quote:De maarliefst 8 leden van de keet moesten nu een handtekening van en voor de
vader van Hans (Theo dus) meenemen als bewijs dat er drank mocht worden
geschonken.
Het lijkt wel of die kerel opgemaakt is....quote:Op maandag 27 februari 2006 13:39 schreef Meppo het volgende:
[afbeelding]
Gna Gna... ik heb een meisje vast...
Wat een boeren.quote:De keet is 8 januari officieel voor het eerst geopend. Hier werd de oude opslagplaats
voor aardappelen gebruikt.
Wat nietquote:Op maandag 27 februari 2006 13:43 schreef Negator het volgende:
[afbeelding]
Doen de gijsjes het met Yvonne???
![]()
Hij is ieders vriendquote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef Meppo het volgende:
[afbeelding]
Hij is mijn vriend:D Hij haald altijd een flinke pul bier als je hem tegen komt met uitgaan.
En hij heeft vieze bezwete t-shirts aan...:{
Straks staan wij ook met onze kop op die sitequote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef Meppo het volgende:
*kort verhaaltje*
Wij (RaymanNL, Taart en ik) zijn gewoon een aantal keren in die keer geweest. Toen gold de regel van niet meer dan 3 biertjes drinken nogKortom we moesten het zelf leuk maken.
Omdat de keet in een achter een goenten winkel zat waren er bepaalde plekken waar je niet mocht komen.Daar dachten wij anders over.. toen onze drie biertjes op waren. Was het tijd om op avontuur te gaan. Naar dat ik en taart klaar waren met het biljarten met uien en het slopen van de biljarttafel leek het ons een strak plan door een verboden ruimte te gaan lopen om onze zakken vol te stoppen met marsen en bounties uit de winkel
![]()
Toen kwam de vader van Hans binnenWe kregen Heel maar dan ook Heel er op onze donder.. en volgens deze man waren er ook wat dingen uit de winkel weg. *onze zakken puilden uit*
![]()
De straf: We mochten er nooit meer komen![]()
Tot dat we een tijdje gelden weer werden uitgenodigd... hehe![]()
*einde verhaaltje*
die gaat nu vreemd met dezequote:Op maandag 27 februari 2006 13:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zijn BrEeZaH vriendin had het net uitgemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |