gezien hoorvandaag in de spiegel nog
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben flieft op gaai nu. sorrie nok, het was leuk voor zolang het duurde...
geintje![]()
zolang je maar niet flieft op mir word cuz then i have to chop your balls ofquote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben flieft op gaai nu. sorrie nok, het was leuk voor zolang het duurde...
geintje![]()
Mirage? (vast niet maar welke mir dan? haar nicknaam is?)quote:Op maandag 27 februari 2006 20:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zolang je maar niet flieft op mir word cuz then i have to chop your balls of
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:20 schreef nokwanda het volgende:
mag hoor virtueel vreemdgaan... je doet maar
je kan toch fotoboekjes kijken?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de rest eruit ziet![]()
Nok heb ik al gezien
Newbiequote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mirage is toch met Oversight?
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voordat ik hier kwam wist ik dat idd niet nee, oversight zag ik een keer in V&A Feedback en daar strooide ie rijkelijk met smilies, drm herineer ik me hem nog heel goedquote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Newbie![]()
Als je dat niet weet, ben je echt een newbie
Kon het niet laten om het te vermelden, newbies maakt niet uit. Maar goed.
Mirage en oversight zijn dus bekend hier, mocht je dat niet weten
Oversight is meer dan smiley'squote:Op maandag 27 februari 2006 20:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voordat ik hier kwam wist ik dat idd niet nee, oversight zag ik een keer in V&A Feedback en daar strooide ie rijkelijk met smilies, drm herineer ik me hem nog heel goed![]()
niet iedereen heeft die.....en ik krijg het zelf ook niet voor elkaarquote:Op maandag 27 februari 2006 20:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan toch fotoboekjes kijken?
Ikstaook gewoon in mn fotoboekje hoor...quote:Op maandag 27 februari 2006 20:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de rest eruit ziet![]()
Nok heb ik al gezien
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
niet iedereen heeft die.....en ik krijg het zelf ook niet voor elkaar
meer MEEEEERquote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ikstaook gewoon in mn fotoboekje hoor...
En mn monsters ook!
ja... jij.... mega vaag. Moet es een duidelijker foto komen. Neeeeee, zo vaag ben je nietquote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ikstaook gewoon in mn fotoboekje hoor...
En mn monsters ook!
Ow, gelukkig......ik ben niet de enige....quote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
niet iedereen heeft die.....en ik krijg het zelf ook niet voor elkaar
Jaaaaa, maar ....... Barra.....tja... hoe moet ik het zeggen...neemt een speciale plaats in in haar leven, snap je.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mij lukte het zelf ook niet. Ik kreeg hulp van Mirage toen. Maar ik ben dan ook wel een sukkel op dat gebied.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:40 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow, gelukkig......ik ben niet de enige....![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar ....... Barra.....tja... hoe moet ik het zeggen...neemt een speciale plaats in in haar leven, snap je.
U vraagt, wij draaien.....quote:neeeeee solid, we houden van je, je bent zooo tof!!en je hebt van die mooie bruine kijkertjes...
die kijkertjes van je kennen we helemaal niet. Moeten we nog zien. Dus neem en voorbeeld aan Gaai.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:03 schreef SolidasRock het volgende:
Ik neem vast ook wel een speciale plaats in op FoK, men zal zeggen:"Die Solid... zoo een kerel was ut... ben blij dat ie opgerot is!".
En dan wil ik nu heel veel reacties lezen met neeeeee solid, we houden van je, je bent zooo tof!!en je hebt van die mooie bruine kijkertjes...
trouwens... mochten we ooit een user binnen zien komen hier met de nick Bounty, dan weten we dat het een kloon van jou isquote:
Down ff powertoy resizer (is van microsoft en gratis) en daarmee kan je met rechtermuisknop pics snel verkleinen zonder rompslompquote:Op maandag 27 februari 2006 21:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:
m'n foto's zijn allemaal te grootik moet ze gigantisch verkleinen, doe ik binnenkort wel ff
hallo... JOUW foto´s dan???quote:Op maandag 27 februari 2006 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Down ff powertoy resizer (is van microsoft en gratis) en daarmee kan je met rechtermuisknop pics snel verkleinen zonder rompslomp
Ja maar, de vorige keer dat ik me foto liet zien bloedde het topic dood, diegenen die daar gereageerd hebben zag ik nooit meer iets posten op FoK, volgens mij zijn ze nog niet over de schrik heen....quote:Op maandag 27 februari 2006 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
die kijkertjes van je kennen we helemaal niet. Moeten we nog zien. Dus neem en voorbeeld aan Gaai.
En verder:
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar, de vorige keer dat ik me foto liet zien bloedde het topic dood, diegenen die daar gereageerd hebben zag ik nooit meer iets posten op FoK, volgens mij zijn ze nog niet over de schrik heen....![]()
poesjequote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja maar, de vorige keer dat ik me foto liet zien bloedde het topic dood, diegenen die daar gereageerd hebben zag ik nooit meer iets posten op FoK, volgens mij zijn ze nog niet over de schrik heen....![]()
quote:
Doorscrollen tot je image resizer ziet uiterst rechts in het pagina, die downen, installeren,quote:Op maandag 27 februari 2006 21:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
het is dezelfde link![]()
goed. welke moet ik nou kiezen?
Hoe komt barra bij poesje en jij uiteindelijk bij een tubgirl?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wat bedoel je? postte hij dan een pic van zichzelf in tubgirl positie of zoiets?
Omdat we verschrikkelijk zijn en totaal onlogischquote:Op maandag 27 februari 2006 21:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe komt barra bij poesje en jij uiteindelijk bij een tubgirl?![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 februari 2006 21:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:ik vind meestal m'n weg wel, maar mn hersentjes willen nu niet zo :S
ik denk dat ik ff op de bank ga liggen, morgen verder
was een drukke dag...
truste goys -mwah-
Direkte link voor Lazy_Barb danquote:Op maandag 27 februari 2006 21:22 schreef Analyzing_Barb het volgende:ik vind meestal m'n weg wel, maar mn hersentjes willen nu niet zo :S
ik denk dat ik ff op de bank ga liggen, morgen verder
was een drukke dag...
truste goys -mwah-
Ja jij bent een vrouw, beetje logisch dat je onlogisch doet, maar Barra is een man?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:22 schreef nokwanda het volgende:
Omdat we verschrikkelijk zijn en totaal onlogisch![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja jij bent een vrouw, beetje logisch dat je onlogisch doet, maar Barra is een man?![]()
quote:
meer om dat eerste gedeelte... dan mijn onlogica logisch is omdat ik vrouw ben. maar volgens mij kan onlogisch nooit logisch zijn. da´s gewoon niet logisch.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja en ben een man ja! ik heb ook geeeen idee waarom nokjepokjevlokje daar zo om lacht
en poesje is nederlands voor pussy wat o.a. ook mietje betekend in het engels
dus hup posten die fotos
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
meer om dat eerste gedeelte... dan mijn onlogica logisch is omdat ik vrouw ben. maar volgens mij kan onlogisch nooit logisch zijn. da´s gewoon niet logisch.
En dat nokjepokjevlokje klopt vandaag best wel ja![]()
quote:Oke oke ik zet wel ff een fotootje neer...
Ikke dus maar nu zie ik ongeveer zelfde uit alleen heb ik een ringbaardje
*POEF*
Speciaal voor nokje om te laten zien dat iedereen wel eens een bad (hair) day heeft...
*POEF*
Oh, die piercing heb ik trouwens ook nie meer...
Een berekening die ik heb uitgevoerd met een simpel programmaquote:Op maandag 27 februari 2006 22:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dussss wasda?
dat valt tegen... je bent helemaal niet eng!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef SolidasRock het volgende:
Zien jullie wel, topic is doodgebloed, nokkie dracu vamp gaai enz enz zijn allemaal foetsie, nu zullen we ze nooit meer terugzien![]()
tuurlijk wel... ik voorspel dat nok snel wat gaat postenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:16 schreef SolidasRock het volgende:
Zien jullie wel, topic is doodgebloed, nokkie dracu vamp gaai enz enz zijn allemaal foetsie, nu zullen we ze nooit meer terugzien![]()
zie jequote:
waarom?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan ik de fotos weer weghalen?![]()
ja... is ie eigenlijk wel eng genoeg voor ons hier?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat valt tegen... je bent helemaal niet eng!
Aanstellerquote:Op maandag 27 februari 2006 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin in hebt mijn foto's elders op FoK tegen te komen...![]()
Solid.zipquote:Op maandag 27 februari 2006 22:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin in hebt mijn foto's elders op FoK tegen te komen...![]()
:d zit nu aan de mede van Enyalius. Sterk spul.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zo nu zijn de kinders naar bed![]()
wijntje nok?
*alle albums van live inlaad in winamp*
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 februari 2006 22:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
truste nokje
Barra gaat slaapjesdoen
ik zie het ook vaak... weet dan niet of het iets is of gewoon me verbeeldingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mogguh allemaal
mijn dametje slaapt al sinds 3 nachten door![]()
Een wonder!! Nou volhouden he Isabella!
Ik wilde jullie nog iets vragen
Mijn vriend zag gisteren, terwijl hij op zijn scooter zat, redelijk dichtbij een zwarte schim vanuit zijn ooghoeken en toen hij keek liep het zeg maar van hem af. Alsof het was overgestoken. Zoiets. Het had gewoon de contouren van een mens, hij wist het ook niet zeker of het niet gewoon een (levend) mens was (je gaat natuurlijk aan jezelf twijfelen...), maar opvallend was het wel. Het was avond en heel donker.
Kan iemand iets vertellen over zwarte schimmen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:48 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
nou hek nog geen solidfoto gezien
Liep er hier ergens niet een topic over zwarte schimmen, een tijdje geleden? Zal eens zoeken. Ik kan je er weinig over vertellen. Ik zie ze hier in huis soms. Maar dat is redelijk logisch in deze ouwe keet. Iik zeg een mentale hoi en laat het verder.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mogguh allemaal
mijn dametje slaapt al sinds 3 nachten door![]()
Een wonder!! Nou volhouden he Isabella!
Ik wilde jullie nog iets vragen
Mijn vriend zag gisteren, terwijl hij op zijn scooter zat, redelijk dichtbij een zwarte schim vanuit zijn ooghoeken en toen hij keek liep het zeg maar van hem af. Alsof het was overgestoken. Zoiets. Het had gewoon de contouren van een mens, hij wist het ook niet zeker of het niet gewoon een (levend) mens was (je gaat natuurlijk aan jezelf twijfelen...), maar opvallend was het wel. Het was avond en heel donker.
Kan iemand iets vertellen over zwarte schimmen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:59 schreef gaai het volgende:
Môgguh.....![]()
Nu heb ik dus de foto's van Solid gemist, begrijp ik?![]()
Hij leek op jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:59 schreef gaai het volgende:
Môgguh.....![]()
lekker uitzieken bij mams....meer kan je haast niet doen. Thee met honing om de keel te smeren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:19 schreef vamperotica het volgende:
Minimannetje is nog steeds superverkouden.. En blijft lekker een dagje bij de mama.. Tegen de middag krijgt ie wat koorts hoorde ikvan ex...
Vannacht ook niet lekker geslapen.. Alst aan t eind van de week nog zois, toch maar ffnaar de huisarts. Andere twee monsters zijn lkeercarnavallen met t kdv en t miniminimonster trapt er lekker op los...
Ik heb ook wat moeite om het te volgen. Maar ik had de indruk dat Droom de vergelijking trok tussen mens en computer. Wat is realiteit? Als een computer met enen en nullen zo geprogrammeerd kan worden om te doen wat jij wilt dan zou je jezelf ook zo moeten kunnen programmeren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:24 schreef Metro2005 het volgende:
Als dromenvanger al aanwezig is:
Op hoger niveau programmeren...h4 variant
Wat is de bedoeling van dit topic, ik kan er geen kaas van maken hoorsnap echt niet waar het over gaat.
Ja... net ff lekker Nijntje gekeken en nu racet ie weeer rond op zn auto... hij heeftzelfsal een paar hapjes van zn broodje op. Eet al een tijdje niet zofantastisch, maarkanwel wat hebben..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
lekker uitzieken bij mams....meer kan je haast niet doen. Thee met honing om de keel te smeren.
Heeft hij niet lekker geslapen of jij? Of hij en daardoor jij ook niet?
Ah okee, dan is het me duidelijk. Interessante hypothese moet ik zeggenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook wat moeite om het te volgen. Maar ik had de indruk dat Droom de vergelijking trok tussen mens en computer. Wat is realiteit? Als een computer met enen en nullen zo geprogrammeerd kan worden om te doen wat jij wilt dan zou je jezelf ook zo moeten kunnen programmeren.
En dus gaat ie vliegen en ziekten stoppen en macht terugvinden over het leven zelf.
Tenminste...... dat is wat ik ervan begrijp. Aan Droom om me te corrigeren.
Nee.... "Ze"vond het te koud... ( Of volgensbo dr woorden... Ik ga echt nietmet dat rotweer naar de optocht... ) Maart was niet te koud om eenstukte gaan wandelen.....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:17 schreef draculettetje het volgende:
Ook mogguh hier!
hey zijn de monstertjes niet eens naar den opstoet geweest?
Volgend jaar halen wij onze tradities gewoon weer in
kheb ook geen foto's gezien.....
Heb de foto's bekeken, wat een poepies zeg! Hele leuke kids heb je.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja... net ff lekker Nijntje gekeken en nu racet ie weeer rond op zn auto... hij heeftzelfsal een paar hapjes van zn broodje op. Eet al een tijdje niet zofantastisch, maarkanwel wat hebben..
Glaasje ranja heeft ie ook al op. melk en superverkouden kindjes gaat nooit zo goed samen hier... Zekrijgen het slijmal zo moeilijk weggehoest.....
Alle twee niet geweldig geslapen... Op een gegeven moment vond ie t wel weer genoeg... Beetje jammer dat t pas 4.30 was.....
Straks lekker koppie thee idd.....
been there done thatquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil nog steeds een keer een jointje met m roken
en waarop staat : de optiequote:Op maandag 27 februari 2006 20:09 schreef gaai het volgende:
Maar serieus: het fotoboek doet wel alsof ie er is, maar ik zie geen icoontje-dinkie bij m'n posts staan........![]()
Ach ja....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef draculettetje het volgende:
ik word er af en toe gewoon naar van......![]()
maar volgend jaar, dan ben jij waarschijnlijk niet opnieuw zwanger![]()
en ikke misschien eens niet meer op krukken
en dan..........
dan bouwen wij een feessie![]()
nog 1 nachtje slapen![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:32 schreef draculettetje het volgende:
misschien wil ik dan toch ook maar een foto boek......
nee... kennen we hier nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Heb de foto's bekeken, wat een poepies zeg! Hele leuke kids heb je.
Ken je die nieuwe testzender van UPC (of komt die alleen in Rotterdam)
Baby TV![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:37 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Zat net op de tafel,voorde pjoeter....
Roept mormel... Mama tout.. nie taaf titte...
( en danop de grond wijzend... da titte![]()
HIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHIHHIHIHIHIHIquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:37 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Wat een scherp commentaar van zo'n ukkiequote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:37 schreef vamperotica het volgende:
![]()
quote:
thanksquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:30 schreef draculettetje het volgende:
hihihihi pas maar op dan allemaal ja!
Moet je sowieso doen als wij saampjes een drankje nuttigen
zorg ervoor dat er dan geen stuiterballen in de buurt zijn!
heb ook stiekem naar jou isabella gekeken, is ook een scheetje hoor!
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:37 schreef vamperotica het volgende:
![]()
En iemand die het allemaal analiseert en iemand die het allemaal uitbreid (that´s me) en dan nemen we allemaal de Metro2005 of Barra´s Cupra naar....... never mindquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Tjee, het wordt nog leuk...we hebben een dracula, een vampier
Gezellig
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En iemand die het allemaal analiseert en iemand die het allemaal uitbreid (that´s me) en dan nemen we allemaal de Metro2005 of Barra´s Cupra naar....... never mind
Ow....ahá.......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:34 schreef coz het volgende:
en waarop staat : de optie
Icon op andere subsites: (op dit moment heeft dit alleen invloed op het forum)
nee of ja ?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow....ahá.......![]()
Had ik al's vermeld wat voor een muts ik ben?![]()
lolquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En iemand die het allemaal analiseert en iemand die het allemaal uitbreid (that´s me) en dan nemen we allemaal de Metro2005 of Barra´s Cupra naar....... never mind
Nee, maar nu welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow....ahá.......![]()
Een muts met dreadsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:20 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow....ahá.......![]()
"wellicht"?? "af en toe"??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel
En wellicht doet je gedrag de benaming muts af en toe wel eer aan![]()
En je had niet 'gesport' vannacht.........quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gaaaaap vadaag word een ramp
owwwwww, you remind me now........quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef draculettetje het volgende:
ben een beetje in de fotoboekjes aan het snuffelen hoor....![]()
t wil bij mij nie zo lukken, had net heel wat tekst ingetypt en nu is het foetsie![]()
en ook de foto wil nie, iets met tekentjes ofzo
Dit wordt mijn eerste kopquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb ook maar even koffie gepakt, moet eigenlijk eens gaan minderen, is mijn 8e bak al vandaag
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:44 schreef draculettetje het volgende:
jippie tis gelukt!![]()
de tekst is blijven staan en de wazige foto ook!
en jaaaaa... ook jou is het geluktquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:30 schreef gaai het volgende:
Ik heb ook even een rondje fotoboekjes gedaan.....leuk hoor!![]()
Eigenlijk zou ik ook nog een soort van leuk tekstje erbij zetten, maar ik weet nooit wat zinnigs over mezelf te vertellen........![]()
Jij hebt het niet nodig om mensen terug te kraken. Past dat in het systeem der dingen waarmee je nu bezig bent?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb mezelf goed verdedigd in het topic h4 en hoger programmeren. Als mensen mij proberen af te kraken ga ik eerst kijken naar hun fotoboek en icoon op fok en nog meer. Ik neem het nummer erbij en het tijdstip van regristratie. Zit er ergens iets in wat me niet bevalt en zie ik dat ze niet serieus zijn van intentie, dan ga ik ze behandelen als idioten.
En serieus zijn hoeft niet altijd, ik ben ook niet altijd serieus. Ik ga alleen serieus om met wat zich afspeeld op hoger niveau. En ik denk nog altijd dat er zaken niet helemaal in orde zijn. Er speelt zich wat af daarboven. Altijd is dat al geweest.
Het is nu zaak om te onderzoeken wat zich afspeeld op dat hogere niveau, wie wat erin heeft gezet en datgeen opheffen zodat de kettingen weg zijn van alles.
Dan is alles losser![]()
En het zal los moeten zijn, alles zal uit elkaar moeten vallen![]()
Pas als alles uit elkaar is, als de mensheid niet meer verbonden is zo sterk aan elkaar en aan deze realiteit, dan pas kan het echte opbouwen beginnen![]()
Dus als ik dan zeg, dat het via taal gebeurt en dat ieder mens zichzelf aan het verlossen is en dat we gezamenlijk bezig zijn met deze missie en nog meer, dan is dat zo. Op tv zijn ze ook bezig ermee, in de muziek zijn ze bezig ermee, in de kunst zijn ze bezig ermee.
De mensheid is altijd bezig geweest ermee als je het mij vraagt. En dan moet er gewoon een versnelling komen in het hele gebeuren, dat alles, dus ook alles uit het verste verleden uit elkaar valt. Zelfs vanaf het begin zal dat moeten gebeuren. Vanaf de wortel dus. Is er tijdens de oerknal of tijdens het ontstaan van alles iets niet goed gedaan, dan zal die fout afgebroken moeten worden.
Zie het als de genen, of als het dna. Daar is het begonnen, zat het in het begin van de voortplanting niet goed dan werkt dat nu door, dus dan moet het allereerste begin aangepakt worden.
En of het alleen de voortplanting is, dat is ook de vraag. De geest en de ziel zit misschien ergens aan vast ook nog.
Maar dat moet ik uitzoeken nog![]()
Ik leer het nog welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:25 schreef Metro2005 het volgende:
http://www.magischforum.nl
En dromenvanger, je moet je niet zo op de kast laten jagen hoordie malloten weten niet beter moet je maar denken
![]()
In het systeem past alleen opbouwquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij hebt het niet nodig om mensen terug te kraken. Past dat in het systeem der dingen waarmee je nu bezig bent?
Nee man.... dat past helemaal niet bij je. Hey... ik heb er nu net ook gepost. Een negativiteitsfiltertje erin dan? Als je dan toch aan het programeren bent kun je jezelf ook zo programmeren dat negatieve dingen je niet raken.![]()
Wees blij!! Nok doet dan wel heel stoer maar ze was wel ondersteboven van om mijn gezicht te zien... Zo erg dat ze diezelfde avond nog aan de drank ging en vroeg ging slapen....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 07:48 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
nou hek nog geen solidfoto gezien
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
dan heb je iets gemist.... maar maakt niet uit.... ik stuur je gefotosoepte zip wel even door
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:59 schreef gaai het volgende:
Môgguh.....![]()
Je liegt!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
Hij leek op jou.
Niet uiterlijk maar wel in de waarschuwing dat het heeel erg eng was en zo wat ook wel weer bleek mee te vallen
Die van mij?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:17 schreef draculettetje het volgende:
kheb ook geen foto's gezien.....
Last van sado machoisme neigingen? Of veroorzaken ze lachbuien waardoor je hele dag weer goed isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
NOG EEN KEER NOG EEN KEER
Dat laatste natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Last van sado machoisme neigingen? Of veroorzaken ze lachbuien waardoor je hele dag weer goed is?
Ja dag, straks ga je weer aan de drank en ga je weer vroeg naar bed, ik vind dat ik je tere ziel wel genoeg heb aangedaan gisteren....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef nokwanda het volgende:
Ow, en die Solid zip...... Iedereen geniet er nu in stilte van. Maar het is afwachten tot de vreugde zo groot wordt tot iemand hem wel MOET delen.![]()
Maar we willen die pics gewoon nog een keer zien. Vooral jouw gespartel erover is verrukkelijk.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk.
Die SM buien van em ...... nou.... daar heb ik al lang mee afgerekend.
Mijn tere ziel....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dag, straks ga je weer aan de drank en ga je weer vroeg naar bed, ik vind dat ik je tere ziel wel genoeg heb aangedaan gisteren....
P.S. heb je nou wel of niet me fotos gemaild?
Oei dochterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en jaaaaa... ook jou is het gelukt![]()
Leuke pics. Jouw dochter?
Nog een keer gekeken. Ja, he he, klopt, tis een jochie met een lekker hoofd. Op de achtergrond is iets donkers waarvan ik even dacht dat het een staartje was.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef gaai het volgende:
[..]
Oei dochter.....nee het is een kereltje
![]()
Mét 'poppenkoppie' en wimpers van 50cm.....dat dan weer wél......
Och.... tis weer es een ander antwoord op de vraag: wat wil je worden als je later groot bentquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga aan de rooibessen theeIk ga het lichaam ontgiftigen. Ik ga werken aan mezelf. Ik ga bouwen. Ik wil zo stabiel worden als maar zijn kan. Zoals ik zei in het programmeer topic h4. Ik wil een beest worden. Het ultieme beest wil ik worden
En dan ga ik dus trainen binnenkort. Ik begin er snel mee, het liefst morgen of vandaag al, uitstel is niet meer toegestaan in de toekomst, maar alles gaat vanzelf nog. Ik begin thuis op de hometrainer om achterstallig onderhoud te plegen, daarna snel richting de sportschool om gewichten te gebruiken. Er is daar ook een sauna en zwembad dus dat lukt wel.
Misschien ook Judo gaan doen en kick-boxen nog. Karate lijkt me ook een mooie sport. Word ik een echte NinjaOf anders gezegd. De ultieme predator
![]()
Mijn lichaam is ook belangrijk. Het lichaam is de tempel.
Ik heb echt zin in het levenZoveel zin. Omdat ik nu pas begin met het echte werk
Nu thee zometeen, en dan ga ik verder met deze computer indelen helemaal. Ik ga foto's zoeken op google en die cijfereren. Ik ga mappen aanpassen en muziek luisteren en nog meer.
The beast is back
I am the master of this universeIn ieder geval ga ik het worden
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och.... tis weer es een ander antwoord op de vraag: wat wil je worden als je later groot bent
Zal je gebeuren dat je dat je kind vraagt en dan jouw antwoord krijgt![]()
Eigenlijk hoor je rooibos thee heel sterk te drinken. Met twee zakjes in een flinke mok en die helemaal getrokken en uitgeknepen. Dan met 2 flinke lepels suiker (liefst rietsuiker) en een flinke plons melk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
RooiBosthee
Jah
Smaakt lekker welEn het is lekker zoet met 1 klontje suiker erin. Ik ga stoppen met alchol drinken, waarom zou ik alcohol drinken?? Ik ben de hele dag in hoge sferen.
Wat heb je voor cake gebakkenWat voor soort cake dus
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:54 schreef Dromenvanger het volgende:
RooiBosthee
Jah
Smaakt lekker welEn het is lekker zoet met 1 klontje suiker erin. Ik ga stoppen met alchol drinken, waarom zou ik alcohol drinken?? Ik ben de hele dag in hoge sferen.
Wat heb je voor cake gebakkenWat voor soort cake dus
Rietsuiker is heel gezond. Maar ik vind het niet lekker jammer genoeg....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je rooibos thee heel sterk te drinken. Met twee zakjes in een flinke mok en die helemaal getrokken en uitgeknepen. Dan met 2 flinke lepels suiker (liefst rietsuiker) en een flinke plons melk.
Je werkt aanstekelijk. Zal vandeweek weer es een appeltaart bakken. Mijn kind heel blij maken. Morgen dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
Oh een ordinaire cake, maar hij is heerlijk. en niet droog, wel een klein beetje te nat maar toch ook weer niet. hij is zaligmet een knapperig korstje. en wat citroensap
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je werkt aanstekelijk. Zal vandeweek weer es een appeltaart bakken. Mijn kind heel blij maken. Morgen dus.Dus als je dit leest....EW.... dan weet je het vast
OKay...... dan zorgt EW dat ie tegen die tijd op isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben woensdag tegen 21:00 bij je
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OKay...... dan zorgt EW dat ie tegen die tijd op is![]()
American pie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga morgen wel bij me vriendin taart eten
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je rooibos thee heel sterk te drinken. Met twee zakjes in een flinke mok en die helemaal getrokken en uitgeknepen. Dan met 2 flinke lepels suiker (liefst rietsuiker) en een flinke plons melk.
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OKay...... dan zorgt EW dat ie tegen die tijd op is![]()
Ben jij Electro-Worm?quote:
wil je dat graagquote:
Ja, nou wil ik ook cake......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
Oh een ordinaire cake, maar hij is heerlijk. en niet droog, wel een klein beetje te nat maar toch ook weer niet. hij is zaligmet een knapperig korstje. en wat citroensap
![]()
Wel een natte danquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je werkt aanstekelijk. Zal vandeweek weer es een appeltaart bakken. Mijn kind heel blij maken. Morgen dus.Dus als je dit leest....EW.... dan weet je het vast
Lijkt me een beetje onmogelijk dat jij opeens mijn zoon bent, denk je niet?quote:
'k Ben vanochtend geweest......quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra gaat zo ff fitnessen
Droge appels zijn niet echt een goed idee in de taart.quote:
Haha *Barbie geeft iedereen een plak*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:17 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja, nou wil ik ook cake......![]()
Maar geen ingrediënten om 1 te maken en geen tijd om ze te gaan kopen want moet oudste kind zometeen weer van muziekles halen........![]()
Nee het deeg moet nat zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Droge appels zijn niet echt een goed idee in de taart.![]()
Jaaaaa, broodnuchter gaan stappen en bij wijze van spreken gaan paaldansen en dan genieten van al die geshockeerde smoelen die dat niet durven tenzij ze een flinke slok op hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef gaai het volgende:
[..]
'k Ben vanochtend geweest......
Toen ik terugreed bedacht ik me inenen dat ik best wel héél gezond bezig ben tegenwoordig.......op de koffie na ( heus verslaafd, want net als Nokwanda hoofdpijn als ik m'n shot niet op tijd neem) ben ik gewoon een geheelonthouder.........![]()
Best saai dus........en d'r zit tuulk niemand te wachten op een saaie gaai........Dus als iemand nog iets spannends weet........hou ik me aanbevolen!
Had ik laatst per ongeluk. Hele taart zakte in elkaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:28 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Nee het deeg moet nat zijn![]()
Barbie?????????? ieuwww, doe nie zo eng........ da´s da ding dat om zou vallen als ze echt zou bestaan. Of en wijf met een poedel met roze strikjes en een vent die Ken heet....brrrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Haha *Barbie geeft iedereen een plak*
oooh ik ben gemeen! Nou ja, denkbeeldig....is er iemand misschien helderproevend?![]()
Wat grappig zeg!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef nokwanda het volgende:
@Gaai.... jij doet me zoooo sterk denken aan iemand die ik in 1997 ontmoette in Swaziland. Ze heette Francisca en was het kind van een Mocambiquaanse moeder en een Duitse vader en woonde met haar man Bruno en kinderen in Swaziland waar ze samen een Backpackershostel runde.
Je hebt dezelfde uitstraling.
pinjooooooooooooooquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:37 schreef nokwanda het volgende:
@Gaai.... jij doet me zoooo sterk denken aan iemand die ik in 1997 ontmoette in Swaziland. Ze heette Francisca en was het kind van een Mocambiquaanse moeder en een Duitse vader en woonde met haar man Bruno en kinderen in Swaziland waar ze samen een Backpackershostel runde.
Je hebt dezelfde uitstraling.
Tot laterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef gaai het volgende:
Ik heb altijd een heleboel lol gehad zonder alcohol.....ik lust het ook gewoon niet...![]()
Maar ik kom straks nog wel eventjes buurten.....ik moet nu eerst die lange van muziekles halen......
Ja, Francisca was heel bijzonder. Ik moet nog vaak aan haar denken ook al heb ik haar nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef gaai het volgende:
[..]
Wat grappig zeg!![]()
*Hoopt dat Francisca wel aardig was...?![]()
Die langequote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:49 schreef gaai het volgende:
Ik heb altijd een heleboel lol gehad zonder alcohol.....ik lust het ook gewoon niet...![]()
Maar ik kom straks nog wel eventjes buurten.....ik moet nu eerst die lange van muziekles halen......
no1... ik ben eerder een Ieniemienie. en no2....Ik heb al een Tommyquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:50 schreef Aarde het volgende:
[..]
pinjoooooooooooooo
mag ik je tommy zijn
[afbeelding]
Hier komt een taartquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef draculettetje het volgende:
Ik wil ook taart en of cake!
Die lange is 9quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die lange![]()
Hoe oud is die lange dan?
Als jij maar ..40 bent valt dat wel meequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:34 schreef gaai het volgende:
[..]
Die lange is 9, maar al bijna even groot als ik......
Maar hij baalt wel een beetje, want het is niet zeker dat hij saxofoon kan gaan doen het 2e half jaar op muziekles vanwege veel animo......![]()
Ik ben 31quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij maar ..40 bent valt dat wel mee
hihihi..... mijn shorty baalt dat ik destijds geen langere pa voor hem heb uitgezocht omdat ie nu de kleinste uit de klas is (maar wel de breedste)
Nou ja.... het is ook nog niet zeker dat ie GEEN sax kan gaan spelen. Is er een goed alternatief?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik ben 31en *grinnik* ik noem mijn jongste dus ook 'shorty'..........maar da's meer omdat het contrast met z'n broer groot is ( shorty is 5 ).
En het is idd. nog niet zeker dat het géén sax wordt, anders lijkt trompet 'm ook wel leuk.......'t is nog even afwachten.
Ik edit en jij verbetert !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er iets wegviel in mijn eerdere post. Ik bedoelde dat die lange erg lang lijkt als jij maar 1.40 m bent. De zin sloeg nu nergens op
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
no1... ik ben eerder een Ieniemienie. en no2....Ik heb al een Tommy![]()
Tja..... tis zo laf om daar altijd mee te schermen. Als ik ergens ben en iemand vindt me leuk dan mag dat best.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:06 schreef Mirage het volgende:
ik ben weer in het land der levenden
men was het er niet echt mee eens dat ik naar huis ging
maar wie denkt mij nou tegen te kunnen houden
als ik er genoeg van heb, heb ik er genoeg van
dus ik ben weer thuis
wel een beetje moe nu
dus ik ga zo eerst even slapen
en morgen verder lezen
![]()
jullie zijn lief
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:08 schreef Mirage het volgende:
hé, best goed hè.....
ik kan niet alleen goed klonen van Oversight maken,
maar doe het zelf ook best goed om als Oversight-kloon door te kunnen gaan.
*smiley posts*
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tja..... tis zo laf om daar altijd mee te schermen. Als ik ergens ben en iemand vindt me leuk dan mag dat best.
Ben ik dan niet meer leuk als er een Tommie is dan? De kans dat ik iets doe met het leuk gevonden worden, behalve het waarderen dan, is toch al minimaal. Ook als er geen Tommie zou zijn. Dus echt relevant is het niet.![]()
Dan stop ook maar met de zwarte thee als je die nog drinkt. Kruidenthee of rooibos dan maar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
@ Gaai
ik ben zelfs gestopt met de caffeine (koffie en cola)
zie ik kan wel lange verhalen typselenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef vamperotica het volgende:
En een wijze lap tekst ook nog!
Hij´s goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:17 schreef vamperotica het volgende:
Help.....
Een lap tekst van Barra.....
Ik schrik er van!!
Nu nog lezen...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij´s goed.
Maar da het ie nie zelf verzonnen![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoe vol je leven ook is, er altijd wel plek
is voor een paar biertjes."
de waarheid als een koequote:
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:02 schreef SolidasRock het volgende:
Deze citaat is bij mij blijven hangen uit die film just like heaven:
"God heeft ons alcohol geschonken voor onze sociale vaardigheden... om mannen dapperder te maken en vrouwen losser"
![]()
Oh, alvast iedereen welterusten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |