PVR?quote:Op maandag 27 februari 2006 20:28 schreef XL het volgende:
[..]
Als ie PVR heeft ga ik er ook voor sparen.
Video-recording. TV-functionaliteit dus....quote:
Sounds goodquote:Op maandag 27 februari 2006 20:36 schreef XL het volgende:
[..]
Video-recording. TV-functionaliteit dus....
Mac Media Center, Front Row achtig iets dus.
Neem van mij aan dat je geen spijt zal krijgen...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef Xilantof het volgende:
Ik lees nog even mee
ben super benieuwd naar de uitkomsten morgenheb wat geld liggen dat ligt te wachten op een leuke uitgave en een overstap op Mac staat hoog op de lijst
Je kan een DVI splitter gebruiken om te mirroren, maar daar houdt het bij mijn weten op...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:11 schreef iDex het volgende:
is het mogenlijk om op een mac mini een extra monitor aan te sluiten? kwil mijn lcd tv daarvoor gebruiken.
Neem van mij aan dat ik daar al van op de hoogte benquote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef ChOas het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat je geen spijt zal krijgen...
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:05 schreef Xilantof het volgende:
Ik lees nog even mee
ben super benieuwd naar de uitkomsten morgenheb wat geld liggen dat ligt te wachten op een leuke uitgave en een overstap op Mac staat hoog op de lijst
Ik lees al regelmatig meequote:Op maandag 27 februari 2006 21:27 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]Ik wil ook geld dat ligt te wachten op een uitgave
Welkom hier, je zal geen spijt van je overstap krijgen.
Mac![]()
Rechter muisknop -> Get Info -> Locked uitzetten?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb sindskort een klein probleempje. Ik kan geen icoontjes meer op mijn bureaublad zetten. Zodra ik er eentje naar toe sleep zegt hij dat het bureaublad niet kan worden gewijzigd. Iemand enig idee hoe dit valt op te lossen?
Wat zijn je eisen? Ook ivm je toekomstige opleiding?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef Xilantof het volgende:
afhankelijk van mij eigen eisen, en de toekomst (opleiding e.d.).
Nouja. ik doe erg veel met foto's.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat zijn je eisen? Ook ivm je toekomstige opleiding?
Als je heel veel met Photoshop en foto's werkt zou ik om te beginnen toch voor een tweedehands 15" PowerBook gaan. MacBook Pro is wat dat betreft overkill aan features en power die je niet geheel kan benutten omdat Adobe voorlopig nog niet met UB's van CS komt...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nouja. ik doe erg veel met foto's.
Dus ik wil iig beetje redelijk photoshop kunnen draaien.
mijn toekomstige opleiding weet ik nog nietdus dat is lastig bepalen. maar een iBook is gewoon mooi. En lekker lange accu duur enzo. Maar dat is natuurlijk afwachten met de nieuwe intel varianten. (hoewel dat neit slecht zal worden apple kennende).
Maar het is eigenlijk meer de afweging wat slim is om mee te beginnen...
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef ChOas het volgende:
Briljant... PUUR briljant....
http://www.youtube.com/watch?v=VAGr3mVVUwE
Dit zijn ECHTE artiesten...
Voor de click-angstigen: Hoe microsoft de iPod zou promoten...
Second thatquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef ChOas het volgende:
Briljant... PUUR briljant....
http://www.youtube.com/watch?v=VAGr3mVVUwE
Dit zijn ECHTE artiesten...
Voor de click-angstigen: Hoe microsoft de iPod zou promoten...
UB's?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:45 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Als je heel veel met Photoshop en foto's werkt zou ik om te beginnen toch voor een tweedehands 15" PowerBook gaan. MacBook Pro is wat dat betreft overkill aan features en power die je niet geheel kan benutten omdat Adobe voorlopig nog niet met UB's van CS komt...
Zoiets.. Universal Binaries, applicaties welke voor Intel en PPC zijn gecompileerd...quote:Op maandag 27 februari 2006 21:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
UB's?
is dat de versie voor intel macs?
Helaas, dit had ik al geprobeerd.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Rechter muisknop -> Get Info -> Locked uitzetten?
Anders repair permissions uitvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |