quote:Op maandag 27 februari 2006 12:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat is de lol van je sleutels op kluisjes gooien?
Hij is weg, daar gaat het omquote:Op maandag 27 februari 2006 12:53 schreef peristilius het volgende:
Wat ga je nou eigenlijk precies doen, ik weet dat je weggaat, maar waarom?
Heeft ie pech, want ik ga vanavond wech. Weg.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:52 schreef taart het volgende:
bernie zal niet blij zijn met de tt.
Tain staat op de plek van Loontje nuquote:Op maandag 27 februari 2006 12:54 schreef peristilius het volgende:
Aaah, hoe kunnen jullie Tain nou vergeten, hij slowchat hier al het langst van allemaal!
Tain is een kloon!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Tain staat op de plek van Loontje nu
kom je daar nu pas achter?quote:
Nee man, T-A is het orgineel, Tain is de kloon.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef peristilius het volgende:
Ik dacht altijd dat T-A de kloon van Tain was...
waar?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee man, T-A is het orgineel, Tain is de kloon.
Zij post liever zonder![]()
![]()
![]()
TIETEN!!1!!1
![]()
![]()
![]()
aandacht
Ik dacht zo van, Tain surft naar hotchicks.org, kiest er een uit, maakt een kloon, kijk dit is mijn vriendinquote:Op maandag 27 februari 2006 13:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee man, T-A is het orgineel, Tain is de kloon.
Zij post liever zonder![]()
![]()
![]()
TIETEN!!1!!1
![]()
![]()
![]()
aandacht
Met zulke kloontjes kan je veel leukere dingen doenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik dacht zo van, Tain surft naar hotchicks.org, kiest er een uit, maakt een kloon, kijk dit is mijn vriendin![]()
quote:
Tain is PDL!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Met zulke kloontjes kan je veel leukere dingen doen
Als ik een kloon ben en PDL is dan weer mijn kloon, hoe heet zoiets dan kloonkloon?quote:
Niet aangenomenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef mordradead het volgende:
Ik word bedankt door Lucille wegens mijn sollicitatie
ze zouden enkel Bernie's sollicitatie nog bekijken, anders ben ik aangenomenquote:
Je bent gewoon een clone army!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ik een kloon ben en PDL is dan weer mijn kloon, hoe heet zoiets dan kloonkloon?
Copy+Paste!!!!!11quote:Op maandag 27 februari 2006 13:10 schreef mordradead het volgende:
Ik word bedankt door Lucille wegens mijn sollicitatie
Begun, the Clone Wars hasquote:Op maandag 27 februari 2006 13:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je bent gewoon een clone army!
Ik had een foto bijgevoegd, daarom nemen ze hem even mee naar achteren.quote:Hoi,
Bedankt voor je sollicitatie. We nemen hem mee naar achteren en laten zo
snel mogelijk weten wat we beslissen.
Groeten,
Lucille
FA FOK! forum
Die mail heb ik oo kgehadquote:Op maandag 27 februari 2006 13:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik had een foto bijgevoegd, daarom nemen ze hem even mee naar achteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |