En als dat zo is, denk je dan echt dat ie dan JOU uitgerekend nodig heeft om hem dat te vertellen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
My point exactly
Ik heb na lang bestuderen kunnen concluderen dat DV de wereld zoals ie is niet accepteert,
en daarom vindt dat ie zelf God is.
(Ik snap die logica ook niet helemaal, want als ie God is - waarom vindt ie de wereld *die ie dus zelf maakt* niet leuk)
Verder murmelt ie nog wat over code, getallen en programmeren, maar als je vraagt wat ie daarmee bedoelt wordt ie boos.
Als je dan zegt dat er geen touw aan vast te knopen is, maar dat z'n uitingen perfect voldoen aan de symptomen van een schizofrene psychose (zie bv. http://www.trimbos.nl/default1605.html of lees er gewoon wat meer over) krijg je hier gelijk ruzie met alles en iedereen - terwijl het simpelweg een feitelijke constatering is.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
sorry DV, dat ik even over je hoofd heen praat alsof je er zelf niet bij zit
Nou ja, als ieder ander onzin-topics opent worden ze ook gesloten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En als dat zo is, denk je dan echt dat ie dan JOU uitgerekend nodig heeft om hem dat te vertellen?
Ben jij zoveel shrink om dat via een scherm te kunnen vaststellen dan? Dat was nou net het ding wat niet de bedoeling was.
sorry DV, dat ik even over je hoofd heen praat alsof je er zelf niet bij zit
Of iets onzin is of niet ligt aan de intentie van de TS.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou ja, als ieder ander onzin-topics opent worden ze ook gesloten.
En aanmoedigen mag wel ?
Dit is geen onzinquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En aanmoedigen mag wel ?
We zijn bezorgd om je manier van denken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Trouwens, het doet me weinig die opmerkingen over huisarts.
Alleen zonde voor fok, fok wordt trager door die mensen die niets toevoegen.
Het neemt capaciteit in beslag, en in een wereld die efficient gebruikt moet worden, zijn die mensen een blok beton aan het been.
Er wordt niets aangemoedigd. En je mening erover geven is ook prima. Maar mensen die zich niet in het eigenlijke onderwerp van dit forum interesseren, er zelfs totaal niet in geloven, en die dan tóch steeds hier komen om hun kritische posten neer te zetten, daar ben ik niet zo dol op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
En aanmoedigen mag wel ?
Dit zei je, in een post die ik weggehaald heb maar wel in je notes gecopieerd heb. Een volkomen niets bijdragende opmerking, uiterst denigrerend.quote:Dromenvanger is veel slimmer dan de rest van de mensen.
Daarom schopt ie het ook zo ver in het leven
Blijf je ons wel af en toe updaten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, tijd voor een ander topic weer.
Zodra deze reeks vol is. Open ik geen nieuwe dus. Ik ga verder werken en ik hou het niet alleen bij fok. Ik ben al bezig met pentagrammen tekenen en symbolen tekenen. Dus dat komt goed allemaal.
Zeker komt het goed
Alles komt goed
Ik zal fok erbij houden, ik gooi informatie op het forum dus. Ik hou van open informatie dus. En ik heb niets depressiefs te vermelden dus. Dus sowieso schaam ik me niet voor wat ik schrijf. Dus schrijf ik alles op hier. Ik gebruik fok omdat fok mijn favourite forum is. Weblog ga ik ook bijhouden, en eigen domein nog en nog meer en nog meer.quote:
Ik schrik nergens meer van !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dus deze realiteit onder handen nemen![]()
Schrik niet als je ooit een blauwe draak ziet vliegen, dan is die draak door mij erin gezet
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga dus deze realiteit onder handen nemen![]()
Schrik niet als je ooit een blauwe draak ziet vliegen, dan is die draak door mij erin gezet
Waarom zou dat niet mogelijk zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Ik zie ze sowiezo vliegen. Maar ik zou toch raar staan te kijken als er ineens een draak door mijn slaapkamerraampje naar binnen zou kijken.
Als jij dit grappig vindt, wat zegt dat dan over jouw levenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Fronsertje het volgende:
Ik blijf iig meelurken...entertainment waarde is goed...
Yeah, spijker >> kop.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef sweetgirly het volgende:
Wat mij iig soms opvalt aan bepaalde opmerkingen in truth, en ook elders, dat sommige mensen maar van weinig dingen kaas hebben gegeten. Ok, misschien wel over veel dingen. Maar gedachtes etc., wat is daar nou soms zo bijzonder aan? Bijzonder zijn ze zeker, laat ik mezelf niet verkeerd uitdrukken. Maar het lijkt soms alsof sommige mensen alleen denken aan wat ze morgen nou eens zullen aantrekken.
Correct me if I'm wrong!
En zegt dat wat over de mensen die hun gedachtes dúrven te uiten, of toch meer over de mensen die het grappig/raar etc vinden.
Ik denk het laatste toch nog altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |