Aardappel prei soep, jij wordt straks mijn vervanger voor Tanjaquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
Nogmaals mijn Lieve Peter brief van vanmiddag.
[afbeelding]
dat vroeg ik me laatst ook al af, Lieve Marianne heeft ook een eigen sectie op die sitequote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef frizti het volgende:
[..]
![]()
Waarom is er geen Lieve Peter topic?
Lachen is helaas verbodenquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
Nogmaals mijn Lieve Peter brief van vanmiddag.
[afbeelding]
Niks van aantrekken hoor MissJ.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:45 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dan zal Flugel dat ook wel aan mij willen uitleggen?
Dan mag je lekker komen meelullen.... Fok de roelsquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan mag je lekker komen meelullen.... Fok de roels
Vind ik ook en er zit ook altijd wel tekst in en ze zijn ontopic, dus laat het commentaar maar komen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Niks van aantrekken hoor MissJ.leuke dingen mogen echt in de herhaling vind ik
![]()
Geen ideequote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Waar is Melke eigenlijk gebleven?
Ja eh ... dit krijg je wanneer je geen gedag mag zeggenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Jij zal vast een goede juf worden!quote:
We mogen niet meer zeggen of we weggaanquote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Zelf heb ik al grote moeite om de echte juiste spelling bij te houden met al die wijzigingen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef demins het volgende:
Zelf heb ik de moed om spelfouten te corrigeren al lang geleden opgegeven...
Hahaha, en dat zegt diegene die zelf continu offtopic mensen terecht wijst. Je bent een schatje echt. Neem een borrel van me.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef Athalon het volgende:
Willen juliie nu a.u.b ontopic blijven, alleen neertypen wat viola en kornuiten zeggen.
Zoooooow die is mooi schat... niet storend. Goed gedaan Friztiquote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef White_Pearl het volgende:
Even off topic
tnx Friztivoor het bewerken van mijn Avatar
![]()
bla, bla, bla, heb er de kracht niet voor, bla, bla,bla.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef Athalon het volgende:
Willen juliie nu a.u.b ontopic blijven, alleen neertypen wat viola en kornuiten zeggen.
Even off topic reagerenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef White_Pearl het volgende:
Even off topic
tnx Friztivoor het bewerken van mijn Avatar
![]()
Lach Lach Lachquote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool verteld zojust dat ze alles snapt van paard rijden :
"Je gaat erop zitten, geeft hem de kuiten en ieder paard weet meteen wie de baas is".
Snapt ze nou echt niet, dat die knol gewoon door zijn hoeven zakt ?
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef Athalon het volgende:
arm arm paardje..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Je gaat erop zitten, geeft hem de kuiten en ieder paard weet meteen wie de baas is".
en dat klopt .... tís dat zwaaien niet is toegestaan anders zouden we even naar Viool zwaaienquote:Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef Manu82 het volgende:Viola zegt net dat er 40 idioten op internet naar haar zitten te luisteren
Ze gaat een mop vertellenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
Viola vraagt of de camera's uitkunnen?![]()
Je bedoelt natuurlijn "Verbaasde smiley"...............Smily met een vorkje in zijn hand.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
Viola vraagt of de camera's uitkunnen?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Mabelle het volgende:
[..]
en dat klopt .... tís dat zwaaien niet is toegestaan anders zouden we even naar Viool zwaaien![]()
Ik pik hem ook even voor de SVquote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef MissJ. het volgende:
sarah en moos lopen langs de juwelier en sarah ziet een mooie ring.
sarah:"Oh kijk Moos dat vind ik nou echt een mooie ring".
Moos :"Sarah vind je dat een mooie ring".
Sarah:"Ja, echt Moos dat is nou echt een mooie ring".
Moos:"Dus je vind dat echt een hele mooie ring".
Sarah:"ja Moos dat is een hele mooie, speciale ring".
Moos:"Mooi, gaan we morgen.....weer kijken."
Mop verteld door Viola, hou mij niet verantwoordelijk.
Precies, maar dan weet ie wel meteen wie de baas is!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu is de lol er wel weer vanaf... het was sarcastisch bedoeld netquote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijn "Verbaasde smiley"...............Smily met een vorkje in zijn hand.
als die trol deze mop echt verteld heeft dan is ze echt compleet debielquote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef MissJ. het volgende:
Mop verteld door Viola, hou mij niet verantwoordelijk.
Hoezo is er dan lol "VS"quote:Op zondag 26 februari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu is de lol er wel weer vanaf... het was sarcastisch bedoeld net
Dat zijn gewoon verantwoordelijke mensen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef Mabelle het volgende:
Eigenlijk zijn Monique en Frank en John (in mindere mate) best saai .... die liggen altijd als eerste op bed en zullen nooit eens even gezellig deurzakken.
John is de laatste dagen wel vaak laat nog op met Ferri hoor.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef Mabelle het volgende:
Eigenlijk zijn Monique en Frank en John (in mindere mate) best saai .... die liggen altijd als eerste op bed en zullen nooit eens even gezellig deurzakken.
Dus saaiquote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef Athalon het volgende:
Dat zijn gewoon verantwoordelijke mensen.
Ojaquote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef demins het volgende:
[..]
Jij zal vast een goede juf worden!![]()
Zelf heb ik de moed om spelfouten te corrigeren al lang geleden opgegeven...
Monique en John zijn de hele dag bezig, en Frank is nu eenmaal een ochtendmens.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:01 schreef Mabelle het volgende:
Nee, het is alweer voorbij... dus blijf maar gezelligquote:
Ik ga Miss gewoon een welterusten wensenquote:
Hierquote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Doodsangsten sta ik uit! Verder krijg ik uitslag op mijn billen van het samenknijpen en kramp in mijn tenen van het krommen!quote:
Was je weer met de polonaise mee johquote:
quote:
Lief hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was je weer met de polonaise mee joh![]()
foto's kleine
Zeker nog wat te eten en/of drinken geregeld?quote:
Wat lijkt ze toch op haar moeder!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
foto's kleine
Ja ik moest weer ff een rondje mee lopenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
foto's kleine
Nee ik moest ff mee met de polonaise hequote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef frizti het volgende:
[..]
Zeker nog wat te eten en/of drinken geregeld?![]()
Oh wat is het toch een poepiequote:Op maandag 27 februari 2006 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
foto's kleine
Je bent iig niet de enigequote:Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef teamlead het volgende:Alaaf!
wat doe ik fout? ik krijg mijn streams niet aan de gang
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef teamlead het volgende:Alaaf!
teveel gezopen?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef teamlead het volgende:Alaaf!
Hier werken ze primaquote:Op maandag 27 februari 2006 00:16 schreef teamlead het volgende:Alaaf!
grote kans jaquote:
Nah! Dat kan t niet zijnquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:18 schreef DanielleNaomi het volgende:
kon het weer niet laten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
In Heerlen vandaagquote:Op maandag 27 februari 2006 00:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ben je gaan carnavallen? Zo ja, waar?
Slijmen natuurlijk. Bang dat ze als onrein gezien wordtquote:Op maandag 27 februari 2006 00:20 schreef cuall het volgende:
Viola heeft tegen de imam vanmorgen gezegd dat hij een mooi aura had![]()
![]()
![]()
Is het leuk in Heerlen met carnaval? Ken alleen het heksentreffen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
In Heerlen vandaag
en morgenochtend weer vrolijk verder op Heerlerheide
geen ideequote:Op maandag 27 februari 2006 00:18 schreef odie22 het volgende:
wie kan me effe snel helpen , normaal als je iets aanklikt op internet , vraagt ie wat je wil doen , opslaan of openen , ik heb nu aangegeven dat hij alles automatisch moet openen , hoe verander ik dat weer terug ?
In de ogen van een imam is ze onrein (lees varken)quote:Op maandag 27 februari 2006 00:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Slijmen natuurlijk. Bang dat ze als onrein gezien wordt
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |