Om even uit te leggen: ik stuurde ongeveer dit mailtje naar de wijkagent:
Ik woon sinds augustus 2005 in mijn nieuwe huis in nijmegen. Nu voeren de achterburen dagelijks meeuwen. Op een 'goede' dag zijn het er minimaal een
stuk of 60. Ik heb met mijn naaste buren gepraat over de meeuwen. Ook zij ondervinden
overlast van deze dieren en vinden het bijzonder onhygiënisch. Kan ik er wat van zeggen of valt dit sowieso onder de categorie 'vrijheid
van meningsuiting'of iets dergelijks en valt er bij voorbaat al vrij weinig aan
te regelen?
Het schijnt dat dit hier al jaren zo gebeurd, maar daarom hoeft dit toch niet de normaalste zaak van de wereld te zijn?!
Met vriendelijke groeten,
M.
Hij antwoordt mij met: Geachte heer, (ten eerste ben ik een vrouw, maar dat terzijde). dit is geen taak voor de politie, dus wij gaan hier geen tijd en moeite insteken...
Verder vind hij mij wél de juiste persoon om naar de 'veroorzakers' te stappen, met oog op 'de stimulering van zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid' Dus moet ik daar maar als meisje van 18 aan mn bullebak achterbuurmannen vragen of zij aub willen stoppen met het voeren van meeuwen? Het is écht gewoon een chaos achter mn huis en ik word er schijtziek van!!!! Rotbeesten
Grmbl
Hij geeft ook geen andere alternatieven aan.. Is er hier iemand die met dezelfde situatie zit of heeft hier iemand een geniale oplossing voor (die ook nog eens legaal is)
![]()
? M'n naaste buren zijn er iig niet voor te porren om samen met de achterburen een fatsoenlijke oplossing te vinden. Maar ondertussen irriteer ik me dus dood
[ Bericht 10% gewijzigd door Sterrre op 27-02-2006 00:15:22 ]