Inderdaad, gewoon een paar rondjes rijden op ene parkeerterrein, na vijf minuten denk je "wtf ben ik aan het doen" en draai je waarschijnlijk zo de weg op.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:53 schreef 1299 het volgende:
Tja het zit allemaal tussen je oren. Ga eens een keer lekker knallen op een parkeerterein om wat vertrouwen in je zelf en je auto te krijgen. Als je genoeg rijdt wen je er vanzelf aan.
Er vallen jaarlijks maar rond de 1000 dodelijke verkeers-slachtoffers, dus de kans dat er iets gebeurd is wel zo klein
Ga eens langs de ANWB...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er ook mensen op Fok met rijangst? Of iemand die rijangst heeft gehad of iemand kent die dat had. Hoe is diegene ervan afgekomen?
Ik moet binnenkort maar weer eens autorijden, maar ik durf ècht niet
Misschien juist beter wanneer die er niet in zitten, dan ga je daar ook niet op vertrouwen...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:03 schreef DrMarten het volgende:
Daarom is het ook verstandig om even een paar lessen te nemen, dan weet je dat er iemand naast zit met een extra set pedalen en dat er weinig tot niets kan gebeuren.
Dan kan ze beter 12 jaar wachten en dit achterover slaan...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:05 schreef 1299 het volgende:
Je kan natuurlijk ook eerst een paar biertjes nemen om jezelf moed in te drinken
Jij hebt nergens angst voor? Rijangst is een heel normaal verschijnsel hoorquote:
Geintje zeker?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Zijn er ook mensen op Fok met rijangst? Of iemand die rijangst heeft gehad of iemand kent die dat had. Hoe is diegene ervan afgekomen?
Behalve aids, schaamluizen, gonorroe, ...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:52 schreef Herr.Flick het volgende:
Sex met * Herr.Flick schijnt heel erg goed te zijn tegen de meeste kwaaltjes!
![]()
Waarom durf je niet? Heb je een ongeluk gehad?Waar ben je bang voor?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed,een ongeluk kun je ook krijgen als je op straat loopt of fietst,dus wat maakt het zo eng in de auto?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:
En RealZeus ik heb inderdaad een ongeluk gehad.
Hij sloeg wel vaak af. Maar ach, dat went welquote:Op donderdag 28 september 2006 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Hey, klinkt super, Blanchimont
En RealZeus ik heb inderdaad een ongeluk gehad.
als ik ergens moet rijden waar ik niet veel kom heb ik ook schrikquote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef Isabeau het volgende:
het is okquote:Op donderdag 28 september 2006 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Zo simpel is het niet. Maar goed, ik heb geen zin daar nu over te praten![]()
Dat heet bijrijdersangst en komt regelmatig voor bij controlefreaks die liever zelf de touwtjes in handen hebben.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik heb rijangst, maar niet als ik zelf rij, maar als ik rechts naast me pa moet zitten![]()
![]()
Gewoon doen op zondagochtend. Ik heb zelf zes jaar mijn rijbewijs maar weinig gereden in die tijd.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:37 schreef Isabeau het volgende:
In totaal heb ik ongeveer 3 jaar niet achter het stuur gezeten. (ja, in bezit van rijbewijs)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |