quote:Op maandag 27 februari 2006 12:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat is de lol van je sleutels op kluisjes gooien?
Hij is weg, daar gaat het omquote:Op maandag 27 februari 2006 12:53 schreef peristilius het volgende:
Wat ga je nou eigenlijk precies doen, ik weet dat je weggaat, maar waarom?
Heeft ie pech, want ik ga vanavond wech. Weg.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:52 schreef taart het volgende:
bernie zal niet blij zijn met de tt.
Tain staat op de plek van Loontje nuquote:Op maandag 27 februari 2006 12:54 schreef peristilius het volgende:
Aaah, hoe kunnen jullie Tain nou vergeten, hij slowchat hier al het langst van allemaal!
Tain is een kloon!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Tain staat op de plek van Loontje nu
kom je daar nu pas achter?quote:
Nee man, T-A is het orgineel, Tain is de kloon.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef peristilius het volgende:
Ik dacht altijd dat T-A de kloon van Tain was...
waar?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee man, T-A is het orgineel, Tain is de kloon.
Zij post liever zonder![]()
![]()
![]()
TIETEN!!1!!1
![]()
![]()
![]()
aandacht
Ik dacht zo van, Tain surft naar hotchicks.org, kiest er een uit, maakt een kloon, kijk dit is mijn vriendinquote:Op maandag 27 februari 2006 13:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee man, T-A is het orgineel, Tain is de kloon.
Zij post liever zonder![]()
![]()
![]()
TIETEN!!1!!1
![]()
![]()
![]()
aandacht
Met zulke kloontjes kan je veel leukere dingen doenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik dacht zo van, Tain surft naar hotchicks.org, kiest er een uit, maakt een kloon, kijk dit is mijn vriendin![]()
quote:
Tain is PDL!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Met zulke kloontjes kan je veel leukere dingen doen
Als ik een kloon ben en PDL is dan weer mijn kloon, hoe heet zoiets dan kloonkloon?quote:
Niet aangenomenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef mordradead het volgende:
Ik word bedankt door Lucille wegens mijn sollicitatie
ze zouden enkel Bernie's sollicitatie nog bekijken, anders ben ik aangenomenquote:
Je bent gewoon een clone army!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ik een kloon ben en PDL is dan weer mijn kloon, hoe heet zoiets dan kloonkloon?
Copy+Paste!!!!!11quote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef mordradead het volgende:
Ik word bedankt door Lucille wegens mijn sollicitatie
Begun, the Clone Wars hasquote:Op maandag 27 februari 2006 13:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bent gewoon een clone army!
Ik had een foto bijgevoegd, daarom nemen ze hem even mee naar achteren.quote:Hoi,
Bedankt voor je sollicitatie. We nemen hem mee naar achteren en laten zo
snel mogelijk weten wat we beslissen.
Groeten,
Lucille
FA FOK! forum
Die mail heb ik oo kgehadquote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik had een foto bijgevoegd, daarom nemen ze hem even mee naar achteren.
quote:I met him in a swamp down in Dagoba
Where it bubbles all the time like a giant carbonated soda
S O D A, soda
I saw the little runt sitting there on a log
I asked him his name and in a raspy voice he said "Yoda"
Y O D A, Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I've been around, but I ain't never seen
A guy who looks like a muppet, but he's wrinkled and green
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I'm not dumb, but I can't understand
How he can lift me in the air just by raising his hand
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I left home just a week before
And I've never ever been a Jedi before
But Obi Wan, he set me straight, of course
He said, "Go to Yoda and he'll show you the Force"
Well I'm not the kind that would argue with Ben
So it looks like I'm gonna start all over again
With my Yoda
Yoda
So I used the Force
I picked up a box
I lifted some rocks
While I stood on my head
Well, I won't forget what Yoda said
He said, "Luke, stay away from the darker side
And if you start to go astray, let the Force be your guide"
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
"I know Darth Vader's really got you annoyed
But remember, if you kill him, then you'll be unemployed"
Oh, my Yoda
Yo-yo-yo-yo Yoda
Well, I heard my friends really got in a mess
So I'm gonna have to leave Yoda, I guess
But I know that I'll be coming back some day
I'll be playing this part 'till I'm old and gray
The long-term contract that I had to sign
Says I'll be making these movies till the end of time
With my Yoda
Yoda Yo-yo-yo-yo Yoda Yo-yo-yo-yo Yoda
Goedzo jongequote:Op maandag 27 februari 2006 15:02 schreef pkwarts het volgende:
Eerste dag weer overleefd...
Ik ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:02 schreef pkwarts het volgende:
Eerste dag weer overleefd...
wegquote:Op maandag 27 februari 2006 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
Waar gaat Thomper dan heen?
You'll never know...quote:Op maandag 27 februari 2006 15:49 schreef RaymanNL het volgende:
Genoeg nu!
ik wou even weten hoe het was om MOD te zijn
Probeer onze posts dan te verwijderen..quote:Op maandag 27 februari 2006 15:49 schreef RaymanNL het volgende:
Genoeg nu!
ik wou even weten hoe het was om MOD te zijn
Weet je zeker dat hij het vakkenvullen bedoelde?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:04 schreef capibar het volgende:
Lol, ik net dus zo bij de c1000 mijn sollicitatieformulier inleveren, die gast zo met een stalen gezicht "heb je ervaring?" .
Het leuke was dat hij het ook nog meende![]()
.
Ik zei het je! Bij de AH vragen ze zulke vreemde vragen tenminste niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:04 schreef capibar het volgende:
Lol, ik net dus zo bij de c1000 mijn sollicitatieformulier inleveren, die gast zo met een stalen gezicht "heb je ervaring?" .
Het leuke was dat hij het ook nog meende![]()
.
Joah, hij dacht ook nog eens dat ik geen leven had, hij vroeg of ik doordeweeks overdag konquote:Op maandag 27 februari 2006 16:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij het vakkenvullen bedoelde?
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:09 schreef capibar het volgende:
[..]
Joah, hij dacht ook nog eens dat ik geen leven had, hij vroeg of ik doordeweeks overdag kon.
Ik ga naar het modtrainingkamp om je plek over te nemen, dat is op dinsdag en woensdag, en op donderdad en vrijdag moet ik naar Marokko voor www.ds-gamer.marocquote:Op maandag 27 februari 2006 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
Waar gaat Thomper dan heen?
Bij mij vroegen ze dat wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik zei het je! Bij de AH vragen ze zulke vreemde vragen tenminste niet.
Die gast vroeg ook nog "als vakkenvuller? "quote:Op maandag 27 februari 2006 16:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij mij vroegen ze dat wel.![]()
Maar bij ons maakt het niet echt uit wat je doen, slechte organisatie is grappig.
Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 16:51 schreef Roi het volgende:
wtf is dit serieus de nieuwe Bomberman look?
[afbeelding]
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:51 schreef Roi het volgende:
wtf is dit serieus de nieuwe Bomberman look?
[afbeelding]
Hij vraat het niet aan jouw.quote:
quote:
Krantenlopen.quote:Maargoed heb je nou ervaring.
Waarom? Solliciteren er alleen maar MIT studenten bij die C1000 van je?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:00 schreef capibar het volgende:
Toen ik dat zei viel het gesprek wel even stil.
Geen idee.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Waarom? Solliciteren er alleen maar MIT studenten bij die C1000 van je?
Op de een of andere manier doet het me denken aan school een paar weken geleden.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:22 schreef Laniboekje het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik carnaval ontloop... niet perse, carnaval.. maar de mensen:
Tijdlijn:
07.45u. Dronken mensen vallen me lastig op het station; 'Heeeeee meisjuhhhhhh, woa gaa jij heheeen?!'
08.00u. Zit je in de bus, druipt er iets voorbij op het gangpad -- kots.
16.45u. Dronken mensen ontwijken die hossend je weg naar het bushokje versperren.
17.00u. Mensen die voor de bus springen, waardoor de chauffeur vol op de rem gaat en ik mijn knieen bekant verbrijzel aan de stoelen voor me.
17.05u. Dronken mensen wederom op het station, die dus het bier net zo snel uitkotsen als dat het erin gaat. En dan nog voor mijn voeten ook.
![]()
Daarom moet je zelf dronken zijn, heb je er geen last van.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:22 schreef Laniboekje het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik carnaval ontloop... niet perse, carnaval.. maar de mensen:
Tijdlijn:
07.45u. Dronken mensen vallen me lastig op het station; 'Heeeeee meisjuhhhhhh, woa gaa jij heheeen?!'
08.00u. Zit je in de bus, druipt er iets voorbij op het gangpad -- kots.
16.45u. Dronken mensen ontwijken die hossend je weg naar het bushokje versperren.
17.00u. Mensen die voor de bus springen, waardoor de chauffeur vol op de rem gaat en ik mijn knieen bekant verbrijzel aan de stoelen voor me.
17.05u. Dronken mensen wederom op het station, die dus het bier net zo snel uitkotsen als dat het erin gaat. En dan nog voor mijn voeten ook.
![]()
Periquote:Op maandag 27 februari 2006 17:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daarom moet je zelf dronken zijn, heb je er geen last van.
Goezo, zo hoort het! *hik*quote:Op maandag 27 februari 2006 17:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
PeriWat een superadvies!
Ik ga morgen helemaal stomdronken naar mijn stage toe en daar flink doorzuipen zodat ik ook stomdronken terug kan. Heb ik tenminste nergens last van!
![]()
![]()
Jij moderate ook dronken?quote:
Yvonne houdt anders ook wel van een biertje hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij moderate ook dronken?Laat het Yvonne maar niet horen, anders hebben we straks 2 mods nodig.
Hoe? Vertel, vertel?!quote:Op maandag 27 februari 2006 18:14 schreef mordradead het volgende:
Verschrikkelijk negatief weer he, die laniboekje.... je moet het positief bekijken.
Wees blij voor al die mensen die zoveel plezier hebben!quote:
Wil jij een deel van je positiviteit aan mij geven?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wees blij voor al die mensen die zoveel plezier hebben!
Jij mag het allemaal hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wil jij een deel van je positiviteit aan mij geven?
Sorry, heb het al aan je gegeven, wat moet ik nou?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We delen eerlijk. Anders ben jij vandaag niet meer zo positief en dat is ook niet leuk.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sorry, heb het al aan je gegeven, wat moet ik nou?
quote:Op maandag 27 februari 2006 18:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dan geef ik snel de helft terug, want een trieste Peri kunnen we niet hebben he?! En ik ga nu eten, dan heb ik toch maar de helft van positiviteit nodig, want de rest komt vanzelf wel als ik mijn lekkere eten op heb.![]()
![]()
Hmm, wil jij ook nog wat van mijn positiviteit hebben?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:35 schreef Tain het volgende:
NS
Dan heeft zo'n trein vertraging staat er niks op het bord en wordt er 10 minuten nadat de trein had moeten vertrekken omgeroepen dat ie 20 minuten vertraging heeft
zet maar in de gang neerquote:Op maandag 27 februari 2006 18:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmm, wil jij ook nog wat van mijn positiviteit hebben?
Doe niet zo negatief man, wees blij dat die aardige meneer dat omroept en wees blij dat ze op het station bier verkopen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:35 schreef Tain het volgende:
NS
Dan heeft zo'n trein vertraging staat er niks op het bord en wordt er 10 minuten nadat de trein had moeten vertrekken omgeroepen dat ie 20 minuten vertraging heeft
Echt irritante lui zijn dat die dat schreeuwen.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:22 schreef Laniboekje het volgende:
Tijdlijn:
Ja, stond ik zaterdagnacht mijn hamburgen te verorberen, komt er zo' n gast met een maikuul jas op me af, een heel verhaal beginnen enzo...quote:Op maandag 27 februari 2006 18:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Echt irritante lui zijn dat die dat schreeuwen.
Kerel je had sjans met een kerelquote:Op maandag 27 februari 2006 19:05 schreef capibar het volgende:
[..]
Ja, stond ik zaterdagnacht mijn hamburgen te verorberen, komt er zo' n gast met een maikuul jas op me af, een heel verhaal beginnen enzo...
Hij was zo stoned als een koala men....
Hey lamzak, leef je nog?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alaaaaf
Hoe is het met mn GAM kinders deze dagen?
Yup, kom ff wat dingen afspreken voor morgen als ik naar Mtricht ga, maar Kep reageert nietquote:
Waarom issie er mee gestopt?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:20 schreef peristilius het volgende:
Had je dit al meegekregen?
Bedankt MMaRsu!!
Niet zijn keus zegmaar.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom issie er mee gestopt?
ik heersch dusquote:Beste Gamedemon, Je bent een kutuser, oprotten met je sollicitatie pauper voor ik een slotje op je acount zet
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
Bij mij nemen ze de mailtjes niet mee naar achteren
[..]
ik heersch dus
WIE?!quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoor al andere namen rondzoemen trouwens...
Ik mag niet lekkenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
WIE?!![]()
Mij niet nieuwsgierig maken, dat is oneerlijk!
Heb je die kutcarnavalder ook weer.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alaaaaf
Hoe is het met mn GAM kinders deze dagen?
Ik fluister het wel in je oor vannachtquote:
Paulquote:Op maandag 27 februari 2006 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heb je die kutcarnavalder ook weer.
quote:Op maandag 27 februari 2006 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik fluister het wel in je oor vannacht
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 27 februari 2006 19:46 schreef philipnorth het volgende:
Ok Roy, maar bij deze bevestig je dus dat Daggla terug komt?
grunn - Feyenoord: 1-1quote:
Aan de andere kant heeft Groningen thuis van PSV gewonnen waar Feyenoord een gelijk spel weet te behalen in Groningen.quote:
Ik had meegekregen dat wij gewonnen hadden jaquote:Op maandag 27 februari 2006 19:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
grunn - Feyenoord: 1-1
Jouw clubje gewonnen. En joden met veel geluk en bijna onverdiend gewonnen van heracles met 3-1. Ze stonden 1-0 achter![]()
Ja, je verdient het alleen als je het eigenlijk niet doet, zeg maar.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:49 schreef pkwarts het volgende:
Je tikt er onverdiend 3x zoveel in als de tegenstander?
ze zijn niet de enigequote:Op maandag 27 februari 2006 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken maar ze waren erg onder de indruk van mordra
Wat doet Thomper tussen dat rijtje?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:57 schreef mordradead het volgende:
Of mordra/bernie/koc/thomper/capibar/rockstah
Bezwaar?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat doet Thomper tussen dat rijtje?
Blijkbaar pas je er goed tussen.quote:
Nou, als kans-mod wel, maar dan wel in het rijtje tussen p-style, Retuobak, en Roy graag.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Blijkbaar pas je er goed tussen.![]()
Ik heb nog niet gesoliciteerd anders hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:57 schreef mordradead het volgende:
Of mordra/bernie/koc/thomper/capibar/rockstah
Zometeen maar gelijk is ff mailenquote:Vier exemplaren van Harry Potter en de Vuurbeker liggen hier te wachten op een nieuwe eigenaar!
Heb je zin om in de huid te kruipen van Harry, Ron en Hermelien in dit vierde avontuur van Harry Potter?
Dan is deze wedstrijd wat voor jou! Deelnemen dus... en snel!
De winnaars van onze wedstrijd van 15 november 2005 zijn Kris Janssen (Antwerpen), Ingrid Huybrechts (Stabroek), Leonie Mombarg (Den Haag) en Roi Shiratski (Amsterdam). Zij kunnen hun prijs, Matrix Path Of Neo (Xbox), komen afhalen!
Dit is een subtiele hint, wat ik je brom...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoor al andere namen rondzoemen trouwens...
Het wordt mordradead!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:56 schreef chibibo het volgende:
Is er misschien iemand met een strontvlieg in zijn avatar?
Vertel, kan het hier niet luisterenquote:Op maandag 27 februari 2006 21:56 schreef King_of_cubes het volgende:
MMaRsu gaat wel lekker over de tong zeg op Fok! radio...
Dus toch Chuck als nieuwe mod!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:10 schreef Roi het volgende:
Het gezoem komt van de razendsnelle vuisten van Chuck Norris
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:11 schreef Roi het volgende:
[..]
Vertel, kan het hier niet luisteren!
Zeker een half jaar geleden ofzo...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef Roi het volgende:
Zit ff op mezelf te Googelen zie ik dit oppeens![]()
!
[..]
Zometeen maar gelijk is ff mailen!
quote:Op maandag 27 februari 2006 23:04 schreef taart het volgende:
Er waren enge carnavals mensen in zwolleals chatman verkleedt
Ik wil het niet eens weten wat voor onzin er allemaal over me geluld wordt, waarschijnlijk door die doos Yvonnequote:Op maandag 27 februari 2006 21:56 schreef King_of_cubes het volgende:
MMaRsu gaat wel lekker over de tong zeg op Fok! radio...
Idd. moet je alleen niet omkijken.quote:
hij heerscht jouquote:Op maandag 27 februari 2006 23:35 schreef MMaRsu het volgende:
edit
Iets van Modra en nieuwe mod.quote:
Ik kan je garanderen dat hij het iig niet gaat worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Iets van Modra en nieuwe mod.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat hij het iig niet gaat worden..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan je garanderen dat hij het iig niet gaat worden..
Ja, het vereiste is dat je minimaal het IQ van een zeepaard moet hebben om in aanmerking te komen..quote:
Ook dat lijkt me erg stugquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Aan de andere kant... des te meer kans voor Bernie.
Capibar!?!quote:
Geen idee, ik kan niet meelezen in de FC.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:33 schreef chibibo het volgende:
Wie hebben er eigenlijk allemaal gesolliciteerd?
En terecht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
IMO is Retuobak met afstand de beste kandidaat.
Maarja, ik geloof dat hij niet wil..
Jij zou trouwens ook een prima keuze zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:34 schreef chibibo het volgende:
Zijn er ueberhaupt serieuze sollicitaties ingediend?
Ene Loontje88 ofzo heeft een sollicitatie ingediend.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:34 schreef chibibo het volgende:
Maar net als Retuobak heb ik geen zin.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jij zou trouwens ook een prima keuze zijn.
En dat vind ik niet zo gek, ik heb er zelf ook geen zin meer in..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Maar net als Retuobak heb ik geen zin.
Ik vroeg naar serieuze sollicitaties, mijn waarde Sharkdoggie... serieuze sollicitaties.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ene Loontje88 ofzo heeft een sollicitatie ingediend.
Sommige users proberen het serieus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:39 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik vroeg naar serieuze sollicitaties, mijn waarde Sharkdoggie... serieuze sollicitaties.
De drie personen met de meeste potentie stellen zich dus niet kandidaat. Oftewel, wie het ook gaat worden, hij/zij is bij voorbaat al 'second best'.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
En dat vind ik niet zo gek, ik heb er zelf ook geen zin meer in..
Dat wil nog niet zeggen dat ze serieus genomen worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Sommige users proberen het serieus.![]()
Dat was het de vorige ronde ook al.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:41 schreef chibibo het volgende:
[..]
De drie personen met de meeste potentie stellen zich dus niet kandidaat. Oftewel, wie het ook gaat worden, hij/zij is bij voorbaat al 'second best'.
Zat modjes op FOK die niet serieus werden genomen. Ze konden wel overal slotjes optiefen. Eigenlijk is het wel te verwachten dat een bepaald figuur ooit GAM mod wordt. Misschien niet nu, maar vroeg of laat blijft er echt niemand meer over.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:42 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ze serieus genomen worden.
Ik vind dat ze het allebei wel goed doen c.q. deden. Op sommige momenten waren ze misschien iets te fanatiek, maar verder heb ik ze geen rare of domme dingen zien doen. In GAM tenminste.quote:
Helaas voor hem ben je mod op FOK!quote:
En vaak niet geheel ten onrechte.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zat modjes op FOK die niet serieus werden genomen.
Ach, er komen nog steeds nieuwe GAM-users bij, en dus potentiele moderators. Daarnaast kunnen bestaande users ook veranderen en groeien, of over mod-capaciteiten beschikken die niemand achter ze had gezocht.quote:Eigenlijk is het wel te verwachten dat een bepaald figuur ooit GAM mod wordt. Misschien niet nu, maar vroeg of laat blijft er echt niemand meer over.![]()
Dat zou, wat mij betreft, niet eens in het welkomstmailtje hoeven te staan. Als je zoiets zelf niet kunt bedenken, ben je in mijn ogen ook niet geschikt als mod. Maar die mening heb ik ook over bepaalde reacties van de crew op MMaRsu's vertrek.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Helaas voor hem ben je mod op FOK!
Dus als je je daarbuiten niet weet te gedragen voldoe je simpelweg niet aan wat er in je welkomsmailtje staat.
Dat ben ik met je eens, maar de afhandeling leek niet geheel vlekkeloos te zijn. Ik meende ergens gelezen te hebben dat MMaRsu op het forum moest lezen dat hij geen mod meer was; een persoonlijke mail was hier toch wel op zijn plaats geweest.quote:Het was imo ook gewoon terecht.
Kom op, wie A zegt moet ook B zeggen. Namen willen we zien. Crewrechten heb je toch niet meer, dus van lekken kan niemand je meer beschuldigen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb trouwens al een goed idee wie een kans maakt om mod te worden
Ja dan zijn de kinders naar bed hequote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:25 schreef chibibo het volgende:
Is het trouwens gebruikelijk dat de nachtelijke slowchat van een beduidend hoger niveau is dan die van overdag?
Neen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft chibibo ook een msn adres trouwens
Is het iemand in de Roy categorie? Zo ja dan ga ik bij deze helemaal niet meer soliciteren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:23 schreef MMaRsu het volgende:
Haha nee helaas, heb het van een betrouwbare bron. Maar laat ik zeggen dat bijna niemand weet dat die persoon ook daadwerkelijk heeft gesolliciteerd
.
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:34 schreef chibibo het volgende:
Die is hier allang wegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef Tain het volgende:
iedereen geniet natuurlijk van de sneeuw
Als het normaal bleef liggen mischienquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:24 schreef Tain het volgende:
iedereen geniet natuurlijk van de sneeuw
bij tain ook hoor, die pauper werkt in utrechtquote:
kijk beter naar buiten en je ziet dat het gelijk smeltquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:28 schreef Tain het volgende:
Zag het alleen vrij hard sneeuwen net
heb hier ook alleen maar uitzicht op een drukke weg, dus daar is het helemaal zo wegquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kijk beter naar buiten en je ziet dat het gelijk smelt
Kerel dat weet ik tochquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:30 schreef Tain het volgende:
[..]
heb hier ook alleen maar uitzicht op een drukke weg, dus daar is het helemaal zo weg
Congratsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:47 schreef taart het volgende:
Zometeen mijn eerst schooldag weer voorbij![]()
aaah gussssssssssquote:
Zit ziek thuis, stond pas om 12 uur op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ben je nog niet buitengeweest ofzo dam![]()
Betaal je telefoonrekeningen dan eens een keer.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
Godver man, m'n ma heeft een rekening van het incassobureau van T-mobile gekregen, 380 euro.
Kanker
Daar gaat m'n studiefinanciering voor de maand.
Kutzooi
Hij woont op zichzelf. Krijg je sowieso al veel meer dan dat je nog bij je ouders woont.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:11 schreef mordradead het volgende:
Ik zit iedere maand op 10 euro ongeveer met prepaid bellenm'n ngage gebruik ik als navigatie en om te bellen heb ik een ander telefoon
MMaRsu.... hoe de fok veel stufi krijg jij wel niet men
230 euro per maand als het goed is, plus aanvullend, afhankelijk van het inkomen van ouders.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij woont op zichzelf. Krijg je sowieso al veel meer dan dat je nog bij je ouders woont.
quote:(00:26:57) pieter: wo bist du?
(00:27:10) yoep: yoep....
(00:27:23) pieter: welche?
(00:27:31) yoep: boh gek
(00:27:55) pieter: mmmm?kenst du mich
(00:27:59) yoep: Kennen Sie mich nicht mehr?
(00:28:14) pieter: das weich ich nicht.....
Maar als je inene 380 euro kwijt bent aan alleen je telefoonquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
230 euro per maand als het goed is, plus aanvullend, afhankelijk van het inkomen van ouders.
bôh gekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:33 schreef capibar het volgende:
denk ik een gast uit mijn klas toe te voegen...![]()
[..]
blijk ik een tikfout te hebben gemaakt, nu heb ik een duitser in mijn lijst.
Breezah's he, die doen dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar als je inene 380 euro kwijt bent aan alleen je telefoon
Dan doe je toch iets verkeerd ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar als je inene 380 euro kwijt bent aan alleen je telefoon
"Du Arsch, gib' mein Fahrrad zurück" naar hem sturenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:33 schreef capibar het volgende:
denk ik een gast uit mijn klas toe te voegen...![]()
[..]
blijk ik een tikfout te hebben gemaakt, nu heb ik een duitser in mijn lijst.
Mijn broer woont anders ook op zichzelf maar zijn stufi wordt nog steeds bepaald aan de hand van het inkomen van mijn ouders hoor; hij krijgt dan ook ongeveer even veel als ikquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij woont op zichzelf. Krijg je sowieso al veel meer dan dat je nog bij je ouders woont.
Je hebt basis stufi en nog aanvullend. Basis voor thuiswonend is ongeveer 100 euro per maand volgens mij, voor uitwonend ongeveer 230 euro per maand. Alleen aanvullend is afhankelijk van het inkomen van ouders.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijn broer woont anders ook op zichzelf maar zijn stufi wordt nog steeds bepaald aan de hand van het inkomen van mijn ouders hoor; hij krijgt dan ook ongeveer even veel als ikEn hij doet HBO overigens.
Basis voor thuiswonend ¤100,-? Voor HBO dan toch zeker? Ik krijg gewoon ¤70 per maand namelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:46 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hebt basis stufi en nog aanvullend. Basis voor thuiswonend is ongeveer 100 euro per maand volgens mij, voor uitwonend ongeveer 230 euro per maand. Alleen aanvullend is afhankelijk van het inkomen van ouders.
Think againquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef philipnorth het volgende:
Pfft, luizenleven van de studenten
En ik maar werken
Duits schrijven mag dan wel niet zo goed gaan, maar lezen kan ik nog netquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
"Du Arsch, gib' mein Fahrrad zurück" naar hem sturen
HBO is volgens de site van de IB groep iig 89 euro, MBO heb ik geen idee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Basis voor thuiswonend ¤100,-? Voor HBO dan toch zeker? Ik krijg gewoon ¤70 per maand namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |