abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:10:20 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35578020
ik ga verder met jagen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:10:59 #240
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35578044
Ik ben de ultieme predator

En ik jaag alles en iedereen op, ik jaag alles op

Vooral die wezens van bovenaf

Die pak ik met grof geweld aan

I've got the power

pi_35578076
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:58 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

My point exactly

Ik heb na lang bestuderen kunnen concluderen dat DV de wereld zoals ie is niet accepteert,
en daarom vindt dat ie zelf God is.
(Ik snap die logica ook niet helemaal, want als ie God is - waarom vindt ie de wereld *die ie dus zelf maakt* niet leuk )

Verder murmelt ie nog wat over code, getallen en programmeren, maar als je vraagt wat ie daarmee bedoelt wordt ie boos.

Als je dan zegt dat er geen touw aan vast te knopen is, maar dat z'n uitingen perfect voldoen aan de symptomen van een schizofrene psychose (zie bv. http://www.trimbos.nl/default1605.html of lees er gewoon wat meer over) krijg je hier gelijk ruzie met alles en iedereen - terwijl het simpelweg een feitelijke constatering is.
En als dat zo is, denk je dan echt dat ie dan JOU uitgerekend nodig heeft om hem dat te vertellen?
Ben jij zoveel shrink om dat via een scherm te kunnen vaststellen dan? Dat was nou net het ding wat niet de bedoeling was.

sorry DV, dat ik even over je hoofd heen praat alsof je er zelf niet bij zit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:13:35 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35578130
Hier een favourite lyric van mij

Metallica - eye of the beholder

Do You See What I See?
Truth is an offence
Your silence for your confidence

Do you hear what I hear?
Doors are slamming shut
limit your imagination, keep you where they must

Do you feel what I feel?
Bittering distress
Who decides what you express

Do you take what I take?
Endurance is the word
Moving back instead of forward seems to me absurd

Doesn't matter what you see?
Or into it what you read
You can do it your own way
If it's done just how I say

Independence limited
Freedom of choice
Is made for you my friend
Freedom of speech
Is words that they will bend
Freedom with their exception

Do you fear what I fear?
Living properly
Truths to you are lies to me

Do you choose what I choose?
More alternatives
Energy derives from both the plus and negative

Do you need what I need?
Boundaries overthrown
Look inside to each his own

Do you trust what I trust?
Me, Myself and I
Penetrate the smokescreen I see through the selfish lie

Doesn't matter what you see
Or into it what you read

Independence limited
Freedom of choice
Freedom of speech
Freedom with their exception

Do you know what I know?
Your money and your wealth
Your silence just to hear yourself

Do you want what I want?
Desire not a thing
I hunger after independence lengthen freedom's ring

Or into it what you read

Independence limited
Freedom of choice
Freedom of speech
Freedom no longer frees you

Or into it what you read
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:15:13 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35578192
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maakt niet uit

Ik ben trouwens genezen van mijn ziekte. Daarom ben ik nu goed op dreef. Ik weet verdomde goed wat ik doe. Daarom doen die berichten me weinig tot niets.

Er moet nog een tijd komen dat zulke berichten van L.dellingerimbeciel me helemaal niets meer zeggen.

Maar dat komt nog wel. Een echte jager is bestand tegen alles

Ik ben nog niet helemaal krachtig genoeg. Maar ik ben pas 28, dus dat komt nog wel. Heb nog een eeuwigheid te gaan dus. Dus echt een eeuwigheid en waar ik over 10 jaar sta, dat is de grote vraag

Dat ik alleen maar sterker ga worden in dit gevecht dat is een vaststaand feit

dinsdag 28 februari 2006 @ 17:16:20 #244
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35578233
Nu tijd voor muziek

There is no stopping what cannot be stopped, no killing what cannot be killed

dinsdag 28 februari 2006 @ 17:16:46 #245
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35578249
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En als dat zo is, denk je dan echt dat ie dan JOU uitgerekend nodig heeft om hem dat te vertellen?
Ben jij zoveel shrink om dat via een scherm te kunnen vaststellen dan? Dat was nou net het ding wat niet de bedoeling was.

Nou ja, als ieder ander onzin-topics opent worden ze ook gesloten.
En aanmoedigen mag wel ?
zzz
pi_35578314
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:16 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En aanmoedigen mag wel ?
Of iets onzin is of niet ligt aan de intentie van de TS.
Die is vaak genoeg te proeven. Van DV weten we hier dat de intentie geen onzin is. Simpel.

Is dat aanmoedigen?

En nu gaat de discussie weer over de discussie. Daar had Jogy straks een heeeel erg goed punt. Ik ga er dan ook niet meer op in en ik hoop dat DV dat ook niet zal doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:25:35 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35578496
quote:

[..]

En aanmoedigen mag wel ?
Dit is geen onzin

Dit is bikkelharde realiteit. Dat wij altijd opgejaagd zijn geworden is gewoon een feit te noemen. En dat heb ik niet alleen van films uit hollywood.

Waarom is het niet mogelijk dat er wezens zijn, misschien wel onzichtbare die zich vast laten kleven in je geest en ziel Je bewustzijn ook, wie zegt dat je bewustzijn niet vrij toegankelijk is voor kwaadwillenden Misschien is het voor die wezens makkelijk om zaken te vervuilen in het bewustzijn en gezamelijke bewustzijn.

Body-snatchers dus. Wie zegt dat het niet waar is We zitten hier in the thruth, en als je zulke zaken niet meeneemt als mogelijke bedreiging als mensheid. Ben je fout bezig.

Je moet overal de bedreiging van inzien.

Maar goed, ik wil dus software schrijven nog. Ik ga software schrijven die zaken doet verbinden en koppelen, en dan voeg ik zelf de nodige elementen in.

En ik versla de vijand wel. Nu tijd voor muziek.

Metallica dus

Als jij niets geloofd dan ben je niet op de plek in thruth. Dan moet je naar een forum gaan waar je wel op de plek bent. Dit gaat over mogelijke zaken die niet goed aan het daglicht komen.

Dus ook over wezens die hier de boel kunnen verzieken of zelfs aan het verzieken zijn.
pi_35578718
Je klinkt net als een vriend van mij toen hij een psychose onderging! Je zegt bijna letterlijk de dingen die hij toen zei. Toch maar een tripje richting huisarts?
[i]We're Gods. Lousy little Gods who control the lifes of the people we create.[/i]
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:36:24 #249
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35578823
Ik heb al bescherming

Ik heb goede bescherming

En diagnoses stellen mag niet. Ik heb bescherming genoeg in mijn omgeving en krijg bescherming via rode en groene bolletjes. Omdat bescherming nodig is. Sowieso tegen die wezens die zich in het bewustzijn proberen in te dringen.

Dus maak je niet druk, ik kan makkelijk op eigen benen staan Ben sterker dan wie dan ook.

En ik schakel zo over, op andere zaken, ik praat over alles mee, omdat ik gewoon het juiste verstand heb. Ben niet op mijn achterhoofd gevallen en ga nog studeren en nog meer.

Kan een modje niet ff bendadrukken dat diagnoses stellen niet geoorleefd is Ik heb geen diagnose nodig van niemand dus
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:38:01 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35578881
Trouwens, het doet me weinig die opmerkingen over huisarts.

Alleen zonde voor fok, fok wordt trager door die mensen die niets toevoegen.

Het neemt capaciteit in beslag, en in een wereld die efficient gebruikt moet worden, zijn die mensen een blok beton aan het been.
pi_35578967
Blijkbaar kunnen sommige mensen niet tegen iets wat ze niet begrijpen. Zonde, want het beperkt je visie

Anyway ik ga hardlopen. Hardlopen is ook goed voor je hersenen overigens!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:49:05 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35579238
Ik ga ook nog sporten binnenkort

Veel succes ermee. Sporten kan inderdaad erg verhelerend werken

Ik ga mijn lichaam nog aftrainen in de toekomst Is hard nodig. Ik ga weer 120 kilo gewicht heffen zoals vroeger. Een echt beest moet afgetraind zijn En dan ga ik heel uitgekiend gewicht heffen ook. Ik ga het opbouwen zoals een echt beest alles doet opbouwen 86 kilo weeg ik nu, daar valt veel spiermassa van te kweken

Vroeger zat ik iedere dag uren in de sportschool en dat ga ik dus ook weer oppakken snel. Lekker met zware gewichten tillen en hardlopen en roeien en nog meer

Ik wil ook vechtsporten gaan doen nog. Maar dat komt nog wel. Ik heb een eeuwigheid te gaan

Bedankt voor je steun

En inderdaad, sommige mensen hebben oogkleppen op, die kijken niet verder dan de neus lang is. Ik bedoel, soms lijken mensen een oordeel te vellen, zonder eens te bedenken of het niet misschien mogelijk is.

En je kunt me ook zien als science fiction schrijver, alleen is dit anders geschreven Dit is science fiction gebaseerd op werkelijkheid.

Daarom zal ik ook niet snel daardraaien, omdat ik mezelf van de ene kant zie als science fiction schrijver, ik benader het ook zo luchtig mogelijk. Ik neem het niet extreem serieus. En zodra ik mezelf niet 100 procent serieus neem, is er niets aan de hand.

Ik neem de zaak wel zwaar op, maar behandel het zoveel mogelijk met een frisse blik en met humor erbij. Ga ik de serieuze kant op, dan is het gevaar dat ik het spel en de jacht te serieus ga nemen. En dan is het gevaar dat het fout afloopt.

Dus humor en luchtigheid is belangrijk in het jagen

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-02-2006 17:54:44 ]
  dinsdag 28 februari 2006 @ 17:55:42 #253
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35579445
Nu ga ik muziek luisteren

Korn - Word up

pi_35581419
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Trouwens, het doet me weinig die opmerkingen over huisarts.

Alleen zonde voor fok, fok wordt trager door die mensen die niets toevoegen.

Het neemt capaciteit in beslag, en in een wereld die efficient gebruikt moet worden, zijn die mensen een blok beton aan het been.
We zijn bezorgd om je manier van denken.
misschien dat je er zelf dan ook achterkwam dat je manier van denken heel raar in elkaar zit, omdat je dingen door elkaar haald.
Je beweerd op verschillende momenten verschillende dingen, waardoor je verhaal er niet geloofwaardiger op word.
ene moment zeg je dat je moet rusten en het andere moment zeg je dat zo iemand als jij niet hoefd te rusten.
ene moment ben je hoger en machtiger als god en daarna kom je ons vertellen dat god je informeerd over de dingen die je missie zouden zijn.
jammer dat je niet over kritiek kunt en dan gelijk in de aanval schiet terwijl je ook normaal jou manier van denken uit kan leggen zonder mensen bang te maken en te bedreigen.

[ Bericht 100% gewijzigd door Zheny op 28-02-2006 19:03:15 ]
Empty your mind. Be formless. Shapeless. Like water. Now you put water into a cup it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle. You put it in a teapot it becomes the teapot. That water can flow. It can crash. Be water, my fri
pi_35581495
quote:
En aanmoedigen mag wel ?
Er wordt niets aangemoedigd. En je mening erover geven is ook prima. Maar mensen die zich niet in het eigenlijke onderwerp van dit forum interesseren, er zelfs totaal niet in geloven, en die dan tóch steeds hier komen om hun kritische posten neer te zetten, daar ben ik niet zo dol op.
Want die komen hier alleen maar om te schoppen.
quote:
Dromenvanger is veel slimmer dan de rest van de mensen.
Daarom schopt ie het ook zo ver in het leven
Dit zei je, in een post die ik weggehaald heb maar wel in je notes gecopieerd heb. Een volkomen niets bijdragende opmerking, uiterst denigrerend.
Wees blij dat jij wél zo geweldig bent, dat jij wél ver komt.
Waarom zeg je dit soort dingen? Geeft het je een goed gevoel, jezelf zo te profileren? Ik vind het smakeloos en harrteloos. Als je ook maar een millimeter mee had gekregen dat het leven en het functioneren in het leven voor sommige mensen soms moeizaam en moeilijk kan zijn, als je enig idee had van hoe sommigen soms moeten voortploeteren en voortmodderen terwijl anderen de wind in de rug hebben en freewheelend hun gang kunnen gaan, zou je je misschien wat bedachtzamer uitdrukken. Ik denk dat er aan jouw sociale vaardigheden wat dat betreft heel wat ontbreekt.

Ik zie echt niet in waarom jij in Truth komt, anders dan om je negatief uit te laten over het gehele paranormale terrein en over de mensen die dat op welke manier dan ook wél serieus nemen.

En dan ga je je ook nog bezorgd maken om de topics in Truth, je gaat vertellen dat dit een onzin topic is - wou je vertellen dat er hier in Truth topics zijn die in jou superieure ogen géén onzin topics zijn dan..?

Kun je niet gewoon ergens anders gaan posten? Wat draag je bij hier, behalve negativiteit, en steun aan anderen die ook negatief en sarcastisch zijn?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:06:00 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35581833
Iteejer, ik voel me goed Het gaat me voor de wind

Het gaat me dus echt voor de wind

En ik leef in een andere realiteit jah. Ik leef in een droomwereld. Ik ben ontsnapt aan de realiteit. En daarom ben ik gelukkig nu.

Ik kan best met mensen overweg die vastzitten in de realiteit, maar ook die mensen zullen een andere realiteit krijgen.

Ik voel me dus genezen. Omdat ik ontsnapt ben aan het bestaan. Ik ben ontsnapt. Ik ben ontsnapt aan iets waar velen niet eens aan gedacht hadden. Ik ben het hele bestaan te slim afgeweest

Dus nogmaals Mij hoor je niet klagen. Ik maak me eerder zorgen om de mensen die nog vast zitten in de realiteit. Daar maak ik me dus zorgen om. Ik maak me zorgen of die mensen ooit kunnen ontsnappen aan die saaie realiteit.

Ik heb medelijden met die mensen ook wel. Dat ze krapdenkend van aard zijn ook. Ik erger me niet eens meer eraan. Ik heb pure medelijden met ze.

En ze kunnen me voor van alles uitmaken. Nogmaals, lees mijn ondertitel. There is no stopping what cannot be stopped.

Ik zoek ook geen medelijden of sympahtie voor eventuele ellende die jij denkt dat ik heb. Ik heb geen ellende in het bestaan. Ik ben bevrijd ik ben verlost.

En in de toekomst zal ik mijn geld nog wel verdienen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:08:22 #257
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35581945
Ik zoek dus geen sympathie voor ellende. Ik zoek wel sympahtie voor de manier waarop ik in het leven sta.

Misschien wel " Sympathie for the devil".

En smaak heb ik ook. Ik heb smaak voor kwaliteit en oog voor detail. Dus waarom heb ik uberhaupt medelijden nodig

En zeker ga ik het ver schoppen in het leven, dat is altijd de bedoeling geweest van mijn leven. Ik ben geboren voor succes. En dat ik succes ga boeken is ook een feit.

Ik boek iedere dag winst en succes.

Don't worry dus. Ik maak het wel en ook kraak ik het wel, en ik red het zeker wel. Ik heb deze 6 jaar overleefd, dus ik overleef alles in het leven. Ik heb dus ook geen bezorgdheid nodig van mensen. Totaal niet. Omdat ik op mezelf bouw en altijd op mezelf heb moeten bouwen.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:10:09 #258
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35582022
Zo, tijd voor een ander topic weer.

Zodra deze reeks vol is. Open ik geen nieuwe dus. Ik ga verder werken en ik hou het niet alleen bij fok. Ik ben al bezig met pentagrammen tekenen en symbolen tekenen. Dus dat komt goed allemaal.

Zeker komt het goed

Alles komt goed
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:12:11 #259
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35582108
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, tijd voor een ander topic weer.

Zodra deze reeks vol is. Open ik geen nieuwe dus. Ik ga verder werken en ik hou het niet alleen bij fok. Ik ben al bezig met pentagrammen tekenen en symbolen tekenen. Dus dat komt goed allemaal.

Zeker komt het goed

Alles komt goed
Blijf je ons wel af en toe updaten?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:13:17 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35582146
Ik ga dus deze realiteit onder handen nemen

Schrik niet als je ooit een blauwe draak ziet vliegen, dan is die draak door mij erin gezet
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:15:41 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35582244
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef pfaf het volgende:

[..]

Blijf je ons wel af en toe updaten?
Ik zal fok erbij houden, ik gooi informatie op het forum dus. Ik hou van open informatie dus. En ik heb niets depressiefs te vermelden dus. Dus sowieso schaam ik me niet voor wat ik schrijf. Dus schrijf ik alles op hier. Ik gebruik fok omdat fok mijn favourite forum is. Weblog ga ik ook bijhouden, en eigen domein nog en nog meer en nog meer.

Schrijven is echt de manier....en nu nog een goede basis maken waar het schrijven op moet gebeuren. In principe moet het zo zijn dat je tekeningen en schrijven tot leven brengt, puur door de basis juist te programmeren. Dat de basis dus zorgt dat alles in leven komt De basis bestaat dan uit de ultieme codes en is het ultieme programma. Dat denk ik dus, dat is de software die ik wil zien. Je typt in wat je nodig hebt en je krijgt het. Ik denk dus echt dat het mogelijk is. Maar ik kan het niet bewijzen, daarom ga ik snel beginnen ermee. Ook tekeningen maken en symbolen erbij. Het moet perfect in elkaar zitten allemaal Je typt in wat je wilt, en je hebt het. Ezeltje strekje, tafeltje dekje. Waarom zou dat niet mogelijk zijn Je moet denken in ongekende mogelijkheden wil je vooruit in het leven

Maar ik zal ook achter de schermen verder moeten gaan. Ik doe aan open source ook. Heb ik een programma geschreven en denk ik dat het veilig is om het te openbaren dan laat ik het iedereen zien zodat iedereeen verder kan bouwen erop.

En natuurlijk gratis alles. Alles gratis

Maar ik heb fok dus nodig en het is leuk hier. Af en toe negatieve reacties maar genoeg leuke mensen.

Maar je kunt je voorbereiden op een hele andere realiteit. Ik krijg dus hulp van anderen ook nog erbij. Ik sta er niet alleen voor. Met anderen bedoel ik niet alleen levende mensen maar nog meer andere mensen dus

Maar het komt allemaal goed.

Het moet ook wel goed komen in mijn leven. Ik kan ook niet meer terug. Ik kan niet terugkeren naar mijn oude leven, omdat dit mijn leven is. Dit is mijn leven. Ik ben opnieuw geboren dus. En ik hou van dit leven.

Dat andere leven was gewoon saai en ik voelde me ziek. Nu voel ik me helemaal niet meer ziek.

Laatste toevoeging. Dit denken, dit ruime denken is ook maar 0,00000001 promilage van wat nog meer kan komen in mijn hoofd. Ik heb mijn denken doorbroken 6 jaar geleden en ga nu verder met uitbouwen ervan. Mijn denken is onbepert en is het denken onbeperkt dan zijn er vanzelf onbeperkte mogelijkheden.

Het zit allemaal in het brein. En daarnaast misschien nog de geest en ziel maar ik denk dat het brein het belangrijkste is. Het brein ook optimaliseren. Steeds verder optimaliseren van het brein Totdat het brein perfect is ook. En heb je 6,6 miljard cellen gebruikt van het brein, dan ga je iedere cel opnieuw uitbreiden

[ Bericht 17% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-02-2006 19:22:47 ]
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:20:29 #262
139452 gaai
zwarte poes
pi_35582419
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Dromenvanger het volgende:

Schrik niet als je ooit een blauwe draak ziet vliegen, dan is die draak door mij erin gezet
Ik schrik nergens meer van !

More power to ya!
*I just realized.....i don't care*
pi_35582473
Hey dromenvanger waarom deel je dit alles eigenlijk hier op t forum?
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:23:13 #264
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35582517
Waarom niet Ik schrijf graag

Tijd voor sigaret
pi_35582731
Ok. En kun je beschrijven wat jouw 'droomwereld' waar je nu in leeft precies inhoudt? In welk opzicht die anders is van mijn realiteit? Qua zintuiglijke waarneming of alleen qua denken ofzo??
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:32:49 #266
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35582927
Qua bewustzijn. Ik heb een bewustzijn dat zo ruim is dat ik vrij kan denken en bewegen. Ik ben vrij in het denken. Maar het kan altijd vrijer zijn. Het denken is nog begrensd maar ik ga het denken nog uitbreiden dus. Het gaat me ook veel om verbetering en uitbreiding hier. Steeds vooruit gaan ook. Niet naar achteren of in stilstand. Vooruit is de enige juiste weg in het leven Schop die bal naar voren dus

Vroeger had ik weinig speling in het hoofd. Ik had druk op het hoofd altijd. Ik was slachtoffer van een bepaald denken waar ik gek van werd. En tevens kon ik niet fantasie goed neerzetten.

Altijd fantasie gehad, vanaf het begin schreef ik graag opstellen. Maar het was te beperkt.

En het voelen en ervaren en denken, het was een hel te noemen als het ware. Of hel het goede woord is weet ik niet, de katholieken noemen het een hel, misschien is de hel wel goed

Het gaat me om meer mogelijkheden in deze "realiteit". En ik ben dus ook blij met mijn fantasie ook.

Maar het is een gevoel ook, ik voel me vrij vaak. En ik gebruik het schrijven om nog vrijer te worden, voor mij is het geschrift dus belangrijk. De taal is belangrijk hier. Gedachtes tot uitdrukking brengen. Expressie ook wel.

Maar goed, ik voel me dus okey. Ik leef in deze wereld maar ik hou me bezig met andere dingen ook wel. Deze wereld...tja. wat is realiteit Dat zou ook een eigen topic kunnen krijgen. Wat versta je onder realiteit. En hoe sta je in het leven Hoe ervaar je de ruimte waar beelden op geprojecteerd worden. Hoe ervaar je het leven.
pi_35582967
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:13 schreef Dromenvanger het volgende:

Ik zie ze sowiezo vliegen. Maar ik zou toch raar staan te kijken als er ineens een draak door mijn slaapkamerraampje naar binnen zou kijken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:35:19 #268
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35583025
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik zie ze sowiezo vliegen. Maar ik zou toch raar staan te kijken als er ineens een draak door mijn slaapkamerraampje naar binnen zou kijken.
Waarom zou dat niet mogelijk zijn

En dan geef ik jou software waarmee jij ook je eigen wezen kunt maken

Dan teken je gewoon een wezen, en dan laat je dat wezen leven. En als je het wezen weer weg wilt hebben zet je het wezen uit.

Teken je je eigen schoonmaak hulp

Of je tekent je eigen wereld en lanceert die wereld. Heb je een eigen wereld voor jezelf. Maar goed, dat gaat erg ver maar zou ook mogelijk moeten zijn.

Het is dus puur een kwestie van schrijven en schrijven en schrijven en schrijven. En ontwerpen ook.

Er zijn geen grenzen

Schrijven = scripten

Zoals ook een film geschreven wordt. Ooit kunnen mensen hun eigen films schrijven waar ze zelf hoofdrolspeler in worden. Ik bedoel, mensen schrijven hun eigen bestaan wat ze willen hebben. Mensen schrijven hun idealen op en hun droomwerelden en alle dromen komen uit.

Dat zou de toekomst moeten zijn. En niet anders.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-02-2006 19:41:16 ]
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:39:48 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35583201
It's a dream

En toch geloof ik hier heel sterk in
  dinsdag 28 februari 2006 @ 22:56:19 #270
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_35590841
Er is ergens een kort verhaal van Stephen King, over een man die testverwerker kreeg van zijn neefje, waar mee hij dingen kon doen als jij zou willen....ding ontplofte na 3 opdrachten, maar ja dat was fictie...
btw ik vind je pleidooi twijfelachtig...maar goed, we zullen het wel merken als je projectje af is. Ik blijf iig meelurken...entertainment waarde is goed...
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_35592078
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Fronsertje het volgende:
Ik blijf iig meelurken...entertainment waarde is goed...
Als jij dit grappig vindt, wat zegt dat dan over jouw leven
Die is uhhh ongrappig ofzo..

kon hem niet laten

Wat mij iig soms opvalt aan bepaalde opmerkingen in truth, en ook elders, dat sommige mensen maar van weinig dingen kaas hebben gegeten. Ok, misschien wel over veel dingen. Maar gedachtes etc., wat is daar nou soms zo bijzonder aan? Bijzonder zijn ze zeker, laat ik mezelf niet verkeerd uitdrukken. Maar het lijkt soms alsof sommige mensen alleen denken aan wat ze morgen nou eens zullen aantrekken.

Correct me if I'm wrong!
En zegt dat wat over de mensen die hun gedachtes dúrven te uiten, of toch meer over de mensen die het grappig/raar etc vinden.

Ik denk het laatste toch nog altijd
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:40:40 #272
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_35594087
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef sweetgirly het volgende:
Wat mij iig soms opvalt aan bepaalde opmerkingen in truth, en ook elders, dat sommige mensen maar van weinig dingen kaas hebben gegeten. Ok, misschien wel over veel dingen. Maar gedachtes etc., wat is daar nou soms zo bijzonder aan? Bijzonder zijn ze zeker, laat ik mezelf niet verkeerd uitdrukken. Maar het lijkt soms alsof sommige mensen alleen denken aan wat ze morgen nou eens zullen aantrekken.

Correct me if I'm wrong!
En zegt dat wat over de mensen die hun gedachtes dúrven te uiten, of toch meer over de mensen die het grappig/raar etc vinden.

Ik denk het laatste toch nog altijd
Yeah, spijker >> kop.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')