Nee, dat zou een volwaardig bandlid zijn geweest. Bij de volgende foto weet je het meteen.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:12 schreef GLO het volgende:
Die van En Vogue? naam kwijt
Ik bedoel die ene die opgestapt is. Dawn of zoiets. Anyway.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, dat zou een volwaardig bandlid zijn geweest.
Nietes. Ik ga slapenquote:Bij de volgende foto weet je het meteen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 08:48 schreef bigshadow het volgende:
Martina Topley-Bird
quote:Op maandag 27 februari 2006 08:48 schreef bigshadow het volgende:
Martina Topley-Bird
Mooie kop, over welke zanger ging het??quote:gezien als staatsgevaarlijk
Frans Bauerquote:Op maandag 27 februari 2006 09:15 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Mooie kop, over welke zanger ging het??
Ben naar de uni reizen, check over een uurtje de antwoorden!
Vorige keer stond die 2e foto 3 dagen geloof ikquote:Op maandag 27 februari 2006 01:45 schreef bukgeit het volgende:
Elisa
John Lennon?quote:Op maandag 27 februari 2006 09:52 schreef Mark het volgende:
geen idee welk land en welke periode, dus de keuze is enorm
quote:is verhoord door de Britse geheime dienst en de Amerikaanse politie. Reden was zijn kritiek op de Amerikaanse regering. Dat vertelt de zanger in het Britse muziekblad NME. "Zij probeerden erachter te komen of ik een bedreiging voor de overheid was, in de VS en in Engeland", zegt de vroegere zanger van
"Maar zij hadden niet veel tijd nodig om te ontdekken dat het niet zo was."
-/ = goed!!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:07 schreef Z het volgende:
Morrissey/
quote:(Novum/AP) - Morrissey is verhoord door de Britse geheime dienst en de Amerikaanse politie. Reden was zijn kritiek op de Amerikaanse regering. Dat vertelt de zanger in het Britse muziekblad NME. "Zij probeerden erachter te komen of ik een bedreiging voor de overheid was, in de VS en in Engeland", zegt de vroegere zanger van The Smiths. "Maar zij hadden niet veel tijd nodig om te ontdekken dat het niet zo was."
In juni 2004 kwam Morrissey in opspraak toen hij midden in een optreden vertelde dat de Amerikaanse oud-president Ronald Reagan was overleden. Hij voegde eraan toe dat hij liever had gezien dat president George W. Bush was gestorven. Enkele maanden later riep hij Amerikanen op tot actie tegen de 'terrorist' Bush.
De Brit brak in 1983 door met The Smiths. Dankzij zijn teksten en de gitaarlijnen van Johnny Marr groeide de band in de jaren tachtig uit tot invloedrijke act. Albums als 'The Smiths' (1984) en 'The queen is dead' (1986) worden beschouwd als klassiekers in de popmuziek. Vlak nadat gitarist Johnny Marr de band in 1987 verliet, hielden The Smiths op te bestaan.
Die bestaan nog geen 25 jaarquote:Op maandag 27 februari 2006 10:19 schreef bigshadow het volgende:
Ha, oasis misschien?
Ik vergat even die voorwaardequote:Op maandag 27 februari 2006 10:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Die bestaan nog geen 25 jaar![]()
Als het niet Sexpistols zijn dan Velvet Underground.
Nope..quote:Op maandag 27 februari 2006 10:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Paul McCartney?
David Berman!quote:Op maandag 27 februari 2006 10:41 schreef peaceman het volgende:
Nee, deze meneer heeft vorig jaar nog een vrij bejubeld album uitgebracht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |