quote:Op zondag 26 februari 2006 23:23 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga naar bed, Snaptnix vriendelijk bedankt voor de info, ben er eg mee geholpen.![]()
En voor de rest ontzettend bedankt voor het wederom niet reageren op mijn posts. [afbeelding]
Klopt, vond ik ookquote:Op zondag 26 februari 2006 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo zeurderig doen ManU, nergens voor nodig toch? Volgens mij zijn er geen users die er voor pleiten dat de SC dicht zou moeten. wat mij betreft blijft de SC in ieder geval, al is iets meer zelfdiscipline misschien wel prettig bij sommigen. Trouwens, tijdens de "echte" BB worden de streams ook wat meer gevolgd, en en is de SC al snel een stuk leuker m.i.
Melke er werd eers al gezeured over de SC.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:24 schreef melke het volgende:
[..]
De oudjes zijn gewoon bang dat ze 'macht' verliezen. Als ze nou voor te beginnen eens accepteren dat fok voor iedereen is, nieuw, oud, jong, dik, dun of wat dan ook. Iedereen is welkom, geen onderscheidt. Zeker niet qua posten of geschiedenis. Dat vind ik tenminste
Ik vond trouwens niet dat ze aan het rellen waren. Denk dat ze wat geirriteerd waren dat er in 'hun' Tanja topic geen offtopic SC meer plaats mocht vinden. Daarom moet dat offtopic gepraat (zwaaien blabla) in de SC ook maar voorbij zijn..
Broederquote:Op zondag 26 februari 2006 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet zo zeurderig doen ManU, nergens voor nodig toch? Volgens mij zijn er geen users die er voor pleiten dat de SC dicht zou moeten. wat mij betreft blijft de SC in ieder geval, al is iets meer zelfdiscipline misschien wel prettig bij sommigen. Trouwens, tijdens de "echte" BB worden de streams ook wat meer gevolgd, en en is de SC al snel een stuk leuker m.i.
En het punt is dat iedereen het eigenlijk gewoon met elkaar eens is.......quote:Op zondag 26 februari 2006 23:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Broederik zeur niet, ik probeer alleen m'n punt duidelijk te maken. En het klopt idd wat je zegt, als de streams weer leuk zijn gaan we weer gewoon lullen over BB met andere zaken als BIJzaak!
Hahaha die onderste...hahaha, ze zal op je duiken!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
Waarschuwing!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Deed ze het maar eens... van NN gebouw in Rotterdam of zoquote:Op zondag 26 februari 2006 23:34 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Die Viool toch die dacht zeker dat ze kon vliegen
Heeft die ook gecarnavald vandaagquote:Op zondag 26 februari 2006 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
Waarschuwing!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En het punt is dat iedereen het eigenlijk gewoon met elkaar eens is.......
SC => JA
Zwaai/BEW/weltrusten/haar wassen etc posts waardoor lopende discussies ondersneeuwen => NEE
*nu slapen gaat, zwaaien hoeft niet
Droom fijn Flugel... en maak je dikquote:Op zondag 26 februari 2006 23:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
SC => JA
Zwaai/BEW/weltrusten/haar wassen etc posts waardoor lopende discussies ondersneeuwen => NEE
Whahahahaquote:Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef Mabelle het volgende:
Dat er nog water in de Jacuzzi zit nu Viool geland is met die zwierige zwaai![]()
Slaap lekker Flugeltje.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
SC => JA
Om maar ff te gaan zeiken (dat is in tegenwoordig geloof ik)... kunnen die caps niet in een fake cap topic?quote:
Wil je ajb de kliko niet mooier maken?quote:
Hoe kom je erbij dat het fake isquote:Op zondag 26 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om maar ff te gaan zeiken (dat is in tegenwoordig geloof ik)... kunnen die caps niet in een fake cap topic?
Jaja, met dank aan Frizti. (even offtopic)quote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef frizti het volgende:
Hulde MIssJ, goede caps enzo !
was even wat anders aan het doen, sorry voor de late reaktie.
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om maar ff te gaan zeiken (dat is in tegenwoordig geloof ik)... kunnen die caps niet in een fake cap topic?
quote:
Ja, maar je mag niet meer zwaaien :wquote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Kimske het volgende:
looooo!!! mag ik hier wel slowchatten??
Nouhou... dat ligt eraan...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Kimske het volgende:
Wist niet dat er ook walvissen in HBB zatenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
weer te laat, grijs hè. óf de streams lopen heel erg achter bij mij
![]()
walvissen zijn wel leuk en lief.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef Kimske het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook walvissen in HBB zaten![]()
Herposten wordt niet gewaardeerd door Flugel kwam ik achterquote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
Nogmaals mijn Lieve Peter brief van vanmiddag.
[afbeelding]
alleen als je recepten verteldquote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Kimske het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Het wordt steeds leuker hierquote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Herposten wordt niet gewaardeerd door Flugel kwam ik achter![]()
Dan zal Flugel dat ook wel aan mij willen uitleggen?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Herposten wordt niet gewaardeerd door Flugel kwam ik achter![]()
ik zwaai niet alleenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nouhou... dat ligt eraan...
Je mag niet: zwaaien, kusjes geven, iemand welterusten of welkom heten EN je post moet 90% over HBB gaan![]()
![]()
Wees welkom hoor
Het enige wat nog leuk is, dat is lappen tekst plaatsen en meer niet, dat is pas interessantquote:Op zondag 26 februari 2006 23:45 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dan zal Flugel dat ook wel aan mij willen uitleggen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Aardappel prei soep, jij wordt straks mijn vervanger voor Tanjaquote:
[afbeelding]
dat vroeg ik me laatst ook al af, Lieve Marianne heeft ook een eigen sectie op die sitequote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef frizti het volgende:
[..]
![]()
Waarom is er geen Lieve Peter topic?
Lachen is helaas verbodenquote:
[afbeelding]
Niks van aantrekken hoor MissJ.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:45 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dan zal Flugel dat ook wel aan mij willen uitleggen?
Dan mag je lekker komen meelullen.... Fok de roelsquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan mag je lekker komen meelullen.... Fok de roels
Vind ik ook en er zit ook altijd wel tekst in en ze zijn ontopic, dus laat het commentaar maar komen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Niks van aantrekken hoor MissJ.leuke dingen mogen echt in de herhaling vind ik
![]()
Geen ideequote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Waar is Melke eigenlijk gebleven?
Ja eh ... dit krijg je wanneer je geen gedag mag zeggenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Jij zal vast een goede juf worden!quote:
We mogen niet meer zeggen of we weggaanquote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef Manu82 het volgende:
Zelf heb ik al grote moeite om de echte juiste spelling bij te houden met al die wijzigingen.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef demins het volgende:
Zelf heb ik de moed om spelfouten te corrigeren al lang geleden opgegeven...
Hahaha, en dat zegt diegene die zelf continu offtopic mensen terecht wijst. Je bent een schatje echt. Neem een borrel van me.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef Athalon het volgende:
Willen juliie nu a.u.b ontopic blijven, alleen neertypen wat viola en kornuiten zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |