heb je geen foutje gemaakt en heb je het niet 48576838465254236532ste keer gezienquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef birdydontfly het volgende:
Fear and loathing in las vegas
voor de 48576837465254236532ste keer![]()
oh shit ja je hebt gelijk, hoe kon ik zo dom zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
heb je geen foutje gemaakt en heb je het niet 48576838465254236532ste keer gezien![]()
Omdat het niet uitmaakt dat die uit 1939 komt en niet uit 2006. Dat daar niet het minpunt ligt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:02 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom is het dan tijdloos en een klassieker Lonewolf?
Carice van Houten speelt Samarinde. Voor de rest snap ik je reactie niet preciesquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:51 schreef Sokolsky het volgende:
Ben ik de enige die moet grinniken om de twee totaal verschillende recensies van Ik Omhels je Met Duizend Armen? Ik hoop dat Carice van Houten de moeder speelt, anders kan ik geen overeenkomsten ontdekken.
Ik begrijp je redenering wel, maar kun je een paar films noemen die wél slecht zijn omdat ze uit **** komen? Ik kan er namelijk niet zo snel één bedenken, afgezien van de 'KIJK! EEN TREIN! OP EEN SCHERM! AAAHH!'-filmpjes.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat het niet uitmaakt dat die uit 1939 komt en niet uit 2006. Dat daar niet het minpunt ligt.
Ik vond bijvoorbeeld Sabotage van Hitchcock ouderwets en achterhaald. Bij die film speelde de oudheid de film partten, want aan de regie en het acteerwerk lag het niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik begrijp je redenering wel, maar kun je een paar films noemen die wél slecht zijn omdat ze uit **** komen? Ik kan er namelijk niet zo snel één bedenken, afgezien van de 'KIJK! EEN TREIN! OP EEN SCHERM! AAAHH!'-filmpjes.
Sabotage was met dat jochie in de bus toch? Sterke filmquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik vond bijvoorbeeld Sabotage van Hitchcock ouderwets en achterhaald. Bij die film speelde de oudheid de film partten, want aan de regie en het acteerwerk lag het niet.
Lees eerst Gorro's stukje eens en dan de jouwe... en bedenk je dan dat jullie het over dezelfde film hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef hornage het volgende:
[..]
Carice van Houten speelt Samarinde. Voor de rest snap ik je reactie niet precies
Ja.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:26 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Sabotage was met dat jochie in de bus toch? Sterke film![]()
[..]
Bij de FMT-vraag keek ik al wat raar op, maar er is dus nog een oudere Helen of Troy. Deze bestaat ook, en vond ik eigenlijk ook beter dan die van WP.quote:
[disclaimer]Dat Mike niet meer wist waarover het ging, lag niet aan de kwaliteit van de film.[/disclaimer]quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou ja, ik vond hem erg sterk. Mike zou bijvoorbeeld niet meer weten waarover het ging.
Maar aan de hoeveelheden alcohol die Mike genuttigd had?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[disclaimer]Dat Mike niet meer wist waarover het ging, lag niet aan de kwaliteit van de film.[/disclaimer]
Maar des te meer aan Jane Greer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[disclaimer]Dat Mike niet meer wist waarover het ging, lag niet aan de kwaliteit van de film.[/disclaimer]
He, die heb ik ook gezien. Wel aardig, niet geweldig, nee. Een doorsnee coming of age/coming out drama.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
Krámpack
[afbeelding]
dani, de jongen rechts, heeft net geprobeerd de vriendin van het meisje links te neuken. maar berta was ziek. in de woonkamer ziet hij dat nico en elena zwaar aan t zoenen zijn. maar hij gaat er lekker bij zitten en ff later gaat hij de erectie van nico strelen.
evt. wil dani wel een triootje doen met eleni.
waarom kijk ik dit
![]()
waarom heeft deze film zo'n hoge waardering
![]()
Ah, eindelijk een scherpe analyse van Rachel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb Rachel McAdams gezien. In een film die The Family Stone of iets dergelijks heette. Het ging over mensen die dingen deden en zo. En dat gebeurde er iets. En dan weer iets anders. En toen zei die ene wat waardoor die andere dan weer iets dacht. Je weet wel, zo'n typische film. Ach....
Rachel.
quote:Wat een intens slechte film, zeg. Ik had er best wat van verwacht aangezien Tarantino z'n naam eraan heeft verbonden, maar het viel extreem tegen. De eerste helft van de film is van een amateurisme dat je niet eens bij C-films ziet...een slechte versie van Eurotrip. De tweede helft heeft dan wat actie, maar spannend of schokkend wordt het nooit. Het verhaal is slecht, er wordt belabberd geacteerd en ik kan me onderhand ook kapot ergeren aan die Amerikanen die denken dat alle Nederlanders Duits tegen elkaar praten.
Eli Roth leverde met Cabin Fever al een wanproduct af, maar dit is echt een nieuw dieptepunt. Hostel wordt soms qua vorm vergeleken met Saw, maar die film is echt een meesterwerk vergeleken met dit wanprodukt.
Ik denk dat dat er niet zo toe doet. Damn, alleen die slotzin is al een 8 waardquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:18 schreef victorinox het volgende:
Some Like It Hot #71
Leuke grappen en grollen, maar het komt mij totaal niet geloofwaardig over dat niemand ziet dat de 2 hoofdpersonen mannen zijn.
7/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |