Dan mag et... pak jij mijn koffie maarquote:
En dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Whatever. Studeer eerst zelf maar eens af.![]()
'this way to the coffee'quote:Op maandag 27 februari 2006 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
of collega's kijken hem voortaan vreemd aan
stokpaardjequote:Op maandag 27 februari 2006 15:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
'this way to the coffee'
'Hi ho silver!'
Dus...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat moks langzaam is? of t gewoon niet doet?
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:50 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
of
net hoe je t bekijkt.
Ik nog 1 uur en 15 minuten...ben pas 4 uur klaar..![]()
Dan gaat hij "werken" net als jij.quote:
eerst met hem neuken!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus...
Ow... Plato: die dictatuur van ons moet echt heel snel komen. Ik word gek van al die kamerleden en journalisten die zich bemoeien met zaken waar ze zich niet mee moeten bemoeien!!!![]()
Komt waarschijnlijk omdat er volgende week verkiezingen zijn, daarna zal het wel rustiger worden. Alhoewel er volgend jaar natuurlijk twee keer verkiezingen zijn, dus eigenlijk wordt het een langdurige campagne...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus...
Ow... Plato: die dictatuur van ons moet echt heel snel komen. Ik word gek van al die kamerleden en journalisten die zich bemoeien met zaken waar ze zich niet mee moeten bemoeien!!!![]()
Verstandig. Weinig doen en veel krijgen ipv studiegeld betalen en weinig lerenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan gaat hij "werken" net als jij.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan gaat hij "werken" net als jij.
quote:
[insert Jiskefet-accent] Bepaal jij dat? [/insert Jiskefet-accent]quote:Op maandag 27 februari 2006 15:51 schreef Pheno het volgende:
eerst met hem neuken!
Lekker op tijdquote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef webspider het volgende:
Zo, tijd om mn ziektekosten eens te regelen ...
blijkbaar welquote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
[insert Jiskefet-accent] Bepaal jij dat? [/insert Jiskefet-accent]
ach nog 2 dagen de tijdquote:
Ik begrijp dat de buurman of (te) veel sex heeft of met zijn klopboor bezig is...?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker naar buiten, frisse lucht...
boodschapjes doen
de klopgeest bij de buren op zijn nummer zetten en
bakken
ja, kliekjes moeten neuken!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
[insert Jiskefet-accent] Bepaal jij dat? [/insert Jiskefet-accent]
nah wat t is weten we niet echt, eerst dachten we dat iemand aan t klussen was, maar t kan ook goed de cv ofzo zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de buurman of (te) veel sex heeft of met zijn klopboor bezig is...?
Frisse lucht kan ik ook gebruiken, die airco hier maakt iedereen ziek..
Hoe ga je dat nou doen met het voorproven en mij? (foto nemen en linkje geven of wachten tot dat ik in Maart in Nederland ben? mijn adres is: 104 Rathvale Park, Ayrfield Estate![]()
En je studie dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Zo. Eerst eens alle feestjes plannen voor deze week
Studie komt wel op 2e plaatsIk heb er genoeg van
Vanavond salsales, morgen salsales, woensdag naar Kaiser Chiefs optreden, donderdag zuipen in de stad tot een uurtje of 4, vrijdag niks doen en dan zaterdag werken. Zaterdagavond maar eens bios pakken misschien met dat knappe collegaatje van meen nog uitgaan wellicht.
Bij gebrek aan foto's kunnen we dat niet beoordelenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef Thisbe het volgende:
Overigens heb ik een heel mooie kont Pheno, en verder hoop ik van harte dat Plato nooit de politiek ingaat![]()
Studie, daar doen we niet aanquote:
Ik heb hier een raam openquote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
frisse lucht, hier is t gem 25 graden
Dan zal het belastingklimaat voor rijkeluiskinderen er in ieder geval niet beter op worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef Thisbe het volgende:
en verder hoop ik van harte dat Plato nooit de politiek ingaat![]()
Dat klinkt alsof je wel wat aanmoediging kan gebruiken, ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef Thisbe het volgende:
Mijn scriptie gaat over de fiscaalrechtelijke gevolgen van de uitoefening van de wilsrechten bij bijvoorbeeld de bedrijfsopvolgingsfaciliteiten in de successiewet.
Inmiddels zit ik op de faculteit, een kleine verbetering dus![]()
Overigens heb ik een heel mooie kont Pheno, en verder hoop ik van harte dat Plato nooit de politiek ingaat![]()
Ik moest gewoon 4x lezen voordat ik begreep wat er stond.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
Vanavond salsales, morgen salsales
SP'erquote:Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan zal het belastingklimaat voor rijkeluiskinderen er in ieder geval niet beter op worden.![]()
In dat geval moet je nog jaren in Enschede blijven wonen.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Studie, daar doen we niet aan
graag, maar dan begint iemand te janken dat t koud isquote:
Neh... daar komt alleen maar gezeik van. Neuken moet je buiten de kliekjes houden!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:58 schreef Pheno het volgende:
ja, kliekjes moeten neuken!
Laten jankenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
graag, maar dan begint iemand te janken dat t koud is
dan lag t dus niet aan mijquote:Op maandag 27 februari 2006 16:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik moest gewoon 4x lezen voordat ik begreep wat er stond.
Wie wil er nu "sal" verkopen ?![]()
plassexquote:Op maandag 27 februari 2006 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neh... daar komt alleen maar gezeik van. Neuken moet je buiten de kliekjes houden!
Weet je, ik voel nu al een diepe liefde voor jequote:Op maandag 27 februari 2006 16:02 schreef Polen het volgende:
"Hup hup!"
Of met het hele kliekje tegelijk zoals in SEX laatstquote:Op maandag 27 februari 2006 16:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Neh... daar komt alleen maar gezeik van. Neuken moet je buiten de kliekjes houden!
Haha, je gaat dus de CV op zijn nummer zetten.. 'foto!'quote:Op maandag 27 februari 2006 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah wat t is weten we niet echt, eerst dachten we dat iemand aan t klussen was, maar t kan ook goed de cv ofzo zijn
frisse lucht, hier is t gem 25 graden
enneh tot maart bewaren, geeft haren
en opsturen lijkt me ook niet zo'n goed idee
Jah... wat een dilemma eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 16:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In dat geval moet je nog jaren in Enschede blijven wonen.![]()
Daarom post ik er nooit!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Of met het hele kliekje tegelijk zoals in SEX laatst![]()
zal ik doenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:04 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, je gaat dus de CV op zijn nummer zetten.. 'foto!'![]()
Met die 25 graden hoef jij geen warme vakantie bestemming te plannen..pff
Laat t maar weten (m.a.w: maak me maar weer lekker) of het gelukt is.
Laat me, ik probeer wakker te blijvenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:05 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Daarom post ik er nooit!Taalverloedering
![]()
Ik geloof dat ik dat liever niet wil weten...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:04 schreef webspider het volgende:
Of met het hele kliekje tegelijk zoals in SEX laatst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |