Zoooooow die is mooi schat... niet storend. Goed gedaan Friztiquote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef White_Pearl het volgende:
Even off topic
tnx Friztivoor het bewerken van mijn Avatar
![]()
bla, bla, bla, heb er de kracht niet voor, bla, bla,bla.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef Athalon het volgende:
Willen juliie nu a.u.b ontopic blijven, alleen neertypen wat viola en kornuiten zeggen.
Even off topic reagerenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef White_Pearl het volgende:
Even off topic
tnx Friztivoor het bewerken van mijn Avatar
![]()
Lach Lach Lachquote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool verteld zojust dat ze alles snapt van paard rijden :
"Je gaat erop zitten, geeft hem de kuiten en ieder paard weet meteen wie de baas is".
Snapt ze nou echt niet, dat die knol gewoon door zijn hoeven zakt ?
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef Athalon het volgende:
Willen juliie nu a.u.b ontopic blijven, alleen neertypen wat viola en kornuiten zeggen.
arm arm paardje..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Je gaat erop zitten, geeft hem de kuiten en ieder paard weet meteen wie de baas is".
en dat klopt .... tís dat zwaaien niet is toegestaan anders zouden we even naar Viool zwaaienquote:Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef Manu82 het volgende:Viola zegt net dat er 40 idioten op internet naar haar zitten te luisteren
Ze gaat een mop vertellenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
Viola vraagt of de camera's uitkunnen?![]()
Je bedoelt natuurlijn "Verbaasde smiley"...............Smily met een vorkje in zijn hand.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Foreverblue het volgende:
Viola vraagt of de camera's uitkunnen?![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:56 schreef Mabelle het volgende:
[..]
en dat klopt .... tís dat zwaaien niet is toegestaan anders zouden we even naar Viool zwaaien![]()
Ik pik hem ook even voor de SVquote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef MissJ. het volgende:
sarah en moos lopen langs de juwelier en sarah ziet een mooie ring.
sarah:"Oh kijk Moos dat vind ik nou echt een mooie ring".
Moos :"Sarah vind je dat een mooie ring".
Sarah:"Ja, echt Moos dat is nou echt een mooie ring".
Moos:"Dus je vind dat echt een hele mooie ring".
Sarah:"ja Moos dat is een hele mooie, speciale ring".
Moos:"Mooi, gaan we morgen.....weer kijken."
Mop verteld door Viola, hou mij niet verantwoordelijk.
Precies, maar dan weet ie wel meteen wie de baas is!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nu is de lol er wel weer vanaf... het was sarcastisch bedoeld netquote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef Athalon het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijn "Verbaasde smiley"...............Smily met een vorkje in zijn hand.
als die trol deze mop echt verteld heeft dan is ze echt compleet debielquote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef MissJ. het volgende:
Mop verteld door Viola, hou mij niet verantwoordelijk.
Hoezo is er dan lol "VS"quote:Op zondag 26 februari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu is de lol er wel weer vanaf... het was sarcastisch bedoeld net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |