Si!quote:Op maandag 27 februari 2006 11:21 schreef cafca het volgende:
Ry Cooder ?
Op IMDB staat: Original Music by Ry Cooderquote:Op maandag 27 februari 2006 11:28 schreef Z het volgende:
Heeft hij dan de hele soundtrack verzorgd?
Ja jij hebt ze echt nodigquote:Op maandag 27 februari 2006 11:46 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Jankerd, gun mij ook eens een puntje joh.
quote:
Jonathan Davis van Korn?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Hoe kennen we Josh Davis beter?
Dj shadowquote:Op maandag 27 februari 2006 11:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Hoe kennen we Josh Davis beter?
quote:Members of the prodigiously talented Solesides/Quannum collective,went sorely underrecognized for their restlessly experimental brand of hip-hop. Their lone album was far too eccentric for the masses, but even in underground circles, it fell prey to poor distribution (it went out of print twice) and poor timing (Quannum mates DJ Shadow and Blackalicious hadn't yet secured their status with hip-hop fans).
Tikkie terug, daisy +1quote:Op maandag 27 februari 2006 11:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Latyrx
Nee, deze band is in 1992 uit elkaar gegaan. Ik heb met opzet voor een wat vage foto gekozen, omdat deze band een zeer bekend lid had.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:07 schreef bigshadow het volgende:
no clue vooralsnog, vormgokje op rilo kiley
Niet Belgisch en ook niet New Wave.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:10 schreef ranja het volgende:
Ziet er belgisch new wave achtig uit. Maar wel met een dame. Ik ken geen belgische wave bands met dame
Nee.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef ranja het volgende:
Beautiful south?
Have you ever been away??quote:Op maandag 27 februari 2006 12:11 schreef ranja het volgende:
Beautiful south?
Toch denk ik dat je ze wel kent hoor. En 100% zeker het bekendste lid van deze band.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:13 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Have you ever been away??
Volgens mij zijn die nooit uit elkaar gegaan, ik haak even af, niet mijn beste muziekjaren qua kennis![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:16 schreef ranja het volgende:
Sugarcubes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |