quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Ronde 1
De Uitslag
12. Fresh vs. S.F.W. 0-1
Jij weigert een film te gaan zien, maar jij kan daar niets aan doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:10 schreef ranja het volgende:
Tja. Het nadeel van niet kunnen stemmen is dat een top 10 film er uit kan vliegen tegen een film die je weigert te gaan zien zonder dat je er iets aan kunt doen.
Het nadeel van wel kunnen stemmen is dat je mogelijk nu al een keuze moet maken tussen 2 top 10 films.
Ehm. Zoietsquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jij weigert een film te gaan zien, maar jij kan daar niets aan doen
Na even nadenken toch liever een stem voor La Reine Margot.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:34 schreef Sasandra het volgende:
* Ronde 2
6. La Reine Margot vs. Bullets over Broadway
welke film wil je van deze 32 niet zien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Ehm. ZoietsIk bedoelde: Ik weiger een film te zien omdat er bv een acteur in speelt die me niet aanstaat of het soort film trekt me niet. Ik ga liever iets kijken waarvan ik het vermoeden heb dat ik het goed zou kunnen vinden dan iets waarvan ik weet dat ik het niks vind.
Dat niks aan kunt doen sloeg op dat ik niet mag stemmen tegen een film die ik weiger te gaan zien vanwege bovengenoemde reden.
Het was maar een voorbeeld, maar bv Forest Gump heb ik echt geen zin inquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:49 schreef dolle_hond het volgende:
welke film wil je van deze 32 niet zien?
En waarom weiger je Forrest Gump te zien. Je trekt Tom Hanks niet? Je trekt het idee van de film niet?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld, maar bv Forest Gump heb ik echt geen zin in
Maar als die tegenover NBK zou staan zou ik wel moeten om zeker te weten dat ik FG niet beter vind
er zijn weinig films slechter dan FGquote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld, maar bv Forest Gump heb ik echt geen zin in
Maar als die tegenover NBK zou staan zou ik wel moeten om zeker te weten dat ik FG niet beter vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |