Doe datquote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Ey...people... ik zie er vandaag uit om op te schieten.
Zou eigenlijk een pic moeten kunnen maken om hier neer te zetten ter definitieve genezing van hen die halstarig blijven geloven in mijn fotoboek.
Noem je er wel een op. Kan me voorstellen dat die zelfs op haar minste dag nog een stuk is.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe dat! Touwens iedereen heeft zijn topdagen en mindere dagen, lekkere meiden zoals Shakira zullen heus wel eens belabberd uitzien als ze ziekjes voelen of zo...
Ja... maar fokken is nu wel het laatste waar ze aan denken, lijkt me. Hebben wel wat beters om naar te kijken. Helemaal wennen met 3 jongens nu.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik mis Mirage inderdaad![]()
En ook oversight![]()
Ik begin haar echt te missen![]()
Ik zie er ook vaak zo brak uit, niet normaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Ey...people... ik zie er vandaag uit om op te schieten.
Zou eigenlijk een pic moeten kunnen maken om hier neer te zetten ter definitieve genezing van hen die halstarig blijven geloven in mijn fotoboek.
Gekkie... Dikke onzin, niemand ziet er altijd toppie uit. Ik heb dagen dat ik eruit zie als brad pitt en dagen dat een lijk beter uitziet als ik...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Noem je er wel een op. Kan me voorstellen dat die zelfs op haar minste dag nog een stuk is.
Maar het kan niet. Webcam werkt niet op mijn comp. Beschrijving... haartjes hangen wat slapjes en heb een neus zo rood dat ik eigenlijk gewoon gelijk de carnaval ermee in kan. Mijn huid wil lente en zon dus die is vlekkerig en de lachrimpeltjes beginnen op de Grand Canyon te lijken.
Dat was toen een goed geslaagde sessie ja. Heb dat om de zoveel jaar gedaan bij een semi-prof die me ooit vroeg toen ik 18 was. Daarna om de zoveel jaar weer es. Maar nu ben ik moe van dat. Heb er geen zin meer in de laatste jaren. Ook wel eens voor anderen geposeerd maar dat leverde nooit zulke leuke op als bij deze fotograaf. Ook wel voor schilderclubjes gezeten. Maar dat was klote. Paar uur stilzitten. Was vermoeiender dan een dag hard werken.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zie er ook vaak zo brak uit, niet normaal.
Soms lijk ik 2 uiterlijken te hebben, uiterlekenUiterlijken
Ik kan er zo brak uitzien, dan lijk ik een totaal andere persoon dan wanneer ik er gezond uitzie.
Soms maak ik wel eens een foto die ik wil plaatsen op fok, maar dan zie ik er zo brak uit. Dat ik het gewoon niet durf te plaatsen. In de zomer gaat het iets beter.
Je fotoboek is trouwens super
En sexyIk had stiekem gekeken vanmiddag
Maar heb niets geschreven, waarom ik niets geschreven had weet ik niet, er kwam niets in me op. Heeft wel wat hoe je die foto gemaakt hebt
nou ja.... uiteindelijk gaat het erom hoe je jezelf ziet en dat kan ook van dag tot dag verschillen. Op sommige dagen kijk ik in de spiegel en denk ik : okay dan..... dat gaat goed vandaagquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gekkie... Dikke onzin, niemand ziet er altijd toppie uit. Ik heb dagen dat ik eruit zie als brad pitt en dagen dat een lijk beter uitziet als ik...
Wanneer is die fotosessie nou ook al weer?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben altijd even lekker .....niet lekker dus
3 weekjesquote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wanneer is die fotosessie nou ook al weer?![]()
met uiterlijk kom je wel erg verquote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Mij draait het niet om het uiterlijk. Het draait me om het innerlijk. Het draait me om de innerlijke krachten. Ik zie zo of mensen innerlijke krachten hebben.
Ik ben trouwens mijn computer aan het opschonen nuDoet goed
Toch gaat het om de uitstraling. De ogen ook veel. De ogen zijn de spiegel van de ziel.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
met uiterlijk kom je wel erg ver
Zie je wel. Gewoon een driftkikker.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hallo allemaal
![]()
Goed nieuws: we zijn met Isabella naar de dokter geweest en wat blijkt? Niets aan de hand!![]()
![]()
haar hartje is in orde evenals de longetjes....
Dat driftig zijn hoort bij de leeftijd (ze is nu ruim 9,5 mnd), ze heeft veel temperament en sommige kindertjes hebben dat nu eenmaal wanneer ze zich erg druk maken (bij pijn, boosheid, frustratie, en zin doordrijven) dat ze 'achterblijven' en blauw/paars aanlopen en even 'weg' zijn.
We zijn zoooo blij!![]()
We moeten het desondanks wel in de gaten blijven houden, maar ja, normaal![]()
De dokter was weer 1 van de velen die de bevestiging gaf dat ze zo snel met dingen is, zowel fysiek als mentaal. Haar tandjes komen te snel door![]()
En ze wijst sinds gisteren![]()
Nogmaals, ik ben zo heel erg dankbaar dat we een gezond kindje mogen hebben![]()
Hopelijk wordt de tweede net zo gezond
FF m'n blijheid uiten! Bedankt iedereen voor het meeleven![]()
![]()
![]()
Hoe is het met Mirage trouwens?????
Het staat nu een beetje op een laag pitje vanwege dat ik me zo beroerd voel in de zwangerschap, maar ik doe normaal ook een beetje modellenwerk erbij. In lingerie (wel klassevol) en ik werk momenteel mee aan een project van TU Delft. Ik word in cashmere truien (dat dure warme spul ja, kriebelt niet i.t.s.t. angora) gefotografeerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Niet als het uitstraling en karakter mist hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet als het uitstraling en karakter mist hoor
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het staat nu een beetje op een laag pitje vanwege dat ik me zo beroerd voel in de zwangerschap, maar ik doe normaal ook een beetje modellenwerk erbij. In lingerie (wel klassevol) en ik werk momenteel mee aan een project van TU Delft. Ik word in cashmere truien (dat dure warme spul ja, kriebelt niet i.t.s.t. angora) gefotografeerd.
Normaal wordt cashmere (of kasjmier) gedragen in de betere, hogere kringen. Veelal wat oudere personen. Maar met dit project is het de bedoeling dat het aan een breder, jonger publiek wordt gepresenteerd. En dat representeer ik dan![]()
Als het echt wat wordt kom ik in een boekje of advertentie te staan
En ik krijg er in elk geval geld voor, 50 euro per uur (mocht ik zelf aangeven)
Ook heb ik hier een stuk of 14 van die truien liggen, die mijn eigendom zijn. Mooi toch?
Een mooie meid zijn kan anders best een handicap zijn hoor. Dan merk je ook dat mensen je aalleen maar daarom benaderen en niet om wie je bent.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true.... maar als je uitstraling en karakter mist en ook nog eens oerlelijk bent kom je nergens
Gewoon gelukquote:Op maandag 27 februari 2006 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk, da´s nou het betere werk. Ik kreeg er niks voor. Ja, de foto´s. Of nou ja... als schildersmodel kreeg ik wel betaald hoor
Thanxquote:Op maandag 27 februari 2006 19:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Fijn Barb
Dat alles goed is dus
Zo hoort dat ook
Ik wel omdat het gewoonleuk samenwerken was. Samen ideeen uitwerken.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik krijg er wel bi ¤¤¤¤¤ vooranders had ik het ook echt niet gedaan
En dat is maar goed ook. Ik ben een slanke den. Maar die meisjes op de catwalk zijn echt broodmager. Zooooolelijk. En het geeft een verkeerd beeld.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:33 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Gewoon gelukalhoewel, voor die lingerie en fashionfoto's ontving ik ook wel een lekker centje
En dat terwijl ik verre van anorexia ben![]()
mensen willen tegenwoordig geen bonenstaken meer zien(met alle respect voor de slanke dennen onder ons, maar je begrijpt dat ik doel op mannequins ed)
misschien issie wel slim maar wil toch niet met hem ruikenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een mooie meid zijn kan anders best een handicap zijn hoor. Dan merk je ook dat mensen je aalleen maar daarom benaderen en niet om wie je bent.
En als je al het bovenstaande mist is er nog maar een hoop..... heeeel intelligent zijn.
Ik blijf mijn hart volgenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
ThanxDroompje. Wat zijn de ontwikkelingen in je topic (ff beknopt
) ben je al wijzer geworden? wat zijn je plans?
't Is best goed toeven in Nergens.....quote:Op maandag 27 februari 2006 19:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
true.... maar als je uitstraling en karakter mist en ook nog eens oerlelijk bent kom je nergens
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef gaai het volgende:
[..]
't Is best goed toeven in Nergens.....![]()
Ik zou het best willen bewijzen middels een fotoboek, maar ik mis óók nog's de intelligentie om er 1 aan te maken....dus tel uit je winst!
Je hoeft alleen maar de instructies op te volgen en je fotoboek is een feitquote:Op maandag 27 februari 2006 19:40 schreef gaai het volgende:
[..]
't Is best goed toeven in Nergens.....![]()
Ik zou het best willen bewijzen middels een fotoboek, maar ik mis óók nog's de intelligentie om er 1 aan te maken....dus tel uit je winst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |