Zegt mij niks. Kun je mijn geheugen verfrissen?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:46 schreef iDex het volgende:
[..]
wat ze met zijn band gaan spelen voor de tv uitzending samen met sinterklaas you know wel toen weetje nog?
best goed met de triangel
ik hoorde vandeweek iets over googlequote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zegt mij niks. Kun je mijn geheugen verfrissen?
Dat zou gaaf zijn!!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik hoop zoooo op een iPod dock.
Welke dock had jij ook alweer? Toch dat geile Logitech geval?quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Welke dock had jij ook alweer? Toch dat geile Logitech geval?
Dat begrijp ik meteen. als ik dat lees. ik lees ipod dock en ik denk dan aan een apparaat met 2 conusvormige speakers met een vakje waar een iPod inpast met een stekker die in de onderkant gaat waarna er muziek uit de 2 conusvormige speakers komt!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
Je begrijpt wel wat ik bedoel... maar je had toch van Logitech een apparaat met 2 conusvormige speakers met een vakje waar een iPod inpast met een stekker die in de onderkant gaat waarna er muziek uit de 2 conusvormige speakers komt?
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
Je begrijpt wel wat ik bedoel... maar je had toch van Logitech een apparaat met 2 conusvormige speakers met een vakje waar een iPod inpast met een stekker die in de onderkant gaat waarna er muziek uit de 2 conusvormige speakers komt?
Kost bij de applestore toen ik hem kocht 150 euro, en klinkt heel mooiquote:Op maandag 27 februari 2006 00:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kost dat? Hoe klinkt dat?
Voor in de woonkamer waar er weer géén mooie hifi-set staat, of voor als je een mooie hifi-set te groot en te lomp vind?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:18 schreef Tijn het volgende:
Wanneer gebruik je zo'n speakerset nou eigenlijk? Als je thuis bent, heb je je hifi-systeem wat beter klinkt dan een plastic speakerset en als je onderweg of in een publieke ruimte bent, maakt het teveel lawaai en kun je beter een koptelefoon op zetten. Welke situatie blijft dan over waarin zo'n portable speakersysteem handig is?
Ik gebruik hem altijd.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:18 schreef Tijn het volgende:
Wanneer gebruik je zo'n speakerset nou eigenlijk? Als je thuis bent, heb je je hifi-systeem wat beter klinkt dan een plastic speakerset en als je onderweg of in een publieke ruimte bent, maakt het teveel lawaai en kun je beter een koptelefoon op zetten. Welke situatie blijft dan over waarin zo'n portable speakersysteem handig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |