quote:Op maandag 27 februari 2006 16:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ierlandwestkust dan met tourguide moi
het ik geloofquote:Op maandag 27 februari 2006 16:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Welk deel van mijn: "ik geloof dat ik dat liever niet wil weten" was niet duidelijk genoeg?
hehe, die zat ik dit weekend te lezen...Fok!parenclub meet.. of het leuk is om met de kliek van Fok! naar een parenclub te gaan.. gezien de diversiteit aan leeftijd en de clonen, weet je nooit met wie je eigenlijk afspreekt..quote:
aaaah lekkerquote:
Wat zij zegtquote:Op maandag 27 februari 2006 16:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat liever niet wil weten...![]()
De frigide Moks komt naar boven,quote:
Kijk eens hierquote:
Heb je de boel weer lopen DDossen?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
Server ligt plat, Yns kan naar huis toe
Maw, te laatquote:
Ik ben blij dat ik 99% niet mee krijg wat er hier op dit forum gebeurdquote:
Errenpeejer in hard en nieren?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik 99% niet mee krijg wat er hier op dit forum gebeurd
Op wie doel je?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef Pheno het volgende:
Sommige mensen hangen ook echt in elk subforum rond
Ha, iemand die echt voor haar centen werktquote:
My rootsquote:
Geen Pheno dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, iemand die echt voor haar centen werkt
Zo af en toe steekt ze even de kop op!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo af en toe steekt ze even de kop op!
"Gezellig" met een aantal Fokkers naar een parenclub gaat ook mij echt mijlen te ver...![]()
Oh god. Het idee alleen al.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Gezellig" met een aantal Fokkers naar een parenclub gaat ook mij echt mijlen te ver...![]()
Euhm... kots je nou van mijn opmerking, of vind jij dat idee (net als ik dus) ook om te kotsen?quote:
Precies, die delegeert en laat de hersenen werken van anderen. En dat mag, want ik weet het allemaal alquote:
GMTA en zoquote:Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Euhm... kots je nou van mijn opmerking, of vind jij dat idee (net als ik dus) ook om te kotsen?
Niet alleen dat, het wordt nog ten uitvoer gebracht ook,quote:
leuk in anderfoks kwakkie roerenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, het wordt nog ten uitvoer gebracht ook,.
Ik ben zo blij dat sommige dingen totaal aan mijn voorbijgaan....quote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet alleen dat, het wordt nog ten uitvoer gebracht ook,.
vind je het niet intens triest om zo'n job te hebbenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:23 schreef Pheno het volgende:
Precies, die delegeert en laat de hersenen werken van anderen. En dat mag, want ik weet het allemaal al![]()
ik ookquote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef vibri het volgende:
[..]
* vibri net komt kijken in dit topic
Ik noem die dingen nog steeds zo
Hoi. Welkom. Let niet op de smerige ideëen in de laatste paar posts.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef vibri het volgende:
[..]
Weer zo'n doos die alles gelooft wat ze leestquote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
vind je het niet intens triest om zo'n job te hebben. Ik zou geen werk willen hebben waarbij ik niets meer bijleer. Al zou ik stoppen met de advocatuur, dan zou ik me nog constant bijwerken en blijven publiceren.
aangezien je werkelijk heel je werkdag op fok zit, kan je toch niet bepaald meer veel van je energie in je werk steken, om niet te zeggen geen energiequote:Op maandag 27 februari 2006 16:27 schreef Pheno het volgende:
Weer zo'n doos die alles gelooft wat ze leest![]()
btw, je gaat ook stoppen, konijnenmammie van ons. Met de gewenste vier kinderen ga je niet meer werkenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
vind je het niet intens triest om zo'n job te hebben. Ik zou geen werk willen hebben waarbij ik niets meer bijleer. Al zou ik stoppen met de advocatuur, dan zou ik me nog constant bijwerken en blijven publiceren.
Zou je dan niet gek worden van al die bezopen regeltjes die constant naar hopeloos veranderen ??quote:Op maandag 27 februari 2006 16:26 schreef petitlapin2 het volgende:
Ik wil ook ik wil ook!!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:29 schreef Mokster het volgende:
Ha! Moksy en Ballerinagirl liggen vanaf 30 maart een weekje in het Egyptische zonnetje!!!![]()
zoals ik zei, ik zal altijd blijven publiceren, ik kan niet zonderquote:Op maandag 27 februari 2006 16:29 schreef Pheno het volgende:
btw, je gaat ook stoppen, konijnenmammie van ons. Met de gewenste vier kinderen ga je niet meer werken
Of bind je ze vast aan een boom![]()
ik zit achter een pc, ooit wel eens van multitasking gehoord? Of werk jij onder good old DOSquote:Op maandag 27 februari 2006 16:29 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
aangezien je werkelijk heel je werkdag op fok zit, kan je toch niet bepaald meer veel van je energie in je werk steken, om niet te zeggen geen energie, of ga je dat nu ontkennen en al je opmerkingen over je werk en je gebrek aan werk weglachen
? dat zal niet meer lukken
![]()
Ga duikenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:29 schreef Mokster het volgende:
Ha! Moksy en Ballerinagirl liggen vanaf 30 maart een weekje in het Egyptische zonnetje!!!![]()
Wat zij zegt.. Lekker ertusseninquote:
Gaan we samen ??quote:Op maandag 27 februari 2006 16:30 schreef melismay het volgende:
Ik wil ook ik wil ook!!!!!
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:25 schreef vibri het volgende:
[..]
Wie weet kan ik daar nog iets van een cursus volgen ofzo... altijd al een keer willen doen!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:32 schreef Pheno het volgende:
Ga duiken
Waar zit je: Hurghada, of zo?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wie weet kan ik daar nog iets van een cursus volgen ofzo... altijd al een keer willen doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |