Na even nadenken toch liever een stem voor La Reine Margot.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:34 schreef Sasandra het volgende:
* Ronde 2
6. La Reine Margot vs. Bullets over Broadway
welke film wil je van deze 32 niet zien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Ehm. ZoietsIk bedoelde: Ik weiger een film te zien omdat er bv een acteur in speelt die me niet aanstaat of het soort film trekt me niet. Ik ga liever iets kijken waarvan ik het vermoeden heb dat ik het goed zou kunnen vinden dan iets waarvan ik weet dat ik het niks vind.
Dat niks aan kunt doen sloeg op dat ik niet mag stemmen tegen een film die ik weiger te gaan zien vanwege bovengenoemde reden.
Het was maar een voorbeeld, maar bv Forest Gump heb ik echt geen zin inquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:49 schreef dolle_hond het volgende:
welke film wil je van deze 32 niet zien?
En waarom weiger je Forrest Gump te zien. Je trekt Tom Hanks niet? Je trekt het idee van de film niet?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld, maar bv Forest Gump heb ik echt geen zin in
Maar als die tegenover NBK zou staan zou ik wel moeten om zeker te weten dat ik FG niet beter vind
er zijn weinig films slechter dan FGquote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld, maar bv Forest Gump heb ik echt geen zin in
Maar als die tegenover NBK zou staan zou ik wel moeten om zeker te weten dat ik FG niet beter vind
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er zijn weinig films slechter dan FG
Dank jequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Huozhe.
Liever Ladybird, Ladybird, maar de verleiding om TSR er uit te trappen is té groot.
Waarom zou dat handig zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef ranja het volgende:
Waarom loot nou niet gewoon Pulp fiction tegen zo'n japanner of koreaan
Omdat ik je loop te pesten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:11 schreef ranja het volgende:
Waarom loot nou niet gewoon Pulp fiction tegen zo'n japanner of koreaan
Er zijn geen Japanners of Koreanen meer. Ik denk dat 'ie het beste tegen de Rus kan loten, of tegen de Chinees.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:14 schreef ranja het volgende:
[..]
dan kan die een keer met 1-0 of 1-1 er uit
Natuurlijk wat had je dan verwacht.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Er zijn geen Japanners of Koreanen meer. Ik denk dat 'ie het beste tegen de Rus kan loten, of tegen de Chinees.
Bij nader inzien kansloos. SoK en Gorro geven PF allebei een 10; die gaat dus gewoon winnen.
Ik had gehoopt dat 'ie niet zou winnen. Ik hou niet van voorspelbare winnaars. Bovendien vind ik 't ook gewoon niet de beste film van '94.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Natuurlijk wat had je dan verwacht.Pulp Fiction is namelijk ook gewoon de beste film van 1994 imo.
Maar ze hebben vast niet alles gezien. Dat weet ik zelfs zeker want als ik wat nomineer ben ik altijd de enige die dat kent (nee ik overdrijf niet een klein beetje). Dus als die nou eens in de 1e ronde loot tegen een film die ik genomineerd heb (dit toernooi niet gedaan trouwens, zag het veel te laat) dan is-ie wel wegquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:14 schreef Sokolsky het volgende:
Bij nader inzien kansloos. SoK en Gorro geven PF allebei een 10; die gaat dus gewoon winnen.
Bij Gorro is die kans heel klein. En zelfs dan schat ik de kans hoog dat Gorro, SoK of dergelijke jouw genomineerde film zien voor dat de ronde sluit. Er zijn namelijk ook mensen die niet weigeren om een film te kijken.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar ze hebben vast niet alles gezien. Dat weet ik zelfs zeker want als ik wat nomineer ben ik altijd de enige die dat kent (nee ik overdrijf niet een klein beetje). Dus als die nou eens in de 1e ronde loot tegen een film die ik genomineerd heb (dit toernooi niet gedaan trouwens, zag het veel te laat) dan is-ie wel weg
Stem dan ook op Shallow Grave!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:23 schreef Frollo het volgende:
In sommige duels stem ik best wel eens op PF, maar dat is eigenlijk alleen vanwege het plezier dat ik er destijds als onbezonnen twintiger van gehad heb. Onlangs weer eens opgezet, na jaren, maar tot mijn ontzetting lukte het me niet eens om 'm uit te kijken.
En de ondersteuner dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar ze hebben vast niet alles gezien. Dat weet ik zelfs zeker want als ik wat nomineer ben ik altijd de enige die dat kent (nee ik overdrijf niet een klein beetje). Dus als die nou eens in de 1e ronde loot tegen een film die ik genomineerd heb (dit toernooi niet gedaan trouwens, zag het veel te laat) dan is-ie wel weg
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Bij Gorro is die kans heel klein.
Wie ben je en wat heb je met SoK gedaan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pulp Fiction gaat er tegen geen enkele film uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |