Doe datquote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Ey...people... ik zie er vandaag uit om op te schieten.
Zou eigenlijk een pic moeten kunnen maken om hier neer te zetten ter definitieve genezing van hen die halstarig blijven geloven in mijn fotoboek.
Noem je er wel een op. Kan me voorstellen dat die zelfs op haar minste dag nog een stuk is.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe dat! Touwens iedereen heeft zijn topdagen en mindere dagen, lekkere meiden zoals Shakira zullen heus wel eens belabberd uitzien als ze ziekjes voelen of zo...
Ja... maar fokken is nu wel het laatste waar ze aan denken, lijkt me. Hebben wel wat beters om naar te kijken. Helemaal wennen met 3 jongens nu.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik mis Mirage inderdaad![]()
En ook oversight![]()
Ik begin haar echt te missen![]()
Ik zie er ook vaak zo brak uit, niet normaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
Ey...people... ik zie er vandaag uit om op te schieten.
Zou eigenlijk een pic moeten kunnen maken om hier neer te zetten ter definitieve genezing van hen die halstarig blijven geloven in mijn fotoboek.
Gekkie... Dikke onzin, niemand ziet er altijd toppie uit. Ik heb dagen dat ik eruit zie als brad pitt en dagen dat een lijk beter uitziet als ik...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Noem je er wel een op. Kan me voorstellen dat die zelfs op haar minste dag nog een stuk is.
Maar het kan niet. Webcam werkt niet op mijn comp. Beschrijving... haartjes hangen wat slapjes en heb een neus zo rood dat ik eigenlijk gewoon gelijk de carnaval ermee in kan. Mijn huid wil lente en zon dus die is vlekkerig en de lachrimpeltjes beginnen op de Grand Canyon te lijken.
Dat was toen een goed geslaagde sessie ja. Heb dat om de zoveel jaar gedaan bij een semi-prof die me ooit vroeg toen ik 18 was. Daarna om de zoveel jaar weer es. Maar nu ben ik moe van dat. Heb er geen zin meer in de laatste jaren. Ook wel eens voor anderen geposeerd maar dat leverde nooit zulke leuke op als bij deze fotograaf. Ook wel voor schilderclubjes gezeten. Maar dat was klote. Paar uur stilzitten. Was vermoeiender dan een dag hard werken.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zie er ook vaak zo brak uit, niet normaal.
Soms lijk ik 2 uiterlijken te hebben, uiterlekenUiterlijken
Ik kan er zo brak uitzien, dan lijk ik een totaal andere persoon dan wanneer ik er gezond uitzie.
Soms maak ik wel eens een foto die ik wil plaatsen op fok, maar dan zie ik er zo brak uit. Dat ik het gewoon niet durf te plaatsen. In de zomer gaat het iets beter.
Je fotoboek is trouwens super
En sexyIk had stiekem gekeken vanmiddag
Maar heb niets geschreven, waarom ik niets geschreven had weet ik niet, er kwam niets in me op. Heeft wel wat hoe je die foto gemaakt hebt
nou ja.... uiteindelijk gaat het erom hoe je jezelf ziet en dat kan ook van dag tot dag verschillen. Op sommige dagen kijk ik in de spiegel en denk ik : okay dan..... dat gaat goed vandaagquote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gekkie... Dikke onzin, niemand ziet er altijd toppie uit. Ik heb dagen dat ik eruit zie als brad pitt en dagen dat een lijk beter uitziet als ik...
Wanneer is die fotosessie nou ook al weer?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben altijd even lekker .....niet lekker dus
3 weekjesquote:Op maandag 27 februari 2006 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wanneer is die fotosessie nou ook al weer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |