Zegt mij niks. Kun je mijn geheugen verfrissen?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:46 schreef iDex het volgende:
[..]
wat ze met zijn band gaan spelen voor de tv uitzending samen met sinterklaas you know wel toen weetje nog?
best goed met de triangel
ik hoorde vandeweek iets over googlequote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zegt mij niks. Kun je mijn geheugen verfrissen?
Dat zou gaaf zijn!!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop zoooo op een iPod dock.
Welke dock had jij ook alweer? Toch dat geile Logitech geval?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Welke dock had jij ook alweer? Toch dat geile Logitech geval?
Dat begrijp ik meteen. als ik dat lees. ik lees ipod dock en ik denk dan aan een apparaat met 2 conusvormige speakers met een vakje waar een iPod inpast met een stekker die in de onderkant gaat waarna er muziek uit de 2 conusvormige speakers komt!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
Je begrijpt wel wat ik bedoel... maar je had toch van Logitech een apparaat met 2 conusvormige speakers met een vakje waar een iPod inpast met een stekker die in de onderkant gaat waarna er muziek uit de 2 conusvormige speakers komt?
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
Je begrijpt wel wat ik bedoel... maar je had toch van Logitech een apparaat met 2 conusvormige speakers met een vakje waar een iPod inpast met een stekker die in de onderkant gaat waarna er muziek uit de 2 conusvormige speakers komt?
Kost bij de applestore toen ik hem kocht 150 euro, en klinkt heel mooiquote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kost dat? Hoe klinkt dat?
Voor in de woonkamer waar er weer géén mooie hifi-set staat, of voor als je een mooie hifi-set te groot en te lomp vind?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:18 schreef Tijn het volgende:
Wanneer gebruik je zo'n speakerset nou eigenlijk? Als je thuis bent, heb je je hifi-systeem wat beter klinkt dan een plastic speakerset en als je onderweg of in een publieke ruimte bent, maakt het teveel lawaai en kun je beter een koptelefoon op zetten. Welke situatie blijft dan over waarin zo'n portable speakersysteem handig is?
Ik gebruik hem altijd.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:18 schreef Tijn het volgende:
Wanneer gebruik je zo'n speakerset nou eigenlijk? Als je thuis bent, heb je je hifi-systeem wat beter klinkt dan een plastic speakerset en als je onderweg of in een publieke ruimte bent, maakt het teveel lawaai en kun je beter een koptelefoon op zetten. Welke situatie blijft dan over waarin zo'n portable speakersysteem handig is?
Whehehe, dat kan ookquote:Op maandag 27 februari 2006 00:24 schreef iDex het volgende:
woonkamer is veel te groot voor die boxen
Die werken het best in een bad van modder.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:10 schreef Nugget het volgende:
Losse speakers voor de iPod vind ik vooral handig als ik in bed lig en ik mijn computer uit heb (die op mijn stereo aangesloten is). Ik wil dan vaak nog wat muziek uit mijn mp3 collectie beluisteren en niet met de oordopjes in mijn neus wakker worden 's ochtends vroeg.
(En bovendien vond ik ze gewoon te lief om te laten staan:
[[url=http://www.boysstuff.co.uk/Images/prod_center/pig-speakers-cent-200_68406.jpg]afbeelding][/url])
haha vetquote:Op maandag 27 februari 2006 08:00 schreef ChOas het volgende:
Check dit dan! Filmpje over het maken van die iPod video fake: http://www.youtube.com/watch?v=HJ4wzEEpk1A
Volgens mij is het een Nederlander als ik zo naar die menu's kijk...
Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 10:15 schreef super-muffin het volgende:
Er zijn nu al discussies of dat filmpje wel echt is.
ja kweksonquote:Op maandag 27 februari 2006 11:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gaan rap die SCs. Weer iemand geband?![]()
Oe, tof ding. Hij had alleen geiler gekund en Windowsloos. En stiekem vraag ik me af wat het nut er van is, ik sleep dan liever een gewone laptop mee.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:16 schreef De_Hertog het volgende:
Origami:
http://creativecoremedia.com/mso.swf
ver-google-ing van de samenleving dit. Niet verder kijken dan de eerste hit van het medium dat iedereen gebruikt.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:57 schreef nietzman het volgende:
Bwehehhehhe, die reclamemakert heeft ook lopen googelen.
Een van de eerste results op Google images als je zoekt op "Apple Newton" levert dit op:
[afbeelding]
De hele pda-wereld is dood.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Apple door Origami gepushed wordt sneller een nieuwe newton of die 'video-iPod' of iets dergelijks uit te brengen
Ik bedoelde meer iets in de richting van Origami of dat ene 'artist impression' ding van die tablet mac/iPod. Bij Origami zie je de grens tussen PDA en media speler ook niet echt meer, aangezien je er ook mee kunt navigeren en dergelijke. Jammer dat je er niet mee kunt bellenquote:Op maandag 27 februari 2006 13:01 schreef XL het volgende:
[..]
De hele pda-wereld is dood.
Apple werkt in een niche-markt.
Je stapt niet in de niche van een niche...
Zelfs niet als innovatief bedrijf.
Een opname functie op de iPod om beter met Garageband te laten werken....quote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer iets in de richting van Origami of dat ene 'artist impression' ding van die tablet mac/iPod. Bij Origami zie je de grens tussen PDA en media speler ook niet echt meer, aangezien je er ook mee kunt navigeren en dergelijke. Jammer dat je er niet mee kunt bellen
Dat past niet, daar zit mijn iPod.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:45 schreef iDex het volgende:
maar deze laptop kan je in je binnenzak van je winterjas doen
bij mijn ipod zat geen kabel bij voor aan de stereo. niet voor de nano... de mini en de videoquote:Op maandag 27 februari 2006 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat past niet, daar zit mijn iPod.
Ik ben overigens het doosje waarin mijn iPod mini 4 GB geleverd werd kwijt. Nu zit daar nog wel e.e.a. in en ik wilde even kijken wat er zoal in zit. Een vriend van mij heeft vlak nadat ik mijn iPod kocht dezelfde iPod gekregen. Hij heeft er een kabel bij gekregen om 'm aan de stereo aan te sluiten. Zat die standaard bij de iPod? Dan zou ik 'm ook moeten hebben namelijk.
Goeie XL.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:59 schreef XL het volgende:
ver-google-ing van de samenleving dit. Niet verder kijken dan de eerste hit van het medium dat iedereen gebruikt.
Neen.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga zo maar eens kijken of de tips die ik van MacSupport ontvangen heb vandaag mijn problemen gaan verhelpen.
Origami is vouwen met Japanse papiertjes.. of Japans vouwen...quote:Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef de_sapje het volgende:
Origami is toch dat vouwen van vormpjes met papier. Met die naam willen ze zeker de veelzijdigheid van dat apparaat overbrengen.
Als dat zo is ga ik weer sparenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:02 schreef XL het volgende:
Appleinsider zegt geen intel iBooks morgen, maar intel mac mini's.
Als ie PVR heeft ga ik er ook voor sparen.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als dat zo is ga ik weer sparen.
PVR?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:28 schreef XL het volgende:
[..]
Als ie PVR heeft ga ik er ook voor sparen.
Video-recording. TV-functionaliteit dus....quote:
Sounds goodquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef XL het volgende:
[..]
Video-recording. TV-functionaliteit dus....
Mac Media Center, Front Row achtig iets dus.
Neem van mij aan dat je geen spijt zal krijgen...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef Xilantof het volgende:
Ik lees nog even mee
ben super benieuwd naar de uitkomsten morgenheb wat geld liggen dat ligt te wachten op een leuke uitgave en een overstap op Mac staat hoog op de lijst
Je kan een DVI splitter gebruiken om te mirroren, maar daar houdt het bij mijn weten op...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:11 schreef iDex het volgende:
is het mogenlijk om op een mac mini een extra monitor aan te sluiten? kwil mijn lcd tv daarvoor gebruiken.
Neem van mij aan dat ik daar al van op de hoogte benquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef ChOas het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat je geen spijt zal krijgen...
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef Xilantof het volgende:
Ik lees nog even mee
ben super benieuwd naar de uitkomsten morgenheb wat geld liggen dat ligt te wachten op een leuke uitgave en een overstap op Mac staat hoog op de lijst
Ik lees al regelmatig meequote:Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]Ik wil ook geld dat ligt te wachten op een uitgave
Welkom hier, je zal geen spijt van je overstap krijgen.
Mac![]()
Rechter muisknop -> Get Info -> Locked uitzetten?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb sindskort een klein probleempje. Ik kan geen icoontjes meer op mijn bureaublad zetten. Zodra ik er eentje naar toe sleep zegt hij dat het bureaublad niet kan worden gewijzigd. Iemand enig idee hoe dit valt op te lossen?
Wat zijn je eisen? Ook ivm je toekomstige opleiding?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef Xilantof het volgende:
afhankelijk van mij eigen eisen, en de toekomst (opleiding e.d.).
Nouja. ik doe erg veel met foto's.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen? Ook ivm je toekomstige opleiding?
Als je heel veel met Photoshop en foto's werkt zou ik om te beginnen toch voor een tweedehands 15" PowerBook gaan. MacBook Pro is wat dat betreft overkill aan features en power die je niet geheel kan benutten omdat Adobe voorlopig nog niet met UB's van CS komt...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nouja. ik doe erg veel met foto's.
Dus ik wil iig beetje redelijk photoshop kunnen draaien.
mijn toekomstige opleiding weet ik nog nietdus dat is lastig bepalen. maar een iBook is gewoon mooi. En lekker lange accu duur enzo. Maar dat is natuurlijk afwachten met de nieuwe intel varianten. (hoewel dat neit slecht zal worden apple kennende).
Maar het is eigenlijk meer de afweging wat slim is om mee te beginnen...
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef ChOas het volgende:
Briljant... PUUR briljant....
http://www.youtube.com/watch?v=VAGr3mVVUwE
Dit zijn ECHTE artiesten...
Voor de click-angstigen: Hoe microsoft de iPod zou promoten...
Second thatquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef ChOas het volgende:
Briljant... PUUR briljant....
http://www.youtube.com/watch?v=VAGr3mVVUwE
Dit zijn ECHTE artiesten...
Voor de click-angstigen: Hoe microsoft de iPod zou promoten...
UB's?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:45 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Als je heel veel met Photoshop en foto's werkt zou ik om te beginnen toch voor een tweedehands 15" PowerBook gaan. MacBook Pro is wat dat betreft overkill aan features en power die je niet geheel kan benutten omdat Adobe voorlopig nog niet met UB's van CS komt...
Zoiets.. Universal Binaries, applicaties welke voor Intel en PPC zijn gecompileerd...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
UB's?
is dat de versie voor intel macs?
Helaas, dit had ik al geprobeerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Rechter muisknop -> Get Info -> Locked uitzetten?
Anders repair permissions uitvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |