Inderdaad, gewoon een paar rondjes rijden op ene parkeerterrein, na vijf minuten denk je "wtf ben ik aan het doen" en draai je waarschijnlijk zo de weg op.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef 1299 het volgende:
Tja het zit allemaal tussen je oren. Ga eens een keer lekker knallen op een parkeerterein om wat vertrouwen in je zelf en je auto te krijgen. Als je genoeg rijdt wen je er vanzelf aan.
Er vallen jaarlijks maar rond de 1000 dodelijke verkeers-slachtoffers, dus de kans dat er iets gebeurd is wel zo klein
Ga eens langs de ANWB...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er ook mensen op Fok met rijangst? Of iemand die rijangst heeft gehad of iemand kent die dat had. Hoe is diegene ervan afgekomen?
Ik moet binnenkort maar weer eens autorijden, maar ik durf ècht niet
Misschien juist beter wanneer die er niet in zitten, dan ga je daar ook niet op vertrouwen...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:03 schreef DrMarten het volgende:
Daarom is het ook verstandig om even een paar lessen te nemen, dan weet je dat er iemand naast zit met een extra set pedalen en dat er weinig tot niets kan gebeuren.
Dan kan ze beter 12 jaar wachten en dit achterover slaan...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:05 schreef 1299 het volgende:
Je kan natuurlijk ook eerst een paar biertjes nemen om jezelf moed in te drinken
Jij hebt nergens angst voor? Rijangst is een heel normaal verschijnsel hoorquote:
Geintje zeker?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er ook mensen op Fok met rijangst? Of iemand die rijangst heeft gehad of iemand kent die dat had. Hoe is diegene ervan afgekomen?
Behalve aids, schaamluizen, gonorroe, ...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:52 schreef Herr.Flick het volgende:
Sex met * Herr.Flick schijnt heel erg goed te zijn tegen de meeste kwaaltjes!
![]()
Waarom durf je niet? Heb je een ongeluk gehad?Waar ben je bang voor?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed,een ongeluk kun je ook krijgen als je op straat loopt of fietst,dus wat maakt het zo eng in de auto?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:
En RealZeus ik heb inderdaad een ongeluk gehad.
Hij sloeg wel vaak af. Maar ach, dat went welquote:Op donderdag 28 september 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Hey, klinkt super, Blanchimont
En RealZeus ik heb inderdaad een ongeluk gehad.
als ik ergens moet rijden waar ik niet veel kom heb ik ook schrikquote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
het is okquote:Op donderdag 28 september 2006 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Zo simpel is het niet. Maar goed, ik heb geen zin daar nu over te praten![]()
Dat heet bijrijdersangst en komt regelmatig voor bij controlefreaks die liever zelf de touwtjes in handen hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik heb rijangst, maar niet als ik zelf rij, maar als ik rechts naast me pa moet zitten![]()
![]()
Gewoon doen op zondagochtend. Ik heb zelf zes jaar mijn rijbewijs maar weinig gereden in die tijd.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:37 schreef Isabeau het volgende:
In totaal heb ik ongeveer 3 jaar niet achter het stuur gezeten. (ja, in bezit van rijbewijs)
En moeders.. (voor zo ver die al niet onder de 'controlefreaks' vielen)quote:Op donderdag 28 september 2006 17:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat heet bijrijdersangst en komt regelmatig voor bij controlefreaks die liever zelf de touwtjes in handen hebben.
Of die pa rijdt zo beroerdquote:Op donderdag 28 september 2006 17:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat heet bijrijdersangst en komt regelmatig voor bij controlefreaks die liever zelf de touwtjes in handen hebben.
Daarvoor heeft ze natuurlijk niet ooit al eens d'r rijbewijs gehaaldquote:Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
Je hoeft geen auto te rijden, er is nog zoiets als een bus, een brommer, fiets, een taxi...
als je angst hebt om te rijden dan ben je denk ik eerder geneigd tot het maken van brokken, nou dan maar niet autorijden...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarvoor heeft ze natuurlijk niet ooit al eens d'r rijbewijs gehaald
Ik ken iemand die autist is en die heeft zelfs een rijbewijs. En gelukkig gaat alles goed, maar het verbaast je hoe zijn rijgedrag is...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
Je hoeft geen auto te rijden, er is nog zoiets als een bus, een brommer, fiets, een taxi...
Hier in de straat woont ook zo iemand. Geen autist, maar hij heeft wel last van epileptische aanvallen en is niet de meest slimme persoon om het even netjes te zeggen. Toch rijd hij gewoon, zij het in een automaat. Eigenlijk is iedereen er over eens dat het onverantwoord is om hem achter het stuur te zetten. Maar ja, je doet er weinig aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:12 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die autist is en die heeft zelfs een rijbewijs. En gelukkig gaat alles goed, maar het verbaast je hoe zijn rijgedrag is...
Iedereen mag een rijbewijs halen, de regels zijn streng (niet voor niets!). Ik zelf ben momenteel ook geen koning op de weg, maar heb geen rij angst. Vind het heerlijk om ergens doelloos heen te tuffen
. Maar ik zou zeggen bel een lokale rijsschool op en leg je situatie uit, en anders is er http://www.sjaakdeconinck.nl/ speciaal voor jouw
.
Met een instructeur er naast is het een stuk minder eng.. die remt wel als jij het niet doet. Autorijden is best een verandwoordelijke aangelegenheid, en niet iedereen durft die te nemen (Ik voelde me ook niet oppie toppie toen ik met 3 weken rijervaring 5 vrienden in busje had zitten in frankrijk.. maar uiteindelijk bouwen dat soort dingen je vertrouwen in je eigen kunnen wel op natuurlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef Chokeme het volgende:
En hoe ging dit bij je praktijkexamens dan ? Iemand die bang is om te rijden zou ik eerlijk gezegd niet snel een rijbewijs meegeven als instructeur zijnde.
En nu nog eens opnieuw.. maar dan duidelijkerquote:Op vrijdag 29 september 2006 02:32 schreef PNG het volgende:
Waar heb je angst voor ?
Ik had vorige week bijna aanrijding met zo'n meiske. 20 op rechterbaan, en dan erachterzitten met 30 van die rijdt onzeker, en erlangs willen, en daar ging ze, hop ankers, toen deed ze raam open.
Kzag al aankomen. En bij invoegen met 70 stond ze stil. gewoon middenop een baan ging ze stil staan.
Zo typt ie altijd.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:34 schreef Robin__ het volgende:
[..]
En nu nog eens opnieuw.. maar dan duidelijker
20 op de rechterbaan (snelweg???) '30 van die rijdt onzeker, en erlangs willen, en daar ging ze, hop ankers, toen deed ze raam open'
wtf man
Klopt, en over het algemeen kom ik er redelijk uit. Maar deze keer is het gewoon niet te volgenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |