Voor jullie wel ja. Enorm tijdrekken en dan maar 3 minuten bij tellen.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef Druppel het volgende:
[..]
Vond Jol eigenlijk een goede wedstrijd fluiten.
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de gedachte achter de playoffs. En het levert nog wel wat spanning op tijdens die playoffs. Maar als je 2e in de competitie wordt met 20 punten voorsprong op de nummer 5 heb je het over het geheel gezien beter gedaan en dus in die zin meer recht op die Champion's League voorronde plaats. En aan de andere kant, laat dan maar zien dat je terecht 2e staat ook...
Och och och. Alleen onze club utrecht rekt tijd. Mijn oprechte excuses daarvoor. Misschien kan je beter naar heerenveen kijken die de eeste 60 minuten van de wedstrijd niet wou voetballen.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor jullie wel ja. Enorm tijdrekken en dan maar 3 minuten bij tellen.![]()
Dat ontken ik toch ook niet. Heerenveen speelde slap en ongemotiveerd, Utrecht was ook niet echt sterk dus het was dom om te verliezen.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:33 schreef Druppel het volgende:
[..]
Och och och. Alleen onze club utrecht rekt tijd. Mijn oprechte excuses daarvoor. Misschien kan je beter naar heerenveen kijken die de eeste 60 minuten van de wedstrijd niet wou voetballen.
Was toch echt een kans voor ze hoor. Utrecht laatste tijd slecht in eigen huis. Veel gebleseerde spelers maar zo uit de start blokken starten roep je het over je eigen af. Dus het antwoord van verbeek de spelers hebben het aan hun eigen te danken. Vond IK een zeer goed antwoord.
klopt, ivm verjaardag niet bij kunnen zijn (ook eens maar nooit meer)quote:Op maandag 13 maart 2006 11:22 schreef zatoichi het volgende:
Wout Smit (ex?) bestuurslid is vorige week overleden; vandaar ook de minuut stilte voor de wedstrijd, maar ik neem aan dat je er dus niet bij was...
Dat gebeurd toch overal. En daar is ook maar 1 oplossing voor. En dan is de tijd op de zelfde manier gaan doen als ze doen bij hockey.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook niet. Heerenveen speelde slap en ongemotiveerd, Utrecht was ook niet echt sterk dus het was dom om te verliezen.
Maar dat neemt niet weg dat na die 1-0 de Utrecht-spelers ineens als dominosteentjes omvielen, wat ze zelf moeten weten, maar een scheids die dan doet alsof hij op zijn klokje kijkt, en nog minder dan 3 minuten bijtelt, terwijl er zeker 8 minuten verloren is gegaan, is niet goed bezig. Dat kan je toch wel gewoon beamen?
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef thaduck het volgende:
Zolang dat jankkind van een Bruggink bij Heerenveen speelt moet er vooral niet gezeverd worden over zogenaamd tijdrekken.
Al had er nog een helft aangeplakt geweest, Heerenveen had nog geen deuk in een pakje boter geslagen..
Ach, zo`n gemis zal het ook weer niet zijn hoor... En wat wil je dan, dat ie met tegenzin gaat lopen spelen?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef dribbel79 het volgende:
Wat een dwazen, vd Bergh loopt zo de Galgenwaard uit
Dat heb die al maanden gedaan. Pas sinds Maachi opeens in beeld kwam is ie weer aan het voetballen geslagen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:10 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ach, zo`n gemis zal het ook weer niet zijn hoor... En wat wil je dan, dat ie met tegenzin gaat lopen spelen?
Het is dan ook voetbal, en niet boksen.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef thaduck het volgende:
Al had er nog een helft aangeplakt geweest, Heerenveen had nog geen deuk in een pakje boter geslagen..
Klopt.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Foeke Booy is ook nog bij een wedstrijd van Beveren geweest dit weekend, om te scouten. Gervinho beviel hem wel.
De rest van de spelers was dan weer niet eens goed genoeg om in het 2e elftal mee te mogen doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Foeke Booy is ook nog bij een wedstrijd van Beveren geweest dit weekend, om te scouten. Gervinho beviel hem wel.
Ik ga hem wel missenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:10 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ach, zo`n gemis zal het ook weer niet zijn hoor... En wat wil je dan, dat ie met tegenzin gaat lopen spelen?
Daarentegen kunnen we natuurlijk 3 punten inlopen op de neuzen... Gunstigst is dus een gelijkspel tussen Groningen en Ajax, en winst tegen Sparta....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:04 schreef Takemenow het volgende:
Dude!
Als wij zondag van Sparta winnen kunnen we 5 punten los komen van Gruning die tegen de neuzen moeten....
Dan moet Gervinho op eenzame hoogte hebben gestaan!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De rest van de spelers was dan weer niet eens goed genoeg om in het 2e elftal mee te mogen doen.
Wat is je msn zatochi ? ff over bunnikside ouwehoeren enzoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja dat is Utregs he, afgelopen zondag hoorde ik overal op de Bunnikside mensen praten over de championsleague, alsof we daar ooit terecht zouden komen, en dan nog, alsof we daar uberhaupt iets kunnen presteren. (FC Utrecht - Barcelona, wel leuk!)
Ja in de CL kunnen we terecht komen. Het zal gek moeten lopen maar als we 5 de worden bestaat er een groote mogelijkheid om de voorrondes te halen. Of we er goed aan doen om de CL te spelen blijt natuurlijk de vraag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja dat is Utregs he, afgelopen zondag hoorde ik overal op de Bunnikside mensen praten over de championsleague, alsof we daar ooit terecht zouden komen, en dan nog, alsof we daar uberhaupt iets kunnen presteren. (FC Utrecht - Barcelona, wel leuk!)
Ikke niet ajax word toch wel 4de zoveel punten gaan die tog niet meer inleveren. En als grunn wint lopen we er niet op uit waardoor de 5de plek handhaven moeilijker word. Dus laat die neuzen maar winnen of beter gelijk spelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zie Utrecht liever inlopen op Ajax dan uitlopen op Grunn, persoonlijk.
En van Heracles, RKC, Vitesse, Groningen, en Willem II .quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:43 schreef Druppel het volgende:
[..]
....
Maar goed het belangrijkste voordat we alle mogelijk scenario’s uizoeken. Laten we eerst is van sparta gaan winnen.
Voorronde CL toch? Kunnen we toch leuk aan verdienen en dan in de Uefa Cup spelen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Eigenlijk kunnen we beter voor de UEFA cup gaan, CL heeft FCU niets te zoeken idd
Ohja das waar je gaat daarna altijd nog naar de UEFA cup zat al te twijfelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:52 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Voorronde CL toch? Kunnen we toch leuk aan verdienen en dan in de Uefa Cup spelen?
Sorry Paul hebben we in de UEFA cup wel wat te zoeken dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Eigenlijk kunnen we beter voor de UEFA cup gaan, CL heeft FCU niets te zoeken idd
CL Voorrronde is wat anders dan de eerste poule-fase.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:57 schreef zatoichi het volgende:
Behalve als je laatste wordt toch? Je moet toch derde worden in de voorrondes om UEFA te halen? Anders heb je het idd wel goed voor elkaar. Of een hoop blessures voor de wintersport...
Ja waarom nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:23 schreef Druppel het volgende:
[..]
Sorry Paul hebben we in de UEFA cup wel wat te zoeken dan?![]()
Ja waarom niet in de CL dan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou heb liever uit wedstrijden op het momentquote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef thaduck het volgende:
Mooie overwinning! Nu nog een paar thuiswedstrijden voor de boeg, ziet goed uit!
Forza Utreg!!
Hoezo ?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef Takemenow het volgende:
Zeker mooi dat we gewonnen hebben! Maar jammer dat Groningen weer zonodig van die neuzen moest winnen
Ja is heel leuk, maar ik denk eigenlijk niet dat die neuzen die plek nog afstaan. Hoop het natuurlijk wel, zou prachtig zijn! Maar ik wil liever 5e worden, denk dat AZ ons meer ligt dan Feyenoord...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoezo ?
Op naar de 4e plek man !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |